Sushi Kings

• 8.4

• 6.0

proefje123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke verse sushi en ik neem altijd sashimi dus dan is de versheid zeker belangrijk.
Ze hebben me nog nooit teleurgesteld. En ook de bezorgers zijn erg aardig

sjjoerd
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor 18.50 euro een veel te klein bakje sushi gekregen met heel kleine sushi s , het was okay maar meer ook niet , in iedergeval veel te duur ivm kwaliteit en hoeveelheid .

Gegeten op 30 oktober 2013

Yates
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat is dit een heerlijke uitkomst voor iedere sushi liefhebber.
Even online bestellen en 20 min later verse sushi gebracht door een koerier op een scooter.
Kwaliteit is goed de prijs iets te hoog, sushi is namelijk vrij klein.
Zou het zeker wel kunnen aanraden.

Gegeten op 12 september 2013

MarjanBrucke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een goed sushi-restaurant. Door meerdere mensen aan ons aangeraden en terecht. Voor het decor hoef je het niet te doen, de verlichting is apart en ook voor het overige was het decor wat sober. Dus in geval je van plan bent romantisch of heel sfeervol uit eten te gaan, dan zou ik een ander restaurant uitkiezen. Mocht je voor heerlijk eten en goede service uit eten gaan, dan ben je hier aan het goede adres

Gegeten op 3 augustus 2013

resas10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alleen afgehaald dus kan eigenlijk niets zeggen over het decor.

Meerder keren afgehaald en vind het een top innovatie! Sushi pakketjes kun je helemaal naar wens samenstellen en komt binnen 45 min warm bij je afgeleverd inclusief mini soya, gember, wasabi en stokjes.

De ene keer is de sushi wel wat meer met beleid gerold dan de andere keer en vallen de stukken wat groter uit wat minder oogt maar er niet minder om smaakt. terugkomers zijn de maki met avocado en de maki met komkommer en de handroll met avocado, komkommer en waterkers. Heerlijk!
De bezorgers zijn op tijd en vriendelijke en je kunt gewoon pinnen aan de deur dus wel zo makkelijk.
Ik bestel hier minimaal 1x per maand en zal niet zo snel bij een andere sushi plek dat gaan doen.

Gegeten op 9 februari 2013

noukie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk. Ik ben geen sushi kenner, maar eet regelmatig sushi en het scheelt nogal waar je het besteld. Klein, rommelig, niet vers.. allemaal zaken die sushi minder lekker kunnen maken. Sushi Kings werkt duidelijk met verse producten van goede kwaliteit. Altijd netjes en op tijd bezorgd. Tot nu toe... mijn favoriete afhaaladres.

amsterdam1979

• Goed

Altijd heerlijk! Snelle bezorging, verse sushi. Alleen jammer dat je voor minimaal 19 euro moet bestellen voor ze het komen brengen. Als je alleen bent heb je dan voor 3 dagen sushi in huis....

Raintje

• Matig

sushi niet vers, het lijkt alsof het niet met liefde is gemaakt.

ceesvisser

• Uitstekend

De koningen onder de sushi aan huis. Terecht die naam dacht ik zo. Het is een optel en aftrek som.Het eten, de service en de bezorgtijd... Ik heb het nog niet beter getroffen!

Sebastiaan75

• Uitstekend

Tot nu toe de beste. Altijd goede kwaliteit en zeer consistent. Bezorging netjes. Je kan zelf de tijden opgeven. Hun systeem informeert je goed over wanneer ze onderweg zijn etc.

Schrijf zelf een recensie over Sushi Kings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Kings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!