a TripAdvisor company

foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 1 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 2 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 3 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 4 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 5 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 6 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 7 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 8 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 9 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 10 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 11 foto's van Lemongrass Scheveningen in Scheveningen - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 352 02 95

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

Paauw

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Gisteravond heerlijk gegeten met vrienden, wat een heerlijk restaurant met veel sfeer. We werden goed ontvangen en je kan merken dat het personeel het naar hun zin heeft. De kalfszwezerik was heerlijk mals en ook de asperges waren van goede kwaliteit. Ik heb een heerlijke avond gehad.
Ook werd er stilgestaan bij dode herdenking wat ik erg waardeerde.
Kortom Top en tot snel!

Gegeten op 4 mei 2015

Anjali67

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Lemongrass staat voor super vriendelijke bediening en uitstekend eten met goede wijncombinatie. Ook dit keer was het eten weer fantastisch en verrassend.

Gegeten op 30 april 2015

SirMeijer

Via online reservering

Het eten was niet bijzonder en smaakte niet heel erg lekker. Verder was de wijn erg lekker en was het uitzicht op de haven van Scheveningen ook niet mis. Ik zou voor de wijn terugkomen, maar voor het eten blijf ik liever thuis.

Gegeten op 2 mei 2015

bas2011

Lemongrass een erg leuk in de Scheveningse haven gelegen restaurant. We gebruikten hier een 3-gangen actie diner van Shell/IENS. Mooie kans om voor weinig geld gewoon een avond lekker te eten. Een standaard menu maar zeker goed samengesteld. Met name het voorgerecht was een mooie verse makreel, lekker en bijzonder. Als hoofdgerecht een entrecote en als afsluiting een dessert van onder andere chocolade brownie. Mooie wijnen per glas beschikbaar. Goed restaurant zonder al te veel poespas maar wel met oprechte en prettige bediening. Een mooi gelegen terras voor zonnige dagen.

Gegeten op 29 april 2015

Brutogusto

Geluncht bij Lemongrass op Koningsdag. Het was druk op het terras dat mooi op de zon ligt en uitzicht biedt op de haven. Misschien dat daarom onze bestelling werd vergeten. We hadden al wel de wijn gekregen die bij onze lunchsalades paste. Maar die was inmiddels op. Er werd gelukkig gratis bijgeschonken. Ik had de witlofsalade met blauwe kaas. Een beetje klein voor de honger die we inmiddels hadden. De Dr Loosen Mosel Riesling smaakte er uitstekend bij. Mijn vriendin had de zalmsalade. Die vond ze lekker, maar niet zo creatief. Frisee salade met zalm en een sausje. De Chardonnay (Pouilly Fuissé) was een goede keus. Wat ons betreft maakt Lemongrass zijn reputatie op het vlak van wijnen wel waar.

Gegeten op 27 april 2015

Archi

Heerlijk gegeten in dit om de uitstekende wijnen bekend staande restaurant in de haven van Scheveningen. Gekozen voor het 4-gangen menu met begeleidend wijn arrangement. Mooie gerechten (achtereenvolgens kabeljauw met peterselie, zeebaars met zeevruchtensaus, entrecote met rode wijnsaus en panna cotta) met inderdaad een keur aan bijpassende wijnen. Aardige bediening. Echt heerlijke avond gehad. Jammer alleen van de slechte akoestiek. Hier gaan we vaker komen!

Gegeten op 27 april 2015

fredcam

Via online reservering

Wij hadden een 3 gangenmenu met de aanbieding van de Shell, dus het tweede 3 gangenmenu gratis, een heerlijk voorgerecht van zalm tartaar, een heerlijk stuk rundvlees precies goed gebakken en een zalig toetje, omdat ik geen alcohol mag kreeg ik een speciaal nagerecht, super!

Gegeten op 25 april 2015

Sandraveen

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Lemongrass en de bediening, parttime 2, was uitstekend.
Jammer dat ze aan het eind, wij waren de laatste gasten op zondagavond, druk bezig waren met het afsluiten van de zaak.

Gegeten op 19 april 2015

elangezaal

Via online reservering

Het eten bij Lemongrass Scheveningen is echt geweldig ze houden overal rekening mee en de sfeer is geweldig. Door de drukte wordt er nog wel eens wat vergeten maar dat valt in het niet door de kwaliteit van het eten en de sfeer.

Gegeten op 18 april 2015

Jojannekescheepmaker

Lemongrass is prachtig gelegen aan de haven maar nog veel mooier is het decor, de service de kennis van de producten en de wil om hetbgastwn echt naar de zin te maken. De wijnkaart is indrukwekkend en ook voorzien van wijnen voor een prima prijs per glas. Wij bezochten Lemongrass tijdens de lunch maar we zijn zéker van plan om daar nog eens te gaan dineren. De behaalde award voor beste wijnrestaurant is met recht behaald.
De gerechten waren met smaak samengesteld en gepresenteerd met aandacht voor alle ingrediënten. Echt een toppertje !!

Gegeten op 19 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Lemongrass Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Lemongrass Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.