Gijsje30
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag met z'n viertjes naar Theehuis Rhijnauwen te Bunnik geweest. Het lukte ons een tafeltje op mijn favoriete plek te bemachtigen: de veranda. Hier heb je nl. mooi uitzicht over het grote terras, de Kromme Rijn, de weilanden en de 2 ezels. De jonge bediening werkt vlot en is soepel. Het Hollands stoofpotje met meergranen- of zonnebol smaakt goed en we besluiten een wandeling te maken en later terug te keren voor nog iets lekkers. Dit keer vonden we een plekje op het terras en bestelden oma's appeltaart (die wat zwaar viel), cappuccino (die wat slap was), smakelijke thee van verse munt, een lekkere vanillemuffin en warme chocolademelk met rum en (echte!) slagroom, die goed van smaak is en dus niet zo zwaar. Kortom: een fijne plek om te vertoeven met vooral ook overheerlijke pannenkoeken (weet ik uit ervaring), waar ik al veel mensen me naar toe heb genomen.

Gegeten op 16 maart 2014

NN2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier kun je lekker buiten zitten, ook als het niet zo warm is, met goed beschikbaar draadloos internet. Daarnaast is er altijd een prettige bediening, hoewel die soms niet zo goed oplet, d.w.z. wel aanwezig is maar niet in de gaten heeft dat de klant iets wil. Chocomel van Nutricia alleen als je daar nadrukkelijk om vraagt (belangrijk!), goede slagroom, prima dikke pannekoeken in interessante combinaties, zowel hartig als zoet, goed bier. De salades zijn goed gevuld, van de wrap Rhijnauwen hadden we ons iets meer voorgesteld. Dit keer uitstekend bediend door Jorike!

Gegeten op 24 februari 2014

Martinus12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pannenkoekenhuis voor de kinderen, prachtig gelegen direct aan Kromme Rijn, zal zeker op mooie dagen een genot zijn met terras aan het water. Zaterdagavond in november; het is druk die avond. Maar veel en vriendelijk personeel, bediening gaat vlot. Pannenkoeken met appel en kaneel waren prima volgens de kinderen. We hebben ook wat anders geproefd van de kaart; saté met tortilla, salade met zalm, tortilla met rundergehakt. Niet verkeerd, maar niet bijzonder. Haricots verts in laatst genoemde tortilla waren niet gaar ( zowat rauw ):-(. Was volgens de bediening niet de bedoeling, maar werd voor kennisgeving aangenomen. Verhouding prijs / kwaliteit klopt wel, maar met net wat meer aandacht kunnen de koks hoger scoren.

Gegeten op 21 december 2013

ErikScheffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond werd ik door een vriend getrakteerd op een pannenkoek in het theehuis Rhijnauwen. Van de drie eetgelegenheden in Amelisweerd is het theehuis veruit de meest populaire. Omdat het niet zo'n geweldig wandelweer was hadden we gedacht wel een plekje binnen te kunnen vinden. Dat viel dus tegen, maar we konden wel buiten zitten. Daar hebben we 20 minuten zitten wachten op een pannekoek. Totaal verkleumd hebben we snel de pannenkoek opgegeten en zijn we weer gaan wandelen om het weer warm te krijgen. De pannenkoek was goed, een royaal belegde Reus van Rhijnauwen (7), maar eigenlijk moet je hier niet komen op een weekendavond, dan is het altijd verschrikkelijk druk, zelfs met rotweer.

Gegeten op 10 november 2013

Jaap_Pleit_Zappey
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi gelegen bedrijf in mooi wandelgebied. Zit er al heel wat jaren. Behoorlijk groot en wat rumoerig maar wel gezellig. De bediening is vrolijk, snel en voorkomend. Een kaart met veel pannenkoeken en dat werd ook onze keus. Een pannenkoek half met spek en kaas en de andere helft met appel. Een lekker combinatie. Wat opvalt is dat de pannenkoek precies goed gebakken is en het is leuk om de bereiding in de open keuken te kunnen volgen. Eenvoudig maar wel een echte aanrader.

Gegeten op 1 november 2013

Knoes1971
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren hier met 15 man, waaronder ook een aantal kinderen. Zaterdagmiddag, herfstvakantie, mooi weer. Stérvensdruk. Maar we hadden gereserveerd, Ondanks de drukte had de bediening alles goed op orde. De pannenkoeken waren heel erg lekker en goed gebakken. Een aanrader, al zorg ik de volgende keer wel dat we er komen als het rustig is.

Gegeten op 26 oktober 2013

OLaarman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top locatie, zeker op een mooie zonnige dag. Lekker buiten op het gras aan het water zitten. Door buitenkeuken is de capaciteit in de zomer sterk omhoog. Erg populair. Met name de fruit pannekoeken zijn een aanrader (aardbei/amandel/ijs) en voor de kinderen de feest pannenkoek met eigen versiersels

Gegeten op 19 juli 2013

maaikemadelief
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere pannekoeken maar jammer dat de bediening zo slecht is. We hebben naar mensen moeten zwaaien om iets te kunnen bestellen en na afloop stonden er 2 pannenkoeken te veel op de rekening.
Ook moest er een auto met aanhanger dwars over het terras (in de herfstvakantie, rond lunchtijd).

Gegeten op 24 oktober 2013

MaaikedeG
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier met grote regelmaat, omdat het altijd gezellig is. Ditmaal waren we met 4 volwassenen en een kind van 1,5.

De pannenkoeken zijn altijd lekker. Ook dit keer weer. We hadden een spek/kaas/champignons-pannenkoek, een zalmpannenkoek, een reus van Rhijnauwen, een pannenkoek met stoofvlees en een kinderpannenkoek.
De kaas is lekker meegebakken tot een krokante korst. Ook het stoofvlees was van goede kwaliteit. Bij de zalmpannenkoek was de pannenkoek lauw, dat was wel jammer. De ingrediënten die daar op gaan zijn ook koud, dus dat verklaart wel wat.

Het is prettig dat er altijd veel mogelijk is qua speciale wensen, bijv. pannenkoeken zonder gluten/lactose/ei.

Ik ben ook erg dol op de thee van Betjeman en Barton die ze in het theehuis serveren. Met heerlijke chocoladekoekjes!

Er is binnen een hoekje voor kinderen om te spelen en buiten ook ruim voldoende te doen. Dat geeft ouders wat ruimte om lekker te zitten, terwijl de kinderen zich ook vermaken.

Wel moet je er rekening mee houden dat het flink druk kan zijn en je soms wel een half uur op een tafeltje moet wachten. Reserveren kan niet...

Gegeten op 13 oktober 2013

Blo3m3tj3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik eet hier regelmatig! Omdat ik niet van boontjes hou probeer toch de napoli en die blijft een succes ik vind deze pannenkoek restaurant beste van Nederland!!

Schrijf zelf een recensie over Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

Schrijf hieronder je recensie over Theehuis Rhijnauwen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!