a TripAdvisor company

1. 7,8 10 1 104

2. 8,2

3. 8,1

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

willemluuk

Luden, met terras uitzicht op 't Plein in Den Haag. Werden welkom geheten door Fenna en namen onze plaats op het terras buiten. Begonnen met een glas witte Boschendal wijn en Gin Tonic, vervolgens als kleine starter oesters, gevolgd door gebakken makreel en onbeperkt Gamba's eten. Bediening is uiterst efficiënt en mede door de goedschikse houding en bediening van Fenna hebben wij een zeer fijne avond gehad.

Gegeten op 18 juni 2016

Gique

Ik heb hier gister gegeten, was echt top. Het eten was lekker ik had een lekkere saté. Het restaurant ziet er ook leuk ingericht uit en is er gezellig. Ook de bediening is er vriendelijk en je hoeft ook niet lang op je eten te wachten. Dus echt een aanrader !

Gegeten op 17 juni 2016

judith1985

Ik was verantwoordelijk voor het organiseren van een diner voor een internationale conferentie. Ik ben erg blij dat i voor Luden heb gekozen! Vanaf het begin van het aanvragen van de offerte tot het diner zelf, alles was goed verzorgd en gecommuniceerd. De service door de zussen Kelly en Zoe, was echt heel goed, wat tot veel complimenten van de congres gangers opleverden! Voor een groot gezelschap zou ik Luden als diner mogelijkheid zeker aanraden. De eerste verdieping was helemaal voor ons, en sfeervol ingericht. Het buffet was goed en ruim voldoende, met veel keuzemogelijkheden voor vega's. Kortom een geslaagde avond! Heel erg bedankt !

Gegeten op 8 juni 2016

vanBatenburg

Op donderdag 26 mei j.l.met een borrel afscheid genomen van ca. 45 collega's.
Door Sandra waren we prima geadviseerd mbt de diverse mogelijkheden.
De sfeervolle ruimte op de 1ste verdieping leent zich prima voor een borrel in besloten kring. Wanneer het zoals donderdag ook nog eens mooi weer is kan er gebruik gemaakt worden van het dakterras.
De geserveerde hapjes ( luxe Ludenmix ) waren een lust voor het oog en smaakten heerlijk. Ook de wraps van zalm en kip, kipkluifjes, saté en heerlijke ham vielen erg in de smaak.
Onze "dedicated" Fenna was niets te veel, service en bediening met een glimlach. Op en top gastvrouw.

Gegeten op 26 mei 2016

Barbara2014

Via online reservering

Vond het niet zo...bediening was traag en ik moest helaas zelf vragen of ze de lege borden wilden weghalen...Vond de sla ook niet lekker. En best nog hoge rekening ook...

Gegeten op 21 mei 2016

LoesDoubleX

Het was een verrassend bezoek voor een lunch. De ontvangst was direct aller vriendelijks ondanks het feit dat het buiten op het terras in binnen behoorlijk vol zat. Zonder lang te hoeven wachten werd direct onze bestelling opgenomen voor zowel drankjes als lunch. Na twee minuten werden de drankjes geserveerd ent het zal niet langer dan 5 minuten geduurd hebben of de heerlijke bereide lunch werd ons voorgezet. Tot en met het afrekenen was de service perfect en zeer gastvrij. Echt heel positief

Gegeten op 14 mei 2016

maurice70

Een team borrel bij Luden Is altijd een feestje. De geserveerde hapjes in de vorm van de luxe Ludenmix uitgeserveerd op houten plates zien er top uit en smaken nog beter. Wraps van zalm en kip, pittige kipkluifjes, saté en heerlijke ham zijn top. De service em bediening Was vriendelijk en attent. Onze personal seveerster Petra was geduldig en zelfs het 2x wisselen van lokatie Was geen probleem. En dat met 20 man. De sfeer is top. Netjes en trendy.
Wederom een geslaagde borrel die voor herhaling vatbaar Is.

Gegeten op 12 mei 2016

msc.sujatanirmal

Via online reservering

Het was prachtig zonnig weer, mooi terras om een lunch te nuttigen. Mijn lunch bestond uit een pittig forrelsalade met bruin brood. Prima op smaak en vers.

Gegeten op 5 mei 2016

yaltah

Vandaag een high wine gedaan bij luden. Fantastisch. Heerlijke wijnen, leuke mensen in de bediening, totaal niet opdringerig en het eten wat werd geserveerd in één woord GEWELDIG! Een aanrader voor iedereen die een gezellige middag wil hebben. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 29 april 2016

ronald88

Hier op een mooie onverwachte zonnige dag gezeten. Terras was druk vanwege het zonnetje, hadden hier wat geborreld. Alleen volgende keer wat meer aandacht aan het glaswerk geven. Hebben dat maar niet gebruikt. Leuke acties en spontane bediening.

Gegeten op 28 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Luden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Luden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.