a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 214 11 00

Heerlijk Aziatisch

Geniet van de veelzijdige Aziatische keuken. Kraakverse vis, botermals vlees, kleurrijke en knapperige groenten; hier wordt iedereen blij van!

MartinAldewereld

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Wokken en teppanyaki is erg goed, vooral de ossenhaas op de teppanyaki is erg lekker. Het eten is vers en voldoende voorradig. Sushi is ook erg goed.

Gegeten op 4 mei 2015

Liesje3

Via online reservering

Bediening vriendelijk .Hebben gewokt. Eten was goed voldoende Ook aan de kinderen wordt gedacht. Kleine fricadelletjes kroketjes patatjes etc.Restaurant is niet te groot wat erg prettig is.Geen last van drukte. Allemaal hoekjes ingericht je zit dus niet allemaal in 1 grote ruimte. Ook aparte ruimte voor groot gezelschap waar je geen last van hebt.

Gegeten op 7 maart 2015

Coertos

inmiddels traditioneel Chinees all you can eat Wok restaurant, dat heel plezierig gerund wordt door een familie die al jaren op deze plek eten serveert. Verse ingredienten, vlotte koks, heerlijke vis-voorafjes en perfecte Teppanyaki en Wok. Bier en wijn uit de zelf-tap. Rustige ambience. En dat voor even twee tientjes: een niet te katten prijs-kwaliteitverhouding. Na tientallen keren eten de afgelopen tien jaar zou je er bijna reclame voor maken, maar dat doen we natuurlijk niet, want dan zit heel Delft hier straks ......

Gegeten op 28 januari 2015

jeanne9

Via online reservering

Geen massaal gebeuren maar gezellig intiem chinees restaurant. Gewoon goed met een heerlijk gevarieerd oosters en Europees buffet oa ook heerlijke sushi ..
A la carte, wok mjammieen tepanyaki heerlijk oa heerlijk bereide lamskoteletten, gamba's etc

Gegeten op 25 januari 2015

mark206

Via online reservering

Beperkt buffet, maar was prima. Teppanyakiplaat was erg goed. Desserts zijn prima aanwezig.
Ambiance en personeel zijn voldoende.

Gegeten op 9 januari 2015

wilma95

Via online reservering

Super gezellig avond gehad.Leuke en spontane koks bij het wokken.ze kunnen heerlijk je gekozen hapje klaar maken.Verder een schoon en hygiënische restaurant.wij zijn hier al verschillende keren geweest.

Gegeten op 31 oktober 2014

rina13

Via online reservering

Toen we binnenkwamen wist de dame die ons ontving meteen dat we eerst voor 2 en later voor 4 personen gereserveerd hadden. Dat was leuk binnenkomen. We kregen een ronde tafel aangewezen waar we heel blij mee waren. Het duurde wel even voordat we ons eerste drankje kregen. De kaart zag er goed uit en er was een keuze uit 3 voor-, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. De sfeer in het restaurant is prima. Alle gerechten die we hebben gekozen waren heerlijk.

Gegeten op 3 oktober 2014

sahereh

Met een groep van 5 hier gegeten als tweede keer. Ik vind het prima chinees restaurant. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er altijd schoon uit en heeft vriendelijk bediening. Het eten werd bereid door een vriendelijke kok die het eten met plezier bereidt, ik vind de Tapenyaki echt heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken). Een aanrader!!

Gegeten op 28 september 2014

Ruudje96

Lekker gegeten. We waren wel wat laat dus was erg rustig. Het restaurant zag er wel mooi uit. De keuken leek echt een keuken. Het is zo'n verandering van eetkamer en keuken en dat is wel mooi

Gegeten op 11 juli 2014

ypenburg

woensdagavond 29-5 geweest, 2 volwasn , 3 kind 9-12-15. Eten was goed , wokken , grillen op bakplaat van vis of vlees, lopende buffet, genoeg toetjes en ijs . Drankjes fris ,flesjes of uit tap zelf pakken , bier of wijn kost je 1,20 met kaartje zelf tap. prima geregeld. was natuurlijk niet druk op de woensdag maar zeker geen lege tent. Bij het grillen van het vis ,zalm en garnalen, kreeg je zeker genoeg. Kortom prima onbeperkt gegeten en gedronken voor een schappelijke prijs . Korting kaartje voor parkeergarage erbij (3 uur voor 3,50) waren we 107 euro kwijt en hebben we echt goed en zeker genoeg gegeten waarbij je al van te voren al kan uitrekenen wat het je gaat kosten .

Gegeten op 28 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Peking in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Peking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.