Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Luna

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 328 11 43

boyscout20000

• Slecht

Dit is een dramatisch restaurant en overleeft bij de gratie van afwezigheid van andere restaurants in de omgeving. Het is de tweede huiskamer van Benoordenhout na Lof der Zotheid maar de voedselkwaliteit is echt slecht. Slappe pizza\'s, slechte wijnkaart en vreemde bediening. Het restaurant ziet eruit als een vergrote badkamer of toilet. Maar dit is tot daar aantoe. Het meest bizarre is dat dit restaurant alleen cash of American Express accepteert. Dus, stel je voor, je hebt geen cash bij je en wil pinnen... Probeer maar eens een pinautomaat in de buurt te vinden; die is er dus niet. Ik stel voor dat reviewers op deze website de kwaliteit van het eten eens serieus vergelijken met alternatieven zoals Sappori d\'Italia, Imperio Romano of Casa Caroni. Precies. La Luna: way to go.

Proever41990

• Uitstekend

Ik kom nu al bijna 15 jaar bij La Luna en ik blijf het een enig restaurant vinden. De eigenaar doet ontzettend zijn best om het naar je zin te maken en het eten is heerlijk. Zelf heb ik twee jaar in Italie gewoond, en La Luna is de enige plaats in Den Haag waar ik me echt in Italie waan: hartelijk, kinderen altijd welkom en veel activiteit om je heen. Ik hoop dat La Luna nog lang in Den Haag blijft.

Claudine's mening

• Matig

• Matig

Niet te geloven dat ze zo duur pizza\'s kunnen verkopen. De smaak = mwah, maar de sfeer is heet schreeuwerig. Veel kinderen, erg druk. Heeft voor mij absoluut helemaal niets met italie te maken.

elsje

• Goed

Gewoon goed eten in een gezellige omgeving. Prima antipasti, aubergine in tomatensaus en de pizza\'s zijn prima in orde, net zoals de pastaschotels.

Proever4313

• Goed

Gewoon erg goede pizza\'s en lekker snel. De overdaad aan Italiaanse gastheren maakt het geheel inderdaad grappig chaotisch. De overdaad aan gillende hockeykindjes is een minpunt.

Burc

• Slecht

Het eten vind ik vreselijk, de sfeer.. nou die is er niet. Mensen vinden het een Italiaanse sfeer.. het enige wat ik er hoorde waren af en toe italiaanse scheldwoorden en nog wat onzin. Alcohol kunnen ze wel goed schenken. Je krijgt waar voor je geld wat betreft drank, wat betreft de maaltijden.. zeker niet.

Proever35610

• Uitstekend

Geweldig restaurant. Heerlijk eten. Bediening is fantastisch, maar heerlijk chaotisch, ik waan me daar altijd in Italie. Entourage is niet geweldig, maar dat valt in het niet bij de geweldige sfeer.

Proever35603

• Uitstekend

super gezellig restaurant, lekker eten en het gaat snel, wat erg handig is met kleine kinderen.

Proever32660

• Uitstekend

Small family restaurant. The staff all work together in a casual atmosphere. You can see the chef in the back - delightfully charming. Very good simple Italian food with friendly Italian service. Lasagna, pizza, etc are all excellent. And don\'t miss the after dinner drinks.
Children are very welcome here.

Anna2

• Uitstekend

De leukste plek die er bestaat voor een snelle (en erg lekker) pizza of pasta.

Schrijf zelf een recensie over La Luna in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.