a TripAdvisor company

foto's van La Tasca in Delft - 1 foto's van La Tasca in Delft - 2 foto's van La Tasca in Delft - 3 foto's van La Tasca in Delft - 4 foto's van La Tasca in Delft - 5 foto's van La Tasca in Delft - 6 foto's van La Tasca in Delft - 7 foto's van La Tasca in Delft - 8 foto's van La Tasca in Delft - 9 foto's van La Tasca in Delft - 10 foto's van La Tasca in Delft - 11 foto's van La Tasca in Delft - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 85 35

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

michiel132

Via online reservering

Hier gegeten tijdens een vroeg werkdiner met een collega. Werd goed aangevoeld door bediening, die was vlot, op de achtergrond. Eten kwam vlot door. Kwaliteit van het eten was goed, mooi stukje pate om af te trappen, pasta met mooie tomatensaus, voorgerecht en hoofdgerecht ook prima. Ik kom nog eens terug, niet alleen voor werkdiner maar ook eens prive.

Gegeten op 28 april 2015

ronaldenloes

Hoge verwachtingen werden niet echt waargemaakt. een Iens 3 gangen verrassingsmenu besteld. voorgerecht was zalm met komkommerschuim, gefrituurde kappertjes en botermayonaise. erg flauw van smaak en vreemd genoeg pezig van structuur. tussengerecht een pasta met klassieke tomatensaus, eenvoudig maar goed van smaak. het hoofdgerecht deze keer makreel met een salsa was erg lekker en een goed besluit van de maaltijd. hebben geen nagerecht meer genomen want het was veel te druk in een toch al niet te ruime opstelling.

Gegeten op 27 april 2015

paul232

Via online reservering

Het eten was heerlijk en de bediening was goed.
Doordat het restaurant helemaal vol zat was het veel lawaai en lastig om je tafelgenoten te verstaan.

Gegeten op 24 april 2015

Zuster_Klivia

Op de valreep hadden we om kwart voor 6 via Iens nog een tafeltje gereserveerd voor 6 uur. We kozen de Iens Dinnerdeal, leek ons een mooie manier om voordelig eens kennis te gaan maken met dit restaurant. Een zeer vriendelijke bediening heette ons welkom en het feest begon. Want dat was het! Zalig gegeten. Diamanthaas vooraf, pasta met paprikasaus daarna en als hoofd lamsvlees. We namen geen dessert, maar espresso met huisgemaakte limoncello. Van begin tot het eind was alles tip top verzorgd, werd het met een glimlach en veel aandacht op tafel gezet en alles was lekker op smaak.

Kanttekeningen: prijzige wijnkaart en (heel eerlijk gezegd) vind ik het menu ook aan de forse kant. Als je wel een dessert zou kiezen ben je 42 euro voor 4 gangen kwijt en voor dat geld kun je ook bij een zaak eten die tegen een ster aanzit. Ook qua comfort. Want La Tasca is een prima restaurant, maar qua inrichting mag eea wel wat verbeterd worden. Mijns inziens.

Gegeten op 22 april 2015

gja-korte

Via online reservering

De hele avond was weer zeer goed verzorgd. Begon al bij de ontvangst door de eigenaar zelf die alle tijd nam om een gezellig praatje te maken. Heel vriendelijk personeel dat op de juiste momenten de bediening verzorgt. Wij hadden het Iens menu. Zowel het voorgerecht, tussen gerecht en hoofdgerecht waren zeer smaakvol. Vooral het lamsvlees was erg lekker. Het bijpassende wijnarrangement kwam bij de gerechten goed tot zijn recht. Als extra hadden we nog een kaasplankje besteld. Vooral de blauwader kaas was uitmuntend qua smaak.
We komen snel weer terug.

Gegeten op 17 april 2015

Wim Niemans

Via online reservering

Voor het eerst bij La Tasca gegeten en vast niet voor de laatste keer!! Om bij het eten ( en drinken) te beginnen: zeer verzorgd qua presentatie, zeer smakelijk en met passie en geduld bereid ( bijvoorbeeld het zeer langzaam gegaarde lamsvlees als hoofdgerecht) met daarbij een ( zelf gekozen) mooie volle wijn uit het gebied Marche in Italië. De bediening is zeer vriendelijk met een heldere uitleg en met veel enthousiasme gepresenteerd. Ok met het decor / inrichting is niets mis mee met als kanttekening dat de ruimte tussen de tafels wel wat aan de krappe kant is.

Wim Niemans

Gegeten op 17 april 2015

tilly8

Via online reservering

We zijn bijzonder vriendelijk ontvangen, onze reservering was al perfect afgehandeld (wij waren een grotere groep). Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. Als extra hebben we vooraf een hertenpate met pickels genomen: deze was super!

Gegeten op 14 april 2015

subRosa

Via online reservering

Van het eten waren de 2 voorgerechten het lekkerste en dan vooral de verse pasta met gerookte rode paprikasaus met hazelnoten. Dat was uitmuntend. De salade die hieraan voorafging was fris en goed op smaak. Het hoofdgerecht viel tegen: blei met salsa verde, die bremzout was. De vis was lauw en wat hard aan de randjes, dus niet knapperig, maar droog. De groente die het e.e.a. begeleidde was redelijk lekker. De koffie toe was heerlijk en de koude, smakelijk limoncello subliem. Daar ha d ik wel een flesje van mee naar huis willen nemen. En wat is het personeel aardig en voorkomend, een verademing! Ik vond de inrichting prima, de stoelen zitten lekker, alleen de gasten zouden eens wat zachter kunnen praten in zo'n kleine ruimte.

Gegeten op 13 april 2015

Bellapapaguena

Via online reservering

Heerlijk gegeten en van genoten! Elke gerecht was weer een smakelijke verrassing. Naast de menu heb ik en mijn vriend ook voor La Tasca's wijnarrangement gekozen. Good choice, want voor elke gerecht wisten ze welke soort wijn het beste van toepassing was.
Qua service is La Tasca uitstekend. Ze zijn altijd attent met zijn cliënten; hij of zij is altijd de prioriteit.
Qua decor is het ok. Het is een klein en gezellig. Lounge muziek was zeker van toepassing, maar de restaurant had niet zo veel sfeerlijke decoratie.

Gegeten op 10 april 2015

harric

Een driegangenverrassingsdiner-voor-twee is pas geslaagd als het ook een blijde verassing is. Je loopt als chefkok een risico als je de gasten iets voorzet waar ze niet om gevraagd hebben. La Tasca (klinkt Italiaans, maar de keuken is gevarieerder) aan een Delfts grachtje geeft het goede voorbeeld. Sterker nog, de waaghals serveerde ons twee verschillende gerechten: de een vis, de ander vogel (kabeljauw en eendenborst) op grond van onze eerdere wijnkeuze (wit en rood) en Joost mag weten wat nog meer. "Goed binnen te houden", zou Theo Maassen zeggen. Wij zijn geen fijnproevers, maar vonden het uitstekend. Smaakvol, mooi gemaakt en plezierig opgediend. Het interieur ziet er redelijk uit; een beetje vol. Het is erg moeilijk om niet mee te luisteren met de buren, tenzij ze fluisteren.

Gegeten op 7 april 2015

Schrijf zelf een recensie over La Tasca in Delft

Schrijf hieronder je recensie over La Tasca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.