a TripAdvisor company

foto's van Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag - 1 foto's van Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag - 2 foto's van Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag - 3 foto's van Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag - 4

Juni Ontbijt en Lunch

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 360 81 06
  2. www.junilekkernijen.nl

Molegraaf

Roerei, ofwel 'scrambled eggs' zoals men het gerecht bij 'Juni' noemt, wat kan daar mee mis gaan? Veel dus, bewees men hier na een lange wachttijd, met een versie die deed verlangen naar het instantspul dat op de ontbijtbuffetten van bepaalde hotels staat te pruttelen. De thee (koud water gebruikt?) was ook al niet gelukt. Het is dat de bij het roerei meegeleverde bacon, toast en salade redelijk smaakten en dat later een stuk taart met walnoot en mascarpone ermee door kon: anders waren ons humeur en het cijferlijstje nog treuriger geweest. Neem vooral ook een zakdoek van thuis mee, want voor twee personen was er één papieren servetje. Jammer hoor, want op papier is dit zaakje met ambtenarenopeningstijden (van 9 tot 16.30) best leuk.

Gegeten op 21 augustus 2014

Suzie Q

Met een Bongo-cadeaubon voor een high tea ben ik voor het eerst bij Juni geweest. Leuk zaakje, door de geverfde muren en de portugese tegeltjes tegen de bar doet het mediterraans aan. De theekopjes en bordjes lijken op de rommelmarkt bij elkaar gesprokkeld, geinig. Toch een zes voor het decor, dat komt door de akoestiek. Door de herrie is het moeilijk een echt gesprek te voeren, wat verder gaat dan gewoon koetjes en kalfjes. En dat is jammer, want door al het heerlijks wat je wordt voorgezet zou je het liefste uren blijven kletsen.
De thee was onbeperkt en werd per potje geserveerd, luxe dat we bij elk potje een andere smaak mochten kiezen. De hapjes waren erg lekker, overduidelijk huisgemaakt. Hier geen kant-en-klaar pakjes en zakjes gedoe. Wel heerlijke cakejes, warme hapjes met o.a. rucolapesto en spinazie, een mini-sandwich met gerookte zalm, scones met clotted cream en jam. Te veel om ineens op te kunnen eten, maar omdat je taarten etc. bij Juni ook kunt afhalen werd ons gevraagd of we de rest mee wilden nemen. De zakjes hebben ze al klaar liggen. Gelukje voor manlief, kon hij thuis ook nog proeven.
In de zomer hebben ze ook een terrasje op de stoep, daar ga ik zeker nog eens zitten voor een fijne lunch.

Gegeten op 13 april 2014

b1616

Wat een heerlijk tentje om te zitten. Gezellige sfeer, heerlijke broodjes en vrolijke meiden in de bediening. We hadden een lekkere lunch: broodje met oude kaas, gegrilde groenten en olijventapenade en een salade met bacon, blauwe kaas en artisjok. We kregen een uitgebreide uitleg over de nieuwe koffie die ze hadden en die smaakte erg goed naast een stukje carrot cake, gemaakt van paarse wortelen! Zeker een aanrader!

Gegeten op 9 februari 2014

TheHagueChick

Very friendly service although the kitchen took its time with our order as the place was jam-packed. I ordered a fantastic piping-hot bowl of pumpkin soup and when I told the kind waitress that I didn't eat wheat (so no bread) she offered to bring me a small salad on the side instead. My lunch was fantastic and so was the sandwich my friend had (with melted Taleggio eggplant, rucola pesto and tomato). Highly recommended!

Gegeten op 7 februari 2014

H-Borne

Mijn eerste ervaring met Juni was verrassend en zeer positief. Lekker gegeten, bijzondere gerechten en een ongedwongen entourage. Voor herhaling vatbaar dus. Maar helaas die herhaling viel flink tegen, de bediening is op zich aardig maar niet vakbekwaam en zeker niet enthousiast. Zonder dat we het wisten zaten we daar net voor sluitingstijd, maar goed we hadden ons broodje nog niet op. Tijdens het bestellen van het broodje werd ook niet gezegd we sluiten over... Maar nog geen 15min nadat we ons broodje gekregen hadden, werden de stoelen al op tafel gezet, zo'n 15 min voor sluitingstijd. Ondertussen werden ook andere gasten vriendelijk verzocht toch zeker geen minuut na sluitingstijd nog binnen te zijn. Hopend dat dit een incident was ben ik nog eens teruggegaan, maar weer eenzelfde soort vergelijking met bediening die je liever kwijt dan rijk is. Jammer want het eten is lekker en bijzonder.

Gegeten op 27 november 2013

Lekkerbek1968

Naast ons hotel zit juni, leek ons leuk te ontbijten. Eenmaal binnen is het toch wat tuttig, je krijgt neiging je sandalen aan te trekken. We kozen voor scrambeld eggs, en ontbijtsandwich. Al met al; koffies heerlijk. Ontbijt ok, maar wat duurde het lang, we hadden echt geen haast maar dit leek ons niet nodig, irritant, jammer.

Gegeten op 17 november 2013

CMM

broodjes zijn lekker. bediening is attent alhoewel we, na 2 personen om de rekening gevraagd te hebben, maar zelf naar de kassa zijn gelopen. ondanks dat zeker aan te bevelen.

Gegeten op 24 augustus 2013

wendyyy

Het was te druk, bediening had geen overzicht, 45 minuten na bestellen (waar we ook al 30 min op hadden moeten wachten) en nadat de gasten naast ons hun eten hadden gekregen, dat ze na ons hadden besteld, ben ik onze bestelling gaan cancellen: Paniek onder de serveersters: de bestelling was verkeerd weggelegd...

Uiteindelijk toch gewacht, was mijn broodje gegrilde groenten totaal niet wat ik verwacht had: ik denk aan aubergine, courgette tomaat. En ik kreeg sperziebonen en worteltjes, die volgens mij helemaal niet gegrild waren, maar gebakken.

Kortom: nooit meer!

Gegeten op 10 augustus 2013

max10

De gure wind joeg door de straat. Juni lijkt dan ver weg. Het was al een tijdje terug dat ik daar voor lunch was aangeschoven. Bij binnenkomst een warm welkom van het team. De kaart is niet uitgebreid, maar alles wordt gemaakt met verse ingredienten. En dat proef je. Een overheerlijke pompoensoep die we hongerig als vooraf bestelden, was bijna een lunch op zich. Gelukkig hadden we alle tijd van de middag en genoten we rustig van de heerlijke clubsandwich pittige kip en een mooie bol met een even klassieke maar lekkere chevre. Na een kop warme thee doken we de kou in. Komen we terug? Reken maar!

Gegeten op 20 februari 2013

ChantalBruijn

Dit is een van m'n favoriete plekjes geworden! Het eten is tot in de puntjes verzorgd. Buiten de standaard gerechten zal je er ook gerechten vinden die je niet zo snel tegenkomt in andere restaurants.. Het grootste deel van het menu staat vast, maar een ander deel van het menu verandert dagelijks, waardoor je veel variatie krijgt!
Het aanbod is prima, de prijzen zijn gemiddeld tot laag en het is er gezellig om te zitten. Er zijn een beperkt aantal zitplaatsen, dus reserveren is wel aan te raden (afhalen is ook mogelijk).
Het personeel is erg vriendelijk en zorgt er voor dat je je thuis en welkom voelt.

Gegeten op 7 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Juni Ontbijt en Lunch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.