Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Palembang

3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 365 38 81

buurtbewoner2563

Via online reservering

Fantastisch lekker gegeten, supervriendelijke bediening! Terecht gekomen door de AH-actie. Echt een ontdekking en aanrader!

Gegeten op 26 augustus 2014

MargaH

Via online reservering

Zeer vriendelijk ontvangen bij Palembang, ondanks het feit dat de reservering via de restaurantspaaractie niet doorgekomen was. Gelukkig kon ik mijn bevestiging vanaf de smartphone naar Palembang mailen.
Het hoofdgerecht van het actiemenu, 1-persoonsrijstafel, was heerlijk. Goed gekruid en het vlees heerlijk mals. Nagerecht: voor het eerst sinds de jaren 60 weer gemengd fruit uit blik gegeten, bij het vanille-ijs. Geen culinaire hoogstandjes hier maar ouderwets goed Indisch eten.

Gegeten op 17 augustus 2014

Ruud232

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een sfeervol en gezellig Indonesisch restaurant.
Bediening was vriendelijk en gastvrij.
Alle tafels bezet, dus enig begrip voor langere wachttijden.
Toch was dit in enkele gevallen te lang.
Voor de spits was er te weinig personeel aanwezig.
Verder alleen maar lof voor dit uitstekende restaurant!

Gegeten op 16 augustus 2014

SBling

Wat een teleurstelling! Misschien had ik te hoge verwachtingen door alle recensies hier..
Van te voren had ik naar het restaurant gebeld om te vragen of je eventueel ook een eigen nasi rames kon samenstellen om af te halen. Mevrouw aan de telefoon zei: Natuuuurlijk! Ik kom daar aan en het blijkt dus helemaal niet mogelijk te zijn. Ook vind ik een nasi rames voor 16 euro erg duur!! Uiteindelijk hebben we maar een losse partie Rendang, Ajam ketjap, Sajur, en Sambal boontjes besteld. De ajam ketjap op aanraden van Mevrouw. Eenmaal thuis wilde we lekker gaan smikkelen, komen we erachter dat de Ajam ketjap helemaal verbrand en droog was. We hebben het geprobeerd te eten maar het was ZO droog en verbrand (ik begrijp dat dit vaker en sneller gebeurt met Ketjap, dat kan ook gebeuren als je Babi ketjap maakt) dat we het hebben laten staan. Ik ben ook in verwachting dus dat hele verbrande durfde ik gewoon niet aan. Ik heb gebeld naar het restaurant en het verhaal voorgelegd. vandaag ga ik langs om te kijken wat ze ermee gaan doen... Misschien heb ik gewoon pech gehad en moet ik het nog een keer proberen, en dan lekker in het restaurant gaan eten maar voor de eerste keer was dit teleurstellend! En ik had me er zo op verheugd!

Gegeten op 4 juni 2014

wayanjohn

Heerlijk gegeten bij Palembang restaurant in Den Haag. We hebben de rijsttafel besteld. smaakte echt perfect. Leuke bediening waarmee ik nog een beetje mijn Bahasa Indonesia kon oefenen. De rijsttafel was voor 2 personen ruim voldoende , als het nodig was konden we er nog bij vragen. Zeer attent dat de kok ons nog vroeg of alles naar wens was geweest en dat ik als attentie nog een flesje wijn mee kreeg voor mijn verjaardag. Kortom , een geslaagde avond, die ik zeker nog eens over kom doen. Een aanrader wat ons betreft !!

Gegeten op 26 februari 2014

Segbroek

Na lange tijd weer eens bij Palembang binnengestapt. Waarom zo lang gewacht? Ik heb er geen antwoord op, want het smaakte als vanouds. Verse waren, heerlijk bereid tot een Indonesische rijsttafel om van te genieten. En dat het decor een wat achterhaald verhaal vertelt is geen reden om die smaak te negeren. Integendeel, zo horen de oudste Indonesische adresjes van Den Haag er uit te zien. Zo ouderwets lekker dat je voortaan een achterdocht ontwikkelt voor die moderne Indonesische restaurants, die de smaak op Nederlands peil willen brengen, dus voor iedereen te genieten. Bij Palembang is Indonesië nog de maatstaf en wordt er geen concessie gedaan aan de oorsprong. Selamat makan ... en begin dan maar met een sateh kambing om je op de rest van het verhaal te kunnen verheugen ...

Gegeten op 18 februari 2014

Metronoom

Ik ging op zoek naar een écht Indonesisch restaurant en met behulp van Iens kwam ik Palembang tegen en werd niet teleurgesteld. De Sajoer Loddeh was zoals die -ik heb indones. familie- moet zijn en de Sateh Kambing ook. Hoofdgerecht? Nasi Goreng Rames Speciaal, zéér uitgebreid. De service was prima, formeel noch opdringerig. Interieur in stijl en niet kitscherig.

Gegeten op 24 september 2013

nikole2002

vaak gegeten in het öude" Palembang van de heer Van Romswinkel. Gisteren weer geweest; met 5 pers. gegeten maar ik denk niet dat we ooit nog teruggaan. De soep is van de kaart verdwenen evenals de varkenssate en het varkensvlees. In de plaats daarvan taaie rundersate?! Bij navraag hoe dat kwam was het antwoord:"wij zijn moslims" met alle respect maar de klanten toch niet!

Gegeten op 14 maart 2013

FamdeLange

Heerlijke rijsttafel, je proeft aan alles dat het met zorg is gemaakt. Bediening is niet de snelste maar weet ales met een vriendelijke lach goed op te lossen. Het restaurant is zeer betaalbaar en een goede rode huiswijn! Proberen waard.

Gegeten op 15 november 2012

lemon4all

Dit restaurant schijnt een zekere faam te genieten, maar de reden daarvoor is ons noch destijds onder de oude eigenaar noch thans onder de nieuwe duidelijk geworden. Wij vinden dit maar een gemiddelde Indonesische keuken; in Den Haag - en zelfs binnen een straal van enkele kilometers - zijn betere zaken te vinden. Jammer dat er geen varkensvlees meer wordt geserveerd, geen babi-gerechten dus. De ambiance is wat ouderwets. De prijzen zijn vrij hoog. Bij een volle zaak kunnen de serveerster het niet bijbenen. Capucino lijkt er niet op en ijs komt zo uit de diepste diepvries.

Schrijf zelf een recensie over Palembang in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Palembang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.