a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 360 17 33

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

dbuchly

Vandaag hebben we na het werk weer heerlijk op het terras gezeten. Nu met onze kleindochter erbij. Wij met een biertje en een wijntje. Onze kleindochter met een tonic. Op tafel stonden heerlijke bitterballen. Het is hier altijd een feestje.

De bediening had het erg druk, want de terrassen zaten overvol. Ondanks de drukte werden we erg vlot en vriendelijk bediend.

Wij zaten op het terras dicht bij de gevel en dat bleek na verloop van tijd een beetje fris in de schaduw. Geen probleem voor de bediening, want de luifel werd helemaal ingedraaid zodat we heerlijk van de zon konden genieten.

Gegeten op 14 juli 2016

Debbie62

Nadat we de koffie hadden besteld hebben we op aanraden van de serveerster een appeltaartje om samen te delen, erbij genomen
Daar hebben we dus geen spijt van gehad, zowel de koffie als het appeltaartje waren super. Echt een aanrader

Gegeten op 14 juli 2016

yvolaan

de van der laantjes,
wij komen 2 keer per week, het eten is goed! wat fijn is dat je tot 17.00 uur van de lunchkaart kan eten. Wat ook prettig is dat bijna alles wat je vraagt mogelijk is. de bediening vind ik echt toppie!
vrolijk , zin in het werk dat merk je aan alles, altijd correct. je komt er vrolijk van thuis!
een iets aandachtspuntje vind ik dat de bekleding van het meubilair de banken en stoelen erg met vlekken zitten. uiteraard kan de bediening er niets aan doen het zijn de klanten die de vlekken maken maar het is een beetje armoedig. (misschien beter lederen bekleding die neemt makkelijk af.) maar verder totaal geen kritiek je voelt je er thuis en het personeel doet er alles aan om je ook dat gevoel te geven.

Gegeten op 12 juli 2016

hans792

Luden maakt je blij. Zodra je binnenkomt voel je de dynamiek van dit restaurant. De sfeer is hartelijk, ontspannen, je voelt je welkom. De bediening is enthousiast en snel. De kaart is uitgebreid; iedereen vindt iets van zijn gading. En er komt een prima gerecht op tafel. De wijnkaart biedt een keuze uit heel goede wijnen. Mij beviel in het byzonder de Syrah van Jaboulet, een perfecte, volle, rode wijn.

Gegeten op 1 juli 2016

willemluuk

Luden, met terras uitzicht op 't Plein in Den Haag. Werden welkom geheten door Fenna en namen onze plaats op het terras buiten. Begonnen met een glas witte Boschendal wijn en Gin Tonic, vervolgens als kleine starter oesters, gevolgd door gebakken makreel en onbeperkt Gamba's eten. Bediening is uiterst efficiënt en mede door de goedschikse houding en bediening van Fenna hebben wij een zeer fijne avond gehad.

Gegeten op 18 juni 2016

Gique

Ik heb hier gister gegeten, was echt top. Het eten was lekker ik had een lekkere saté. Het restaurant ziet er ook leuk ingericht uit en is er gezellig. Ook de bediening is er vriendelijk en je hoeft ook niet lang op je eten te wachten. Dus echt een aanrader !

Gegeten op 17 juni 2016

judith1985

Ik was verantwoordelijk voor het organiseren van een diner voor een internationale conferentie. Ik ben erg blij dat i voor Luden heb gekozen! Vanaf het begin van het aanvragen van de offerte tot het diner zelf, alles was goed verzorgd en gecommuniceerd. De service door de zussen Kelly en Zoe, was echt heel goed, wat tot veel complimenten van de congres gangers opleverden! Voor een groot gezelschap zou ik Luden als diner mogelijkheid zeker aanraden. De eerste verdieping was helemaal voor ons, en sfeervol ingericht. Het buffet was goed en ruim voldoende, met veel keuzemogelijkheden voor vega's. Kortom een geslaagde avond! Heel erg bedankt !

Gegeten op 8 juni 2016

vanBatenburg

Op donderdag 26 mei j.l.met een borrel afscheid genomen van ca. 45 collega's.
Door Sandra waren we prima geadviseerd mbt de diverse mogelijkheden.
De sfeervolle ruimte op de 1ste verdieping leent zich prima voor een borrel in besloten kring. Wanneer het zoals donderdag ook nog eens mooi weer is kan er gebruik gemaakt worden van het dakterras.
De geserveerde hapjes ( luxe Ludenmix ) waren een lust voor het oog en smaakten heerlijk. Ook de wraps van zalm en kip, kipkluifjes, saté en heerlijke ham vielen erg in de smaak.
Onze "dedicated" Fenna was niets te veel, service en bediening met een glimlach. Op en top gastvrouw.

Gegeten op 26 mei 2016

Barbara2014

Via online reservering

Vond het niet zo...bediening was traag en ik moest helaas zelf vragen of ze de lege borden wilden weghalen...Vond de sla ook niet lekker. En best nog hoge rekening ook...

Gegeten op 21 mei 2016

LoesDoubleX

Het was een verrassend bezoek voor een lunch. De ontvangst was direct aller vriendelijks ondanks het feit dat het buiten op het terras in binnen behoorlijk vol zat. Zonder lang te hoeven wachten werd direct onze bestelling opgenomen voor zowel drankjes als lunch. Na twee minuten werden de drankjes geserveerd ent het zal niet langer dan 5 minuten geduurd hebben of de heerlijke bereide lunch werd ons voorgezet. Tot en met het afrekenen was de service perfect en zeer gastvrij. Echt heel positief

Gegeten op 14 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Luden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Luden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.