• foto's van La Tasca in Delft - 1

• 8.6 10 124

• 8.7

• 7.7

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

elret99
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! Wij wilden eerst zaterdag hier al reserveren, afgekomen op goede beoordelingen op iens, maar toen zat het vol. Vanavond meer geluk.
Prettige bediening en heerlijk gegeten en lekkere witte huiswijn. Verrassingsmenu was leuk en spannend en viel niet tegen. De hapjes vooraf waren zalig. Vier verschillende hapjes met zeer afwisselende smaken, verse pasta tussendoor en tot slot een lekker visje.
We komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 8 april 2014

MAenA
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alweer enige tijd geleden dat we hier gegeten hadden.....en opnieuw een feest voor oog en mond!
Het concept van een verrassingsmenu is spannend en goed. Keurig aangegeven waar we niet dol op waren en vervolgens..........gewoon genieten. Heerlijke wijn passend bij ieder gerecht. Goed advies, niet teveel en niet te weinig. Kortom, er staat een goed team in keuken en restaurant. Wij komen weer, maar nu sneller.... :-)

Gegeten op 7 april 2014

hvanhalteren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! Een echte aanrader voor wie van een verrassing houdt. We kwamen voor een 3 gangen diner en hebben er uiteindelijk 5 gegeten, zo verleidelijk was het eten :)

Gegeten op 5 april 2014

Nedron
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met ons tweeën gegeten via een Iens-deal. Prima ontvangst en het was de hele avond nergens aan te merken dat we van deze deal gebruikt maakten. De bediening was heel persoonlijk, en bij elk gerecht een goede uitleg wat we kregen. Sterk punt was vooral dat ze het hoofdgerecht aanpasten aan onze wijnkeuze (rood). Na een glaasje prosecco, en een lekkere amuse (soort soepje), een voorgerecht bestaande uit 4 heerlijke hapjes, vervolgens een huisgemaakte pasta met Zeeuwse kokkels en als hoofdgerecht een zalig stukje wild. Alles met een verrassende smaak, de toegevoegde waarde waarvoor je naar een restaurant gaat.
En dat behalve de wijn en de espresso voor 25 euro per persoon.
We komen hier zeker terug, ook zonder deal.

Jesse70
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo te zien in tegenstelling tot veel andere bezoekers zijn wij met een teleurgesteld gevoel naar huis gegaan. De keuken en de bediening hadden beiden hun dag niet en dat was te merken aan de kwaliteit van het eten en de service. Er is slecht rekening gehouden met onze dieetwensen en de smaak van de gerechten viel erg tegen. Ook de porties waren aan de kleine kant. De hoeveelheid van het hoofdgerecht waren een paar dunne plakjes rundvlees goedgemaakt met een berg groentes en een little gem. Als pluspuntje kunnen we dan nog wel het dessert noemen; mooie presentatie en prima van smaak. De bediening was erg traag en dat had tot gevolg dat ondanks het niet helemaal vol zat, we soms wel 20 minuten met lege borden voor onze neus zaten. Jammer La Tasca, we komen het over een tijd misschien nog een keer proberen.

Sherena63
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een bijzondere kennismaking die al je smaakpapillen een boost geven. Heerlijk, eerlijk en een heel bijzonder concept. Als je je wil laten verrassen dan moet je zeker een keer gaan eten. Eerlijk gezegd is de prijs pittig maar er wordt dan ook vol liefde en met passie voor je gekookt.

Gegeten op 1 maart 2014

c-gillemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een IENS dinner deal met 3 vriendinnen gegeten. We kozen voor de kabeljauw die voortreffelijk was evenals alle andere gangen. Zelfs nog nooit zo'n heerlijke olijfolie geproefd bij het ovenverse brood. De bediening was ook super, de wijn perfect. Alleen zou de cappucino wat warmer kunnen. Dus of de kopjes voorverwarmen of de koffie in dubbelwandige glazen serveren.

Gegeten op 24 maart 2014

Proever78047
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben redelijk gegeten bij La Tasca. We begonnen met een amuse (soepje) dat was lekker en het voorgerecht bestond uit vier kleine totaal verschillende hapjes. Dat was ook erg prima.
Het tussen gerecht , de pasta met kokkels, vond ik iets minder omdat er te weinig kokkels in zaten en ik vond de pasta erg "droog". Ik heb er zelf een flinke scheut olijfolie opgedaan.
Het hoofdgerecht was vlees. We kwamen er snel achter dat de messen te bot waren maar dat terzijde..
Het smaakte goed, alles supervers en met liefde klaargemaakt maar ik vond het echt veel te weinig. 3 kleine stukjes vlees, wat groenten (ongeveer 2 eetlepels) en bieten puree (1 eetlepel). Normaal zit ik met 3 gerechten toch wel redelijk vol maar bij La Tasca dus niet. Ik vind dat erg jammer vandaar dat ik maar een 6 heb gegeven. Ook voor het decor heb ik een 6 gegeven omdat de tafels wel erg dicht op elkaar staan.
Eenmaal thuisgekomen heb ik nog wat gegeten.

visdekok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was als eten bij een oude goede vriend die met liefde voor je kookt.
Heerlijk smaakvolle en originele amuses, mooie verse tagliatelle met kokkels, Een perfect gebakken gevulde kwartel met een goede jus , Little-Gem uit de Big Green Egg en bieten puree, en een prima kaasplankje. dit alles met goede bijpassende wijnen en ondanks de volle zaak uitstekende service.

HansterReegen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op basis van een Iens Dinnerdeal zaterdagavond met 4 personen hier gegeten. Hele vriendelijke ontvangst. De Ambiance van het lokaal zelf is niet heel bijzonder, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijke en kundige medewerkers. Vooraf is er bij dit "verrassingsmenu"goed overleg over de wensen van de gast zodat er voor iedereen iets lekkers op tafel wordt gezet.
We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren van zelfgemaakte verse producten, zeer smakelijk en creatief. Een van ons koos voor het bijbehorende wijnarragement en ook deze heerlijke wijnen werden net als de gerechten geserveerd met uitleg over oorsprong, herkomst, smaak en waarom juist deze combi tussen wijn en spijs. Uiteindelijk hebben we 4 gangen en een tussengang genuttigd. De rekening was bijzonder schappelijk en wij zijn zeker van plan hier nog veel vaker terug te komen.

Gegeten op 15 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over La Tasca in Delft

Schrijf hieronder je recensie over La Tasca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!