• foto's van Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag - 1

• 6.6

• 6.8

DLila
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ken deze zaak als erg gezellig en ongedwongen. Lekkere broodjes met liefde gemaakt en altijd wel een bijzondere taart of cake in huis..
Helaas ben ik een slechte ervaring rijker; met een reservering voor een groep van 8 personen had ik specifiek gevraagd voor de hoek met het leuke bankje, ivm een verjaardag, want daar zou de jarige dan gaan zitten. Dat was ''geen probleem hoor" en "zullen voor jullie een gedekte tafel maken? Een arrangement misschien?". Maw, alles leek hlelemaal voor elkaar. Eenmaal daar aangekomen met de club, moesten we heel krap langs de muur zitten, onhandig en niet wat ik had gevraagd! Ik mopperen, maar kreeg een "Ja, iedereen wil daar wel zitten en er is nu al gereserveerd door iemand anders" Lekker verhaal, mijn lunch was eigenlijk al totaal verziekt en ik vond het niet leuk voor de jarige die daar nu heel ongemakkelijk zat. Gelukkig waren de broodjes nog steeds naar verwachting en de bediening was redelijk. Dus, leuk voor even met zijn tweetjes maar niet met een grote groep en ook niet reserveren. Jammer. Lydia D.

Gegeten op 15 december 2012

Soeteke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Juni is een unieke zaak. Klein, knus met een originele kaart. Het voelt als een huiskamer en als je in de mood bent voor een heerlijk ontbijt of een high tea alsof je bij je oma ( die de beste taartbakster was) op bezoek bent en ook bediend wilt worden in een rustig tempo , door hele aardige en deskundige vrouwen die altijd bereidt zijn iets speciaal voor jou klaar te maken dan en alleen maar dan is Juni jouw zaak. Karin

sas_
  • Recensies in de laatste twee jaar

zaterdag is het top druk, eten is goed, zoetigheden lekker! tafels zijn klein en staan dicht op elkaar. Bediening is aardig maar heeft het te druk voor juiste bediening.

sas_fashion
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke zelfgemaakte taarten wat het kiezen moeilijk maakt! Ook de verse sapjes zijn een aanrader. Gelegen in een leuk deel van Den Haag. Ook de bediening is goed.

marcel3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jammie...vanmiddag aten wij hier een overheerlijke lunch. Pompoensoep, lekker pittig en zacht, koffie, club sandwich met geitenkaas en een zelfgemaakte ijsthee. Alles even lekker!
We twijfelden over een taartje voor toe, maar we zaten echt vol.
Komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 25 oktober 2012

esla
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag Lunch, erg druk! Vriendin wou al telefonisch reserveren maar aan de tel werd gezegd dat dit alleen maar kon vanaf 6 pax. Okay. Eenmaal aangekomen was er gelukkig wel een plekje. Echter werd de ene na de andere tafel voor 2 pax gereserveerd. Dit kon toch niet?
Wij zaten aan klein tafeltje prima, maar tijdens lunch werd al bordje neergezet dat ook ons tafeltje om half 3 al weer gereserveerd was. Mmm echt natafelen zat er dus al niet in. De broodjes zijn lekker dat maakte alles al beetje goed. Maar op drukke dag zal ik niet snel meer langskomen

Gegeten op 21 oktober 2012

Maria1
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor het eerst een bezoek gebracht aan dit leuk uitziende etablissement. Wat een tegenvaller! Zelden heb ik zo'n ongeïnteresseerde bediening meegemaakt. Heel moeilijk was het niet; thee, koffie en een gebakje. Na lang wachten verwaardigde een van de dames zich naar ons tafeltje te komen. Daar aangekomen was duidelijk dat ze eigenlijk geen tijd voor ons had. Het gebakje was heerlijk maar terugkomen bij Juni, dat doe ik nooit meer en aanbevelen zal ik het zeker niet.

DenHaagRoos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontzettend schattig restaurantje voor ontbijt, lunch en de lekkere zoete trek. Het straalt 1 en al gezelligheid uit met alle kleuren en aankleding. De taarten zijn overheerlijk! Leuk dat ze zoveel mogelijk zelf proberen te maken. Ik ga hier vaker naar toe

marie68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier héérlijk gegeten! Zaak zat helemaal vol en je voelde echt de gezelligheid die de juni met zich meebrengt. Broodje duurde wel een beetje lang, maar hebben tijdens het wachten een gratis shakeje gekregen. Super! Hebben gekozen voor een broodje makreel en een club humus en gegrilde groente, alles is zelfgemaakt en super vers. De nog warme appeltaart vers uit de oven is ook een aanrader!

Gegeten op 28 juli 2012

DeVries1955
  • Recensies in de laatste twee jaar

Teleurstellend. De broodjes zijn niet slecht, maar evenmin heel bijzonder. De bediening laat lang op zich wachten en krabt zichzelf uitvoerig op de rug terwijl zij de bestelling opneemt. Beetje onsmakelijk.

Gegeten op 5 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Juni Ontbijt en Lunch in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Juni Ontbijt en Lunch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!