a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Vandaag samen met mijn vriend door de regen bij 't pannenkoekenhuisje terecht gekomen. Toen we gingen zitten, plakte de tafel enorm en en lag zelfs zichtbaar poedersuiker op. We besloten samen één portie poffertjes te nemen, tot onze spijt. Na een half uur wachten kwamen ze dan eindelijk. Het waren echt de vieste poffertjes die wij ooit hadden geproeft. Het leken wel gefrituurde koekjes en vielen zwaar op de maag. Werd er zelfs misselijk van. Het personeel was niet allert en vriendelijk, het duurde lang voordat we konden betalen. Wat bleek, we moesten 2 porties betalen. Er was niks meer wat de serveerster voor ons kon doen, we hadden de poffertjes al gehad. Schande, komen hier nooit meer terug.

Gegeten op 5 juli 2015

anoniem0

Paar keer een pannenkoek gegeten, maar erg lekker. Kan niet zeggen de lekkerste van NL, maar wel een aanrader. De pannenkoeken zijn niet duur en je krijgt wel waar voor je geld. Ik moest wel erg lang wachten voor ik bediend werd en voor ik mijn pannenkoek kreeg. Wel erg mooi uitzicht op zee. Alleen de sfeer is koud en kil, en dat terwijl in het begin ze binnen nog mooie ouderwetse lantaarns hadden staan als sfeerverlichting. Jammer, hebben ze weggehaald. Nu is het nogal kil en zakelijk qua decor.

Gegeten op 7 december 2014

richard-dh

Dinsdagmiddag samen met een vriendin hier gegeten. Allebei hadden we een pannenkoek met spek en kaas en die smaakte zoals een pannenkoek hoort te smaken en lekker zoet natuurlijk. Drankjes kwamen snel aan tafel en de ober die ons hielp was zeer aardig. Trek in een pannenkoek , dan kom ik hier zeker terug.

Gegeten op 26 mei 2015

iris113

we hebben hier 2 keer wat gegeten maar wat een aanfluiting niks was meegebakken en lag boven op de pannenkoek. ik had een pannenkoek met spek en appel de spek was te hard door gebakken en de appel was hard en ook nog eens zuur de smaken paste niet bij elkaar ik vond het gewoon smerig. Ik heb er naar gevraagd en gezegd dat ik het vies vond maar de bediening zeiden dat ze er niks aan konden doen en dat in deze keuken het niet kon om alles mee te bakken, als dat bij mij thuis kan dan verwacht ik dit in een pannenkoeken restaurant eigenlijk ook wel.

Gegeten op 11 december 2014

karin8912

Het pannenkoekenhuisje heeft een zeer gevarieerde kaart, maar de uitvoering van de pannenkoeken laat te wensen over. Op de aardbeien van mijn pannenkoek leek schimmel te zitten. Ook over de bediening ben ik verre van tevreden. Ondanks dat het niet zo druk was, hadden ze nauwelijks aandacht voor ons. Bovendien werd bij het opnemen van de gerechten iemand van ons vergeten (we waren met een groep van 14). Zij kreeg haar eten vervolgens later dan de rest, omdat haar bestelling later was opgenomen. De keuken had de fout dus niet rechtgezet. Het pannenkoekenhuisje is rommelig, maar wel gezellig ingericht en het restaurant heeft een mooie ligging aan de boulevard van Scheveningen.

Gegeten op 18 april 2015

Dog

Niet gereserveerd voor Valentijnsdag en dus langs alle restaurants gemoeten tot er plaats was. 't Pannenkoekenhuisje was een van de weinige restaurants waar nog plek was en we besloten hier te gaan zitten. De bediening was vlot, ondanks de drukte. Het drinkglas rook onfris en kregen hiervoor een nieuw drankje met een nieuw glas. De pannenkoeken smaakten prima, maar het fruit was vrij smakeloos. Het restaurant binnen is 'OK', je kunt relatief comfortabel zitten, alleen is het restaurant verder vrij rommelig en onrustig.

Gegeten op 14 februari 2015

mejdjei

Ongare pannenkoeken, slechte service en met gewonnen prijs van gratis pannenkoeken toch nog 30 euro moeten afrekenen voor twee pannenkoeken voor een kind van 1? Mis ik iets hier?

Gegeten op 1 december 2014

milly1

Na een eerdere slecht ervaring toch weer geprobeerd met veel spijt. We wilden beide een warme chocolademelk met appeltaart. Na een paar slokken bleek er een stuk papier van een suikerzakje in de chocolademelk te zitten.

We riepen de ober erbij en die was verre van verrast. Hij zei dat het wel vaker voorkwam. Op de vraag of hij dit normaal vond, zei hij alleen dat ze het druk hadden. Ook hadden ze het te druk om een in mok te kijken voordat ze deze vullen.

Dit was echt de laatste keer. Slechte zaak!

Gegeten op 4 januari 2015

Anna013

Buiten op het terras gegeten. Er staan alleen plastic tuinstoeltjes dus de sfeer is maar zo zo. Je zit vlakbij de pier dus er is genoeg te zien. De pannekoeken waren lekker maar in plaats van de toppings erin te bakken zoals veel pannekoekenhuizen doen, leggen ze alles er bovenop. Fruit is dus gewoon rauw. Dat was het enige dat ik jammer vond, maar het smaakte wel lekker.

Gegeten op 17 augustus 2014

Senny

In dit restaurant heb ik meerdere malen gegeten. De pannekoeken hier vind ik ontzettend lekker en zijn gaar (soms krijg je bij andere restaurants ongare pannekoeken op je bord) dus zeer belangrijk.
De pannenkoeken naturel met poedersuiker is mijn favoriet, maar met kaas en spek ook. Zeker de moeite waard om hier te eten als je pannenkoeken wilt gaan eten. Ik blijf hier in elk geval terugkomen!

Gegeten op 10 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Pannekoekenhuisje in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over 't Pannekoekenhuisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.