wayanjohn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Palembang restaurant in Den Haag. We hebben de rijsttafel besteld. smaakte echt perfect. Leuke bediening waarmee ik nog een beetje mijn Bahasa Indonesia kon oefenen. De rijsttafel was voor 2 personen ruim voldoende , als het nodig was konden we er nog bij vragen. Zeer attent dat de kok ons nog vroeg of alles naar wens was geweest en dat ik als attentie nog een flesje wijn mee kreeg voor mijn verjaardag. Kortom , een geslaagde avond, die ik zeker nog eens over kom doen. Een aanrader wat ons betreft !!

Gegeten op 26 februari 2014

Segbroek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer eens bij Palembang binnengestapt. Waarom zo lang gewacht? Ik heb er geen antwoord op, want het smaakte als vanouds. Verse waren, heerlijk bereid tot een Indonesische rijsttafel om van te genieten. En dat het decor een wat achterhaald verhaal vertelt is geen reden om die smaak te negeren. Integendeel, zo horen de oudste Indonesische adresjes van Den Haag er uit te zien. Zo ouderwets lekker dat je voortaan een achterdocht ontwikkelt voor die moderne Indonesische restaurants, die de smaak op Nederlands peil willen brengen, dus voor iedereen te genieten. Bij Palembang is Indonesië nog de maatstaf en wordt er geen concessie gedaan aan de oorsprong. Selamat makan ... en begin dan maar met een sateh kambing om je op de rest van het verhaal te kunnen verheugen ...

Gegeten op 18 februari 2014

Metronoom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ging op zoek naar een écht Indonesisch restaurant en met behulp van Iens kwam ik Palembang tegen en werd niet teleurgesteld. De Sajoer Loddeh was zoals die -ik heb indones. familie- moet zijn en de Sateh Kambing ook. Hoofdgerecht? Nasi Goreng Rames Speciaal, zéér uitgebreid. De service was prima, formeel noch opdringerig. Interieur in stijl en niet kitscherig.

Gegeten op 24 september 2013

Rene1515
  • Recensies in de laatste twee jaar

Indonesisch eet je in Den Haag wat mij betreft, in de sferen van Hella Haasse en Couperus.

Dat kan nergens beter dan bij Palembang. Naast de geheide klassiekers als Sate Kambing en Ikan Bali, kun je bij Palembang ook voor wat avontuurlijker gerechten terecht. Aanrader is de Frikadel Lombok.

Palembang is getuige de vele foto's de favoriete hang out van wat prominente VVD'ers, dus wie daar niet tegen kan moet de ogen bij binnenkomst ietsje toeknijpen. Ik zou Palembang er zeker niet links voor laten liggen.

Gegeten op 26 juli 2013

nikole2002
  • Recensies in de laatste twee jaar

vaak gegeten in het öude" Palembang van de heer Van Romswinkel. Gisteren weer geweest; met 5 pers. gegeten maar ik denk niet dat we ooit nog teruggaan. De soep is van de kaart verdwenen evenals de varkenssate en het varkensvlees. In de plaats daarvan taaie rundersate?! Bij navraag hoe dat kwam was het antwoord:"wij zijn moslims" met alle respect maar de klanten toch niet!

Gegeten op 14 maart 2013

FamdeLange
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke rijsttafel, je proeft aan alles dat het met zorg is gemaakt. Bediening is niet de snelste maar weet ales met een vriendelijke lach goed op te lossen. Het restaurant is zeer betaalbaar en een goede rode huiswijn! Proberen waard.

Gegeten op 15 november 2012

lemon4all
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant schijnt een zekere faam te genieten, maar de reden daarvoor is ons noch destijds onder de oude eigenaar noch thans onder de nieuwe duidelijk geworden. Wij vinden dit maar een gemiddelde Indonesische keuken; in Den Haag - en zelfs binnen een straal van enkele kilometers - zijn betere zaken te vinden. Jammer dat er geen varkensvlees meer wordt geserveerd, geen babi-gerechten dus. De ambiance is wat ouderwets. De prijzen zijn vrij hoog. Bij een volle zaak kunnen de serveerster het niet bijbenen. Capucino lijkt er niet op en ijs komt zo uit de diepste diepvries.

Massalia47
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb daar een rijstaffel afgelopen zaterdag gegeten en het was heerlijk. Vriendelijk mensen in een mooi sfeer.
Jammer dat het aan het begin heel rumoerig was maar snel werd het rustiger.

Gegeten op 6 oktober 2012

kees24
  • Recensies in de laatste twee jaar

nergens heb ik zulke heerlijk nasi gegeten als bij Palembang. Het was fantastisch; Het is ouderwets en daarom juist geweldig goed. (al die modern ingerichte restaurants elders kunnen niet aan deze klassieker tippen) Lekker eten , daar gaat het toch om.

Gegeten op 16 september 2012

AnnekeBoer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond weer eens met onze vrienden bij Palembang gegeten
Het was weer als vanouds verukkelijk. Wij begonnen met de heerlijke Pang-Sit. Daarna de onovertroffen Tahu-Telor. Verder namen wij ipv de gebruikelijke rijsttafel de Nasi-Rames met als extra bijgerecht de Saté Kambing. Vooral de Saté Kambing heb ik nog nooit zo lekker gegeten als bij Palembang, zelfs niet in Indonesië. Ook de huiswijnen zowel wit als rood waren heerlijk.

Schrijf zelf een recensie over Palembang in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Palembang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!