Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 11 00

jeanne9

Via online reservering

Geen massaal gebeuren maar gezellig intiem chinees restaurant. Gewoon goed met een heerlijk gevarieerd oosters en Europees buffet oa ook heerlijke sushi ..
A la carte, wok mjammieen tepanyaki heerlijk oa heerlijk bereide lamskoteletten, gamba's etc

Gegeten op 25 januari 2015

mark206

Via online reservering

Beperkt buffet, maar was prima. Teppanyakiplaat was erg goed. Desserts zijn prima aanwezig.
Ambiance en personeel zijn voldoende.

Gegeten op 9 januari 2015

wilma95

Via online reservering

Super gezellig avond gehad.Leuke en spontane koks bij het wokken.ze kunnen heerlijk je gekozen hapje klaar maken.Verder een schoon en hygiënische restaurant.wij zijn hier al verschillende keren geweest.

Gegeten op 31 oktober 2014

rina13

Via online reservering

Toen we binnenkwamen wist de dame die ons ontving meteen dat we eerst voor 2 en later voor 4 personen gereserveerd hadden. Dat was leuk binnenkomen. We kregen een ronde tafel aangewezen waar we heel blij mee waren. Het duurde wel even voordat we ons eerste drankje kregen. De kaart zag er goed uit en er was een keuze uit 3 voor-, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. De sfeer in het restaurant is prima. Alle gerechten die we hebben gekozen waren heerlijk.

Gegeten op 3 oktober 2014

sahereh

Met een groep van 5 hier gegeten als tweede keer. Ik vind het prima chinees restaurant. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er altijd schoon uit en heeft vriendelijk bediening. Het eten werd bereid door een vriendelijke kok die het eten met plezier bereidt, ik vind de Tapenyaki echt heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken). Een aanrader!!

Gegeten op 28 september 2014

Ruudje96

Lekker gegeten. We waren wel wat laat dus was erg rustig. Het restaurant zag er wel mooi uit. De keuken leek echt een keuken. Het is zo'n verandering van eetkamer en keuken en dat is wel mooi

Gegeten op 11 juli 2014

ypenburg

woensdagavond 29-5 geweest, 2 volwasn , 3 kind 9-12-15. Eten was goed , wokken , grillen op bakplaat van vis of vlees, lopende buffet, genoeg toetjes en ijs . Drankjes fris ,flesjes of uit tap zelf pakken , bier of wijn kost je 1,20 met kaartje zelf tap. prima geregeld. was natuurlijk niet druk op de woensdag maar zeker geen lege tent. Bij het grillen van het vis ,zalm en garnalen, kreeg je zeker genoeg. Kortom prima onbeperkt gegeten en gedronken voor een schappelijke prijs . Korting kaartje voor parkeergarage erbij (3 uur voor 3,50) waren we 107 euro kwijt en hebben we echt goed en zeker genoeg gegeten waarbij je al van te voren al kan uitrekenen wat het je gaat kosten .

Gegeten op 28 mei 2014

Lnddmmss

Al meerder keren hebben wij in het volgens ons, BESTE wokrestaurant gegeten. Het eten is altijd vers en goed op smaak gemaakt en met zorg bereid. De bediening en de koks zijn zeer vriendelijk en persoonlijk.
De keuze voor zowel de wok, als de grillplaat is ruim. Ook het buffet waar je gebruik van kan maken is gevarieerd. Er is tevens een ruime keuzen aan voorgerechten waaronder sushi die niet onder doet voor een sushibar. Ook het dessertbuffet is zeer uitgebreid.
De prijzen zijn inclusief drank en daarin is heel veel keus, je kan het uit de koeling halen of tappen zoals de wijn, het bier en de frisdranken.
Elke keer als we hier gegeten hebben is het een waar feestje!!

Gegeten op 12 april 2014

Proever74604

Bij Peking kun je voor een vast bedrag eten en drinken. Door de week iets goedkoper dan in het weekend, en voor laag alcoholische dranken betaal je een klein bedrag per drankje extra (€ 1,25), met een kaart waarmee je zelf je biertje of wijntje kunt tappen. Fris, koffie en thee neem je zoveel je wilt, uit koelkast of koffieapparaat. De sushi bij het voorgerecht is lekker - er is nog veel meer keuze, maar meestal houden we het bij een beetje sushi als voorgerecht. Daarna kun je wokken (veel verse groenten, ruime keuze uit vis, grote garnalen en vlees), iets laten bereiden op de bakplaat (je geeft je keuze op aan de kok, die het uit een koeling pakt (diverse soorten vlees en vis, en ook ui en champignon, hoewel dat niet op de kaart staat), en nog bijgerechten pakken van het buffet. De witte rijst zit wat verstopt achteraan, maar is er wel. Er is ook ruime keuze uit ijs, fruit, kleine gebakjes en andere nagerechtjes, inclusief crème brulée die bij de bar ter plekke gecaramelliseerd wordt. Het decor is redelijk standaard "Chinees restaurant", maar de bediening is attent, snel en vriendelijk.

Gegeten op 27 maart 2014

Groenen

Nu ben ik niet zo van dit wokken, maar als je uitgenodigd wordt moet je niet zeuren. Vond het aangeboden eten gevarieerd en vers. Werd met smaken gegoogeld en dat was meer dan prettig. Toch vond ik het aanbod aan desserts mager. Verder was het een leuke afwisseling

Gegeten op 15 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Peking in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Peking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.