Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Theehuis Rhijnauwen

4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 656 12 85
  2. www.theehuisrhijnauwen.nl

Lisa001

De zalmsalade (van ruim 13 euro) is niet meer dan een bak met veel sla en weinig andere ingrediënten. Ik heb aan het personeel gevraagd of ze hier iets aan konden doen, maar het enige wat ik kreeg was een beetje extra dressing.

De omgeving is prachtig en de bediening is vriendelijk, maar te jong en onervaren om te begrijpen hoe je met gasten om moet gaan als deze niet tevreden zijn.

Gegeten op 20 juli 2014

Proever42729

Na de afscheidsbijeenkomst voor onze moeder en echtgenote dachten wij onze emoties een plaats te kunnen geven in het Theehuis. Het was warm en de schaduw aan de oevers van de Krommerijn lonkte. Helaas bleken de gerechten van mindere kwaliteit: De zalmsalade bleek een bak met gemengde sla( zoals we die kennen uit de super) met een paar repen zalm er over. Verder geen aankleding. Afgeraffeld omdat het kennelijk druk was. Wat een afgang. De serveerster probeerde de keuken nog te vermurwen maar kreeg terug: " de een vindt het lekker, de ander niet." Voor ons die dag niet alleen een afscheid van onze moeder en echtgenote maar ook van het Theehuis. Maar daar zullen ze niet mee zitten schatten wij zo in...

Gegeten op 19 juli 2014

smullensaampies

Een heerlijke plek om wat uit te rusten, te drinken en eten. Vooral als je aan de waterkant zit, de tafels wat verder van elkaar en ieder heeft de ruimte. Zodra het weer wat beter is vaak druk en moeilijk om stoelen en dan ook nog eens een tafel te bemachtigen. Maar als je een maal je plekje hebt is het heerlijk en nodigt uit om (heel) lang te blijven. Een heerlijke landelijke omgeving. Leuk te combineren met een mooie wandelingen door bos en landgoed.
We hadden allebei een Wrap Rhijnauwen en die was redelijk van kwaliteit. Ja pannenkoeken blijft toch hun specialiteit. De bediening was vriendelijk en adequaat en zo snel als je mag/kan verwachten bij die drukte.

Gegeten op 15 juni 2014

sconnema14

Redelijk restaurant aan de Kromme Rijn. Het eten is goed, maar soms een beetje flauw (bij mijn salade zat geen dressing). Het goede aan dit restaurant is dat het biologisch is. Het Theehuis staat ook bekend om zijn lekkere pannenkoeken.

Gegeten op 14 mei 2014

Marga-rita

De locatie is prachtig en goed voor alle leeftijden. We aten op de veranda. Borrel was prima met leuke en gevarieerde borrelhap. Maar om te eten moet je wel specifiek een pannenkoekenliefhebber zijn. Het alternatief dat ze bieden zijn de meest smakeloze wraps die ik ooit gehad heb. Heel jammer. Ik snap best dat dat een logische keuze is naast pannenkoeken (blini's, etc zouden ze ook kunnen bieden), maar dan mag het wel smakelijk zijn. Dus daar is echt nog werk aan de winkel!

Gegeten op 7 mei 2014

RBL65

Prima gegeten in ontspannen sfeer. Wat mij betreft twee minpuntjes.
Veel zeer jong en sterk wisselend personeel, alle personeelsleden zijn wel aan onze tafel geweest.
Om half negen werd ons gemeld dat de keuken dicht ging en even later ook de bar. Rond negen uur ging de bar echter weer open. lastig om dus na te tafelen.

Gegeten op 9 mei 2014

Gijsje30

Vanmiddag met z'n viertjes naar Theehuis Rhijnauwen te Bunnik geweest. Het lukte ons een tafeltje op mijn favoriete plek te bemachtigen: de veranda. Hier heb je nl. mooi uitzicht over het grote terras, de Kromme Rijn, de weilanden en de 2 ezels. De jonge bediening werkt vlot en is soepel. Het Hollands stoofpotje met meergranen- of zonnebol smaakt goed en we besluiten een wandeling te maken en later terug te keren voor nog iets lekkers. Dit keer vonden we een plekje op het terras en bestelden oma's appeltaart (die wat zwaar viel), cappuccino (die wat slap was), smakelijke thee van verse munt, een lekkere vanillemuffin en warme chocolademelk met rum en (echte!) slagroom, die goed van smaak is en dus niet zo zwaar. Kortom: een fijne plek om te vertoeven met vooral ook overheerlijke pannenkoeken (weet ik uit ervaring), waar ik al veel mensen me naar toe heb genomen.

Gegeten op 16 maart 2014

NN2

Hier kun je lekker buiten zitten, ook als het niet zo warm is, met goed beschikbaar draadloos internet. Daarnaast is er altijd een prettige bediening, hoewel die soms niet zo goed oplet, d.w.z. wel aanwezig is maar niet in de gaten heeft dat de klant iets wil. Chocomel van Nutricia alleen als je daar nadrukkelijk om vraagt (belangrijk!), goede slagroom, prima dikke pannekoeken in interessante combinaties, zowel hartig als zoet, goed bier. De salades zijn goed gevuld, van de wrap Rhijnauwen hadden we ons iets meer voorgesteld. Dit keer uitstekend bediend door Jorike!

Gegeten op 24 februari 2014

Martinus12

Pannenkoekenhuis voor de kinderen, prachtig gelegen direct aan Kromme Rijn, zal zeker op mooie dagen een genot zijn met terras aan het water. Zaterdagavond in november; het is druk die avond. Maar veel en vriendelijk personeel, bediening gaat vlot. Pannenkoeken met appel en kaneel waren prima volgens de kinderen. We hebben ook wat anders geproefd van de kaart; saté met tortilla, salade met zalm, tortilla met rundergehakt. Niet verkeerd, maar niet bijzonder. Haricots verts in laatst genoemde tortilla waren niet gaar ( zowat rauw ):-(. Was volgens de bediening niet de bedoeling, maar werd voor kennisgeving aangenomen. Verhouding prijs / kwaliteit klopt wel, maar met net wat meer aandacht kunnen de koks hoger scoren.

Gegeten op 21 december 2013

ErikScheffers

Vanavond werd ik door een vriend getrakteerd op een pannenkoek in het theehuis Rhijnauwen. Van de drie eetgelegenheden in Amelisweerd is het theehuis veruit de meest populaire. Omdat het niet zo'n geweldig wandelweer was hadden we gedacht wel een plekje binnen te kunnen vinden. Dat viel dus tegen, maar we konden wel buiten zitten. Daar hebben we 20 minuten zitten wachten op een pannekoek. Totaal verkleumd hebben we snel de pannenkoek opgegeten en zijn we weer gaan wandelen om het weer warm te krijgen. De pannenkoek was goed, een royaal belegde Reus van Rhijnauwen (7), maar eigenlijk moet je hier niet komen op een weekendavond, dan is het altijd verschrikkelijk druk, zelfs met rotweer.

Gegeten op 10 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

Schrijf hieronder je recensie over Theehuis Rhijnauwen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.