a TripAdvisor company

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 385 58 83
  2. www.lavina.nl

monschipython

Met collega’s voor een kersteten hier gewest om het jaar mooi af te ronden. Het eten bijzonder de wildgerechten waren geweldig en de wijnen lekker. Ook de serverster was aardig en ondanks de drukte (zie later) snel en oplettend. Ook de twee eigenaren zijn heel attent en vriendelijk. Alleen er waren ten minste 3 partijtjes en een had op de begin van ons eten een borrel zo dat het heel lawaaiig was. Samengevat het is niet goedkoop maar toch verrassend lekker voor deze pand.

Gegeten op 16 december 2015

TastyTom

Met een groep van 10 binnengevallen, geen probleem, er werd snel een grote tafel gedekt, super - en met een prettig gevoel van gastvrijheid.
Wildseizoen net open, dus ravioli met hert en hoofdgerecht van wild zwijn met saus van foie gras en truffel. Volg vooral het wijn advies voor wit, een Bourgogne, topper, en wijk rustig af van het advies voor rood: de Priorat blijft recht overeind bij het zwijntje.

Gegeten op 14 oktober 2015

ton27

Perfect gegeten bij La Vina. De eendenborst op gegrilde lof met een bedje van hutspot was uitstekend van smaakcombinatie. Heerlijke wijn bij ieder gerecht en de vriendelijke bediening maakt onze bijzondere avond compleet. Heerlijk verrast door diverse gerechten, gekozen voor vis kreeg ik zalm vooraf opgemaakt met truffel en frisse salade, tussendoor kokkels met gamba op risotto, heerlijk. Van vooraf t/m de afsluiting worden de gerechten zo smaakvol opgemaakt, lijkt wel kunst. Aanrader voor ieder die van smaakvol eten houd, goede wijn en een sfeervolle ambiance. Vriendelijke en professionele bediening. Ga zeker nog een keer heen.

Gegeten op 9 oktober 2015

Wessem1

Op een rustige maandagacond heerlijk gegeten. Eerst een schaaltje brood met super boter, een amuse met een enorme smaaksensatie. En toen.... goed gebakken Dorade met quinoa en afgesloten met een verrukkelijk chocolade dessert, mooi opgediend door een hartelijke gastheer. Bij de koffie nog heel veel lekkers. Een aanrader.

Gegeten op 7 september 2015

Pelu2712

Buitengewoon plezierig restaurant op een steenworp afstand van Den Haag Centraal. Ik heb er inmiddels vier keer gegeten en iedere keer weer was het lekker en gezellig. Zo ook gisteren. Genieten van Iberico ham, eendenlever, griet met schaaldierensaus en Weissburgunder. No nonsense, maar zeer verzorgd en mooie verse ingrediënten. De bediening is to-the-point, deskundig en op een prettige manier informeel. Het restaurant is gezellig ingericht: net aan de goede kant van oubollig. Ik ga hier zeker vaker naar toe!

Gegeten op 24 maart 2015

idasandberg

gisteravond met mijn moeder hier gegeten, mijn moeder had zich aangemeld (als je kalfszwezerik wilt eten moet je dat van te voren laten weten) voor de (krokante) kalfszwezerik, we kozen die met armagnac saus. als voorgerecht de crostini met tonijn, heerlijk. fijn dat hun brood (dat je bij binnenkomst krijgt) zo lekker is, alles tezamen met allerlei lekkere wijnen is het enorm plezierig om hier te eten. de uitermate vriendelijke en gastvrije bediening maakt zo'n avond helemaal compleet, hier geven wij graag ons geld uit!

Gegeten op 9 maart 2015

cprmdekker

Vrijdag 6 februari 2015 gegeten bij La Vina, een restaurant waar ik al eens had gegeten (midden jaren 90 of zo) als ik het mij goed herinner. Vrijdag 6 februari 2015 was in ieder geval een geslaagde(hernieuwde) kennismaking. Na een mooi pompoensoepje (met heerlijk Noord-Afrikaanse invloeden) begonnen met een steak tartare met gepocheerd ei. Liever een gepocheerd eitje bij de steak tartare dan een rauwe eidooier. De steak tartare was prima, mooi op smaak en van de juiste hoeveelheid (niet te veel, niet te weinig). Het eitje was mooi gepocheerd; een mooie dooier en mooi bijgesneden eiwit. De confit de canard op zuurkool mocht er ook zijn. De zuurkool was mooi van smaak en het vlees gleed mooi van het bot af. Als dessert de creme brulee; een krokant suikerlaagje (zoals het hoort) en een mooie pudding met een duidelijke maar niet dominante vanillesmaak. Al met al was het mooi diner. De tafelgenoten waren ook te spreken over hun hoofdgerecht (kabeljauw en eendenborstfilet) en hun dessert (het flensje met creme van mascarpone, nutella en witte chocoladesaus). La Vina is zeker, meerdere herhalingen waard. Toen we weg gingen stond de kok even buiten de deur; toch maar een compliment gegeven voor het eten.

Gegeten op 6 februari 2015

proever234567

Vanmiddag een heerlijke lunch gehad aan tafel 6.
Bediening zoals verrwacht mag worden was heel vriendelijk.
Vanmiddag gegeten een Black Angus steak was super mals alleen proefde ik de truffel niet.
Mijn man had parelhoen en... de bordjes waren leeg.
echt een aanraader, Roy, Frank. Yoeri, en de ierse stagiaire bedankt

monschipython

Hier de eerste keer tijdens de lunch geweest. Het lijkt van de naam op een Italiaan maar het is een eetcafé met een ambitieus keuken. De hoofdgerechten waren heel lekker en kwamen net op tijd. De wijn selectie kan nog verbeterd worden – minder nieuwe wereld, meer klassieke wijnen. Maar de bediening is competent, attent en heel vriendelijk. Alleen de is een beetje donker, misschien is dat minder een probleem als je s’avonds voor het diner gaat.

Gegeten op 30 september 2014

Kilojuul

Bij la Vina kun je wel eten, voor lunch of voor diner. Wij waren er voor het diner en namen er de zeewolf. La Vina is een restaurant waar veel zakelijk wordt gegeten. Het voedsel is prima maar verder weinig inventief. Dus als je een betrouwbaar hapje wilt eten is La Vina de plek in de Theresiastraat, de bediening is prima en het kader is tja, hoe zeg je dat, een beetje main stream.

Gegeten op 11 november 2014

Schrijf zelf een recensie over La Vina in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Vina. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.