Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sherlock Holmes

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

jeroenthehague

Een warme gezellige Engelse bar, waar je lekker kan eten.
Voor het eten kan je aan een tafeltje gaan zitten en er is dan er serveerster die langs komt met een krijt bord waar het menu op staat.
Op de Pie moet je iets langer wachten, maar dat is het wachten meer dan waard
Je kan lekker de hele avond aan de tafel blijven zitten en het personeel houdt goed in de gaten wanneer je glas leeg is.

Gegeten op 23 maart 2013

Tracy1

• Uitstekend

Verleden week eerst heerlijke tapas gevolgd door absoluut fantastische fish 'n chips gegeten.
Daarna meegedaan aan de quiz.Iets als Sherlock Holmes had ik in Nederland nog niet gevonden, wij voelden ons bij binnenkomst meteen welkom, ongedwongen gezelligheid, goed eten en ook nog goede, behulpzame en vriendelijke service.
Zeker een aanrader!!!

Ricky2008

• Uitstekend

Great pub, nice quiet area of the Hague and good service.. Good assortment of beers and many whiskeys available. The food is home cooking and fresh. They make some delicious pies, beef & onion, chicken & mushroom and of course steak & kidney. Definitely worth a visit it is like a bit of Britain in Holland. Not to mention they won best expat pub in Holland 2010.

Proever81820

• Uitstekend

Ik heb hier al een aantal hele gezellige vrijdagavonden gehad. Eerst heerlijk gegeten en daarna gezellig geborreld met een aantal vrienden. De bediening is zeer vriendelijk en de gastheer en gastvrouw zijn heel erg gastvrij. Zeker een aanrader als je met een stel vrienden een gezellige avond wilt hebben.

Proever80952

• Uitstekend

heb er super lekker gegeten en een leuke vrijdagavond borrel gehad! Eindelijk een bar waar je ongedwongen kan genieten en leuke/interessante mensen ontmoet... helemaal top dus een echte aanrader...

Proever80638

• Uitstekend

Friendly bar with great atmosphere. Authentic home cooked British meals include Sunday Roast and Beef & Onion Pie. Other bar food available too. Generous portions. A little bit of Britain in The Hague. Great for expats but not exclusively so. Great place to watch general sport and international games.

Proever80514

• Uitstekend

Ruim cafe met engelse gezelligheid en publiek uit alle windstreken. Het eten is goed en de porties zijn behoorlijk. Precies zoals je verwacht van een engelse pub!

Proever79755

• Uitstekend

Heerlijk gezellig cafe. Leuke sfeer, met een Engels tintje. Eten erg lekker en gevarieerde kaart. Vooral de persoonlijke aanpak sprak ons erg aan. Zeker een aanrader!

boyscout20000

• Matig

• Matig

Een enigszins ranzig cafe, erg populair met UK Shell expats. Stelt weinig voor maar pretendeert ook niet meer te zijn dan dat. Leuk voor een after work borrel, maar daar blijft het ook bij; onhandige locatie om te parkeren.

Schrijf zelf een recensie over Sherlock Holmes in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Sherlock Holmes. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.