a TripAdvisor company

foto's van La Tasca in Delft - 1 foto's van La Tasca in Delft - 2 foto's van La Tasca in Delft - 3 foto's van La Tasca in Delft - 4 foto's van La Tasca in Delft - 5 foto's van La Tasca in Delft - 6 foto's van La Tasca in Delft - 7 foto's van La Tasca in Delft - 8 foto's van La Tasca in Delft - 9

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 85 35

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

karin471

Via online reservering

Dit restaurant was een aanrader van een collega en heeft ons zeker niet teleurgesteld. Heerlijk eten, verrassingsmenu dat iedereen lustte (we waren met z'n vieren), wijn was erg goed. De bediening was erg vriendelijk en wist veel over het eten en de wijnen te vertellen. De prijs viel ons wel wat tegen, maar dat kwam ook doordat we ook nog een voorafje hadden genomen, een dessert en koffie en een wijnarrangement (voor 1,5 persoon, want de Bob kreeg 2 halve glaasjes en betaalde een bobarrangement, wat wel heel leuk was).

Gegeten op 6 juli 2016

Baak0107

Via online reservering

De pasta was het verrassende gerecht.
De bediening liet af en toe te wensen over.
De uitleg van de wijnen ging snel en was slecht te horen, door snelheid en zacht spreken.
Het decor is trendy.

Gegeten op 1 juli 2016

rcbaan

Via online reservering

Een smakelijk drie gangen menu gekozen. Mooie balans tussen pasta met verse groentes. Daarnaast een hoofdgerecht, smakelijk stuk kalfs vlees verse spinazie en asperges.

Gegeten op 25 juni 2016

JCH

Via online reservering

Eten was weer prima bij La Tasca, één van de betere restaurants van Delft. Prettige bediening (niet formeel). Prima concept zonder menukaart waarbij goed rekening wordt gehouden met speciale wensen (allergieën e.d.). Antipasta - pasta - hoofd is €34,50 met dessert en/of kaas €9. Bijpassende wijnen €7 per glas, aperitief (cava) €7,5. Er wordt gratis kraanwater geschonken. Ze zijn aan het verbouwen en zitten tijdelijk in een aanpalend pand, naar verwachting in augustus weer terug op de vaste stek (eea staat niet vermeld op de website).

Gegeten op 17 juni 2016

memex

Via online reservering

Fijne restaurant ervaring! Decor lager gewaardeerd omdat ze nu in tijdelijk onderkomen zitten, maar duurt slechts 2 maanden en hebben ze prima verzorgd voor de tussenliggende periode.

Gegeten op 11 juni 2016

e-stikkelman

La Tasca is tijdelijk aan het verbouwen en zit nu in de voormalige bioscoop aan de Voldersgracht te Delft. Het restaurant is met weinig middelen buitengewoon sfeervol gemaakt, de oude gewelven en muren van het klooster zijn zichtbaar gelaten. Prachtig!
Het eten en bediening zijn prima! Men werkt met een 3 gangen menu dat elke dag met ingrediënten kan variëren. Maar waar je van te voren niet weet wat je op je bordje krijgt. Het dessert kan wel gekozen worden. Goede prijs - kwaliteitverhouding!

Gegeten op 7 juni 2016

anneke195

Heerlijk gegeten met vrienden. Mijn man en ik komen al jaren bij La Tasca, voor onze vrienden was het de eerste keer. Super verrassingsmenu met waanzinnige smaken, ook het bijpassend wijnarrangement was fantastisch! 1 van ons at vegetarisch, de keukenbrigade heeft zichzelf overtroffen met een vegetarische carpaccio, subliem! Deze avond zaten we vanwege verbouwing in een wat grotere setting / pop up restaurant. Over ca. 2 maanden is de verbouwing klaar, Bert, we bellen snel weer voor een reservering!

Gegeten op 21 mei 2016

Nico02

Zeer goede kwaliteit van het eten en alles is biologisch met mooie gezonde smaken en tong beleving. De wijnen erbij zijn fantastisch evenals de bediening. Ook goede prijs/kwaliteit verhouding

Gegeten op 5 mei 2016

Luud62

Leuk restaurantje met heerlijke gerechten.
+ eten, service, mooie combinaties van gerechten.
- er wordt ons bij het voorgerecht geen brood aangeboden.

Gegeten op 29 april 2016

Evelinestetter

Bij La Tasca krijg je een heerlijk verrassingsmenu. Elke gang bestaat uit de heerlijkste combinaties van smaken en kleuren. Het eten is verukkeluk en alles is biologisch. Daarbij kun je ook nog een helemaal afgestemd wijnarrangement bestellen. Als vegetarier heb ik nog nooit zo lekker gegeten. En de eigen gemaakte pate en het vlees dat mijn tafelgenoten kregen zag er zo heerlijk uit dat ik bijna de neiging kreeg om ook daarvan te proeven. De bediening is ook fantastisch. Je ziet dat hier met liefde en passie wordt gewerkt. Ik kom hier zeker terug!!!

Gegeten op 28 april 2016

Schrijf zelf een recensie over La Tasca in Delft

Schrijf hieronder je recensie over La Tasca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.