Rakang Thai Specialiteiten

• 7.9

• 7.2

Alexander60
  • Recensies in de laatste twee jaar

De beste Thai van Den Haag. Als je tijdens het proeven je ogen sluit waan je je in Bangkok. Als je je ogen weer open doet schrik je even van de eenvoudige omgeving. Maar, ja het is ook een huiskamerrestaurant. En de prijzen zijn daarnaar. Bezoekers zijn veel gezellige buurtbenoners die een hapje komen doen en gasten die van redelijk ver komen om te genieten van het heerlijke eten. Want dat ze hier goed Thais koken, dat staat buiten kijf! Gewoon doen op een zondagavond. Kom voor het eten. En alles is zeer redelijk geprijsd.

Gegeten op 9 maart 2014

Bolderbast
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het laatste jaar minstens eens per maand eten hier afgehaald. Ik ben met name onder de indruk van de groene curry kip. Zoals het hoort met de heerlijke geur van verse thaise basilicum, auberginespruiten en citroengras.
Het enige Thaise afhaalrestaurant dat beter is, is Irawaddy aan het Spui. Ik zou Rakang Thai nog een hoger cijfer willen geven, maar dan doe ik Irawaddy tekort.

Gegeten op 10 maart 2014

patricia26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker smakelijk eten voor een goede prijs. Een 3 gangen menu op maandag-donderdag voor 19,95. Leuke huiskamersfeer. Grappig servies en bestek.

jorina1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige ambiance, mooi bestek en service en lekker eten voor een redelijke prijs. Van Maandag t/m donderdag ook een leuke menuprijs.

Gegeten op 2 januari 2014

Strandwachter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was op de zondagavond behoorlijk druk, goed dat we gereserveerd hadden. Voorgerechten een lekkere kippensoep met kokos, lekkere snacks en daarna ook vegetarisch lekker eten. Het is allemaal vers bereid, de groenten zijn nog lekker knapperig en smaakvol. Daardoor duurt het iets langer, maar het is de moeite waard. Visschotel en eend, allemaal even lekker en mooi opgemaakt. Goed is aangegeven op de menukaart of en hoe het pittig de gerechten zijn.

Gegeten op 15 december 2013

wilfr63
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rakang Thai serveert al jaren lang constante en goede kwaliteit in een deel van Den Haag dat (óók al jaren) een (te) hoge dichtheid aan Thaise restaurants heeft. De menukaart biedt veel keus, ook voor vegetariërs, en een voordelig driegangenmenu voor ca. €19 op ma-do. Het goed gekruide eten geeft duidelijk de indruk dat het vers bereid is, wat vooral tot uiting komt in de knapperig geroerbakte groenten. Veel variëteit ook: in een gerecht met aubergine zitten al snel twee compleet verschillende soorten aubergine warvan er een door veel westerlingen niet eens als aubergine herkend zal worden. De prijs-kwaliteitsverhouding is dik in orde, ook als je geen menu bestelt. De bediening is voorkomend en vriendelijk.

Gegeten op 14 november 2013

corina2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig buurtrestaurant met bijzonder vriendelijke bediening. Het eten is zalig, de sfeer warm en gemoedelijk en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.

Gegeten op 15 augustus 2013

G en J
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lief en ik hebben met vrienden hier gegeten. Zij hadden nog nooit Thais gegeten en vonden het, net als wij uiteraard, ontzettend smakelijk. We hadden ieder een ander gerecht, zodat we van alles wat konden eten.
Een fijne huiselijke sfeer, soort van huiskamer, waar je je op je gemak voelt. Je wordt ook vriendelijk te woord gestaan. Wijzelf zijn er al vaker wezen eten en blijven dan ook terugkomen.

Gegeten op 30 juni 2013

loisbackhouse
  • Recensies in de laatste twee jaar

Great place to to get a taste of pure thai food. The decor is interesting. The service was friendly and inviting. The food was the best thai food i have tasted so far in the Hague.

Gegeten op 13 oktober 2012

berb
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten, al meerdere malen. Leuk ook de kleinschaligheid waardoor je er gezellig zit. Prima prijs voor heerlijk eten in een leuke sfeer.

tip: de kokossoep met garnalen is ongeevenaard, zelfs in azie nooit zo lekker gehad!

Schrijf zelf een recensie over Rakang Thai Specialiteiten in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Rakang Thai Specialiteiten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!