a TripAdvisor company

foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 1 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 2 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 3 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 4 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 5 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 6 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 7 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 8 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 9 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 10 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 11 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 352 02 95

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

rfvanunen

Via online reservering

goed gegeten met een menu door Lemongrass samengesteld, de bediening is prettig en atent en werkt bovendien goed samen, de locatie aan haven van Scheveningen is bijzonder!

Gegeten op 19 mei 2015

karen51

Via online reservering

Heerlijk gegeten, service was zeer attent met prima wijn advies. Voor herhaling vatbaar! ................................

Gegeten op 18 mei 2015

marijke138

Via online reservering

De gastvrouw was tip top en gracieus. Zij had er geen moeite mee dat ik geen alcohol dronk.
We genoten van een uitgebreid menu met amuses.
We hebben zowel vlees als vis gegeten. Beiden waren perfect bereid.
Bij de entrecote was de uienchutney erg lekker.
De tafels stonden vrij dicht op elkaar.

Gegeten op 19 mei 2015

LinaGeeve

Gegeten op 20 mei 2015

Karlijn1975

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten en we hadden een serveerster die echt van het eten alles goed wist te vertellen en zeer oplettend was op alle gasten. Grote groep gezellige zeilers naast ons en dat was natuuy wat luidruchtig, maar wij hadden er geen hinder van. Toch kwam iemand van de bediening vragen of wij het niet vervelend vonden. Heel attent! Heerlijk gegeten en ook de pinot grigio was voortreffelijkan! Uitzicht op de haven en gratis parkeren zijn pluspunten! Voor herhaling vatbaar! !

Gegeten op 17 mei 2015

cmerizon2014

Via online reservering

We hebben hier afgelopen weekend met de shell actie gegeten, het eten was lekker en ze hielden goed rekening mee met een notenallergie, dus werd het menu aangepast hiervoor.
dat was goed geregeld. ze hebben een super dik boek met heel veel soorten wijn erin, waar je uit kan kiezen of een kleinere kaart op tafel met verschillende soorten wijn.
een leuk restaurant aan de haven van Scheveningen, parkeren is gratis voor de deur.

Gegeten op 16 mei 2015

joke95

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was bijzonder attent.
Het was er wel druk en rumoerig, maar dat is ook wel gezellig.
Een aanrader vinden wij.

Gegeten op 12 mei 2015

Jealy

Vanavond heerlijk gegeten bij Lemongrass. De service was top. Het personeel had het erg druk maar ze deden hun uiterste best om iedereen blij te maken. De bediening straalt uit dat ze het leuk vinden om hun werk uit te voeren. Wij waren zeer te vreden en zijn met een glimlach geholpen. Het eten was ook uitstekend.

Heerlijk genoten bij Lemongrass.

Graag komen wij nog eens terug.

Gegeten op 15 mei 2015

Petravandenboom

Heerlijk gegeten, leuke ambiance. Jammer van de trage bediening. We hebben een uur moeten wachten voordat een fles wijn werd geserveerd. Het liep allemaal stroef waardoor de diner ervaring bij Lemongrass tegenviel. jammer en onnodig.

Gegeten op 15 mei 2015

patricia144

Gisteren het Iens menu gegeten bij Lemongrass. Vanwege het mooie weer buiten begonnen en na het voorgerecht naar binnen gegaan. En daar ging het mis: we wilden wijn bij hoofdgerecht maar ondertussen stond het hoofdgerecht er al en nog geen wijn. Na hoofdgerecht enorm lang op dessert moeten wachten. Vervolgens wordt het verkeerde dessert uitgeserveerd waar ik wat van zeg maar niets mee gedaan wordt. Uiteindelijk maar gezwaaid en om de koffie gevraagd voordat het nog langer zou duren, we zaten inmiddels al 3 uur! Jammer van de service want het eten is goed en de wijn, waar men om bekend staat, ook. We hebben een dag getroffen waarop onze serveersters het niet kon bijhouden waarschijnlijk.

Gegeten op 14 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Lemongrass Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Lemongrass Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.