Peking

Peking doet mee!

Reserveer nu!

Lnddmmss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerder keren hebben wij in het volgens ons, BESTE wokrestaurant gegeten. Het eten is altijd vers en goed op smaak gemaakt en met zorg bereid. De bediening en de koks zijn zeer vriendelijk en persoonlijk.
De keuze voor zowel de wok, als de grillplaat is ruim. Ook het buffet waar je gebruik van kan maken is gevarieerd. Er is tevens een ruime keuzen aan voorgerechten waaronder sushi die niet onder doet voor een sushibar. Ook het dessertbuffet is zeer uitgebreid.
De prijzen zijn inclusief drank en daarin is heel veel keus, je kan het uit de koeling halen of tappen zoals de wijn, het bier en de frisdranken.
Elke keer als we hier gegeten hebben is het een waar feestje!!

Gegeten op 12 april 2014

Proever74604
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Peking kun je voor een vast bedrag eten en drinken. Door de week iets goedkoper dan in het weekend, en voor laag alcoholische dranken betaal je een klein bedrag per drankje extra (€ 1,25), met een kaart waarmee je zelf je biertje of wijntje kunt tappen. Fris, koffie en thee neem je zoveel je wilt, uit koelkast of koffieapparaat. De sushi bij het voorgerecht is lekker - er is nog veel meer keuze, maar meestal houden we het bij een beetje sushi als voorgerecht. Daarna kun je wokken (veel verse groenten, ruime keuze uit vis, grote garnalen en vlees), iets laten bereiden op de bakplaat (je geeft je keuze op aan de kok, die het uit een koeling pakt (diverse soorten vlees en vis, en ook ui en champignon, hoewel dat niet op de kaart staat), en nog bijgerechten pakken van het buffet. De witte rijst zit wat verstopt achteraan, maar is er wel. Er is ook ruime keuze uit ijs, fruit, kleine gebakjes en andere nagerechtjes, inclusief crème brulée die bij de bar ter plekke gecaramelliseerd wordt. Het decor is redelijk standaard "Chinees restaurant", maar de bediening is attent, snel en vriendelijk.

Gegeten op 27 maart 2014

Groenen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nu ben ik niet zo van dit wokken, maar als je uitgenodigd wordt moet je niet zeuren. Vond het aangeboden eten gevarieerd en vers. Werd met smaken gegoogeld en dat was meer dan prettig. Toch vond ik het aanbod aan desserts mager. Verder was het een leuke afwisseling

Gegeten op 15 juni 2013

YvonnedeBlijker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is heerlijk en van super kwaliteit, en zeer uitgebreid. Ze hebben zelfs tongfile vis. Drankjes mag je zelf uit een koelkastje pakken. Bier en Wijn betaal 1,20 voor. Het dessert is heel erg uitgebreid vers fruit, appeltaart slagroom soesje, gebak, div soorten koffie/ warme chocolademelk .echte slagroom. Het interieur is misschien niet van deze tijd , maar alles ziet er schoon en fris uit. Wok menu 21,50 super goedkoop echt waar voor je geld ! En dat in de binnenstad van Delft.

Gegeten op 26 juni 2013

Fleur85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zowel eten in het restaurant als bestellen doen we hier regelmatig. Vanavond hebben we een bestelling gedaan en voor de laatste keer. Ondanks de snelle bezorging waren de loempia's koud. Daarna kwam ik in de bami een haar tegen en in het andere gerecht was ook nog eens het vlees rauw. En de hoofdreden waarom ik hier niet meer heen zal gaan was vervolgens de telefonische reactie van Peking. Er werd niet benoemd dat ze het vervelend voor ons vonden o.i.d. Totaal geen begrip voor het feit dat we uiteindelijk en geen eten hadden en letterlijk 20 euro hadden weg gegooid. Daarnaast kon er nog net een lachend 'dus sorry' van af..Er werd letterlijk gezegd 'het kan wel eens gebeuren'...Vervolgens werd er nog van gemaakt dat we de 'volgende keer' een gratis loempia en bami krijgen...En dan ben je vaste klant...Overigens heb ik enige tijd geleden al een keer eerder een haar in het eten aangetroffen maar ben het toen maar 'gauw vergeten'..Dat gaat nu niet nog een keer gebeuren...

Gegeten op 23 juni 2013

kees4

Ons favoriete Chinese Restaurant. Wokken en Teppanyaki, maar ook
A la carte eten is gelijk. Er is een uitgebreid wok en teppanyaki buffet, garnalen, mosselen, tongetjes, biefstuk, sate, groenten, sushi, teveel om op te noemen. Er wordt ook professioneel gewokt, dus niet alles in een keer in de pan. Personeel is vriendelijk en vlot. Hier komen wij vaak terug. Aanrader.

Gegeten op 23 februari 2013

kees4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens heerlijk gegeten bij onze "huis Chinees". Uitgebreid Teppanyaki buffet met keuze uit vele vlees-vis soorten en groenten. Ook natuurlijk wokken met garnalen, lam en veel andere vis en vleessoorten. Hiernaast sushi, rijst, bami, patat, gebakken banaan en nog veel meer lekkers. Vakkundig klaargemaakt met een heel vriendelijke bediening. En bij het weggaan nog een flescwijn toe. Waar vind je dit nog?

Gegeten op 4 januari 2013

PriscillaL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier laatst wezen eten met mijn vriendin, toen we binnen kwamen werden we al erg vriendelijk geholpen en vroegen ze ons of we 'à la carte' of 'onbeperkt' wilden eten. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er schoon uit en had een gemakkelijke sfeer. Het eten werd bereid door hartstikke vriendelijke koks die het eten met plezier bereidt, thumbs up voor de koks! Bovendien was het eten heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken(!) muv alcohol). Zeker een aanrader!!

PriscillaL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier laatst wezen eten met mijn vriendin, toen we binnen kwamen werden we al erg vriendelijk geholpen en vroegen ze ons of we 'à la carte' of 'onbeperkt' wilden eten. We kozen voor onbeperkt eten. Het restaurant zag er schoon uit en had een gemakkelijke sfeer. Het eten werd bereid door hartstikke vriendelijke koks, thumbs up voor de koks! Bovendien was het eten heerlijk, zeker voor dit kleine prijsje (incl. drinken(!) muv alcohol). Zeker een aanrader!!

Kees Hordijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op het Chinese eten is weinig aan te merken. Zowel smaak als wijze van opdienen ruim voldoende. We lagen met ons bootje in Delft en kwamen bij toeval bij Peking terecht. "Wilt u kaart of wokken", werd ons gevraagd. We kozen voor "de kaart". Het was vrijdagavond en dat hebben we geweten. Gedurende onze aanwezigheid liep een groot deel van de zaak met bordjes langs onze tafel heen en weer naar achteren. Dat geeft bij "eten van de kaart" een onplezierige onrust. Voor ons reden om niet meer naar een zaak te gaan die "wokken" en "kaart" op deze wijze geregeld hebben. Gevolg was ook dat er qua drankjes weinig zorg voor ons was. Daar moesten we zelf aandacht voor vragen.

Gegeten op 21 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Peking in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Peking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!