• foto's van Luden in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 360 17 33

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Valentijn25

Goede clubsandwich, wel erg veel chips in de ochtend erbij en op dat tijdstip niet echt de behoefte aan chips dus voor de volgende keer zal ik zelf vragen of ze deze achterwege kunnen laten. Bediening is redelijk vlot en kan het allemaal bijhouden totdat het restaurantgedeelte vol stroomt met gasten dan laten ze wat steekjes vallen. Desondanks lekker gegeten en gezeten.

Gegeten op 12 april 2015

tedenpatrice

Via online reservering

Met regelmaat kom ik hier om zakelijk te lunchen en dineren en soms met mijn partner. Vrijdag 27 maart met mijn partner en het was weer heerlijk. Altijd vooraf lekker brood met olijfolie en gerelateerde producten en als hoofdgerecht hadden zalige zeebaars, op de huid gebakken. Prettige Merlot voor mij en een Chardonnay voor mijn vrouw. Luden ligt mooi centraal in Den Haag, achter de 2e Kamer en met regelmaat zitten er gasten om je heen die we met name van de TV (politiek) kennen. Gezellige bar en restaurant en niet onaangenaam "luidruchtig"..... met een vriendelijke bediening.
Wij blijven hier met regelmaat komen.

Gegeten op 26 maart 2015

GerardWilder

Heerlijke vegetarische tortellini gegeten gevuld met spinazie en ricotta kaas. Met een lekkere truffekaas eroverheen en een lekker wit wijntje.

Gegeten op 25 maart 2015

schol-letje

Met z'n 2-tjes gaan lunchen. Wij werden door een vrolijke dame ontvangen en mochten zelf een tafel uitzoeken. Groot restaurant, maar toch een gezellige uitstraling. Personeel is vriendelijk en oplettend. Uitsmijter werd geserveerd op heerlijk bruin brood. De Sea sandwich was ook erg lekker (geroosterd brood).
Warme chocomelk is een aanrader.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 21 maart 2015

corine24

Een gezellig ingericht restaurant. Op vrijdagmiddag goed gevuld,leuke sfeer,vlotte bediening.
Wij hadden een highwine gereserveerd voor 3 personen. Tafel was gedekt voor ons. Wij vonden het top met 2 glazen wijn naar keuze en een dessertwijn. Eigenlijk eet je een diner in kleine gerechtjes met 3 glazen wijn,top. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 20 maart 2015

vincent112

we werden geholpen door Kelly, kijk dat is nou SERVICE met hoofdletters. Je voelt je mede door haar, altijd zeer welkom, wordt door haar persoonlijk gegroet en belangstellend en gemeend gevraagd. Het eten is PERFECT en hoe druk de zaak ook is, het eten komt altijd op tijd KLASSE... daar mogen de andere restaurants wel een voorbeeld aan nemen. Ook de andere medewerkers zijn bijzonder hartelijk, vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. We komen er al een aantal jaren en iedere keer is het een feestje, mijn en onze COMPLIMENTEN..... tot ziens, zeker weten. Kelly je bent een TOPPERTJE....

Gegeten op 5 maart 2015

merel56

Via online reservering

Wat een heerlijke huisgemaakte high tea! Goede service. We kregen zonder het te vragen vuurwerk ter ere van de verjaardag van mijn man. Super leuk!

Gegeten op 27 februari 2015

ik_eet_glutenvrij

Vandaag heerlijk gelunched. Ook voor de twee personen met glutenallergie een lekker vers afgebakken broodje. Reserveren bleek wel nodig ook door de weeks. Een aanrader.

pgataimol

Via online reservering

Gezellige mooi ingericht restaurant. Organisatie is matig: geen vaste tafels voor de bediening en daardoor moet je vaak te lang wachten om iets te kunnen bestellen en vervolgens op het uitserveren (m.n. de drank) Bij de serveersters die het meeste bij onze tafel kwamen was alles klein: wilt 'je' nog een wijntje? een espressootje"? De kwaliteit van de gerechten verschilde nogal. Slakken werden geserveerd met een soort kaassaus (vreemd) en met slechts 1 sneetje brood en met nauwelijks kruidenboter!? Surf & turf: uitstekende en juist gebakken tournedos en twee kleine koude smakeloze gamba's.

Gegeten op 19 februari 2015

jdenboer

Via online reservering

Erg lekker gegeten, met goede bediening. We hadden wel iets meer verwacht van de "Dinsdag Live jazz" muziek, maar de sfeer was verder erg gezellig en relaxed.

Gegeten op 17 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Luden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Luden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.