Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Srikandi

3. Topper 2015
  4. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 363 57 60

Friendsz

Gister hier voortreffelijk gegeten. Bijna alle smaken waren subliem. Mooie locatie in het centrum van den haag. Het (kleine) restaurant is modern en strak in gericht. Service is snel, dus geen lange wachttijden. Het restaurant was behoorlijk druk, maar toch werd iedereen snel geholpen.

Wat minpuntjes.
De wc kan wel een opknapbeurt gebruiken...

Het personeel was niet altijd flexibel. Want ik wilde een aangepaste rijsstafel (ik wilde alleen kip) maar dat was niet mogelijk. Dit doe ik altijd in Indonesische restaurants en dat was nooit een probleem.

Uitleg bij gerechten (zeker als het om zeer pittige gerechten gaan, dit even aan de klant melden!!) en ook hier weer de klant meer proberen tegemoet te komen en niet zo star aan een vaste menukaart houden.

Gegeten op 18 januari 2015

bimbam

Nu 2x hier gegeten. Eenmaal een rijsttafel besteld en de tweede keer aangeschoven voor het buffet (alleen op maandag). De rijsttafel was uitgebreid en de (bij)gerechten waren erg lekker van smaak, vooral de saté is een aanrader. En dit alles voor een beschaafd prijsje. Ook het buffet was in orde, maar geen aanrader: minder gerechten dan bij een rijsttafel en met name het ontbreken van de bijgerechten is jammer. Voor een vegetariër is het buffet al helemaal geen aanrader, het zijn meest vleesgerechten. Maar over het algemeen is het eten heerlijk!
Jammer is wel dat met de tweepersoons tafeltjes bij de rijsttafels te klein zijn om echt ontspannen te kunnen zitten. Mijn bord hing bijna half over de tafelrand, omdat er geen plaats meer was. Het personeel is vriendelijk, enige meer kennis van de producten zou wel fijn zijn. Iemand van de bediening kon ons niet vertellen wat er in een bepaald gerecht zat en ook was er enige onduidelijkheid welke gerechten bij het buffet wel/niet vlees bevatten.
Al met al een aanrader wie van lekker Indisch eten houdt voor een betaalbare prijs.

Gegeten op 22 december 2014

VanDijkProeft

Vriendelijk, smakelijk en prettig. De bediening was snel en aardig, maar wat minder welingelicht op bepaalde punten. Op de vraag van een van mijn tafelgenoten wat rames precies betekent, bleef hij ons het antwoord schuldig en ook bij het adviseren van een typisch voorgerecht bleef hij wat vaag. Dit deed niets af aan de smaken van de gerechten, die waren goed. De sate had een goede, niet overheersende grilsmaak. Dit keer kozen wij voor een schotel, maar een volgende keer wordt het zeker een van de rijsttafels die op het menu staan.

Gegeten op 10 november 2014

bakkerej

Een hele goede rijsttafel gegeten, prima kwaliteit en een vriendelijke bediening!
Wij hadden geluk dat er nog een tafeltje vrij was omdat we vroeg waren, maar wij zagen ook dat mensen weer weg gingen omdat er geen plaats was, dus reserveren is wel aan te bevelen.
Zeker een adres om terug te komen

Gegeten op 15 oktober 2014

Hesje

Heerlijk een rijsttafel voor twee personen genomen. Smaakvol, afwisselend en prima bereid. De bediening is vriendelijk. Aangezien wij extra gerechten hadden besteld bleef er veel over. Alles werd keurig verpakt meegegeven.
Het ligt tegenover de Biertuin, een heerlijk plekje om voortijds even te zitten.

Gegeten op 16 september 2014

SDavids

In Den Haag's meest drukke winkelstraat blijft dit toch een heerlijke plek om (ook tijdens de drukke koopavond en de opening van de nieuwe Passage) een rijsttafel of een (vegetarische) nasi goreng speciaal te eten. Prima gekruid en zeer goed geprijsd.

Gegeten op 18 september 2014

Strandwachter

Een half jaartje terug gegeten en opnieuw naar Srikandi getogen. De kwaliteit is onveranderd. Weer uitstekende satés, waaronder een voortreffelijke saté kambing. De nasi rames was heerlijk, redelijk geprijsd. Ook de saté rijtafel van mijn eetpartner was de moeite waard (4 verschillende soorten satés). Kortom de kwaliteit-prijsverhouding is erg goed. Op een zondagavond ook weer helemaal vol. Reserveren gewenst. De bediening is erg vriendelijk. De inrichting is in 5 maanden ongewijzigd en sfeervol, modern en strak.

Gegeten op 31 augustus 2014

NancyvanLaar

We hebben hier met een flink aantal mensen gegeten en we gingen aan de rijsttafel. De gerechten smaakten allemaal lekker en er was ruim voldoende. Er is keuze uit meerdere rijsttafels, dus voor ieder wat wils. Ik geef hier wel een 7, maar eigenlijk is een 7,5 juister. Er waren meerdere soorten sateh en daar zat bijvoorbeeld ook sateh kambing bij, wat ik erg lekker vind. Alleen had ik het idee dat we een andere rijsttafel hadden dan besteld, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet helemaal zeker meer. Maakte me ook eigenlijk niet zoveel uit, want ik vond het toch al moeilijk kiezen. Bij het dessert ging het ook even mis, want ik bestelde ijs met doerian, maar kreeg gewoon vanille-ijs en ik had nog nooit doerian gegeten, dus ik wilde dat perse proeven. Dit foutje werd echter snel en zonder gezeur hersteld, dus niks aan de hand. De bediening was vriendelijk en het ziet er ook gezellig uit. Leuk restaurant dus, waar je lekker kunt eten. Ik eet niet vaak in Den Haag, maar wie weet kom ik er nog weleens terug wanneer ik weer een keertje in Den Haag wil eten. Ga dus gerust proberen, dit restaurant.

Gegeten op 8 juli 2014

Jaaprem62

Vanavond heerlijk gegeten bij srikandi! Ayam goreng, pecel en sate ayam, alles smaakte prima en precies zoals ik het met mijn indische roots lekker vind. De bediening is ook snel en vriendelijk. Jammer dat we dit restaurant niet eerder hebben uitgeprobeerd, we gaan er vanaf nu vaker komen en al het lekkers van de kaart proberen. Complimenten !

Gegeten op 8 juni 2014

olivier10

RIJSTTAFEL FROM HEAVEN

Als Amsterdammers bezochten wij voor het eerst (zeker niet voor het laatst!) restaurant Srikandi. Het is naar ik mij kan herinneren de eerste keer in mijn lange Iens-geschiedenis dat ik een 10 geef voor het eten. Maar als het PERFECT is, dan komt ook alleen die 10 in aanmerking. Wat een heerlijk restaurant is dit! De inrichting van het restaurant is prettig, en de bediening is zo mogelijk nog prettiger. Maar dan de gerechten! We namen een rijsttafel Putri Ajoe, 14 gerechten voorafgegaan door een opwekkende Soto Ajam. Alle veertien gerechten voortreffelijk, geen zwakke plekken. Of het nu de pittige boontjes met perfecte bite waren, of de heerlijk gekruide, supermalse Daging, het was allemaal van superkwaliteit. Toch nog speciale vermelding van de satés, met name de Saté Kambing was de beste die ik ooit proefde. Dat we voor deze culinaire topprestatie, inclusief een goede Côte du Rhone, voor twee personen slechts 58 euro kwijt waren, was nog een prettige, enigszins surreële bijkomstigheid. Srikandi staat voortaan bij mij op de shortlist!

Gegeten op 7 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Srikandi in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Srikandi . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.