a TripAdvisor company

3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 656 12 85
  2. www.theehuisrhijnauwen.nl

heidy

Vandaag met mijn zoon daar wezen eten.
Jason had een pannenkoek met spek en ham en ik de pannenkoek Toscane dat is een pannenkoek met een laagje tomatensaus, belegt met buffel mozzarella, courgette, tomaatjes, pesto en gegratineerd met Kaas. Het was echt heerlijk. Ik ga hier zeker terugkomen.

Gegeten op 6 mei 2016

Nicole912

Met een groep van 7 mensen geluncht. De kaart biedt ruime keuze, van pannenkoeken tot broodjes en salades, voor ieder wat wils. Ik heb een pannenkoekenspecial genomen. Deze was rijkelijk belegd en ik wilde het zonder een bepaald ingrediënt en dat werd zonder problemen geregeld. Verder hadden andere mensen uit mijn groep de salade. Dit was ook een groot succes. Goed eten, leuke sfeer, top locatie!

Gegeten op 22 april 2016

Morrisj

Dit restaurant zit op een prachtige locatie. Ben hier wezen lunchen de pannenkoeken waren lekker en groot. De bediening is best wel jong maar doen goed hun werk. Een leuke en lekkere lunch gehad.

Gegeten op 12 april 2016

RWB

Wat een afgang is het eten hier geworden...

Enige tijd geleden vond de kok/eigenaar het nodig om over te gaan op 'geitenwollensokkenbeslag', ja dat is dus beslag wat melig was, is en blijft! Ook al bak je het tegen aanbranden aan.
Een pannekoek is ook niet op te rollen, dan valt ie uit dus elkaar. Het ergste is dat dat beslag de klanten opgedrongen wordt. Het resultaat is overigens wel dat je direct een tafeltje krijgt, daar waar je vroeger lang moest wachten.

Helaas zijn ook de 'iets anders" (dan pannekoeken) gerechten matig. Een wrap met gehakt was zo zeldzaam smerig dat we het teruggestuurd hebben naar de keuken. Het werd ingewisseld tegen een salade met geitenkaas. De geitenkaas was koud en de salade een assorti van slasoorten. Dat maak je thuis in een seconde of 10.

Het bediendend personeel is vriendelijk en vlot, erg studentikoos, maar reageerden wel accuraat op de prutsers in de keuken; zo werd de wrap niet in rekening gebracht. De locatie ligt mooi, maar is wel wat gehorig binnen, langs de buitenzijde is een veranda waar je ook kan zitten.

Kwamen hier vroeger veel! Sinds het 'nieuwe beslag' al jaren niet meer, maar je wilt het toch weer proberen he.

Tja een mens maakt fouten.

Gegeten op 26 februari 2016

PaulvW

Met een grote groep pannekoeken gegeten. De meeste pannekoeken waren prima, die van mij helaas niet. Er zat stoofvlees op wat taai was, en aan elkaar geklonterd.
Reserveren noodzakelijk.
Vrij lawaaiig interieur.

Gegeten op 16 januari 2016

philippa1

Toplocatie. Zomer, winter, herfst, lente, binnen of buiten. Je zit er altijd fijn. En hoe druk het ook is, de bediening is altijd snel of geeft aan, dat het even kan duren, voor je je eten hebt.
Thee is goed, koffie ook. Wijn ok en de pannenkoeken, en eigenlijk alles op hun kaart heerlijk.
Fijne plek en complimenten voor de altijd goede bediening.

Gegeten op 24 januari 2016

garnaal2015

Erg leuke locatie in het bos en aan het water. Zeker bij mooi weer is het erg leuk om buiten te zitten. We zijn hier al meerdere keren geweest. De pannenkoeken zijn prima en de appeltaart is erg lekker. Wat ons alleen steeds opvalt is dat de bediening erg traag is en laatste keer hadden we zo'n sacherijnige serveerster dat we hebben besloten om na de koffie maar thuis te gaan lunchen.

Gegeten op 2 december 2015

E_Sonmez

Gisteren een zakelijke lunch gehad. De omgeving is rustgevend. Wat betreft het eten is het goed en heb je behoorlijk veel keuze in de verschillende pannenkoeken. Dat is hun specialiteit. Wat betreft de bediening moet ik zeggen dat ze ons aantal keer over het hoofd zagen en we daardoor lang hebben moeten wachten. Verder is het een hartstikke leuke plek om te lunchen of om gezellig bij te kletsen en wat te drinken.

Gegeten op 17 november 2015

jaccominnaar

In omgeving Utrecht blijft dit DE plaats om even naar toe te fietsen in het weekend of als je een dagje vrij bent. Heerlijk in het bos en het is een fantastische plaats. De pannenkoeken zijn heerlijk en iets anders kan ook, maar waarom zou je. Service is normaal altijd vriendelijk en er loopt veel personeel rond. Deze keer hadden we een wat chagrijniger serveerster, niet onvriendelijk maar ook niet in de wieg gelegd voor dit werk. Daarom een 7 voor dat onderdeel...

Gegeten op 23 oktober 2015

Foodmood73

Bij een heerlijk zonnetje in het weekend weet je dat het wachten is bij het theehuis, ook 45min voor een pannenkoek, maar altijd de moeite waard! We stellen ons er inmiddels op in. Mooie omgeving, leuke speeltuin voor de kinderen erbij. Het is een fijn sfeertje! Pannenkoeken eigenlijk altijd lekker. De salades overigens ook!

Gegeten op 4 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

Schrijf hieronder je recensie over Theehuis Rhijnauwen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.