Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Tasca in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 85 35

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

angelinak

Vanavond hier heerlijk gegeten. De eendenpaté met pickles was erg lekker. Voorgerecht leuk lekker licht. Wel jammer dat het 2 verschillende waren maar opgelost door de helft te eten en dan bordjes te ruilen.
De pasta met romescosaus en die met saliesaus waren heerlijk italiaans zoals t hoort te smaken, simpel, weinig ingrediënten maar vol van smaak. Hoofd gerecht stoof van hert en wild zwijn ook lekker maar vond ik persoonlijk wat te zwaar van smaak, maar wel helemaal in het seizoen.
Gewoon heerlijk eten.

Gegeten op 27 december 2014

sonja60

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Wij hadden een 4-gangen diner met daarbij een wijnarrangement. Perfect op elkaar afgestemd. Plezierige bediening. Een topavond gehad!

Gegeten op 15 november 2014

Musopia

Erg gezellig restaurant. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Het verrassingsmenu is een leuke aanpak en het wijnarrangement wordt met leuke verhalen begeleid. Eten is erg lekker.

Gegeten op 14 november 2014

josephina

We waren hier eerder geweest, kregen toen nog een karaf kraanwater met munt e.d. Helaas heeft ook hier de "flessenmaffia" gewonnen....maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een feest is om hier te eten. Een voorgerecht van kleine kunstwerkjes, dan gnocchi om je vingers bij af te likken, vervolgens zulk lekker varkensvlees, met pompoen!. Lekkere kaas toe. Alles eerlijke ingredienten, pure smaak.
De bediening is vriendelijk en weet waar ze het over heeft. Het decor mist wat warmte, maar is niet ongezellig. Groot pluspunt is dat de tafeltjes fatsoenlijk uit elkaar staan, zodat je je buren niet hoort.
Graag kom ik nog eens!

Gegeten op 18 oktober 2014

Madeleine1973

Via online reservering

We zijn met vrienden wezen eten bij La Tasca. We hebben er heerlijk een 5 gangen diner genuttigd. De sfeer was heel relaxed. De bediening aardig en op de hoogte van alle gangen en ingrediënten. Omdat we we ook een wijn arrangement erbij hadden kregen we ook over de wijn informatie. Dat maakte het geheel wel af. La Tasca biedt altijd een verrassingsmenu aan. Ze kunnen daardoor inspelen op de producten van het seizoen. Je kunt aangegeven wat je echt niet wilt eten en je verder laten verrassen. En dat is zeker gelukt!

Gegeten op 1 november 2014

prosier

Tijdens een weekendje Delft/DenHaag hier gegeten. Heerlijke avond gehad met verfijnde gerechten en lekkere wijnen. Personeel is vriendelijk en opvallend is de kennis van de wijnen, dit is een leuke toevoeging. Na het dineren precies genoeg gehad en veel smaken rijker.

Gegeten op 3 oktober 2014

dik3

Via online reservering

Prima eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wel jammer dat er 2 aparte ruimtes zijn waar je kunt eten, mist toch beetje het contact met de bediening en de entourage van het restaurant.
Ik ga volgende keer specifiek aangeven waar of ik wil zitten.

Gegeten op 11 oktober 2014

Yankace

Via online reservering

Het eten is goed. Niet beter dan dat. De service was prima. De kok kwam nog even aan tafel maar als je dan geen praatje hebt laat het dan liever achterwege.
Decor; het restaurant ligt heel leuk in het centrum van Delft. Wij vonden het echter veel te rumoerig binnen (er zat ook een groep van zo'n man of 10). We konden elkaar nauwelijks verstaan. Toch zou het volgens mij geen probleem moeten zijn als de eigenaar van het restaurant zich even in de akoestiek verdiept. Prijs/kwaliteit vond ik ietwat uit verhouding.

Gegeten op 7 oktober 2014

cabeelen

De inrichting van La Tasca is sober, wat wel prettig is.
De kaart is simpel, je kan kiezen uit 3,4, of 5 verrassingsmenu. Dat maakt de keuze voor het eten gemakkelijk, maar voor de wijn des te moeilijker. Kies je voor een fles, met het risico dat de gekozen wijn niet past bij het eten? Of toch maar voor het wijnarrangement, waardoor je al snel duurder uit bent?
De amuse, paprikasoepje, smaakte heerlijk. Het voorgerecht bestond uit 4 verschillende gerechtjes, eigenlijk ook 4 amuses. Zeer mooi opgemaakt. Stuk voor stuk lekker, maar slechts 1 van de 4 gaf een echt wow-effect. De vorm leek hier wat boven de smaak te gaan. De wijn - een verrassende Neblina- was dan wel weer erg goed.
Het tussengerecht -gnocchi met saliesaus- was ook goed, ook al blijft het moeilijk gnocchi een verfijnde smaak mee te geven.
Als hoofdgerechten hadden we een zeebaars en een gerookte stuk varkensvlees. De 1e was OK, hoewel de bijbehorende groenten beter waren. Vooral het vlees was super mals. Niet toevallig kwam dat van de Green Egg, waar ook het lekkerste voorgerecht en de little gems mee bereid waren. De kok kan toveren met die barbeque.
De porties zijn groot genoeg om met een voldaan maar niet overvol gevoel naar huis te gaan.
Al met al een mooie eetervaring, maar wel voor een flinke prijs.

Gegeten op 11 september 2014

jose73

We gingen onverwacht eten in Delft. Er was nog plaats voor twee personen en werden vriendelijk ontvangen. En of we vooraf wat wilde drinken. Het concept werd uitgelegd en het biertje en de cola werden geserveerd tegelijk met de amuse. Overigens was deze erg lekker. Tegelijk naast het biertje en de nog niet genuttigde cola werd door ons uitgekozen fles opengetrokken of we deze even wilde keuren. Als we dit geweten hadden dan hadden niet gekozen om vooraf wat te drinken.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over La Tasca in Delft

Schrijf hieronder je recensie over La Tasca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.