Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

The Twins

1. Vis

The Twins

1. Vis
  1. Toon telefoonnummer 070 350 28 36

macaron

wij zijn voor het zondagochtend ontbijt buffet geweest.
de prijs is zeker in orde. Er worden alleen 28 soorten brood en vis beloofd, deze hebben we niet gezien! verder een prima ambiance en uiterst vriendelijk personeel.
dus toch gennoten.

Gegeten op 17 augustus 2014

Marie-Anneke

Op een zonnige vrijdag hebben wij hier met zijn 2-en gegeten. Niet alleen de service laat te wensen over maar ook de kwaliteit van het eten. De bediening negeert de gasten. Wij bestelden sate, waarbij frietjes (altijd voor 2!) apart besteld en betaald moeten worden. Verder een pizza tonijn. De sate was erg droog en de kroepoek echt van slechte kwaliteit. De smaak van de pizza was zo onder de maat dat we deze hebben teruggegeven. Toen we het bij de bediening aangaven, werd er gereageerd met: 'Oh'. Voor ons geen 2e keer bij dit restaurant!

Gegeten op 4 juli 2014

anita106

Met een bon van vakantieveilingen gegeten bij Twins. We werden erg vriendelijk ontvangen door de bediening. Even een uitleg wat we konden kiezen. Mijn man heeft er de lekkerste mixed grill ooit op, en geloof mij maar hij heeft er al veel gegeten. Het vlees was heerlijk van smaak en met een lekker sausje. Mijn zalmmoot was perfect. Ook de groenten waren lekker, al met al een heerlijke hoofdgerechten. Ook de appeltaart als toetje, met ijs en slagroom was erg lekker. Wat een aanrader is Twins, wij komen zeker terug.

Gegeten op 1 augustus 2014

Aurelija

Vandaag een bezoek gebracht aan Beachclub TWINS. Aangekomen bleken alle bedden bezet. Na een praatje gemaakt te hebben met medewerker Joishua, welke zo vriendlijk was ons eerst van 2 ligbedden te voorzien en zou zo snel mogelijk Lounche bedden voor ons regelen. 10 min. later kregen wij onze Lounch plek. Onze coplimenten gaan uit naar deze uiterst vriendelijke medewerker welke ons daarna hielp met onze bestelling. Vooraf heerlijk brood met tapenada, kruidenboter en ajolie. Daarna gekozen voor de overheerlijke tomatensoep en salade met zalm en Noordzee garnalen. Afgesloten met een verkoelende Ice coffee. Onze dag kon niet meer stuk. Wat hebben wij hier vandaag genoten. Vriendelijk groeten aan TWINS. Rick en Aurelija

Gegeten op 25 mei 2014

Ariane65

We vierden een familiefeestje met 19 personen op de eerste zomerse dag in mei. Puur plezier voor mensen van 1 tot 71 jaar! Lekker eten, spelen op het strand, springen op het springkussen en uiterst attente bediening (bravo Erik!). Bijzonderheid: met dieetwensen voor 3 glutenvrije kinderen werd uitstekend rekening gehouden. Voor herhaling vatbaar en aanbevelenswaardig.

Gegeten op 17 mei 2014

Peter1984

Wereld avond gehad. Goede service heerlijke sfeer. Spareribs gegeten, Live Dj in combinatie met de zon, vaste plek voor de zomer gevonden. Love it!

bjorn10

Erg leuke en gezellige strandtent. Heb hier gisteren de lekkerste spare ribs ooit gegeten.deze waren gerookt op eiken hout dit is echt een aanrader. De bediening was erg goed de dame had oog voor haar gasten zoals het hoort. De sfeer was gezellig ondanks dat het rustig was door de kou maar met een vuurtje merk je daar niks van. Twins heel erg bedankt. Wij komen terug

ismael2

Allereerst mijn zijn complimenten voor de goedeservice hier luid de oude gezegde nog klant is Koning. Voor de lekkerste op hout gerookte kipfilet en zalm,en spareribs moet je echt hier zijn heb zo genoten mijn kinderen op de springkussen wij op het strand heerlijke ligbedden, heerlijke cocktails en ze hebben zelfs als enigste op SCHEVENINGEN stroopwafel taart , en een top dj jayzo jayzo totaal een dikke 9+ aanrader en over sommigen mensen die rare berichten schrijven!!! ik zou zeggen tegen de lezers kom zie en geniet????

basilico

Met een stel collega's hier geluncht. Allemaal tevreden over de gerechten (broodje tonijnsalade, broodje zalm en uitsmijter). De wijn (chardonnay) ook ok. De bediening heeft niet altijd alle aandacht voor je. Maar de plek en de zon maakten het wachten niet vervelend.

Gegeten op 21 maart 2014

marco996

Beste lezer...
Het betreft hier een strandpaviljoen en geen sterren restaurant. Allereerst vind ik het schandalig dat sommige mensen een restaurant dermate af te kraken. Ik vind dat de service en kwaliteit zeer goed is naar de verwachting die ik erbij had. Indien je hier hoogstaande variëteit qua smaak verwacht zoek dan dat sterren restaurant en loop dan gewoon voorbij! Ik heb hier laatst een zondagmiddag doorgebracht incl mossel diner en ik kan niet anders zeggen dat het 200% is meegevallen! Maak er een gezellig dagje van bij the Twins!

Schrijf zelf een recensie over The Twins in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over The Twins. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.