a TripAdvisor company

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 328 11 43

Proever71936

• Slecht

Waarschijnlijk overleeft dit restaurant het alleen omdat de smaakpapillen van de meeste Benoordenhouters al zijn afgestorven door overmatig alcoholgebruik. Verbrande pizza's met bedorven gehakt zijn hier geen uitzondering, maar van de tafels vol met nintendo-ende kinderen en borrelende ouders horen ze hier helaas te weinig klachten om echt iets aan de kwaliteit te verbeteren. Want als je iedere avond toch al vol zit, waarom zou je dan nog je best doen iets goeds te serveren? Ook het 'authentieke' Italiaanse geschreeuw van de ene puistige ober naar de andere is iets waar je blijkbaar maar van moet genieten, net als de pittoreske 'couleur locale' van de abbatoir-inrichting. Als de prijzen gehalveerd waren, was het nog te pruimen, maar nu voel je je, ondanks het glaasje Dubro van het huis na afloop, behoorlijk opgelicht.

elsje

• Goed

Druk, gezellig, snel en goed eten, dat is La Luna. Je komt er niet voor de inrichting of voor exquise hapjes, maar voor een lekkere pizza of een pastaschotel. Ontvangst is altijd hartelijk, service sneller dan je soms eigenlijk wilt, maar als je nog even wilt natafelen met je glaasje wijn of kopje koffie is dat geen enkel probleem. Afhalen kan hier ook en gaat heel snel. Meestal is het een kwartiertje na je telefoontje al klaar. In een wijk met zo weinig restaurants, mag je blij zijn dat deze pizzeria er is die veel gezelligheid en leven in de brouwerij biedt.

Bram en Trutje

• Redelijk

• Redelijk

Ben hier tientallen keren geweest.
Een gewone pizzeria met werkelijk uitstekende echte Italiaanse pizza's. Ook de pastagerechten zijn lekker. Salades idem. De schotels zijn wat minder. Volstrekt onbegrijpelijkerwijs is de koffie vies. Dat is voor een Italiaanse tent opmerkelijk.
Hier moet je van houden. 4 echte Siciliaanse broers die er hun eigen sfeertje maken. Wel echte Italiaanse gastvrijheid. Prima service. Je krijgt altijd een knoflookbroodje en een likeurtje van de zaak. Het tempo is wel vlot, maar je kan altijd heel rustig zolang blijven zitten als je wilt.
Een (terecht) altijd bomvolle lawaaige tent, vol met kinderen, waar je eet aan plastic keukentafeltjes, en waar veel te veel wordt gerookt.
Goedkoop. Nogmaals, echte goede pizza's.

boyscout20000

• Slecht

Dit is een dramatisch restaurant en overleeft bij de gratie van afwezigheid van andere restaurants in de omgeving. Het is de tweede huiskamer van Benoordenhout na Lof der Zotheid maar de voedselkwaliteit is echt slecht. Slappe pizza\'s, slechte wijnkaart en vreemde bediening. Het restaurant ziet eruit als een vergrote badkamer of toilet. Maar dit is tot daar aantoe. Het meest bizarre is dat dit restaurant alleen cash of American Express accepteert. Dus, stel je voor, je hebt geen cash bij je en wil pinnen... Probeer maar eens een pinautomaat in de buurt te vinden; die is er dus niet. Ik stel voor dat reviewers op deze website de kwaliteit van het eten eens serieus vergelijken met alternatieven zoals Sappori d\'Italia, Imperio Romano of Casa Caroni. Precies. La Luna: way to go.

Proever41990

• Uitstekend

Ik kom nu al bijna 15 jaar bij La Luna en ik blijf het een enig restaurant vinden. De eigenaar doet ontzettend zijn best om het naar je zin te maken en het eten is heerlijk. Zelf heb ik twee jaar in Italie gewoond, en La Luna is de enige plaats in Den Haag waar ik me echt in Italie waan: hartelijk, kinderen altijd welkom en veel activiteit om je heen. Ik hoop dat La Luna nog lang in Den Haag blijft.

Claudine's mening

• Matig

• Matig

Niet te geloven dat ze zo duur pizza\'s kunnen verkopen. De smaak = mwah, maar de sfeer is heet schreeuwerig. Veel kinderen, erg druk. Heeft voor mij absoluut helemaal niets met italie te maken.

elsje

• Goed

Gewoon goed eten in een gezellige omgeving. Prima antipasti, aubergine in tomatensaus en de pizza\'s zijn prima in orde, net zoals de pastaschotels.

Proever4313

• Goed

Gewoon erg goede pizza\'s en lekker snel. De overdaad aan Italiaanse gastheren maakt het geheel inderdaad grappig chaotisch. De overdaad aan gillende hockeykindjes is een minpunt.

Burc

• Slecht

Het eten vind ik vreselijk, de sfeer.. nou die is er niet. Mensen vinden het een Italiaanse sfeer.. het enige wat ik er hoorde waren af en toe italiaanse scheldwoorden en nog wat onzin. Alcohol kunnen ze wel goed schenken. Je krijgt waar voor je geld wat betreft drank, wat betreft de maaltijden.. zeker niet.

Proever35610

• Uitstekend

Geweldig restaurant. Heerlijk eten. Bediening is fantastisch, maar heerlijk chaotisch, ik waan me daar altijd in Italie. Entourage is niet geweldig, maar dat valt in het niet bij de geweldige sfeer.

Schrijf zelf een recensie over La Luna in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.