Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 81

jeannet2

Via online reservering

We hebben genoten van een rijsttafel met 3 soorten saté, kambing, varkens en kip saté en
goede Gado gado. Fijne bediening en goede prijs/kwaliteit.
We hebben gebruik gemaakt van de actie van AH.
een minpuntje, de varkenssaté was niet helemaal gaar.

Gegeten op 16 oktober 2014

Connytje

Met de bonnen van AH gegeten hier. Na opgebeld te hebben en gevraagd hoe dat ging wanneer we n rijsttafel wilden werd ons gezegd dat er 20€ van de rekening zou worden afgehaald. Wij namen de rijsttafel palembang, kregen helaas van de 18 gerechten slechts 12 zeer karige schaaltjes. Na te hebben gevraagd waarom dit was werd ons verteld dat dit was afgesproken met iens en dat deze actie hun zeer veel geld kostte. Het eten was van zeer slechte kwaliteit, dus zeer zeker geen 2 e keer hierheen.

Gegeten op 12 oktober 2014

Molegraaf

We kregen een eenvoudige, maar fijne maaltijd voorgezet, met bijvoorbeeld lekkere kipsaté en nog lekkerder pindasaus. De vlotte en vriendelijke bediening brengt lekkere huiswijn. Een kaartje op tafel belooft bovendien fraaie en goed bij de keuken passende flessen, bijna allemaal uit Frankrijk. Ach, de nostalgisch-Indische inrichting van deze zaak zegt het al. Proef de atjar en alles is duidelijk. Meestal een nare zure hap, maar soms zoals bij Palembang een kleine sensatie.

Gegeten op 8 oktober 2014

henkh

Het eten is goed bij het Indisch restaurant Palembang. We hebben met de AH kortingsbon een 3 gangendiner gekregen. Traditioneel, oubollig en karig. Service is vriendelijk en aardig. De entourage is gedateerd. Het is leuk als je eens terug in de tijd wilt. Al jaren is er niets verandert aan het interieur. We hebben lekker gegeten maar we hadden er meer van verwacht.

Gegeten op 30 september 2014

kikazaru

Dit typisch Indische woonkamerrestaurantje bezorgt je een gezellige avond met lekkere Indonesische gerechten en een vriendelijke bediening!

Gegeten op 27 september 2014

Aafjevanderberg

Ik ken de Indonesische keuken goed, en gelet de website waren mijn verwachtingen hoog gespannen. Misschien moeten ze die teksten iets matigen. Het eten is best goed, de service is vriendelijk.

Gegeten op 16 september 2014

mariamariamaria

Via online reservering

Afgelopen vrijdag met de kortingsbonnen van AH bij Palembang gegeten. We moesten een 3-gangen menu nemen voor 24 euro, de 2e was gratis. Pangsit om mee te beginnen nasi rames en toe gebakken banaan. Allemaal vrij minimalistisch klein schaaltje met 6 pangsit, lauwwarm en redelijk van smaak. De rames was 1 bord met opgewarmde vleesjes rondom. Niet veel, wel voldoende, smaak matig. Ik had nasi echter tussen het vlees zaten mihoen slierten, ik neem aan dat dit opgewarmd vlees van een voorganger is geweest die mie erbij had. Het kwam mij ook niet vers over, het vlees was wat droog en niet heel erg smaakvol, typisch geval van "al vaker opgewarmd". De wijn vind ik 3,95 per glas in een dergelijke gelegenheid voor een gewoon huiswijntje abnormaal duur. Overigens zou ik zelf nooit 24 euro voor een dergelijke 3-gangen maaltijd neerleggen, daar kan je ergens anders veel en veel beter voor eten. En let wel, met 2 drankjes erbij reken je dan voor een karige maaltijd van een matige kwaliteit 70 euro voor 2 personen af. Mooi om uit te proberen met de AH kortingsbonnen, ik zou niet gauw terugkomen bij Palembang. Overigens hadden mijn vriendin en ik allebei de hele avond een erg opgeblazen gevoel.

Gegeten op 19 september 2014

schwarzkunst

Via online reservering

We hebben lekker gegeten bij Palembang. Het eten is van redelijke kwaliteit, maar het is geen toppertje. Zo was de saté van lekkere pindasaus voorzien, maar het vlees was nogal droog.
De atjar vond ik matig en ook één van de vlees gerechten bij de nasi rames was nogal droog.
Het eten is vrij licht gekruid, desgewenst kan men er sambal bij vragen.
Het interieur van Palembang is een beetje oubollig, Een prettige bijkomstigheid is dat we voor de deur konden parkeren (betaald).

Gegeten op 18 september 2014

oosterheem

Via online reservering

Echt de sfeer van een indische eetgelegenheid.
Hele vriendelijke ontvangst en goede bediening en hele goede uitleg over de gerechten.
Het eten was van verrassend goede kwaliteit (voor het eten Palembang ook bewust gekozen), de wijn was wat minder.
Let op bij parkeren (tussen 18.00 en 24.00 uur), dat je een parkeerkaartje moet kopen!(waren wij vergeten).

Gegeten op 17 september 2014

irodenberg

De bediening was bijzonder vriendelijk. Maar het eten viel tegen. Er zat niet zo veel smaak aan. Wij hadden nasi rames met een paar saté stokjes. Helaas voldeed het niet aan onze verwachting. En wij kunnen ons toch wel scharen onder echte kenners van de Indonesische keuken. De pangsit, voorafje, was krokant, maar ook de vulling niet echt uitgesproken. Erg jammer, want wij hadden ons erg verheugd op de maaltijd en om een nieuw Indonesisch restaurant aan ons lijstje toe te voegen.

Gegeten op 7 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Palembang in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Palembang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.