La Luna

• 7.9

• 6.3

elsje

• Goed

Gewoon goed eten in een gezellige omgeving. Prima antipasti, aubergine in tomatensaus en de pizza\'s zijn prima in orde, net zoals de pastaschotels.

Proever4313

• Goed

Gewoon erg goede pizza\'s en lekker snel. De overdaad aan Italiaanse gastheren maakt het geheel inderdaad grappig chaotisch. De overdaad aan gillende hockeykindjes is een minpunt.

Burc

• Slecht

Het eten vind ik vreselijk, de sfeer.. nou die is er niet. Mensen vinden het een Italiaanse sfeer.. het enige wat ik er hoorde waren af en toe italiaanse scheldwoorden en nog wat onzin. Alcohol kunnen ze wel goed schenken. Je krijgt waar voor je geld wat betreft drank, wat betreft de maaltijden.. zeker niet.

Proever35610

• Uitstekend

Geweldig restaurant. Heerlijk eten. Bediening is fantastisch, maar heerlijk chaotisch, ik waan me daar altijd in Italie. Entourage is niet geweldig, maar dat valt in het niet bij de geweldige sfeer.

Proever35603

• Uitstekend

super gezellig restaurant, lekker eten en het gaat snel, wat erg handig is met kleine kinderen.

Proever32660

• Uitstekend

Small family restaurant. The staff all work together in a casual atmosphere. You can see the chef in the back - delightfully charming. Very good simple Italian food with friendly Italian service. Lasagna, pizza, etc are all excellent. And don\'t miss the after dinner drinks.
Children are very welcome here.

Anna2

• Uitstekend

De leukste plek die er bestaat voor een snelle (en erg lekker) pizza of pasta.

Proever27248

• Goed

Voorbeeld van een restaurant waar je gefocussed moet zijn op het eten.Geen enkele sfeer , maar een kwalteit eten die je laat omrijden , in ons geval van Santpoort Noord bij Haarlem naar Den Haag.
Niet echt goedkoop 120 euro met z\'n tweeën , maar wel alles erbij en de aangeboden Limongella niet afgeslagen. Kortom Wereldzaak !

Proever22820

• Uitstekend

De sfeer is prima, de bediening gezellig en het eten pico bello. Die blijft op ons lijstje staan. Inderdaad, niet goedkoop, maar Mulder moet niet overdrijven: de pizza\'s varieren van € 6,50 tot € 11,-.

Proever22154

• Redelijk

Het eten is lekker en de bedienig druk maar goed. De prijzen zijn echter absurd duur gerelateerd aan andere pizzaria\'s. Voor eenvoudige maaltijd met zijn tween ben je alhier al gauw e60 kwijt wat veel is voor een pizzeria. En dat 3-gangen menu voor e15-: vergeet het maar. daar heb je nog niet eens de goedkoopste pizza voor.

Schrijf zelf een recensie over La Luna in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!