a TripAdvisor company

The Twins

1. Vis
  1. Toon telefoonnummer 070 350 28 36

rinusvanderzwet

We zijn weer blij dat Twins weer terug is en de winter voorbij is.
Het wordt weer zomer! Even lekker boulevardje af, terasje zitten en bij Twins genieten van de service en kwaliteit.
Prettig om vriendelijke mensen om je heen te hebben. Het zonnetje is gratis. Mijn dag kan niet meer stuk.
Vooral zo doorgaan!!! Een tevreden klant

Gegeten op 22 maart 2015

Duopenotti

Tweede paasdag gegeten bij beachclub Twins. Het eerste wat ons opviel was dat de bediening erg gezellig en gastvrij op ons overkwam. Toen de drankjes waren opgenomen hebben we een plankje brood met tapas, aioli en kruidenboter besteld. Toen we de dinerkaart kregen hebben we gekozen voor de volgende voorgerechten: vissoep, carpaccio, geitenkaasloempia en een vispalet mmet garnalen coquilles en gerookte zalm. Heerlijk gegeten prachtige opmaak en de vissoep werd vanuit een kannetje op je bord geschonken wat er fantastisch uitzag.
Hoofdgerechten die wij hebben gekozen zijn: mosselen, surf en Turf en lasagne. Geweldig mooie presentatie. Heerlijke aroma's en erg lekkere smaak.
Kortom echt een aanrader als je dagje scheveningen doet en lekker wilt genieten van goed een goed diner. Bedankt en tot snel

Gegeten op 6 april 2015

RezaSaeidavi

We komen daar al een antal seizoenen. Het is altijd leuk en gezellig. Dit seizoen is er weer het een en ander aan de uiterlijk en de menukaart veranderd. Wat overgens erg leuk is geworden. De kinderen kunnen zich prima vermaken bij de springkussen terwijl je ze vanuit je tafel in de gaten kan houden. De bediening is goed en snel. Iedereen heeft daar een eigen taak. De een neemt de bestellingen op, de ander brengt je drinken en houdt je tafel schoon en weer een ander brengt je eten. Dat zorgt er voor dat alles heel snel verloopt en dat de gene die de bestellingen opneemt altijd in de buurt aanwezig is. Verder is het eten ook erg lekker , echt van goede restaurant kwaliteit en geen standaard half kant en klare strand maaltijden. De sfeer is leuk vooral s' avonds met overal vuurtjes op het terras en regelmatig in de weekenden live dj . Niet voor niets uitgeroepen tot een van de betere standtenten in scheveningen. Het is ons altijd heel goed bevallen , probeer het zeker uit als je in schevingen bent.
Reza.

Gegeten op 14 maart 2015

peter-pannenkoe

super ,,,,,heerlijk gegeten, ook ideaal voor kinderen een glijbaan op het strand en natuurlijk een geweldige luchtkussen, bediening ook heel erg vriendelijk en hardwerkend, echt een aanrader

Gegeten op 19 maart 2015

DutchStranger

Geweldige leuke locatie aan het strand..
Heerlijk gegeten..
Spare ribs waren erg goed te doen eveneens de Saté die mijn vrouw had.
(Beide een aanrader)
Tot s avonds laat bij een vuurtafel de zo'n onder zien gaan..
Geweldige bediening in een hagel nieuw paviljoen op de oude vertrouwde locatie..
Ben je op scheveningen raad ik U allen aan om bij Twins te komen eten/drinken.
Een gezellige sfeer met geregeld een live DJ
Helemaal TOP was het.
volgende keer weer bij Twins..
Bedankt voor de goede zorgen

Gegeten op 14 maart 2015

demi2000

Ziet er leuk uit, maar de bediening kon vaak zeggen: mn collega komt er zo aan. terwijl ze met twee vrije handen liep. We hadden een tapas voor 2 personen besteld en bepaalde dingen waren niet eens warm zoals vlees, het was lauw, als het warm was geserveerd was het eten een 8 waard. we konden er niks over zeggen want het personeel liep gewoon straal voorbij. Achteraf op de rekening stond twee keer twee personen tapas, en we zeiden dat het niet klopte, en het enige wat we naar ons hoofd geroepen kregen van een medewerker was: moet ik het dan uit mn eigen zak betalen. Heel erg slecht dus ik doe dit niet meer genoeg andere leuke tenten op de boulevard.

Gegeten op 8 maart 2015

macaron

wij zijn voor het zondagochtend ontbijt buffet geweest.
de prijs is zeker in orde. Er worden alleen 28 soorten brood en vis beloofd, deze hebben we niet gezien! verder een prima ambiance en uiterst vriendelijk personeel.
dus toch gennoten.

Gegeten op 17 augustus 2014

Marie-Anneke

Op een zonnige vrijdag hebben wij hier met zijn 2-en gegeten. Niet alleen de service laat te wensen over maar ook de kwaliteit van het eten. De bediening negeert de gasten. Wij bestelden sate, waarbij frietjes (altijd voor 2!) apart besteld en betaald moeten worden. Verder een pizza tonijn. De sate was erg droog en de kroepoek echt van slechte kwaliteit. De smaak van de pizza was zo onder de maat dat we deze hebben teruggegeven. Toen we het bij de bediening aangaven, werd er gereageerd met: 'Oh'. Voor ons geen 2e keer bij dit restaurant!

Gegeten op 4 juli 2014

anita106

Met een bon van vakantieveilingen gegeten bij Twins. We werden erg vriendelijk ontvangen door de bediening. Even een uitleg wat we konden kiezen. Mijn man heeft er de lekkerste mixed grill ooit op, en geloof mij maar hij heeft er al veel gegeten. Het vlees was heerlijk van smaak en met een lekker sausje. Mijn zalmmoot was perfect. Ook de groenten waren lekker, al met al een heerlijke hoofdgerechten. Ook de appeltaart als toetje, met ijs en slagroom was erg lekker. Wat een aanrader is Twins, wij komen zeker terug.

Gegeten op 1 augustus 2014

Aurelija

Vandaag een bezoek gebracht aan Beachclub TWINS. Aangekomen bleken alle bedden bezet. Na een praatje gemaakt te hebben met medewerker Joishua, welke zo vriendlijk was ons eerst van 2 ligbedden te voorzien en zou zo snel mogelijk Lounche bedden voor ons regelen. 10 min. later kregen wij onze Lounch plek. Onze coplimenten gaan uit naar deze uiterst vriendelijke medewerker welke ons daarna hielp met onze bestelling. Vooraf heerlijk brood met tapenada, kruidenboter en ajolie. Daarna gekozen voor de overheerlijke tomatensoep en salade met zalm en Noordzee garnalen. Afgesloten met een verkoelende Ice coffee. Onze dag kon niet meer stuk. Wat hebben wij hier vandaag genoten. Vriendelijk groeten aan TWINS. Rick en Aurelija

Gegeten op 25 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over The Twins in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over The Twins. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.