't Pannekoekenhuisje

't Pannekoekenhuisje

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 070 354 78 74

karin8912

Het pannenkoekenhuisje heeft een zeer gevarieerde kaart, maar de uitvoering van de pannenkoeken laat te wensen over. Op de aardbeien van mijn pannenkoek leek schimmel te zitten. Ook over de bediening ben ik verre van tevreden. Ondanks dat het niet zo druk was, hadden ze nauwelijks aandacht voor ons. Bovendien werd bij het opnemen van de gerechten iemand van ons vergeten (we waren met een groep van 14). Zij kreeg haar eten vervolgens later dan de rest, omdat haar bestelling later was opgenomen. De keuken had de fout dus niet rechtgezet. Het pannenkoekenhuisje is rommelig, maar wel gezellig ingericht en het restaurant heeft een mooie ligging aan de boulevard van Scheveningen.

Gegeten op 18 april 2015

Dog

Niet gereserveerd voor Valentijnsdag en dus langs alle restaurants gemoeten tot er plaats was. 't Pannenkoekenhuisje was een van de weinige restaurants waar nog plek was en we besloten hier te gaan zitten. De bediening was vlot, ondanks de drukte. Het drinkglas rook onfris en kregen hiervoor een nieuw drankje met een nieuw glas. De pannenkoeken smaakten prima, maar het fruit was vrij smakeloos. Het restaurant binnen is 'OK', je kunt relatief comfortabel zitten, alleen is het restaurant verder vrij rommelig en onrustig.

Gegeten op 14 februari 2015

mejdjei

Ongare pannenkoeken, slechte service en met gewonnen prijs van gratis pannenkoeken toch nog 30 euro moeten afrekenen voor twee pannenkoeken voor een kind van 1? Mis ik iets hier?

Gegeten op 1 december 2014

milly1

Na een eerdere slecht ervaring toch weer geprobeerd met veel spijt. We wilden beide een warme chocolademelk met appeltaart. Na een paar slokken bleek er een stuk papier van een suikerzakje in de chocolademelk te zitten.

We riepen de ober erbij en die was verre van verrast. Hij zei dat het wel vaker voorkwam. Op de vraag of hij dit normaal vond, zei hij alleen dat ze het druk hadden. Ook hadden ze het te druk om een in mok te kijken voordat ze deze vullen.

Dit was echt de laatste keer. Slechte zaak!

Gegeten op 4 januari 2015

Anna013

Buiten op het terras gegeten. Er staan alleen plastic tuinstoeltjes dus de sfeer is maar zo zo. Je zit vlakbij de pier dus er is genoeg te zien. De pannekoeken waren lekker maar in plaats van de toppings erin te bakken zoals veel pannekoekenhuizen doen, leggen ze alles er bovenop. Fruit is dus gewoon rauw. Dat was het enige dat ik jammer vond, maar het smaakte wel lekker.

Gegeten op 17 augustus 2014

Senny

In dit restaurant heb ik meerdere malen gegeten. De pannekoeken hier vind ik ontzettend lekker en zijn gaar (soms krijg je bij andere restaurants ongare pannekoeken op je bord) dus zeer belangrijk.
De pannenkoeken naturel met poedersuiker is mijn favoriet, maar met kaas en spek ook. Zeker de moeite waard om hier te eten als je pannenkoeken wilt gaan eten. Ik blijf hier in elk geval terugkomen!

Gegeten op 10 oktober 2014

noway

Mooi gelegen aan de kust van Scheveningen, met prachtig uitzicht.
Jammer is, pannenkoeken ga je eten met kinderen, maar kleuren of een speelhoek is er niet aanwezig , dus gaan ze zeuren.
Wij eten wel vaker pannenkoeken maar in dit huisje krijg je pannenkoeken met de incredienten koud boven op de pannenkoek bv.. ananas die uit blik leek en koude banaan, vraag maar aan opa of hij thuis pannenkoeken bakt, in het Pannenkoekenhuisje is het weggegooid geld. En dit voor de waarde van € 40,00 euro.

Gegeten op 5 oktober 2014

Schollekop74

Verwacht hier geen haute cuisine maar met kindjes erbij kun je hier gezellig zitten. De kinderen hebben het hier reuze naar de zin; eerst even kleuren, daarna lekker een pannenkoek eten en nog een ijsje toe. Aardige bediening vond ik. De pannenkoeken die wij kozen met appel en eentje met kaas smaakten oké maar niet heel erg bijzonder. Elders aan de boulevard zijn ze zelfs lekkerder, dus daar mag nog wel wat aan gedaan worden!

lekker_eten78

Op de boulevard van Scheveningen, met zowel binnen als buiten tafeltjes (overdekt terras). Deze mensen weten hoe je pannenkoeken kunt maken! Wel wat aan de prijzige kant, maar dan zit je ook wel op de boulevard.
Kijk uit voor de meeuwen....

Gegeten op 15 juni 2014

Dinnersearch

Hier wat gedronken en sfeer was gezellig. Echter duurde het 20 minuten voordat we konden betalen (nadat we onze bon gevraagd hadden). We hadden het aan meerdere serveersters gevraagd. Zo loopt de irritatiegrens bij mij als klant op. Stoelen/tafels waren wat simpel, kon moderner.

Gegeten op 7 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Pannekoekenhuisje in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over 't Pannekoekenhuisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.