Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Stadscafé De Waag (eetcafé)

1. Frans
  2. 38% Duurzaam

Stadscafé De Waag (eetcafé)

1. Frans
  2. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 213 03 93

warmerdam

Na een lange tijd weer een keertje bij Stadscafe de Waag gegeten. De sfeer van dit restaurant vind ik erg prettig. Jammer is dat het eten net niet voldoet. Ik had de heilbotfilet met spinazierisotto genomen. De vis was wel goed maar de risotto was erg smaakloos. Dat vond ik erg jammer. De bediening was prima had soms net iets eerder kunnen zijn, nu moest je zelf regelmatig vragen.

Gegeten op 5 oktober 2014

Proever78404

De plek en het gebouw zijn geweldig. Natuurlijk een studenten cafe maar gewoon goeie sfeer. Wij waren er op 4 mei en dat pakte men heel netjes aan. Zelfs met het Wilhelmus. Goed bier, nette wijnen, leuke plekjes om te zitten. Kom er regelmatig, zowel privé als zakelijk. Amerikanen vinden het helemaal geweldig. Historische omgeving. Ik blijf er komen!

Gegeten op 4 mei 2014

SaraLR

Lekker gegeten. Leuke indeling van het restaurant. Goed betaalbaar.Tafeltje waar ik aan zat was wel beetje lastig. Je zit ver van elkaar vandaan waardoor je elkaar lastiger verstaat. (Dit is niet bij alle tafels het geval)

Gegeten op 4 april 2014

willem89

Gekozen voor garnalen, in een korstje op koude mie salade. Hoofdgerecht biefstuk met salade en gebakken aardappeltjes , tafelgenoten kozen voor diamanthaas, alle gerechten lekker op smaak en aantrekkelijk gepresenteerd.
De crème brulee was niet bijzonder.
Een gezellige zit met vriendelijke bediening.

Gegeten op 5 juli 2014

AadR

Even geluncht bij de Waag, een plek met historie. Locatie ziet er goed uit. Attent en vriendelijk personeel en bovendien waren we gedrieën te spreken over onze broodjes. Clubsandwich smaakte goed (ze hebben ook een goede bakker!) en dat gold ook voor de runderlende. Eigenlijk alleen een opmerking over de espresso's die wel wat warmer en sterker mochten

Gegeten op 24 februari 2014

sannevdheuvel

Weer eens bij de Waag langs voor een snel hoofdgerecht voorafgaand aan een avondje film. Toen we binnenkwamen was er nog geen tafeltje vrij, maar we mochten een kwartiertje wachten aan de bar en bij ons biertje kregen we direct een schaaltje nootjes tegen de ergste trek. Erg attent! Voor het eerst de Waagburger geprobeerd en dat was zeker een succes!! Medium gebakken, erg goed vlees en met goede garnituren. Lekker! En de sfeer in het café is altijd erg fijn.

Gegeten op 21 februari 2014

DenDaan

Een Waag zoals het hoort, ruimtelijk, klassiek, sfeervol verlicht en oud houten meubilair. De bediening is altijd correct, snel en komt op het juiste moment langs. Het menu wisselt van tijd tot tijd maar die heerlijke Waagburger blijft er altijd op staan, gelukkig. Prima gegarneerd en van goede kwaliteit.

Gegeten op 22 oktober 2013

sisko

De Waag is een mooie historische plek in hartje Delft. Eigenlijk komen wij hier alleen om een biertje te drinken (goede variatie!), het liefst als er ook nog live jazz is op zondagmiddag. Vandaag een hapje gegeten, en dat is toch allemaal net iets minder. De kaart is eenvoudig en de gerechten worden netjes geserveerd, maar het is "vlees noch vis". Als je toch in de Waag wilt eten, kun je beter een speciale gelegenheid afwachten, en dan in het restaurant boven eten. Dan krijg je meer waar voor je geld met de combinatie van locatie, sfeer, aandacht en goede gerechten. Voor de rest, gewoon blijven komen op zondagmiddag en lekker een biertje drinken.

Gegeten op 22 november 2013

Gezellig dagje uit naar Delft, na een heerlijke rondvaart naar de Waag gegaan om wat te drinken en te eten. Het pand is echt schitterend, het ademt verleden uit en sloot mooi aan bij al die panden die we tijdens de rondvaart al hadden gezien. Gekozen voor een heerlijke biertje van de tap en de OER tosti. Bierkennis was niet bijzonder en de OER tosti was groot en dik, lastig om te eten, brood had weinig smaak. Afgerekend en naar een andere locatie op de Markt gegaan. Jammer volgende keer genieten we van de Markt bij een ander restaurant

Gegeten op 20 oktober 2013

VdHoeven

De bediening is erg vriendelijk en kundig en doet hun werk echt heel goed. De omgeving van De Waag is natuurlijk fantastisch en is een klein feest om langs te komen.
Het eten echter deze keer was toch wel van hele slechte kwaliteit. We hadden beide het vleesgerecht besteld. Toen we aan het vlees begonnen bleek de helft uit vet te bestaan wat je eerst nog weg moet snijden. Uiteindelijk bleef er zo weinig over om te eten, op allebei de borden, dat ik er maar vriendelijk notie van gemaakt heb bij de serveerster. Dit is dan weer prima opgepakt, en uiteindelijk heeft men de koffie en een glas wijn van de zaak gedaan. Dat is super.
Maar wat niet weg neemt is dat het vlees van die avond gewoon van slechte kwaliteit was. De chefkok kwam nog met allerlei excuses over dat ze het vlees in blablabla inkopen en dat ze het daarom niet opgemerkt hebben. Dat vind ik onzin, als chef ben je verantwoordelijk voor goed vlees. Ik kom er echt nog wel, maar als het volgende keer weer zo slecht is, dan ga ik er voorlopig niet meer komen want zo kan het gewoon niet.

Gegeten op 24 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Stadscafé De Waag (eetcafé) in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Stadscafé De Waag (eetcafé). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.