Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lemongrass Scheveningen

1. Toon telefoonnummer 070 352 02 95
  2. www.lemongrass.nl

Stein572

Via online reservering

Heerlijk gegeten, met een uiterst vriendelijke en correcte bediening. Echt een avond er even lekker tussen uit. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gegeten op 19 oktober 2014

winnen123

Via online reservering

Heerlijk 3-gangen menu gegeten. Zalmtartaar, scholfilet en creme brulee. Bediening was top, de gerechten fantastisch, zowel presentatie als smaak. Een echte aanrader!

Gegeten op 16 oktober 2014

biem5755

Via online reservering

Ik heb nu meerdere malen hier gegeten en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Met de AH kortingsactie onder onze arm kozen we het 5 gangen menu, aangezien we de kazen niet over wilde slaan. Ik heb van iedere gang genoten met als hoogtepunt het dessert. Heerlijke chocolade "gebakjes" met rood fruit. Enige minpuntje, als ik dan toch kritisch moet zijn, we zaten qua uitserveren achter een tafel met 9 man a la carte, dus de tijd tussen de gangen was wat lang. Het personeel heeft ons daar echter al vroeg van op de hoogte gesteld.

Gegeten op 10 oktober 2014

tanoeja

Via online reservering

Mijn man en ik komen hier al jaren. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Veel vis, wat voor mij als niet vlees-eter goed uitkomt, maar voor mijn man die bij uitstek vlees-eter is, is er altijd voldoende keus. Daarnaast hebben ze een zeer uitgebreide wijnkaart, ook wijnen per glas. Lemongrass bevalt ons zo goed omdat je er niet perse hoeft 'op te zitten', geen gedekte tafels, maar wel weer heel mooi servies en kristal. Je kan daar gewoon lekker jezelf zijn, in jeans komen of in een pak. Alles wordt vers bereid en bijna van sterren-niveau.
Wij hebben dit keer gebruik gemaakt van de AH-Spaaractie en dacht ik gebruik deze voor ons favoriete adresje. Het menu was zeer goed. Ik heb hier dinsdagavond (7-10) verrukkelijk gegeten. Vooraf had ik een tartaartje van zalm, mijn man de carpaccio, hoofd had ik scholfilet en mij man de steak van Hereford. Wij hebben beiden voor een tussengerecht gekozen en dat was een truffelrisotto met een gepocheerd ei en pecorino. Mijn dessert was hemels: creme brulee van koffie met hazelnootijs en Arabica koffiesiroop. Mijn mand had een chocoladetaartje met rood fruit en creme suisse. Ik heb hem mijn dessert laten proeven, maar vond mijn dessert zoooo lekker dat ik zijn dessert niet wilde proeven. Verder hebben we een aantal heerlijke glazen wijn gedronken.
Kleine kanttekeningetjes: jammer dat Frans de sommelier weg is. Ik mistte nl. wel de uitleg van de wijn, (maar aan de andere kant, ik had geen wijnarrangement genomen en zelf de wijnen uitgekozen....). Verder is de portionering nu prima, liever teveel dan te weinig.
Wat ik zo leuk vind is dat wij hier altijd met z'n tweetjes kwamen maar sinds 2010 hebben wij 2 kleintjes en die gaan nu ook gezellig mee! We eten dan wel bijtijds en gaan bijtijds weer weg, maar zo hoeven we in elk geval niets te missen van LG en hoef ik niet te koken;-). Tot snel ziens!

Gegeten op 7 oktober 2014

Rifiuto

Via online reservering

Vriendelijk ontvangen. Alles werd goed uitgelegd. Wij wilde een iets andere volgorde en dat bleek te kunnen, echter er werd niet bijgezegd dat dit 7,50Euro supplement per persoon kostte. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht van partner was prima, de mijne viel heel erg tegen. Er stond een steak van rund maar het bleken plakjes rund te zijn die zo dun gesneden waren dat ze totaal uitgedroogd waren en geen smaak meer hadden. We hebben het gemeld maar geen feed-back vanuit de keuken waarom dit zo geserveerd werd. De Sommelier was terzake kundig en was duidelijk in de uitleg. Dit was uitstekend.

Gegeten op 6 oktober 2014

wendy88

Via online reservering

Wij zijn op 6-10-2014 bij lemongrass wezen eten. Ik kom aan dit adres door een oud klasgenoot die daar heeft gewerkt. Het was de verjaardag van mijn vriend. Een hele mooie wijnkaart, daar waren we zeer over te spreken. De gerechten waar we uit konden kiezen vonden we vrij standaard en vlak van smaak. Vooral de truffelrisotto, helaas was daarbij de truffel ver te zoeken. Verder hebben we een gezellige avond gehad met een goeie en nette bediening die helaas niks toelichten, vonden we jammer!

Gegeten op 6 oktober 2014

erik162

Via online reservering

Heerlijk gegeten in perfect gezelschap bij Lemongrass afgelopen weekend.
Niet overdadig, goede afstemming tussen ons vishoofdgerecht en de groentegarnering.
De wijn smaakte er heerlijk bij. We komen hier vast nog eens terug!

Gegeten op 4 oktober 2014

Roverhowil

Gekozen voor het Iens diner menu, 3 gangen.
Geweldig!! heerlijke wijn erbij en een prettige bediening, erg vriendelijk
\Al met al, geweldig en we komen hier zeker weer terug

Gegeten op 27 september 2014

familie Keus

Wij werden heel vriendelijk ontvangen. Wij hadden gereserveerd via AH spaarkaart. De bediening was heel netjes. Het voorgerecht van mijn man zalm en van mijzelf carpaccio was ie klas, het hoofdmenu was Hetherford rund was ook zalig eveneenals als het dessert. De borden waren keurig opgemaakt en de wijn die wij erbij dronken was eveneens goed.

Gegeten op 23 september 2014

C4music

Via online reservering

Alle gangen waren bijzonder smakelijk en het bijbehorende wijnarrangement was ook subtiel en doeltreffend verzorgd. Op een mooie nazomeravond aan de tweede haven in Scheveningen, was het een uitermate prettige, culinaire ervaring.

Gegeten op 17 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Lemongrass Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Lemongrass Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.