Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Tasca in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 85 35

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

prosier

Tijdens een weekendje Delft/DenHaag hier gegeten. Heerlijke avond gehad met verfijnde gerechten en lekkere wijnen. Personeel is vriendelijk en opvallend is de kennis van de wijnen, dit is een leuke toevoeging. Na het dineren precies genoeg gehad en veel smaken rijker.

Gegeten op 3 oktober 2014

dik3

Via online reservering

Prima eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wel jammer dat er 2 aparte ruimtes zijn waar je kunt eten, mist toch beetje het contact met de bediening en de entourage van het restaurant.
Ik ga volgende keer specifiek aangeven waar of ik wil zitten.

Gegeten op 11 oktober 2014

Yankace

Via online reservering

Het eten is goed. Niet beter dan dat. De service was prima. De kok kwam nog even aan tafel maar als je dan geen praatje hebt laat het dan liever achterwege.
Decor; het restaurant ligt heel leuk in het centrum van Delft. Wij vonden het echter veel te rumoerig binnen (er zat ook een groep van zo'n man of 10). We konden elkaar nauwelijks verstaan. Toch zou het volgens mij geen probleem moeten zijn als de eigenaar van het restaurant zich even in de akoestiek verdiept. Prijs/kwaliteit vond ik ietwat uit verhouding.

Gegeten op 7 oktober 2014

cabeelen

De inrichting van La Tasca is sober, wat wel prettig is.
De kaart is simpel, je kan kiezen uit 3,4, of 5 verrassingsmenu. Dat maakt de keuze voor het eten gemakkelijk, maar voor de wijn des te moeilijker. Kies je voor een fles, met het risico dat de gekozen wijn niet past bij het eten? Of toch maar voor het wijnarrangement, waardoor je al snel duurder uit bent?
De amuse, paprikasoepje, smaakte heerlijk. Het voorgerecht bestond uit 4 verschillende gerechtjes, eigenlijk ook 4 amuses. Zeer mooi opgemaakt. Stuk voor stuk lekker, maar slechts 1 van de 4 gaf een echt wow-effect. De vorm leek hier wat boven de smaak te gaan. De wijn - een verrassende Neblina- was dan wel weer erg goed.
Het tussengerecht -gnocchi met saliesaus- was ook goed, ook al blijft het moeilijk gnocchi een verfijnde smaak mee te geven.
Als hoofdgerechten hadden we een zeebaars en een gerookte stuk varkensvlees. De 1e was OK, hoewel de bijbehorende groenten beter waren. Vooral het vlees was super mals. Niet toevallig kwam dat van de Green Egg, waar ook het lekkerste voorgerecht en de little gems mee bereid waren. De kok kan toveren met die barbeque.
De porties zijn groot genoeg om met een voldaan maar niet overvol gevoel naar huis te gaan.
Al met al een mooie eetervaring, maar wel voor een flinke prijs.

Gegeten op 11 september 2014

jose73

We gingen onverwacht eten in Delft. Er was nog plaats voor twee personen en werden vriendelijk ontvangen. En of we vooraf wat wilde drinken. Het concept werd uitgelegd en het biertje en de cola werden geserveerd tegelijk met de amuse. Overigens was deze erg lekker. Tegelijk naast het biertje en de nog niet genuttigde cola werd door ons uitgekozen fles opengetrokken of we deze even wilde keuren. Als we dit geweten hadden dan hadden niet gekozen om vooraf wat te drinken.

Gegeten op 23 augustus 2014

kreidlerRS

Leuk restaurant aan mooi grachtje. Prima sfeer en prettige ontvangst. Tafeltje in een soort van hoekje bij de wijnkoeling en opstelplaats van allerhande restaurantbenodigheden met uitzicht op een open opbergrek van de keuken.
Beginnen met een amuse van bospaddestoelen welke lekker wegdrinkt. Nog wat kleine éénhappertjes (Tzaziki in komkommer?) en op naar de pasta. Huisgemaakt met groene pesto zo werd verteld. Niets mis mee maar echt bijzonder vonden we het niet.
Het staartstuk van het rund met gegrilde (grove soep-) groenten kon ons niet heel erg bekoren. Wellicht toch voor de vis moeten gaan?
Toetje ook goed te doen maar ook nu weer niet heel bijzonder.
Prima restaurant en heel vriendelijke bediening. Echter kan je in Delft voor dit soort bedragen veel lekkerder maar vooral een stuk spannender uit eten.
Zeker in vergelijking met onze vorige bezoekjes aan dit restaurant viel het nu enigszins tegen.
We doen nog een herkansing ...........

Gegeten op 22 augustus 2014

mennoblaauw

Gisteravond bestond het verrassingsmenu uit mosselen met een romige saus (waarin een vleugje blauwe kaas), zelfgemaakte paste met pesto, en een vis met allerlei groente (naam vergeten, een tong-achtige). We hebben onze vingers er bijna bij opgegeten, het was allemaal erg lekker en ook genoeg - een dessert paste er niet meer bij in. De bediening is prima, een tikje afstandelijk misschien, maar daar houd ik wel van.

Gegeten op 21 augustus 2014

Schatjes

Misschien te grote verwachtingen vooraf. Het verrassings-driegangen diner begon met een teleurstellend (wel heerlijk uitziend) voorgerecht, een redelijke pasta met pesto (de huisgemaakte paste maakte veel goed) en een stuk heerlijk mals varkensvlees met wat zomergroente.
Lief en kundig personeel en een passend decor zorgde toch voor een fijne avond!

Gegeten op 21 augustus 2014

mireille23

Via online reservering

La Tasca is een ontzettend gaaf restaurant op een mooie lokatie. Enthousiast personeel en een geweldige kok.
Er wordt niet van de kaart gegegeten. Maar de kok maakt iedere avond een verrassingsmenu van ten minste 2 gangen. Ik vind het een super leuk concept. Ik heb heerlijk gegegeten en een gezellige avond gehad. Een aanrader!

Gegeten op 19 augustus 2014

mark144

Met mijn vrouw uiteten geweest bij La Tasca. Het verrassingsmenu was spannend en zeker lekker. Het personeel is super en heeft veel productkennis wat ze leuk presenteren. Als je een avond uit wil in Delft zou ik zeker een tafel reserveren!

Gegeten op 11 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over La Tasca in Delft

Schrijf hieronder je recensie over La Tasca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.