Stadscafé De Waag (eetcafé)

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  3. 38% Duurzaam

Stadscafé De Waag (eetcafé)

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 213 03 93

TerencesN

Niet heel enthousiast over Stadscafé de Waag. Het was erg druk, misschien heeft het daarmee te maken. Ik ging voor de hamburger, hier zit een echte fan, maar over dit exemplaar was ik minder enthousiast. De smaken waren wat gewoontjes en de saus viel erg uit de toon. Ook het voorgerecht was niet heel geslaagd. Een frisse salade die in eerste instantie goed leek te bevallen, maar toch na een paar happen ging zeuren. Bediening was wat studentikoos en was vandaar iets slordig. De zaak is wel leuk ingericht. Allerlei niveaus waar gasten zitten te eten. We zaten boven in en keken leuk uit over de menigte.

Gegeten op 9 december 2014

JoKu65

Op 21 februari met 4 personen gegeten bij Stadscafe De Waag te Delft. Dit was op mijn uitnodiging om wat te vieren. Eerdere ervaring was goed. De eerste keer dat ik (na zeker meer dan 1000 restaurant bezoeken in mijn leven) een negatieve recentie schrijf, maar de ervaring zette mij hiertoe aan. Een van de tafelgenoten had als hoofdgerecht een kaasfondue besteld. Bij de uitservering van de gerechten kreeg zij een pannetje, maar bij het oplichten van de deksel was het leeg (verassing, was dit met opzet gedaan ?). Vrij snel erna kwam een gevuld pannetje met een melkachtige substantie met wat brokjes erin. Na reclamatie werd het gerecht opnieuw bereid (?) Het leek nu wel op kaasfondue, maar was veel te zout en oneetbaar. Wellicht een hand maisena en zout erbij gegooid ? Hoe is het mogelijk dat iemand geen kaasfondue kan bereiden. We moesten nog druk uitoefenen om dit gerecht van de rekening af te krijgen. De andere 3 gerechten waren redelijk tot goed, maar door het wachten was de eetlust weg. De avond was verpest en ik "Waag" het er niet meer op. Joop Kuijken/Pijnacker

Gegeten op 21 februari 2015

TheodorusTarwenat

Prachtige locatie om ongedwongen te eten ter afsluiting van de werkweek. Dat dachten er meer, met als gevolg dat de bediening moeite heeft om het allemaal bij te benen en zes keer je tafel voorbij loopt zonder bestelling op te nemen. Wanneer je dan toch aan de beurt bent, word je allervriendelijkst geholpen en staan eten en drankjes in een oogwenk op tafel. Voor een eetcafé is de saté met patat en een beetje rauwkost redelijk. De kabeljauwfilet met tagliatelle is best goed. Maar je komt hier toch vooral voor de locatie, als je beter wil eten ga je een trapje hoger naar het restaurant.

Gegeten op 6 februari 2015

Delft1998

Wat een waardeloze bediening alweer ! Arrogant, ongeïnteresseerd ! Eten goed voor een eetcafé, wat kun je een mooie lokatie verzieken door gebrek aan aandacht !!!

Gegeten op 9 februari 2015

vinkokje

Heel leuke locatie..echt nog historische waarde met echte waag en allerlei tekens nog in de balken gekerfd.
Het menu is gevarieerd en niet standaard. De presentatie goed. De runderstoof had nog lekkerder geweest als het vlees iets malser was geweest...(anders had ik een 8 gegeven) het was wel lekker. Bediening attent.
De muziek zou iets minder hard kunnen... boven (tussenetage) konden wij elkaar goed verstaan..
De toiletten zijn echt aan een opknapbeurt toe maar bij de heren waren ze al aan het breken.
Aanrader....

Gegeten op 20 januari 2015

warmerdam

Na een lange tijd weer een keertje bij Stadscafe de Waag gegeten. De sfeer van dit restaurant vind ik erg prettig. Jammer is dat het eten net niet voldoet. Ik had de heilbotfilet met spinazierisotto genomen. De vis was wel goed maar de risotto was erg smaakloos. Dat vond ik erg jammer. De bediening was prima had soms net iets eerder kunnen zijn, nu moest je zelf regelmatig vragen.

Gegeten op 5 oktober 2014

Proever78404

De plek en het gebouw zijn geweldig. Natuurlijk een studenten cafe maar gewoon goeie sfeer. Wij waren er op 4 mei en dat pakte men heel netjes aan. Zelfs met het Wilhelmus. Goed bier, nette wijnen, leuke plekjes om te zitten. Kom er regelmatig, zowel privé als zakelijk. Amerikanen vinden het helemaal geweldig. Historische omgeving. Ik blijf er komen!

Gegeten op 4 mei 2014

SaraLR

Lekker gegeten. Leuke indeling van het restaurant. Goed betaalbaar.Tafeltje waar ik aan zat was wel beetje lastig. Je zit ver van elkaar vandaan waardoor je elkaar lastiger verstaat. (Dit is niet bij alle tafels het geval)

Gegeten op 4 april 2014

willem89

Gekozen voor garnalen, in een korstje op koude mie salade. Hoofdgerecht biefstuk met salade en gebakken aardappeltjes , tafelgenoten kozen voor diamanthaas, alle gerechten lekker op smaak en aantrekkelijk gepresenteerd.
De crème brulee was niet bijzonder.
Een gezellige zit met vriendelijke bediening.

Gegeten op 5 juli 2014

AadR

Even geluncht bij de Waag, een plek met historie. Locatie ziet er goed uit. Attent en vriendelijk personeel en bovendien waren we gedrieën te spreken over onze broodjes. Clubsandwich smaakte goed (ze hebben ook een goede bakker!) en dat gold ook voor de runderlende. Eigenlijk alleen een opmerking over de espresso's die wel wat warmer en sterker mochten

Gegeten op 24 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Stadscafé De Waag (eetcafé) in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Stadscafé De Waag (eetcafé). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.