Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag - 1

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 360 81 06
  2. www.junilekkernijen.nl

CMM

broodjes zijn lekker. bediening is attent alhoewel we, na 2 personen om de rekening gevraagd te hebben, maar zelf naar de kassa zijn gelopen. ondanks dat zeker aan te bevelen.

Gegeten op 24 augustus 2013

wendyyy

Het was te druk, bediening had geen overzicht, 45 minuten na bestellen (waar we ook al 30 min op hadden moeten wachten) en nadat de gasten naast ons hun eten hadden gekregen, dat ze na ons hadden besteld, ben ik onze bestelling gaan cancellen: Paniek onder de serveersters: de bestelling was verkeerd weggelegd...

Uiteindelijk toch gewacht, was mijn broodje gegrilde groenten totaal niet wat ik verwacht had: ik denk aan aubergine, courgette tomaat. En ik kreeg sperziebonen en worteltjes, die volgens mij helemaal niet gegrild waren, maar gebakken.

Kortom: nooit meer!

Gegeten op 10 augustus 2013

max10

De gure wind joeg door de straat. Juni lijkt dan ver weg. Het was al een tijdje terug dat ik daar voor lunch was aangeschoven. Bij binnenkomst een warm welkom van het team. De kaart is niet uitgebreid, maar alles wordt gemaakt met verse ingredienten. En dat proef je. Een overheerlijke pompoensoep die we hongerig als vooraf bestelden, was bijna een lunch op zich. Gelukkig hadden we alle tijd van de middag en genoten we rustig van de heerlijke clubsandwich pittige kip en een mooie bol met een even klassieke maar lekkere chevre. Na een kop warme thee doken we de kou in. Komen we terug? Reken maar!

Gegeten op 20 februari 2013

ChantalBruijn

Dit is een van m'n favoriete plekjes geworden! Het eten is tot in de puntjes verzorgd. Buiten de standaard gerechten zal je er ook gerechten vinden die je niet zo snel tegenkomt in andere restaurants.. Het grootste deel van het menu staat vast, maar een ander deel van het menu verandert dagelijks, waardoor je veel variatie krijgt!
Het aanbod is prima, de prijzen zijn gemiddeld tot laag en het is er gezellig om te zitten. Er zijn een beperkt aantal zitplaatsen, dus reserveren is wel aan te raden (afhalen is ook mogelijk).
Het personeel is erg vriendelijk en zorgt er voor dat je je thuis en welkom voelt.

Gegeten op 7 februari 2013

DLila

Ik ken deze zaak als erg gezellig en ongedwongen. Lekkere broodjes met liefde gemaakt en altijd wel een bijzondere taart of cake in huis..
Helaas ben ik een slechte ervaring rijker; met een reservering voor een groep van 8 personen had ik specifiek gevraagd voor de hoek met het leuke bankje, ivm een verjaardag, want daar zou de jarige dan gaan zitten. Dat was ''geen probleem hoor" en "zullen voor jullie een gedekte tafel maken? Een arrangement misschien?". Maw, alles leek hlelemaal voor elkaar. Eenmaal daar aangekomen met de club, moesten we heel krap langs de muur zitten, onhandig en niet wat ik had gevraagd! Ik mopperen, maar kreeg een "Ja, iedereen wil daar wel zitten en er is nu al gereserveerd door iemand anders" Lekker verhaal, mijn lunch was eigenlijk al totaal verziekt en ik vond het niet leuk voor de jarige die daar nu heel ongemakkelijk zat. Gelukkig waren de broodjes nog steeds naar verwachting en de bediening was redelijk. Dus, leuk voor even met zijn tweetjes maar niet met een grote groep en ook niet reserveren. Jammer. Lydia D.

Gegeten op 15 december 2012

Soeteke

Juni is een unieke zaak. Klein, knus met een originele kaart. Het voelt als een huiskamer en als je in de mood bent voor een heerlijk ontbijt of een high tea alsof je bij je oma ( die de beste taartbakster was) op bezoek bent en ook bediend wilt worden in een rustig tempo , door hele aardige en deskundige vrouwen die altijd bereidt zijn iets speciaal voor jou klaar te maken dan en alleen maar dan is Juni jouw zaak. Karin

sas_

zaterdag is het top druk, eten is goed, zoetigheden lekker! tafels zijn klein en staan dicht op elkaar. Bediening is aardig maar heeft het te druk voor juiste bediening.

sas_fashion

Heerlijke zelfgemaakte taarten wat het kiezen moeilijk maakt! Ook de verse sapjes zijn een aanrader. Gelegen in een leuk deel van Den Haag. Ook de bediening is goed.

marcel3

Jammie...vanmiddag aten wij hier een overheerlijke lunch. Pompoensoep, lekker pittig en zacht, koffie, club sandwich met geitenkaas en een zelfgemaakte ijsthee. Alles even lekker!
We twijfelden over een taartje voor toe, maar we zaten echt vol.
Komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 25 oktober 2012

esla

Zondag Lunch, erg druk! Vriendin wou al telefonisch reserveren maar aan de tel werd gezegd dat dit alleen maar kon vanaf 6 pax. Okay. Eenmaal aangekomen was er gelukkig wel een plekje. Echter werd de ene na de andere tafel voor 2 pax gereserveerd. Dit kon toch niet?
Wij zaten aan klein tafeltje prima, maar tijdens lunch werd al bordje neergezet dat ook ons tafeltje om half 3 al weer gereserveerd was. Mmm echt natafelen zat er dus al niet in. De broodjes zijn lekker dat maakte alles al beetje goed. Maar op drukke dag zal ik niet snel meer langskomen

Gegeten op 21 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Juni Ontbijt en Lunch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.