a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 363 57 60

ad70

Ondanks mooie recensies en lovende woorden van een kennis zijn mijn vrouw en ik diep teleurgesteld. De voorgerechten pangsit en soempia smaakten redelijk. Als hoofdgerecht hadden we tahoe petis en petjel met lontong genomen. Helaas smaakte de tahoe petis meer naar ketjap en proef je geen petis. De petjel is meer gado gado dan de petjel zoals we in Indonesië aten. Verder is de lontong groen gekleurd en had daardoor een bijsmaak.
Al met al, wij komen hier niet meer terug.

Gegeten op 21 mei 2015

Zugetsu

Super restaurant! Uitstekende bediening en geweldig eten. Lekker genoten van het buffet die blijkbaar alleen op maandag te gebruiken is. Ook de sfeer was goed en het decor zag er netjes uit. Alles was top! Alleen de wc mag wel een opknap beurt gebruiken. Jammer dat er geen terras aanwezig is vanwege de weg dat verbouwd wordt.

Gegeten op 11 mei 2015

job1

Het zit op een super locatie midden in de stad. Wilden snel iets eten voor we naar een voorstellingen gingen. Kleine rijsttafel is meer dan genoeg. Veel groenten, niet te vet en als afsluiter een lekkere gebakken banaan. Ook de loempia semarang is een aanrader. Kortom we komen hier graag terug.

Gegeten op 7 mei 2015

PHappening

Al Jaren mijn favoriete Indonesische restaurant. Hier eet je altijd goed, het maakt eigenlijk niet uit wat je besteld. De saté kambing en tahu telor zijn echter wat mij betreft wel de echte pareltjes van de kaart.

Ik eet hier graag, vaak en altijd lekker. De bediening is vriendelijk en zomers kun je zo doorrollen het terras van de grote markt op! Ik zal huilen op de dag dat dit restaurant er mee stopt.

Gegeten op 5 maart 2015

aahaavee

Zonder reservering hier aangeland, was er nog net één tafeltje vrij! Onder t genot van een bir besar en een witte wijn (opvallend lekker) kozen we voor de rijsttafel kecil met extra bami goreng. Kecil betekent "klein"...... , maar we kwamen niets tekort. Heerlijke gerechten, veel verschillende smaken en en groentegerechten met n bite (dus niet 'sufgekookt'). Vriendelijke, attente bediening. Van de entourage moet je in n Indonesisch restaurant niet heel veel verwachten. Hier was echt aandacht aan besteed, met o.a. een Ramayana muurschildering. Minpuntje: ook afhalers moeten t restaurant in. Dat geeft onrust en kou. Iets meer afscheiding of zelfs n aparte ingang zou beter zijn. Terimah kasi banyak, Srikandi!

Gegeten op 24 februari 2015

BertVictor

Het restaurant ligt in het centrum van Den Haag. Op de zaterdagavond dat wij er gegeten hebben, was het erg druk. Alle tafeltjes bezet en anderen wachtend op een plekje. Het personeel is jong en vriendelijk. Soms mag er iets mee aandacht worden gegeven aan de gasten. Er wordt wel goede uitleg gegeven bij alle gerechten.
Maar dan het eten. De rijsttafel was echt geweldig. Heerlijke gerechten en allemaal goed van smaak. Een aanrader. Als we weer in Den Haag komen, komen we zeker terug.

Gegeten op 28 februari 2015

Friendsz

Gister hier voortreffelijk gegeten. Bijna alle smaken waren subliem. Mooie locatie in het centrum van den haag. Het (kleine) restaurant is modern en strak in gericht. Service is snel, dus geen lange wachttijden. Het restaurant was behoorlijk druk, maar toch werd iedereen snel geholpen.

Wat minpuntjes.
De wc kan wel een opknapbeurt gebruiken...

Het personeel was niet altijd flexibel. Want ik wilde een aangepaste rijsstafel (ik wilde alleen kip) maar dat was niet mogelijk. Dit doe ik altijd in Indonesische restaurants en dat was nooit een probleem.

Uitleg bij gerechten (zeker als het om zeer pittige gerechten gaan, dit even aan de klant melden!!) en ook hier weer de klant meer proberen tegemoet te komen en niet zo star aan een vaste menukaart houden.

Gegeten op 18 januari 2015

bimbam

Nu 2x hier gegeten. Eenmaal een rijsttafel besteld en de tweede keer aangeschoven voor het buffet (alleen op maandag). De rijsttafel was uitgebreid en de (bij)gerechten waren erg lekker van smaak, vooral de saté is een aanrader. En dit alles voor een beschaafd prijsje. Ook het buffet was in orde, maar geen aanrader: minder gerechten dan bij een rijsttafel en met name het ontbreken van de bijgerechten is jammer. Voor een vegetariër is het buffet al helemaal geen aanrader, het zijn meest vleesgerechten. Maar over het algemeen is het eten heerlijk!
Jammer is wel dat met de tweepersoons tafeltjes bij de rijsttafels te klein zijn om echt ontspannen te kunnen zitten. Mijn bord hing bijna half over de tafelrand, omdat er geen plaats meer was. Het personeel is vriendelijk, enige meer kennis van de producten zou wel fijn zijn. Iemand van de bediening kon ons niet vertellen wat er in een bepaald gerecht zat en ook was er enige onduidelijkheid welke gerechten bij het buffet wel/niet vlees bevatten.
Al met al een aanrader wie van lekker Indisch eten houdt voor een betaalbare prijs.

Gegeten op 22 december 2014

VanDijkProeft

Vriendelijk, smakelijk en prettig. De bediening was snel en aardig, maar wat minder welingelicht op bepaalde punten. Op de vraag van een van mijn tafelgenoten wat rames precies betekent, bleef hij ons het antwoord schuldig en ook bij het adviseren van een typisch voorgerecht bleef hij wat vaag. Dit deed niets af aan de smaken van de gerechten, die waren goed. De sate had een goede, niet overheersende grilsmaak. Dit keer kozen wij voor een schotel, maar een volgende keer wordt het zeker een van de rijsttafels die op het menu staan.

Gegeten op 10 november 2014

bakkerej

Een hele goede rijsttafel gegeten, prima kwaliteit en een vriendelijke bediening!
Wij hadden geluk dat er nog een tafeltje vrij was omdat we vroeg waren, maar wij zagen ook dat mensen weer weg gingen omdat er geen plaats was, dus reserveren is wel aan te bevelen.
Zeker een adres om terug te komen

Gegeten op 15 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Srikandi in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Srikandi . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.