a TripAdvisor company

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 385 58 83
  2. www.lavina.nl

Pelu2712

Buitengewoon plezierig restaurant op een steenworp afstand van Den Haag Centraal. Ik heb er inmiddels vier keer gegeten en iedere keer weer was het lekker en gezellig. Zo ook gisteren. Genieten van Iberico ham, eendenlever, griet met schaaldierensaus en Weissburgunder. No nonsense, maar zeer verzorgd en mooie verse ingrediënten. De bediening is to-the-point, deskundig en op een prettige manier informeel. Het restaurant is gezellig ingericht: net aan de goede kant van oubollig. Ik ga hier zeker vaker naar toe!

Gegeten op 24 maart 2015

idasandberg

gisteravond met mijn moeder hier gegeten, mijn moeder had zich aangemeld (als je kalfszwezerik wilt eten moet je dat van te voren laten weten) voor de (krokante) kalfszwezerik, we kozen die met armagnac saus. als voorgerecht de crostini met tonijn, heerlijk. fijn dat hun brood (dat je bij binnenkomst krijgt) zo lekker is, alles tezamen met allerlei lekkere wijnen is het enorm plezierig om hier te eten. de uitermate vriendelijke en gastvrije bediening maakt zo'n avond helemaal compleet, hier geven wij graag ons geld uit!

Gegeten op 9 maart 2015

cprmdekker

Vrijdag 6 februari 2015 gegeten bij La Vina, een restaurant waar ik al eens had gegeten (midden jaren 90 of zo) als ik het mij goed herinner. Vrijdag 6 februari 2015 was in ieder geval een geslaagde(hernieuwde) kennismaking. Na een mooi pompoensoepje (met heerlijk Noord-Afrikaanse invloeden) begonnen met een steak tartare met gepocheerd ei. Liever een gepocheerd eitje bij de steak tartare dan een rauwe eidooier. De steak tartare was prima, mooi op smaak en van de juiste hoeveelheid (niet te veel, niet te weinig). Het eitje was mooi gepocheerd; een mooie dooier en mooi bijgesneden eiwit. De confit de canard op zuurkool mocht er ook zijn. De zuurkool was mooi van smaak en het vlees gleed mooi van het bot af. Als dessert de creme brulee; een krokant suikerlaagje (zoals het hoort) en een mooie pudding met een duidelijke maar niet dominante vanillesmaak. Al met al was het mooi diner. De tafelgenoten waren ook te spreken over hun hoofdgerecht (kabeljauw en eendenborstfilet) en hun dessert (het flensje met creme van mascarpone, nutella en witte chocoladesaus). La Vina is zeker, meerdere herhalingen waard. Toen we weg gingen stond de kok even buiten de deur; toch maar een compliment gegeven voor het eten.

Gegeten op 6 februari 2015

proever234567

Vanmiddag een heerlijke lunch gehad aan tafel 6.
Bediening zoals verrwacht mag worden was heel vriendelijk.
Vanmiddag gegeten een Black Angus steak was super mals alleen proefde ik de truffel niet.
Mijn man had parelhoen en... de bordjes waren leeg.
echt een aanraader, Roy, Frank. Yoeri, en de ierse stagiaire bedankt

monschipython

Hier de eerste keer tijdens de lunch geweest. Het lijkt van de naam op een Italiaan maar het is een eetcafé met een ambitieus keuken. De hoofdgerechten waren heel lekker en kwamen net op tijd. De wijn selectie kan nog verbeterd worden – minder nieuwe wereld, meer klassieke wijnen. Maar de bediening is competent, attent en heel vriendelijk. Alleen de is een beetje donker, misschien is dat minder een probleem als je s’avonds voor het diner gaat.

Gegeten op 30 september 2014

Kilojuul

Bij la Vina kun je wel eten, voor lunch of voor diner. Wij waren er voor het diner en namen er de zeewolf. La Vina is een restaurant waar veel zakelijk wordt gegeten. Het voedsel is prima maar verder weinig inventief. Dus als je een betrouwbaar hapje wilt eten is La Vina de plek in de Theresiastraat, de bediening is prima en het kader is tja, hoe zeg je dat, een beetje main stream.

Gegeten op 11 november 2014

Michelle1991

Van de week gezellig met mijn moeder wezen lunchen, voor de 100e keer ongeveer haha. Blijft een heerlijk restaurant! Weer de steak tartaar genomen en daarna een pasta met truffel. Mijn moeder had de kalfsmuis met truffel. Ook een echte aanrader! het zal nooit vervelen hier want de kaart veranderd regelmatig! Tot snel!! Michelle & Yvonne

Gegeten op 3 november 2014

Loes Onos

Zin in een gezellige avond en een lekkere maaltijd zijn voor ons de ingredienten om weer eens bij de gebroeders langs te gaan. Wij aten wilde eend van eigen jacht en botermalse bavette. Wij dronken er op aanraden een heerlijke corbieres bij, top!
Als nagerecht creme brulee en een goed kaasplateau met heerlijk vers zuurdesembrood, ons weekend is heerlijk begonnen..

Gegeten op 17 oktober 2014

Jet-

met 4 personen gegeten. Hoofdgerecht gegrilde zeebaars was dunne filet, gegrild op de huid, maar te gaar en vissig van smaak. Gerecht was simpel, niet gekruid, met een laf sausje, en iets van rijst. De snoekbaars van een van ons zag er op het bord goed uit. Hoeveelheid was minuscuul, nog geen 100 gram. Hoofdgerechten waren €23,- Kortom, prijs kwaliteit compleet uit verhouding.
Dit opgemerkt bij ober, die doodleuk zei dit door te geven aan keuken, maar er nooit meer op terug kwam. Dit was dus ons laatste bezoek.

Gegeten op 15 september 2014

Mrhat

Gisteren hier eens binnengewandeld. Eerst aan de bar wat gedronken en toen eens de menukaart ingekeken. Gekozen voor de steak tartaar, daarna parelhoen en kaasplankje na. Stuk voor stuk prima uitgevoerd, geen fratsen maar gewoon erg lekker. Wat dit restaurant bijzonder maakt is de uitstekende bediening door de eigenaren zelf.

Gegeten op 20 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over La Vina in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Vina. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.