Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Pannekoekenhuisje

1. Pannenkoeken e/o poffertjes

't Pannekoekenhuisje

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 070 354 78 74

Anna013

Buiten op het terras gegeten. Er staan alleen plastic tuinstoeltjes dus de sfeer is maar zo zo. Je zit vlakbij de pier dus er is genoeg te zien. De pannekoeken waren lekker maar in plaats van de toppings erin te bakken zoals veel pannekoekenhuizen doen, leggen ze alles er bovenop. Fruit is dus gewoon rauw. Dat was het enige dat ik jammer vond, maar het smaakte wel lekker.

Gegeten op 17 augustus 2014

Senny

In dit restaurant heb ik meerdere malen gegeten. De pannekoeken hier vind ik ontzettend lekker en zijn gaar (soms krijg je bij andere restaurants ongare pannekoeken op je bord) dus zeer belangrijk.
De pannenkoeken naturel met poedersuiker is mijn favoriet, maar met kaas en spek ook. Zeker de moeite waard om hier te eten als je pannenkoeken wilt gaan eten. Ik blijf hier in elk geval terugkomen!

Gegeten op 10 oktober 2014

noway

Mooi gelegen aan de kust van Scheveningen, met prachtig uitzicht.
Jammer is, pannenkoeken ga je eten met kinderen, maar kleuren of een speelhoek is er niet aanwezig , dus gaan ze zeuren.
Wij eten wel vaker pannenkoeken maar in dit huisje krijg je pannenkoeken met de incredienten koud boven op de pannenkoek bv.. ananas die uit blik leek en koude banaan, vraag maar aan opa of hij thuis pannenkoeken bakt, in het Pannenkoekenhuisje is het weggegooid geld. En dit voor de waarde van € 40,00 euro.

Gegeten op 5 oktober 2014

Schollekop74

Verwacht hier geen haute cuisine maar met kindjes erbij kun je hier gezellig zitten. De kinderen hebben het hier reuze naar de zin; eerst even kleuren, daarna lekker een pannenkoek eten en nog een ijsje toe. Aardige bediening vond ik. De pannenkoeken die wij kozen met appel en eentje met kaas smaakten oké maar niet heel erg bijzonder. Elders aan de boulevard zijn ze zelfs lekkerder, dus daar mag nog wel wat aan gedaan worden!

lekker_eten78

Op de boulevard van Scheveningen, met zowel binnen als buiten tafeltjes (overdekt terras). Deze mensen weten hoe je pannenkoeken kunt maken! Wel wat aan de prijzige kant, maar dan zit je ook wel op de boulevard.
Kijk uit voor de meeuwen....

Gegeten op 15 juni 2014

Dinnersearch

Hier wat gedronken en sfeer was gezellig. Echter duurde het 20 minuten voordat we konden betalen (nadat we onze bon gevraagd hadden). We hadden het aan meerdere serveersters gevraagd. Zo loopt de irritatiegrens bij mij als klant op. Stoelen/tafels waren wat simpel, kon moderner.

Gegeten op 7 juni 2014

mohameda

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Vlotte en vriendelijke bediening en niet te lang wachten op de pannenkoeken ondanks de drukte. Overvloed aan keuze en de pannenkoeken zelf waren erg lekker!

Gegeten op 9 maart 2014

marc81

Zijn met z'n vieren onbeperkt pannekoeken wezen eten via vakantieveilingen.nl, en kan rustig zeggen dat we er geen spijt van hebben.
Goeie vlotte en vriendelijke bediening, lekkere pannekoeken welke vlot werden geserveerd.
Had niet het idee dat we " minder belangrijk" waren dan andere per pannekoek betalende klanten.

Gegeten op 19 februari 2014

lennert3

Ik had via vakantie veilingen een waardebon gekocht voor onbeperkt pannenkoeken eten voor 4 personen. We werden netjes verwelkomd en mochten zelf een tafel kiezen. Per ongeluk kregen wij de gewone menu kaart en niet de vakantieveilingen menukaart, aangezien we al besteld hadden vond de eigenaar dit geen probleem. We kregen vlot alle 5 de pannenkoeken tegelijk. De volgende ronde zouden we wel van de vakantie veilingen kaart moeten bestellen. Super netjes opgelost dus! Wij hadden een vijfde persoon bij ons waar we gewoon voor zouden betalen, daar is de goedkoopste pannenkoek voor in rekening gebracht! Ook super vriendelijk dus. Niet opdringerig met drankjes, oplettend personeel, zalige pannenkoeken, leuke inrichting echt een aanrader dus.
Wij komen terug!!

Gegeten op 3 januari 2014

searchmachine

hier met 4 man gegeten , geen beste ervaring . pannekoek met spek en appel , de appel smaakte naar wijn omdat deze te overrijp was pannekoek met banaan gewoon een hele gepelde banaan erop en klaar
bediening was nergens te vinden soms 2 drankjes in 1 uur konden de bestelling niet onthouden van 4 man een zeer volgepropte zaak tafels en stoelen staan tegen elkaar gepropt iedereen die gaat lopen stoot tegen je aan en als klap op de vuurpijl zeer vieze toiletten trek zelf uw conclusie voordat u hier gaat eten .. ik in ieder geval niet meer

Gegeten op 5 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Pannekoekenhuisje in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over 't Pannekoekenhuisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.