Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Draak en Wok

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

gifkikkertje

Deze zaak is een verademing als je wokschuren gewend bent. Vriendelijke bediening, goede verse ingredienten, prima javaans buffet en goede sushi. Heerlijke espresso en kraakschone toiletten.
Maarre...die goudvissen willen graag schoon water..er zit veel alg en grijze troep in de bak.

Gegeten op 3 mei 2013

jessicav

Afgelopen weekend bij Draak en Wok gegeten met Groupon. Voorgerecht en Sake waren prima. Verder zijn er twee buffetten waar je gebruik van kunt maken: het Indische buffet en het buffet voor het wokken. Het eten smaakte heerlijk en de bediening was attent. Lege borden werden telkens opgehaald en voor drankjes werd ook goed gezorgd.

Het is een wat kleiner restaurant en dat zie je ook terug in de buffetten. Verwacht dus geen enorme buffetten die je in de bekende (wok)eetschuren aantreft. Daar staat tegenover dat wat er aan eten is, ook zeer smakelijk is. Een minpuntje: al het eten wordt in hetzelfde water gekookt voor het de wok in gaat.

diya2007

• Matig

Vandaag geweest voor de eerste en denk toch de laatste keer !!
Eten was wel naar smaak,maar de service was slecht! Staat duidelijk op het wokbuffet dat erbij hoort ook de teppanyaki,maar ga ik ervoor vragen moet ik extra betalen zei de desbtreffende kok!
Er was maar 1 kok aanwezig te wokken,met 1pot gekookte water.Wat ik dus zo vies vind,bij het wokken gaat alles doorheen in de water!Dus ook rund,varken,kip,vis,garnalen etc.Als je éénmaal gelovig bent heb je daar dus echt spijt van!
Op onze groupon actie stond vermeld dat je ook gratis kannetje shake krijgt,dat kregen we dus ook niet!!

Lekker eten(lopende buffet)maar geen goede service!!!!

fijnproevertje100

• Goed

Leuk concept om te wokken. Vriendelijke kok achter de wokpannen die ook goed advies kon geven. Groente was knapperig vers, ook het vlees en de vis waren super vers. Bediening is vriendelijke. Enige minpuntje: de sfeer is niet bruisend.
Het eten is wel erg lekker.
Je kunt hier trouwens ook prima afhalen (bij selamat datang)

Rik & Simone

• Uitstekend

• Uitstekend

We hebben de wokafdeling geprobeerd en dat was een groot succes. De kok had op onze vraag zelf advies over de juiste keuze van onze kruiden. Hij maakte er een feest van. Bij anders wokrestaurants hebben we andere ervaringen.
De bediening was erg aardig en goed in de zorg voor een leuke avond eten. De sfeer en dit kleine restaurant was erg goed en er was een gezellig muziekje op de achtergrond.

sonjakarels

• Matig

Wij zijn hier diverse keren gaan wokken. Het eten is lekker, hoewel het afhankelijk is welke kok er achter de wok staat, 1 van de koks is nl. erg zuinig met de kruiden. De bediening is zeer slecht. Als je binnen komt word je aan je lot over gelaten. Onvriendelijk, ongastvrij en daardoor iedere keer weer een afknapper. Als je wat wilt drinken, moet je op zoek naar de ober. Soms blijven de vuile borden op tafel staan, het zou prettig zijn als die worden weggehaald als je een nieuwe portie haalt.

Waarom we dan toch steeds teruggaan? Op die ene keer na is het eten altijd super, het is dichtbij en goed betaalbaar.

Proever48621

• Goed

ik had gereserveerd voor een groep van 8, op een dinsdag, door de telefoon had ik gezegd eventueel buiten te willen zitten. Bij aankomst werden we vriendelijk door de ober ontvangen, hij had buiten tafels klaargezet. De ober was correct, er werd meegedacht in het wokmenu, de vegetarische collega kreeg een apart schaaltje vegetarische bami, kortom, prima geregeld. erg leuk om met een groepje heen te gaan, door het lopen naar het wokbuffet heeft alles een ongedwongen karakter

Proever44191

• Slecht

• Slecht

Niet lekker! Slechte bediening (bord werd al afgehaald terwijl we nog aan het eten waren) erg onbeleefd. Het eten stinkt en je blijft het nog lang na boeren...niet fijn.

sonjakarels

• Redelijk

• Redelijk

Ik ben hier 3x wezen wokken. Alle 3 de keren heb ik mij vreselijk geërgerd aan de ober. Dat is ook de reden om hier niet meer te komen. Ongastvrij, onvriendelijk en onbeleefd. Het eten was de eerste en de laatste keer erg lekker. De tweede keer stond er een andere kok achter het buffet en hij was zeer zuinig met zijn kruiden, waardoor het een smakeloze hap werd.

Proever19743

Zaterdagavond, een paar conclusies:
Na goede verhalen te hebben gehoord toch eens achter de onooglijke gevel gekeken.
-Jassen hangen direct achter de geopende deur. Iedereen kan ze wegnemen.
-Niet echt gezellige inrichting (smaken verschillen)
-Bij binnenkomst moeten zoeken naar iemand van de bediening
-Welgeteld 1 kok om het eten te wokken. Een rij van 5 tot 9 mensen die wachten is geen uitzondering.
-Maar bovenal: EEN STUKJE METAAL TER GROOTTE VAN EEN NIETJE IN HET ETEN WAT RECHTOP IN MIJN GEHEMELTE BLIJFT STAAN !!!!!!
-Het duurt lang voordat je iemand ziet voor een drankje te bestellen en om je bord mee te nemen.
-Eten (waar geen metaal in zit) redelijk goed te eten

Schrijf zelf een recensie over Draak en Wok in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Draak en Wok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.