a TripAdvisor company

1. 7,9 10 1 33

2. 7,6

3. 8,4

PaulvW

Met een grote groep pannekoeken gegeten. De meeste pannekoeken waren prima, die van mij helaas niet. Er zat stoofvlees op wat taai was, en aan elkaar geklonterd.
Reserveren noodzakelijk.
Vrij lawaaiig interieur.

Gegeten op 16 januari 2016

philippa1

Toplocatie. Zomer, winter, herfst, lente, binnen of buiten. Je zit er altijd fijn. En hoe druk het ook is, de bediening is altijd snel of geeft aan, dat het even kan duren, voor je je eten hebt.
Thee is goed, koffie ook. Wijn ok en de pannenkoeken, en eigenlijk alles op hun kaart heerlijk.
Fijne plek en complimenten voor de altijd goede bediening.

Gegeten op 24 januari 2016

garnaal2015

Erg leuke locatie in het bos en aan het water. Zeker bij mooi weer is het erg leuk om buiten te zitten. We zijn hier al meerdere keren geweest. De pannenkoeken zijn prima en de appeltaart is erg lekker. Wat ons alleen steeds opvalt is dat de bediening erg traag is en laatste keer hadden we zo'n sacherijnige serveerster dat we hebben besloten om na de koffie maar thuis te gaan lunchen.

Gegeten op 2 december 2015

E_Sonmez

Gisteren een zakelijke lunch gehad. De omgeving is rustgevend. Wat betreft het eten is het goed en heb je behoorlijk veel keuze in de verschillende pannenkoeken. Dat is hun specialiteit. Wat betreft de bediening moet ik zeggen dat ze ons aantal keer over het hoofd zagen en we daardoor lang hebben moeten wachten. Verder is het een hartstikke leuke plek om te lunchen of om gezellig bij te kletsen en wat te drinken.

Gegeten op 17 november 2015

jaccominnaar

In omgeving Utrecht blijft dit DE plaats om even naar toe te fietsen in het weekend of als je een dagje vrij bent. Heerlijk in het bos en het is een fantastische plaats. De pannenkoeken zijn heerlijk en iets anders kan ook, maar waarom zou je. Service is normaal altijd vriendelijk en er loopt veel personeel rond. Deze keer hadden we een wat chagrijniger serveerster, niet onvriendelijk maar ook niet in de wieg gelegd voor dit werk. Daarom een 7 voor dat onderdeel...

Gegeten op 23 oktober 2015

Foodmood73

Bij een heerlijk zonnetje in het weekend weet je dat het wachten is bij het theehuis, ook 45min voor een pannenkoek, maar altijd de moeite waard! We stellen ons er inmiddels op in. Mooie omgeving, leuke speeltuin voor de kinderen erbij. Het is een fijn sfeertje! Pannenkoeken eigenlijk altijd lekker. De salades overigens ook!

Gegeten op 4 oktober 2015

Estherdetester

Erg mooie locatie. We hebben op het terras gezeten, groen, aan het water en ruimtelijk opgezet. Voldoende en vriendelijke bediening en goed eten. Komen hier zeker terug.

Gegeten op 22 augustus 2015

Salverda

We hebben met 20 mensen zowel jong als oud een plek gekregen met tafels en stoelen en genoten van koffie, thee en gebak met daarna van een drankje en we hebben gegeten in een vooraf gereserveerde ruimte. Alles werd goed geregeld ondanks dat het bijzonder druk was. Onze hartelijke dank aan de medewerkers.
Vooral de omgeving is de feestverhogend. Salverda Nunspeet

Gegeten op 21 augustus 2015

Proever79774

'Pannenkoekenhuis' Rhijnauwen. De pannenkoeken zijn top. IJs op de pannenkoek en je hebt hoofdgerecht en toetje ineen! Na wandeling of fietstocht de ideale locatie bij beetje mooi weer. Een speciale coördinator bedient je als je aangeeft bepaalde ingrediënten vanwege een allergie niet te mogen eten. Top.

Gegeten op 17 juli 2015

Marijke-Utrecht

Een pannenkoekhuis op een mooie locatie en dus kun je topdrukte verwachten. We hebben het toch geprobeerd, maar volgende keer niet weer op dit tijdstip.

Even vergeten te melden dat je na het bestellen ongeveer een half uur op je eten moet wachten, het duurde uiteindelijk ruim drie kwartier. De pannenkoeken zijn redelijk op smaak. Het vriendelijke personeel probeert goed om te gaan met de drukte, maar het is puzzelen met de ruimte, te weinig stoelen en de vele bestellingen.

Gegeten op 8 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

Schrijf hieronder je recensie over Theehuis Rhijnauwen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.