Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Luden in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 360 17 33

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

debby29

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk gegeten en bediening was super. Hebben het wild menu genomen met eend en wildzwijn als hoofdgerecht en een lekker flesje merlot erbij genieten was het weer .

Gegeten op 24 december 2014

lovetotravel

Lunchen bij Luden was een teleurstelling. Kaart is niet heel uitgebreid, maar voldoende. Gekozen voor de panini. Deze was klein, koud en de kaas was niet gesmolten. Karig en dit voor 7 euro. Het was voor een dinsdagmiddag erg druk; volle bak, je zit bijna bij elkaar op schoot. De inrichting is sfeervol, maar te donker voor de lunch.

Gegeten op 9 december 2014

Bart_Emma

Met 3 personen bij Luden gegeten, eerst buiten op het verwarmde terras wat gedronken. De sfeer is, als het donker wordt echt geweldig met mooie kerstversiering en heel veel lichtjes. In het restaurant kregen we een leuk hoektafeltje. We gaven aan dat we maar een kleine maaltijd wilden, omdat we geen van drieën grote eters zijn. Onze bediening adviseerde ons om een maaltijdsalade te nemen. Een salade uit de voorgerechtenkaart werd dan voor 4 euro uitgebreid naar een maaltijdsalade. Dat leek ons wel wat. Vooraf namen we brood met kruidenboter, aioli en tapenade. We kregen 1 pistolet, wel wat weinig voor 3 personen. De maaltijd salade viel erg tegen. We hadden elk een salade besteld van carpaccio, volgens de kaart gegarneerd met truffelmayonaise, rode ui, kappertjes, Parmezaanse kaas, rucola en pijnboompitten. We hadden verwacht een maaltijdsalade te krijgen maar er werd een berg rucola geserveerd met het carpaccio voorgerecht erbovenop, samen met twee halve boterhammen. De rucola was ook niet aangemaakt; we hebben zelfs nog dressing bijbesteld om de sla wat aan te maken. Ons gerecht werd geserveerd in een grote kom wat erg lastig was met eten. De carpaccio was op zich wel lekker, maar in verhouding tot de massa sla behoorlijk aan de prijs. Ook de wijntjes zijn flink geprijsd. De bediening was prima, het decor heel mooi, maar de prijs kwaliteit verhouding vond ik matig. In totaal waren we ieder 35 euro kwijt en dat is voor een maaltijdsalade met 2 wijntjes, 2 kopjes koffie en een klein stukje brood best wel duur.

Gegeten op 20 november 2014

Jtetteroo

High wine bij Luden genomen, echt een aanrader! In een sfeervolle omgeving genoten van 4 ronden. Een groot tableau met allerlei lekkers zoals een carpacciobolletje, manchego, spaanse ham en bruchetta. Daarna lekker soepje en 3 kleine hoofdgerechtjes. Vervolgens bordje met 3 heerlijke minidesserts.
Bij elke ronde een wijntje natuurlijk, alles geserveerd door zeer vriendelijk en attent personeel.

Gegeten op 7 november 2014

Odysseia

Geluncht bij Luden; prima uitsmijter, met dooiers precies tussen zacht en gestold in. Basis is wel echt heel basis: opschmuck niet aan de orde. Ook binnen zit je erg gezellig, aardig personeel.

Gegeten op 20 oktober 2014

Lyran

Met zijn tweeën gegeten bij Luden. Complimenten voor de service. Er wordt goed opgelet, je zit geen moment zonder drankje, iedereen is erg vriendelijk en alles is goed geregeld, echt top! Leuk dat de kaart 2 verschillende 'typen' hoofdgerechten biedt: de meer luxere (en duurdere) en de simpele hap. Wij kozen de simpele hap: saté en fish and chips. Allebei de gerechten waren lekker en kwamen in een ruimte portie. Ook het dessert was goed. Het restaurant is vrij groot, maar gezellig en sfeervol ingedeeld. Zeker een aanrader!

Gegeten op 22 oktober 2014

marjoleinvanS

Gewoon niet te moeilijk een simpele biefstuk gegeten, rood wijntje erbij. Prima! Service was ook gewoon goed. Parkeren kan voor de deur in de parkeergarage.

Gegeten op 21 september 2014

Wanneke

Luden, het ligt op een prima locatie, gezellig druk en altijd goed bezocht. Het eten is er prima, vers en behoorlijke porties. De rekening doet wel vaak een beetje meer pijn dan verwacht, zou best iets goedkoper kunnen. Dit ligt vooral aan de prijzen van de wijn en de koffie.

Gegeten op 20 september 2014

eva69

We hebben hier met een grote internationale groep gegeten (ongeveer 65 personen). Het eten was heerlijk (zelf samengesteld 3 gangen menu met 3 keuzes per gang), de service super (heel vriendelijk personeel) en de setting was erg gezellig (een hele lang tafel, zoals op de foto, en wat kleine tafels erom heen). Het is echt aan te raden voor groepen (wij zaten boven). Het contact voorafgaand aan het diner was ook super, definitieve aantallen konden bijgesteld worden en zelfs op de avond werd er flexibel omgegaan met 3 extra gasten! Volgend jaar gaan we weer :)

Gegeten op 21 augustus 2014

Eeeten

Met 2 personen diner binnen gegeten. Vooraf bruin brood met lekkere verschillende smeersels; tapenade, kruidenboter, olie of knoflookboter. Als hoofdgerecht mosselpannetje in wijn. Dit was erg lekker en precies voldoende en met verschillende sausjes. Daarbij serveerden ze patat en een frisse salade, beide ruim voldoende wat betreft porties.
De locatie is erg leuk, gezellig zitten op een bankje of in een hoekje. Leuke en warme sfeer en zeer vriendelijke en vlotte bediening. Prijs-kwaliteit-verhouding is prima.
Ik kom er graag nog eens terug.

Gegeten op 10 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Luden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Luden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.