a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 360 17 33

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Nien1975

Chefs ontbijt gekozen op de vroege ochtend en die heeft me niet teleurgesteld, veel brood en beleg en nog een drankje voor 8 euro en dat midden in de stad, bediening was vlug aan tafel net zoals het ontbijt. Goed wakker worden als je hier een ontbijtje kiest, de jongedame die ons hielp was zeer vrolijk en dan ook een uitblinkertje in het team daar. Uitzicht natuurlijk goed midden op het plein.

Gegeten op 12 februari 2016

dignitario

Samen met Barlow denk ik een van de betere restaurants op 't Plein. Het is wel zaak dat je reserveert. De sfeer in het restaurant is goed. Oesters (voorgerecht) waren top, slip tongetjes (hoofdgerecht) heerlijk en de peren cheesecake (dessert) was precies goed. Na het diner kun je lekker borrelen aan de bar. Leuk restaurant maar verwacht geen spectaculaire gerechten op de kaart maar dat geldt ook voor de andere restaurants op 't Plein. Maar wat ze maken is lekker!

Gegeten op 20 november 2015

henkuitkampen

Wij hadden kaartjes voor de film van 18.30 uur en wilden vooraf een hapje eten. De 'grote ' keuken ging pas om 17.00 uur open, maar serveerster Kelly,een vlotte meid met een leuke en gastvriendelijke babbel adviseerde ons alvast een drankje te nemen en even geduld te hebben.Om 17.10 uur ( ! ) werd onze bestelde sliptong reeds geserveerd. Ze had rekening gehouden met onze haast! De sliptong was goed,de bijgeleverde friet lekker ,doch de daarbij horende salade viel een beetje tegen,bij de tong was reeds wat rucola geserveerd.De huiswijn,merlot, en de koffie waren verder goed van smaak.Het glas kraanwater was gratis.De algehele ambiance maakte dat het voor ons een plezierig,maar kort verblijf was. Opgemerkt dient verder te worden dat het een genot was te zien dat iedereen van het personeel echt plezier had in het vak de gasten het naar de zin te maken en ook het teamwork straalde eensgezindheid uit.Ondanks alle drukte,de zaak zat vol, is dat een knappe prestatie!

Gegeten op 27 december 2015

ellie25

Ondanks de drukte en we niet gereserveerd hadden, werd er toch een mooi plekje voor ons tweetjes gevonden. Mijn sliptongetjes met (heel erg lekkere) frites en de fish and chips van mijn tafelgenoot smaakten uitstekend. We dronken er de voordeligste sauvignon blanc bij en die was heerlijk fris en droog. Wij aten hier al eerder en werden opnieuw niet teleurgesteld. De gemoedelijke sfeer maakte het compleet.

Gegeten op 23 december 2015

pmamulders

8 december 2015 een bestuursvergadering gehouden in een besloten vergaderruimte.
Uitstekende lokatie en service.
Daarna een diner á la carte in het restaurant, fijne sfeer met op de achtergrond live music.
Prettige en ongedwongen bediening en goed verzorgde gerechten.
Zegt het voort!!!
penningmeester Huurdersvereniging Haag Wonen

Gegeten op 8 december 2015

MA-P

De vorige keer dat we hier waren, was het eten niet om over naar huis te schrijven. Deze keer hadden we 1 gang, maar wat voor een: cote de boeuf voor 2 personen met frites en sla. Lekkere Zuidafrikaanse Shiraz erbij. Waarom geen hoger cijfer voor het eten: we hadden om een medium gebakken cote gevraagd, maar die kwam bijna rare. De frites die bovenin het schaaltje lagen, waren lauw, die eronder lagen, gelukkig warm. We weten uit ervaring dat als je iets terug naar de keuken laat gaan, je dan eindeloos moet wachten en vaak de rest van je gerecht al op hebt. Daarom hebben we het maar zo gelaten. De bediening is hier zoals altijd vlot en vriendelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 20 december 2015

Dithuis

Wij hadden met 4 personen op zondag een high wine. Er was live muziek, erg leuk! We hebben heerlijk gegeten en de wijn was ook erg lekker. De bediening was erg goed! Constant vragen of alles naar wens was en een zeer vriendelijke en open uitstraling! Complimenten hiervoor!

Gegeten op 13 december 2015

Peter_elly

Met de afdeling hier gegeten, we hebben de zaal boven gereserveerd. Leuke locatie en bediening is goed. Er is gekozen voor een lopend buffet, voor ieder wat wils en de keuze is gevallen op het Tweede kamer buffet. Geen drank arrangement al kan dit wel. Eten was prima, vlees, vis, vegetarisch. Dessert vond ik wat aan de magere kant al was het niet slecht. Voor gezelschappen van 35 personen of meer is dit een prima locatie.

Gegeten op 7 december 2015

edward32

Via online reservering

Met groep van 9 gegeten. Bediening was netjes. Eten goed genoeg. Niet echt warm. Lijkt alsof eeuwen tijdje onder de warmhoud lamp heeft gestaan. Wel smaakvol.

Gegeten op 10 december 2015

Mika123

Het is een prachtige en ruime zaak. Hoewel keuze niet heel bijzonder waren de gerechten prima (salade zalm/club sandwich). Ook de prijs kan de toets der kritiek goed doorstaan waarbij de wijn wel aan de prijzige kan blijkt. De service op het terras was ruim voldoende en vriendelijk.

Gegeten op 18 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Luden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Luden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.