Srikandi

• 8.1

• 7.2

erik1001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tent die ik met gemengde gevoelens bezoek. Soms is het 2 x achter elkaar top. De derde keer lijkt de kok op vakantie en is het een magere 6 waard. Dan weer goed en een keer minder.
Wel is het altijd goedkoop, de bediening vriendelijk, soms te vriendelijk bv dat we niet bij het raam kunnen zitten omdat de drie tafels al gereserveerd zijn en twee uur later nog steeds leeg zijn omdat de gasten blijkbaar niet zijn komen opdagen.
Je kan er om het hoekje zitten, we haten die plek en gaan dan liever weer weg. Bij het raam heel fijn en tegen de muur. Tegen de muur kan ok zijn maar soms zit je 30 cm van je buurman.
Het wisselt dus nogal daar. Over het algemeen is het wel goed daar met de echte originele indische smaak niet voor hollanders anders gemaakt. Zoals het hoort dus.

Gegeten op 29 maart 2014

jputra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier ben ik al keren geweest, altijd goed met prima bediening. Het is gezegd dat zij de beste sate kambing van Den Haag hebben, en dat vind ik terecht! Ook die aubergine met baladosaus en gebakken kip in kokoswater. Ook de rijsttafels, vooral Rijsttafel Ardjuna (47,50 voor 2 pers) krijg je allerlei lekker gerechten en als je iets niet lekker vindt, kan (bijna) alles geregeld! Qua sfeer wat eenvoudig maar wel modern (leuke afbeelding op de muur), maar als je komt toch voor de goede eten het maakt niet echt uit

Gegeten op 29 maart 2014

Strandwachter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Srikandi is gerenoveerd. Eenvoudig maar wel erg smaakvol ingericht. De vriendelijkheid van de bediening is groot. En het eten is lekker en echt Indonesisch, goede porties voor zeer betaalbare prijzen. De sateh kambing is uitmuntend!
Op maandagavond is er een buffet, was erg druk, dus reserveren wordt aangeraden.

Gegeten op 10 maart 2014

Merlea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zaterdagavond hebben we bij Srikandi gegeten. Het restaurant was vol. Gelukkig hadden we van te voren gereserveerd. De bediening was vriendelijk. De prijs/kwaliteit is goed in verhouding. Het eten smaakte prima. De rendang rundvlees was lekker zacht en de ikan pepesan was goed op smaak. We gaan een keer weer bij Srikandi eten.

Gegeten op 8 februari 2014

ariep.
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdagavond met z'n vieren hier gegeten. Voor 3 personen een rijsttafel en voor de 4de een vegetarische rijsttafel. Er volgde uitgebreid overleg over de vegtarische rijsttafel, die vervolgens werd aangevuld met grote champignon- en aubergine-schotels. In plaats van de kippesoep extra saté, ook geen probleem.
Het resultaat was echt om naar huis (nee naar IENS) te schrijven. Heerlijk.
Ook een groot compliment voor de vriendelijke bediening. Het was vol, dus reserveren wordt aanbevolen.

Gegeten op 31 januari 2014

re
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier voor het eerst gegeten. Meest uitgebreide rijsttafel genomen. Was overheerlijk. Bediening erg vriendelijk. Enfin, wij gaan hier terugkomen. Een uurtje rijden hebben wij daar graag voor over.

Gegeten op 11 januari 2014

MentDijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn meest favoriete keuken is de Indonesische. Wij hebben in de loop der jaren bijna alle restaurants in Den Haag e.o. wel eens of meerdere keren bezocht. Sommigen bestaan inmiddels al niet meer, anderen zijn sterk achteruit gegaan omdat 'kokkie' er niet meer is of bestaan nog omdat ze in vroeger tijden faam hebben gemaakt.
In hartje centrum van Den Haag bevind zich Srikandi waar wij minstens één keer per maand gaan eten. Soms bestellen we een rijsttafel, maar meestal wordt het een heerlijke nasi rames speciaal met witte rijst, saté, twee vlees- en twee groentengerechtjes, een half ei en krupuk, voor de belachelijke prijs van € 11,00. Jammer dat steeds meer mensen ontdekken dat je daar voor weinig een uitstekende maaltijd kunt nuttigen, waardoor je tegenwoordig vroeg moet komen of anders moet reserveren.

Gegeten op 30 december 2013

Proever48743
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met groep van negen mensen gegeten. Eten heerlijk , saté met licht gerookte bbq smaak, kwaliteit echt goed. Service idem, voorkomend, vlot . Misschien niet de mooiste plek van Den Haag, maar hier kom ik beslist weer.

Gegeten op 7 november 2013

beter1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond aten wij - mijn goeie vriend Pieter en ik - bij dit Indonesisch eethuisje Srikanda.
We hadden al enige tijd op de Grote Markt wat wijntjes zitten drinken toen we wel zin kregen in wat voedsel. Op goed geluk liepen we wat meters en kwamen dit restaurantje tegen.

We aten werkelijk voortreffelijk, zeker als je de prijs / kwaliteit op waarde weet te schatten. Zelf mag ik heel graag Oosters eten, maar word eigenlijk zelden zomaar verrast: dat gebeurde hier.

Prima voedsel met uitstekende smaken en plezierige bediening.

Wij weten nu wel dat we hier vaker gaan komen :-)

Gegeten op 30 oktober 2013

bert33
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb er de vegetarische rijsttafel gegeten.
Het eten was correct maar niets bijzonders.
Personeel was erg aardig.
Ik vond de tafels wat te dicht op elkaar staan, maar het is dan ook wel een erg klein restaurantje. Leuke afbeelding op de muur.

Gegeten op 12 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Srikandi in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Srikandi . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!