a TripAdvisor company

2. Thais
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 070 363 07 65

Proever82519

Prima gegeten van een gevarieerd menu, veel smaak aziatische service en gezellige atmosfeer aanrader ook voor de zakelijke bezoekers

A_Mieke

Wij komen zeer regelmatig bij dit restaurant, dat bij ons praktisch om de hoek zit. We hebben nog nooit een teleurstellende ervaring gehad. Het eten is altijd vers, knapperig, goed van smaak en mooi gepresenteerd. De bediening is heel vriendelijk en attent. Wij blijven vaste klant!
Ook een aanrader voor wie liever even gauw afhaalt.

Gegeten op 3 februari 2015

vikesh

Drie of vier keer eerder heb ik hier heerlijk gegeten. Vandaag had ik vrijwel geen trek toen ik op weg was naar het restaurant. Maar eenmaal binnen gekomen en de heerlijke geuren me tegemoet kwamen, begon m'n eetlust weer op gang te komen. Ik heb alleen de Tom Kha Kai als voorgerecht en de Sticky Rice met mango als nagerecht besteld. Ik heb vanwege de verminderde eetlust het bij het hoofdgerecht met de restjes van m'n tafelgenoten moeten doen. Zowel het voor- als het hoofd- en nagerecht hebben voortreffelijk gesmaakt. De bediening is vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 januari 2015

Alexander60

De beste Thai van Den Haag. Als je tijdens het proeven je ogen sluit waan je je in Bangkok. Als je je ogen weer open doet schrik je even van de eenvoudige omgeving. Maar, ja het is ook een huiskamerrestaurant. En de prijzen zijn daarnaar. Bezoekers zijn veel gezellige buurtbenoners die een hapje komen doen en gasten die van redelijk ver komen om te genieten van het heerlijke eten. Want dat ze hier goed Thais koken, dat staat buiten kijf! Gewoon doen op een zondagavond. Kom voor het eten. En alles is zeer redelijk geprijsd.

Gegeten op 9 maart 2014

Bolderbast

Het laatste jaar minstens eens per maand eten hier afgehaald. Ik ben met name onder de indruk van de groene curry kip. Zoals het hoort met de heerlijke geur van verse thaise basilicum, auberginespruiten en citroengras.
Het enige Thaise afhaalrestaurant dat beter is, is Irawaddy aan het Spui. Ik zou Rakang Thai nog een hoger cijfer willen geven, maar dan doe ik Irawaddy tekort.

Gegeten op 10 maart 2014

patricia26

Lekker smakelijk eten voor een goede prijs. Een 3 gangen menu op maandag-donderdag voor 19,95. Leuke huiskamersfeer. Grappig servies en bestek.

jorina1

Gezellige ambiance, mooi bestek en service en lekker eten voor een redelijke prijs. Van Maandag t/m donderdag ook een leuke menuprijs.

Gegeten op 2 januari 2014

Strandwachter

Het was op de zondagavond behoorlijk druk, goed dat we gereserveerd hadden. Voorgerechten een lekkere kippensoep met kokos, lekkere snacks en daarna ook vegetarisch lekker eten. Het is allemaal vers bereid, de groenten zijn nog lekker knapperig en smaakvol. Daardoor duurt het iets langer, maar het is de moeite waard. Visschotel en eend, allemaal even lekker en mooi opgemaakt. Goed is aangegeven op de menukaart of en hoe het pittig de gerechten zijn.

Gegeten op 15 december 2013

wilfr63

Rakang Thai serveert al jaren lang constante en goede kwaliteit in een deel van Den Haag dat (óók al jaren) een (te) hoge dichtheid aan Thaise restaurants heeft. De menukaart biedt veel keus, ook voor vegetariërs, en een voordelig driegangenmenu voor ca. €19 op ma-do. Het goed gekruide eten geeft duidelijk de indruk dat het vers bereid is, wat vooral tot uiting komt in de knapperig geroerbakte groenten. Veel variëteit ook: in een gerecht met aubergine zitten al snel twee compleet verschillende soorten aubergine warvan er een door veel westerlingen niet eens als aubergine herkend zal worden. De prijs-kwaliteitsverhouding is dik in orde, ook als je geen menu bestelt. De bediening is voorkomend en vriendelijk.

Gegeten op 14 november 2013

corina2

Gezellig buurtrestaurant met bijzonder vriendelijke bediening. Het eten is zalig, de sfeer warm en gemoedelijk en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.

Gegeten op 15 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Rakang Thai Specialiteiten in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Rakang Thai Specialiteiten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.