't Pannekoekenhuisje

• 6.4

• 6.9

mohameda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Vlotte en vriendelijke bediening en niet te lang wachten op de pannenkoeken ondanks de drukte. Overvloed aan keuze en de pannenkoeken zelf waren erg lekker!

Gegeten op 9 maart 2014

marc81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn met z'n vieren onbeperkt pannekoeken wezen eten via vakantieveilingen.nl, en kan rustig zeggen dat we er geen spijt van hebben.
Goeie vlotte en vriendelijke bediening, lekkere pannekoeken welke vlot werden geserveerd.
Had niet het idee dat we " minder belangrijk" waren dan andere per pannekoek betalende klanten.

Gegeten op 19 februari 2014

lennert3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had via vakantie veilingen een waardebon gekocht voor onbeperkt pannenkoeken eten voor 4 personen. We werden netjes verwelkomd en mochten zelf een tafel kiezen. Per ongeluk kregen wij de gewone menu kaart en niet de vakantieveilingen menukaart, aangezien we al besteld hadden vond de eigenaar dit geen probleem. We kregen vlot alle 5 de pannenkoeken tegelijk. De volgende ronde zouden we wel van de vakantie veilingen kaart moeten bestellen. Super netjes opgelost dus! Wij hadden een vijfde persoon bij ons waar we gewoon voor zouden betalen, daar is de goedkoopste pannenkoek voor in rekening gebracht! Ook super vriendelijk dus. Niet opdringerig met drankjes, oplettend personeel, zalige pannenkoeken, leuke inrichting echt een aanrader dus.
Wij komen terug!!

Gegeten op 3 januari 2014

searchmachine
  • Recensies in de laatste twee jaar

hier met 4 man gegeten , geen beste ervaring . pannekoek met spek en appel , de appel smaakte naar wijn omdat deze te overrijp was pannekoek met banaan gewoon een hele gepelde banaan erop en klaar
bediening was nergens te vinden soms 2 drankjes in 1 uur konden de bestelling niet onthouden van 4 man een zeer volgepropte zaak tafels en stoelen staan tegen elkaar gepropt iedereen die gaat lopen stoot tegen je aan en als klap op de vuurpijl zeer vieze toiletten trek zelf uw conclusie voordat u hier gaat eten .. ik in ieder geval niet meer

Gegeten op 5 oktober 2013

wendykram
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was niet erg slecht. Maar het kon wel beter. Mijn pannenkoek was wel doorbakken en goed klaargemaakt, maar die van een vriendin niet. Ze was er niet erg blij mee. Service was niet slecht. Wel oke. Werden prima geholpen, maar ook niet uitmuntend.

Gegeten op 26 maart 2013

Mariska86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier gegeten met mijn vriendin en haar 2 zoontjes en we hebben het hier prima naar ons zin gehad. De kinderen hadden een kindermenu voor €8,95 met poffertjes, een kinderpannenkoek en een verrassings ijsje en wij namen een pannenkoek. Het eten was goed, de pannenkoeken waren niet dik en vet en waren gewoon erg lekker. De bediening was allervriendelijkst en hoewel het niet al te druk was, erg attent (dit kan in de horeca nog wel eens een probleem zijn als het niet druk is want de aandacht wil dan nog wel eens verslappen) Het interieur is misschien aan vervanging toe maar was wel netjes en schoon. Kortom wij hebben hier prima gegeten en komen zeker vaker terug

Gegeten op 14 mei 2013

marinus3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn hier op koningendag wezen eten. De service was zeer ongeïnteresseerd. Decor was saai. Aangekleed met een paar tuin stoelen en een paar tafeltjes. Pannekoek met kaas en spek. Lekker zou je denken. Niet dus. De kaas was er werkelijk opgekwakt en spek was te ver doorgebakken. En de pannekoek zelf was niet genoeg doorgebakken. Was van onder nog spier wit

Gegeten op 30 april 2013

Mieke72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het personeel is inderdaad niet echt gezellig en gastvrij, alsof je bij Mac Donalds eet. Maar de locatie is geweldig en de pannenkoeken zijn heerlijk. Ik heb hier al diverse malen gegeten en het is altijd prima in orde, nou ja, op het personeel na dan.

Gegeten op 17 maart 2013

heleen9
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pannenkoeken met spek, kaas, appelstroop en walnoten waren wel lekker, maar de bediening was niet om over naar huis te schrijven. Verschrikkelijk! Niet alert, ongeïnteresseerd en sloom. De eerste en tevens de laatste keer dat ik hier heb gegeten.

Gegeten op 1 maart 2013

bxr

• Goed

Prima poffertjes (misschien iets te veel ei) en goede pannenkoeken. Veel keus. Geweldige locatie met uitzicht op de zee.

Schrijf zelf een recensie over 't Pannekoekenhuisje in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over 't Pannekoekenhuisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!