The Twins

• 6.7

• 7.7

Peter1984
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wereld avond gehad. Goede service heerlijke sfeer. Spareribs gegeten, Live Dj in combinatie met de zon, vaste plek voor de zomer gevonden. Love it!

bjorn10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg leuke en gezellige strandtent. Heb hier gisteren de lekkerste spare ribs ooit gegeten.deze waren gerookt op eiken hout dit is echt een aanrader. De bediening was erg goed de dame had oog voor haar gasten zoals het hoort. De sfeer was gezellig ondanks dat het rustig was door de kou maar met een vuurtje merk je daar niks van. Twins heel erg bedankt. Wij komen terug

ismael2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Allereerst mijn zijn complimenten voor de goedeservice hier luid de oude gezegde nog klant is Koning. Voor de lekkerste op hout gerookte kipfilet en zalm,en spareribs moet je echt hier zijn heb zo genoten mijn kinderen op de springkussen wij op het strand heerlijke ligbedden, heerlijke cocktails en ze hebben zelfs als enigste op SCHEVENINGEN stroopwafel taart , en een top dj jayzo jayzo totaal een dikke 9+ aanrader en over sommigen mensen die rare berichten schrijven!!! ik zou zeggen tegen de lezers kom zie en geniet????

basilico
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een stel collega's hier geluncht. Allemaal tevreden over de gerechten (broodje tonijnsalade, broodje zalm en uitsmijter). De wijn (chardonnay) ook ok. De bediening heeft niet altijd alle aandacht voor je. Maar de plek en de zon maakten het wachten niet vervelend.

Gegeten op 21 maart 2014

marco996

Beste lezer...
Het betreft hier een strandpaviljoen en geen sterren restaurant. Allereerst vind ik het schandalig dat sommige mensen een restaurant dermate af te kraken. Ik vind dat de service en kwaliteit zeer goed is naar de verwachting die ik erbij had. Indien je hier hoogstaande variëteit qua smaak verwacht zoek dan dat sterren restaurant en loop dan gewoon voorbij! Ik heb hier laatst een zondagmiddag doorgebracht incl mossel diner en ik kan niet anders zeggen dat het 200% is meegevallen! Maak er een gezellig dagje van bij the Twins!

TFH83
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorgerecht gamba's waren gewoon garnalen met heeeeel veel tabasco. Gewoon te! We zijn zeer heet eten gewent maar dit slaat alles. Na de klacht word er niets mee gedaan.
Salade gegrilde kip is gewoon kipfilet met weinig sla een paar stukje fruit en te veel dressing.
Hoofdgerecht 3x USA Steak met Stroganof saus maar wordt geserveerd met Champion saus. Na melden bij de bediende wordt er gezegd dat de juiste saus gehaald word. Niets is minder en er komt iemand van het uitserveren. Hij beweerd bij hoog en laag dat het stroganofsaus is en een heftige discussie komt opgang waarbij we maar zelf met de kok moesten praten! Dat ga ik natuurlijk niet doen, ik ben hier om te eten en niet om te discuseren met een of andere amateur. Bediening loopt boos weg al hardop zeggend dat we niet zo moeten zeiken...! Hallo ik betaal hier aardig boven het gemiddelde en verwacht goed eten!
Verder betaal je aardig geld voor een bord vlees met wat gegrilde groente. Alle andere bijgerechten moet je ook aardig voor bijtellen. Bv €4,- voor een bakje gebakken aardappeltjes zonder saus!
Na een bezoekje aan het toilet moet je ook nog verplicht 50 cent betalen! Ronduit belachelijk voor een "tent" met deze prijzen!
Volgende keer gewoon weer goed eten met super service bij de blauwe buren...

Gegeten op 4 september 2013

Yanti_bultje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag bij Twins gegeten ondanks slechte recensies die wij gelezen hebben. Wij waren blij verrast, het eten was super lekker, de bediening was snel en er heerste een gezellige sfeer. Wij hebben heerlijk hier gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Nog een pluspuntje: de springkussen voor de kleintjes was top.

AA7784

Slechte prijs/kwaliteit-verhouding

Het goede weer hield aan dus gingen we nog maar eens naar Scheveningen. Dit keer was het toch iets minder. Het was niet echt druk, maar toch had de bediening de handen vol en had weinig oog voor ons.

Een broodplank voor bijna 7 euro is nooit een goed begin en eigenlijk teveel voor 2. Veel vis op het menu, dus ik koos maar eens een Dorade a la chef en dat was lang niet slecht. De kipsaté van mijn vriendin was wat te overweldigend, erg veel en niet heel lekker. Vervolgens 5,50 euro moeten bijbetalen omdat je een bakje friet met mayonaise krijgt aangesmeerd is teleurstellend.

Er zijn betere plekken te vinden op Scheveningen!

Gegeten op 4 juni 2013

Fredambagtsheer
  • Recensies in de laatste twee jaar

ik heb nog nooit eerder zo slecht gegeten als hier. De prijs kwaliteit verhouding is absurd. De vis smaakte alsof het een jaar oud was. Hoewel de bediening goed was, raad ik iedereen af om hier te komen eten.

Gegeten op 31 juli 2013

Tess_Tuit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo teleurstellend! Dit is het eerste woord dat is blijven hangen bij het bezoek aan deze tent. Heel de dag consumeer je drankjes op het strand bij de ligbedden (zetten ze halverwege de dag keiharde, gedateerde, loungemuziek aan die volledig ontregeld is en galmt!), ga je 's avonds eten in het restaurant en word je buitengewoon onheus behandeld! Het personeel is slordig. Het bier is lauw en ingezakt. Als je daar wat van zegt, wordt er arrogant gereageerd en niet geluisterd. Erg naar, aangezien het op ??n na de duurste tent is aan de boulevard voor een drankje! Personeel is enkel bezig met eigen vrienden en negeert verzoek om bediening. Kortom: blijf hier weg!

Gegeten op 28 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over The Twins in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over The Twins. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!