a TripAdvisor company

3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 656 12 85
  2. www.theehuisrhijnauwen.nl

holle_bolle_Gijs

Altijd leuk om voor of na een wandeling in landgoed Amelisweerd even een hartige pannenkoek te eten en/of een drankje te drinken. Vooral 's zomers buiten met een prachtig uitzicht. Het is altijd druk bezocht, ook 's winters binnen om even een beetje op te warmen met een kop koffie of soep. Laagdrempelig en ongedwongen. Deze keer na een wandeling buiten in het zonnetje een hartige pannenkoek met een biertje en mijn partner een zoete pannenkoek met ijsthee.

Gegeten op 21 mei 2016

KateB

Leuk plekje om even neer te strijken.

Prima service, vriendelijk personeel en lekker eten.

Er was een kleine wachttijd, deze werd van te voren netjes gemeld en was ook accuraat.

Gegeten op 31 juli 2016

nrod

Het is niet de eerste keer dat ik hier kom maar heb nooit een recensie geschreven. Theehuis Rhijnauwen is altijd een goede plek om te gaan vooral met goede weer. Buiten zitten naast het rivier met een frisse drank en een zoete pannekoek. Deze keer was het binnen met een andere sfeer, ook gezellig vanwege de koud weer. Altijd lekker pannenkoeken! Goed service en de binnen decor is gewoon passend voor de ruimte maar buiten is het erg prettig.

Gegeten op 30 januari 2016

GewoneGenieter

Laagdrempelig gezellig inlooprestaurant, vooral op mooie dagen fijn om te zitten, als je buiten kunt zitten of binnen bij veel open deuren/wanden, waardoor het geluid weg kan. 's Winters lopen de decibellen helaas snel te veel op. Minpuntje; de wc-kelder is dringend toe aan vernieuwing: zelfs als de wc juist is gereinigd, komt er een walm de trap op. Waarschijnlijk moeten de wanden/vloeren eens vervangen worden door niet-absorberende materalen en een flinke ventilatie aangelegd.
Het meeste eten is goed qua prijs-kwaliteit verhouding. Royale porties, gezellig opgemaakt, een gewone lekkere hap met een paar verrassende andere opties naast de pannenkoek, zoals goeie salades en wraps, zo weet ik uit eerdere bezoeken.
Het stoofpotje kan volgens mij vrij makkelijk net een tikkie meer afgemaakt worden, het vlees vond ik vandaag net niet echt smakelijk, de saus net ietsje vlak. Het brood vond ik wel lekker vers en knapperig.
De koffie verkeerd was helaas niet lekker vandaag; ik kon niet uitmaken of het gewoon een smaak was van een niet-recent gereinigd apparaat of een beetje de chemische smaak zoals oplos-cappuccino die heeft. Ook kreeg ik er niet spontaan een glas water bij, zoals ik dat eerder wel heb meegemaakt in dit restaurant.
De studenten-bediening die stevig doorwerken met een flinke riem met instrumenten op de heupen geven de zaak een frisse wind. En de ligging van dit huis is geweldig, fijn om met vrienden en familie een rondje te lopen of fietsen en dan neer te strijken in dit theehuis.
Ik kom graag nog eens.

Gegeten op 17 juli 2016

griekje

Het theehuis ligt idyllisch en om er te komen voelt alsof je een andere wereld binnen rijdt.. Een wereld alsof de tijd heeft stilgestaan. Het oogt een beetje als het sprookjesbos van de Efteling. Je verwacht ieder moment dat er een kabouter zijn puntmuts achter een grote boom steekt om te kijken wie er nu weer een pannenkoek komt eten.
De pannenkoeken zijn heerlijk. Groot, vers en voor iedere smaak is er genoeg keuze. De bediening jong en onschuldig. Een heerlijke plek om weg te dromen en te denken aan vroeger.
Toen alles veel beter was. Toch?

Gegeten op 27 juni 2016

josefien15

Heerlijke pannenkoeken gegeten hier! Dit is een leuke plek om met kinderen te komen, of in de zomer om lekker buiten aan het water te zitten. we zaten binnen, maar hebben heerijk gegeten. Er werd heel fijn ook rekening gehouden met de allergien die in ons gezelschap waren (lactose, gluten)
Naar een pannenkoekenhuis? dit is zeker een aanrader!

Gegeten op 4 maart 2016

marloes75

Prachtige plek, leuke speeltuin, super sem pannenkoek is een aanrader!(appel en noten). Pannenkoek was er snel en lekker. Bediening was in de leer en jong maar verder goed genoeg voor een pannenkoekenhuis.

Amv20

Echt een aanrader dit restaurant! Ik heb al meer dan 10 keer bij dit restaurant gegeten. De Boonaparte pannenkoek is mijn favoriet. Vaak is er een wachtrij, maar de sfeer en het eten daarna maakt alles goed. Verder heeft dit restaurant ook glutenvrije pannenkoeken en wordt daar heel goed rekening meegehouden. Een apart iemand komt dan de 'glutenvrije' bestelling opnemen.
Voor kinderen is dit ook leuk door de speeltuin die ernaast zit. Daarnaast kun je er heerlijk buiten aan het water zitten.
De bediening is geïnteresseerd en komt al meteen op je aflopen bij binnenkomst.
Ik ga hier zeker nog vaker heen!

Gegeten op 9 april 2016

heidy

Vandaag met mijn zoon daar wezen eten.
Jason had een pannenkoek met spek en ham en ik de pannenkoek Toscane dat is een pannenkoek met een laagje tomatensaus, belegt met buffel mozzarella, courgette, tomaatjes, pesto en gegratineerd met Kaas. Het was echt heerlijk. Ik ga hier zeker terugkomen.

Gegeten op 6 mei 2016

Nicole912

Met een groep van 7 mensen geluncht. De kaart biedt ruime keuze, van pannenkoeken tot broodjes en salades, voor ieder wat wils. Ik heb een pannenkoekenspecial genomen. Deze was rijkelijk belegd en ik wilde het zonder een bepaald ingrediënt en dat werd zonder problemen geregeld. Verder hadden andere mensen uit mijn groep de salade. Dit was ook een groot succes. Goed eten, leuke sfeer, top locatie!

Gegeten op 22 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

Schrijf hieronder je recensie over Theehuis Rhijnauwen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.