a TripAdvisor company

1. 7,5 10 1 7

2. 6,9

3. 7,3

E_Sonmez

Op dinsdagavond hier wezen eten. Het was studentenavond waardoor er geen bediening is en je zelf aan de bar alles moet bestellen. Het eten zelf is wel prima en zeker betaalbaar. Qua decor is het echt wel gericht op studenten met veel hoge tafeltjes. Prima om met jonge mensen te eten. De kip-saté is hier goed te doen.

Gegeten op 22 december 2015

nickkosker

Prima voor een studentenhap. Bij mij werden helaas bij het serveren van de burger de frites vergeten, en het was niet mogelijk om contact te krijgen met de bediening. Toen zelf even naar de bar gelopen en direct een portie gekregen. Eten verder pima, evenals de prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 10 november 2015

Chris92

Met een groepje van 9 mensen hier gegeten. Dit was geen probleem en er werden snel wat tafels aan elkaar geschoven. We zaten op niet erg prettige stoelen maar voor een kort verblijf niet storend. Helaas waren niet al de biertjes op de kaart aanwezig. Eten was prima, niet erg bijzonder maar hier was de prijs ook naar. Leuk om goedkoop met een groep te eten. Kom hier graag terug.

Gegeten op 29 november 2015

erlu

heerlijk simpel gegeten voor een voorstelling in de stadsschouwburg. Een zeer vriendelijke bediening in een gezellige locatie.
Wij waren met 3 personen, 2 personen aten fish and chips, de vis was vers en had een krokant korsje. 1 persoon had spareribs die waren heerlijk mals.
The Florin kan ik aanbevelen voor een snelle hap.

Gegeten op 28 januari 2015

Fijnproeverss

Op de dinsdag van het 6 euro studentenmenu een biefstukje gegeten. Lekker gegeten, alleen wat weinig frietjes. Had na afloop nog trek. Verder enorm druk, moesten even wachten voordat we aan een tafeltje konden zitten. Konden elkaar amper verstaan door de drukte. Na het eten direct doorgelopen naar een rustiger café waar we elkaar wel konden verstaan.

Gegeten op 25 november 2014

mrudolf

gezellige losse sfeer. Eten is van niveau studentenhap. Gewoon lekker, niet gecompliceerd. Prijzen zijn laag. Prima ambiance. Service goed!

eelcokuijpers

Samen met een Collega hier gegeten op een donderdagavond. Op aanraden van de bediening hebben we gekozen voor de spareribs. Deze waren erg lekker van smaak, mals en niet vet. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Zeker een aanrader!!!

Gegeten op 6 maart 2014

isa123

Een gezellige plek voor een simpele hap met je vrienden. Het eten is niet van hoge kwaliteit, maar de prijs/kwaliteitverhouding is zeker niet slecht en de porties zijn groot zat. Ik twijfel een beetje tussen een 6 en een 7, maar vanwege de lage prijs toch een 7 voor het eten.

Gegeten op 18 juli 2013

martijn1234567

Na bioscoopbezoek liepen we langs The Florin. We waren eigenlijk op weg naar het nabijgelegen Italiaanse restaurant, maar werden aangetrokken door de gezellige sfeer van deze pub, waar op dat moment flink werd gedart. Het interieur heeft veel leuke details, waaronder veel oude bierreclames en verwijzingen naar het radioprogramma "Spijkers met Koppen", dat al jaren op zaterdagmiddag tussen 12 en 14 uur in The Florin wordt opgenomen.
Het bierassortiment is uitstekend, tap en fles. Het eten is ook goed. De pasta met zalm was goed, al had wat er wat meer saus in gemogen. De classic burger met friet en salade was prima. Jammer was dat voor alle desserts gold, dat ze op dat moment alleen zonder ijs te krijgen waren. Dit werd door de bediening geweten aan de feestdagen. De serveerster was erg aardig en in voor een praatje.

Gegeten op 2 januari 2014

christinelefleur

Waar ik Florin vooral vroeger van kende was van het cafe, maar heb recent het restaurant mogen proberen toen een oude vriend mij uit eten nam. Het eten was niet echt top en de vooral de groente dat bij mijn stukje vlees zat was geheel smakeloos wat ik wel jammer vond.

Gegeten op 13 september 2013

Schrijf zelf een recensie over The Florin in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over The Florin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.