a TripAdvisor company

't Pannekoekenhuisje

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 070 354 78 74

guusje4

Net 3 euro betaald voor een paar slokjes verse jus d'orange en een relatief dure prijs voor een blanco pannenkoek met een plastic bakje nutella, wij hoeven hier niet meer maar toe ondanks de locatie. Jammer..

Gegeten op 10 juli 2016

jongejanm

Met een aantal gezinnen, na een wandeling over het strand en de Pier en een bezoek aan Sea Life, gegeten in 't Pannekoekhuisje. Het restaurant ligt aan de boulevard. Er waren voor ons een aantal tafels gereserveerd in een hoek van het restaurant. De door mij bestelde vegetarische pannenkoek smaakte goed. De pannenkoek zelf was niet bijzonder. maar de groenten en salade die erop gelegd waren smaakten prima.

Gegeten op 2 januari 2016

frann56

Gegeten op 1 oktober 2015

carli5

Groot minpunt bij deze zaak: ze bakken alleen naturel pannenkoeken. Die bakken ze continu, waar vervolgens de gewenste ingrediënten "rauw" bovenop worden gesmeten. Dus een appelpannenkoek is een naturel pannenkoek met stukjes rauwe appel erop. Sorry, maar zo kan ik het ook....Pannenkoeken bakken is al geen technisch hoogstandje, maar zo wordt het een aanfluiting. Nooit meer...

Gegeten op 25 juli 2015

martientje

Vandaag geluncht, kaart zag er goed uit, 2 die bediende maar alles behalve vrolijk. Kreeg een stokbrood capresse waarvan de zijkant brood verbrand was...dat schraapte ze er dan wel even af...smaakte op zich oke, de pannenkoeken ook maar kaas erop gelegd en niet mee gebakken. Niet snel nog een keer.

Gegeten op 27 juli 2015

evelien36

Vandaag samen met mijn vriend door de regen bij 't pannenkoekenhuisje terecht gekomen. Toen we gingen zitten, plakte de tafel enorm en en lag zelfs zichtbaar poedersuiker op. We besloten samen één portie poffertjes te nemen, tot onze spijt. Na een half uur wachten kwamen ze dan eindelijk. Het waren echt de vieste poffertjes die wij ooit hadden geproeft. Het leken wel gefrituurde koekjes en vielen zwaar op de maag. Het personeel was niet allert en vriendelijk, het duurde lang voordat we konden betalen. Wat bleek, we moesten 2 porties betalen. Er was niks meer wat de serveerster voor ons kon doen, we hadden de poffertjes al gehad. Schande, komen hier nooit meer terug.

Gegeten op 4 juli 2015

anoniem0

Paar keer een pannenkoek gegeten, maar erg lekker. Kan niet zeggen de lekkerste van NL, maar wel een aanrader. De pannenkoeken zijn niet duur en je krijgt wel waar voor je geld. Ik moest wel erg lang wachten voor ik bediend werd en voor ik mijn pannenkoek kreeg. Wel erg mooi uitzicht op zee. Alleen de sfeer is koud en kil, en dat terwijl in het begin ze binnen nog mooie ouderwetse lantaarns hadden staan als sfeerverlichting. Jammer, hebben ze weggehaald. Nu is het nogal kil en zakelijk qua decor.

Gegeten op 7 december 2014

richard-dh

Dinsdagmiddag samen met een vriendin hier gegeten. Allebei hadden we een pannenkoek met spek en kaas en die smaakte zoals een pannenkoek hoort te smaken en lekker zoet natuurlijk. Drankjes kwamen snel aan tafel en de ober die ons hielp was zeer aardig. Trek in een pannenkoek , dan kom ik hier zeker terug.

Gegeten op 26 mei 2015

iris113

we hebben hier 2 keer wat gegeten maar wat een aanfluiting niks was meegebakken en lag boven op de pannenkoek. ik had een pannenkoek met spek en appel de spek was te hard door gebakken en de appel was hard en ook nog eens zuur de smaken paste niet bij elkaar ik vond het gewoon smerig. Ik heb er naar gevraagd en gezegd dat ik het vies vond maar de bediening zeiden dat ze er niks aan konden doen en dat in deze keuken het niet kon om alles mee te bakken, als dat bij mij thuis kan dan verwacht ik dit in een pannenkoeken restaurant eigenlijk ook wel.

Gegeten op 11 december 2014

karin8912

Het pannenkoekenhuisje heeft een zeer gevarieerde kaart, maar de uitvoering van de pannenkoeken laat te wensen over. Op de aardbeien van mijn pannenkoek leek schimmel te zitten. Ook over de bediening ben ik verre van tevreden. Ondanks dat het niet zo druk was, hadden ze nauwelijks aandacht voor ons. Bovendien werd bij het opnemen van de gerechten iemand van ons vergeten (we waren met een groep van 14). Zij kreeg haar eten vervolgens later dan de rest, omdat haar bestelling later was opgenomen. De keuken had de fout dus niet rechtgezet. Het pannenkoekenhuisje is rommelig, maar wel gezellig ingericht en het restaurant heeft een mooie ligging aan de boulevard van Scheveningen.

Gegeten op 18 april 2015

Schrijf zelf een recensie over 't Pannekoekenhuisje in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over 't Pannekoekenhuisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.