Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Srikandi

3. Topper 2014
  4. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 363 57 60

NancyvanLaar

We hebben hier met een flink aantal mensen gegeten en we gingen aan de rijsttafel. De gerechten smaakten allemaal lekker en er was ruim voldoende. Er is keuze uit meerdere rijsttafels, dus voor ieder wat wils. Ik geef hier wel een 7, maar eigenlijk is een 7,5 juister. Er waren meerdere soorten sateh en daar zat bijvoorbeeld ook sateh kambing bij, wat ik erg lekker vind. Alleen had ik het idee dat we een andere rijsttafel hadden dan besteld, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet helemaal zeker meer. Maakte me ook eigenlijk niet zoveel uit, want ik vond het toch al moeilijk kiezen. Bij het dessert ging het ook even mis, want ik bestelde ijs met doerian, maar kreeg gewoon vanille-ijs en ik had nog nooit doerian gegeten, dus ik wilde dat perse proeven. Dit foutje werd echter snel en zonder gezeur hersteld, dus niks aan de hand. De bediening was vriendelijk en het ziet er ook gezellig uit. Leuk restaurant dus, waar je lekker kunt eten. Ik eet niet vaak in Den Haag, maar wie weet kom ik er nog weleens terug wanneer ik weer een keertje in Den Haag wil eten. Ga dus gerust proberen, dit restaurant.

Gegeten op 8 juli 2014

Jaaprem62

Vanavond heerlijk gegeten bij srikandi! Ayam goreng, pecel en sate ayam, alles smaakte prima en precies zoals ik het met mijn indische roots lekker vind. De bediening is ook snel en vriendelijk. Jammer dat we dit restaurant niet eerder hebben uitgeprobeerd, we gaan er vanaf nu vaker komen en al het lekkers van de kaart proberen. Complimenten !

Gegeten op 8 juni 2014

olivier10

RIJSTTAFEL FROM HEAVEN

Als Amsterdammers bezochten wij voor het eerst (zeker niet voor het laatst!) restaurant Srikandi. Het is naar ik mij kan herinneren de eerste keer in mijn lange Iens-geschiedenis dat ik een 10 geef voor het eten. Maar als het PERFECT is, dan komt ook alleen die 10 in aanmerking. Wat een heerlijk restaurant is dit! De inrichting van het restaurant is prettig, en de bediening is zo mogelijk nog prettiger. Maar dan de gerechten! We namen een rijsttafel Putri Ajoe, 14 gerechten voorafgegaan door een opwekkende Soto Ajam. Alle veertien gerechten voortreffelijk, geen zwakke plekken. Of het nu de pittige boontjes met perfecte bite waren, of de heerlijk gekruide, supermalse Daging, het was allemaal van superkwaliteit. Toch nog speciale vermelding van de satés, met name de Saté Kambing was de beste die ik ooit proefde. Dat we voor deze culinaire topprestatie, inclusief een goede Côte du Rhone, voor twee personen slechts 58 euro kwijt waren, was nog een prettige, enigszins surreële bijkomstigheid. Srikandi staat voortaan bij mij op de shortlist!

Gegeten op 7 juni 2014

marijke69

Kom regelmatig eten bij Srikandi in hart van Den Haag. Prettig restaurant met zeer vriendelijke en snelle bediening. Eten is voortreffelijk, goede Indonesische smaken, sate ayam is aanrader maar ook de rijsttafels. Hou zelf erg van de rendang maar ook de vis ikan bali is prima. Tip voor een snelle lekkere hap, de nasi rames speciaal!

Gegeten op 3 juni 2014

erik1001

Een tent die ik met gemengde gevoelens bezoek. Soms is het 2 x achter elkaar top. De derde keer lijkt de kok op vakantie en is het een magere 6 waard. Dan weer goed en een keer minder.
Wel is het altijd goedkoop, de bediening vriendelijk, soms te vriendelijk bv dat we niet bij het raam kunnen zitten omdat de drie tafels al gereserveerd zijn en twee uur later nog steeds leeg zijn omdat de gasten blijkbaar niet zijn komen opdagen.
Je kan er om het hoekje zitten, we haten die plek en gaan dan liever weer weg. Bij het raam heel fijn en tegen de muur. Tegen de muur kan ok zijn maar soms zit je 30 cm van je buurman.
Het wisselt dus nogal daar. Over het algemeen is het wel goed daar met de echte originele indische smaak niet voor hollanders anders gemaakt. Zoals het hoort dus.

Gegeten op 29 maart 2014

jp_21

Hier ben ik al keren geweest, altijd goed met prima bediening. Het is gezegd dat zij de beste sate kambing van Den Haag hebben, en dat vind ik terecht! Ook die aubergine met baladosaus en gebakken kip in kokoswater. Ook de rijsttafels, vooral Rijsttafel Ardjuna (47,50 voor 2 pers) krijg je allerlei lekker gerechten en als je iets niet lekker vindt, kan (bijna) alles geregeld! Qua sfeer wat eenvoudig maar wel modern (leuke afbeelding op de muur), maar als je komt toch voor de goede eten het maakt niet echt uit

Gegeten op 29 maart 2014

Strandwachter

Srikandi is gerenoveerd. Eenvoudig maar wel erg smaakvol ingericht. De vriendelijkheid van de bediening is groot. En het eten is lekker en echt Indonesisch, goede porties voor zeer betaalbare prijzen. De sateh kambing is uitmuntend!
Op maandagavond is er een buffet, was erg druk, dus reserveren wordt aangeraden.

Gegeten op 10 maart 2014

Merlea

Op zaterdagavond hebben we bij Srikandi gegeten. Het restaurant was vol. Gelukkig hadden we van te voren gereserveerd. De bediening was vriendelijk. De prijs/kwaliteit is goed in verhouding. Het eten smaakte prima. De rendang rundvlees was lekker zacht en de ikan pepesan was goed op smaak. We gaan een keer weer bij Srikandi eten.

Gegeten op 8 februari 2014

ariep.

Vrijdagavond met z'n vieren hier gegeten. Voor 3 personen een rijsttafel en voor de 4de een vegetarische rijsttafel. Er volgde uitgebreid overleg over de vegtarische rijsttafel, die vervolgens werd aangevuld met grote champignon- en aubergine-schotels. In plaats van de kippesoep extra saté, ook geen probleem.
Het resultaat was echt om naar huis (nee naar IENS) te schrijven. Heerlijk.
Ook een groot compliment voor de vriendelijke bediening. Het was vol, dus reserveren wordt aanbevolen.

Gegeten op 31 januari 2014

re

Gisteren hier voor het eerst gegeten. Meest uitgebreide rijsttafel genomen. Was overheerlijk. Bediening erg vriendelijk. Enfin, wij gaan hier terugkomen. Een uurtje rijden hebben wij daar graag voor over.

Gegeten op 11 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Srikandi in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Srikandi . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.