Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Theehuis Rhijnauwen

3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 656 12 85
  2. www.theehuisrhijnauwen.nl

pauline

Hier kan je heerlijke pannenkoeken eten op een toplocatie. Een boswandeling wordt door ons gezin dan ook vaak afgesloten door een bezoek aan dit theehuis / pannenkoekenhuis. Zo ook op 6 oktober jl. Het personeel was wel vriendelijk maar kwam chaotisch over. Het eten was ook dit keer weer goed. Pannenkoeken waren goed gebakken, niet vet, groot formaat en goede smaak!

Gegeten op 6 oktober 2014

EmilyTinsel

Gegeten op 12 oktober 2014

Peter Goedkoop

Vandaag hier geluncht met een royale hoeveelheid boerenpaté met een broodje en mijn tafeldame had een bol met geitenkaas. Die waren prima in orde en voldoende voor een lunch. Onze cappuccino was oké. Hoewel het stampvol was, was de bediening razendsnel en adequaat en erg vriendelijk. De locatie is prachtig met uitzicht op het water en ezeltjes in de wei. Voor mij een prima plek om nog eens terug te komen.

Gegeten op 12 oktober 2014

Lisa001

De zalmsalade (van ruim 13 euro) is niet meer dan een bak met veel sla en weinig andere ingrediënten. Ik heb aan het personeel gevraagd of ze hier iets aan konden doen, maar het enige wat ik kreeg was een beetje extra dressing.

De omgeving is prachtig en de bediening is vriendelijk, maar te jong en onervaren om te begrijpen hoe je met gasten om moet gaan als deze niet tevreden zijn.

Gegeten op 20 juli 2014

Proever42729

Na de afscheidsbijeenkomst voor onze moeder en echtgenote dachten wij onze emoties een plaats te kunnen geven in het Theehuis. Het was warm en de schaduw aan de oevers van de Krommerijn lonkte. Helaas bleken de gerechten van mindere kwaliteit: De zalmsalade bleek een bak met gemengde sla( zoals we die kennen uit de super) met een paar repen zalm er over. Verder geen aankleding. Afgeraffeld omdat het kennelijk druk was. Wat een afgang. De serveerster probeerde de keuken nog te vermurwen maar kreeg terug: " de een vindt het lekker, de ander niet." Voor ons die dag niet alleen een afscheid van onze moeder en echtgenote maar ook van het Theehuis. Maar daar zullen ze niet mee zitten schatten wij zo in...

Gegeten op 19 juli 2014

Restaurant - 7 maanden geleden

Theehuis Rhijnauwen vind het belangrijk om aan de verwachtingen van de gasten te voldoen, wat hier duidelijk niet gelukt is. We hebben contact met deze gast en nemen de klacht serieus. Ons personeel is extra ingelicht hoe om te gaan met klachten en we gaan extra kritisch naar onze producten kijken.

smullensaampies

Een heerlijke plek om wat uit te rusten, te drinken en eten. Vooral als je aan de waterkant zit, de tafels wat verder van elkaar en ieder heeft de ruimte. Zodra het weer wat beter is vaak druk en moeilijk om stoelen en dan ook nog eens een tafel te bemachtigen. Maar als je een maal je plekje hebt is het heerlijk en nodigt uit om (heel) lang te blijven. Een heerlijke landelijke omgeving. Leuk te combineren met een mooie wandelingen door bos en landgoed.
We hadden allebei een Wrap Rhijnauwen en die was redelijk van kwaliteit. Ja pannenkoeken blijft toch hun specialiteit. De bediening was vriendelijk en adequaat en zo snel als je mag/kan verwachten bij die drukte.

Gegeten op 15 juni 2014

sconnema14

Redelijk restaurant aan de Kromme Rijn. Het eten is goed, maar soms een beetje flauw (bij mijn salade zat geen dressing). Het goede aan dit restaurant is dat het biologisch is. Het Theehuis staat ook bekend om zijn lekkere pannenkoeken.

Gegeten op 14 mei 2014

Marga-rita

De locatie is prachtig en goed voor alle leeftijden. We aten op de veranda. Borrel was prima met leuke en gevarieerde borrelhap. Maar om te eten moet je wel specifiek een pannenkoekenliefhebber zijn. Het alternatief dat ze bieden zijn de meest smakeloze wraps die ik ooit gehad heb. Heel jammer. Ik snap best dat dat een logische keuze is naast pannenkoeken (blini's, etc zouden ze ook kunnen bieden), maar dan mag het wel smakelijk zijn. Dus daar is echt nog werk aan de winkel!

Gegeten op 7 mei 2014

RBL65

Prima gegeten in ontspannen sfeer. Wat mij betreft twee minpuntjes.
Veel zeer jong en sterk wisselend personeel, alle personeelsleden zijn wel aan onze tafel geweest.
Om half negen werd ons gemeld dat de keuken dicht ging en even later ook de bar. Rond negen uur ging de bar echter weer open. lastig om dus na te tafelen.

Gegeten op 9 mei 2014

Gijsje30

Vanmiddag met z'n viertjes naar Theehuis Rhijnauwen te Bunnik geweest. Het lukte ons een tafeltje op mijn favoriete plek te bemachtigen: de veranda. Hier heb je nl. mooi uitzicht over het grote terras, de Kromme Rijn, de weilanden en de 2 ezels. De jonge bediening werkt vlot en is soepel. Het Hollands stoofpotje met meergranen- of zonnebol smaakt goed en we besluiten een wandeling te maken en later terug te keren voor nog iets lekkers. Dit keer vonden we een plekje op het terras en bestelden oma's appeltaart (die wat zwaar viel), cappuccino (die wat slap was), smakelijke thee van verse munt, een lekkere vanillemuffin en warme chocolademelk met rum en (echte!) slagroom, die goed van smaak is en dus niet zo zwaar. Kortom: een fijne plek om te vertoeven met vooral ook overheerlijke pannenkoeken (weet ik uit ervaring), waar ik al veel mensen me naar toe heb genomen.

Gegeten op 16 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

Schrijf hieronder je recensie over Theehuis Rhijnauwen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.