a TripAdvisor company

foto's van La Tasca in Delft - 1 foto's van La Tasca in Delft - 2 foto's van La Tasca in Delft - 3 foto's van La Tasca in Delft - 4 foto's van La Tasca in Delft - 5 foto's van La Tasca in Delft - 6 foto's van La Tasca in Delft - 7 foto's van La Tasca in Delft - 8 foto's van La Tasca in Delft - 9 foto's van La Tasca in Delft - 10 foto's van La Tasca in Delft - 11 foto's van La Tasca in Delft - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 85 35

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

WhitePoneyz

Heerlijk gegeten bij La Tasca! Vriendelijke bediening, heerlijke wijnen en super eten!
Vooral de lamsrollade viel erg in de smaak. Het wijnarrangement is een echte aanrader.

Wij komen zeker terug!

Gegeten op 16 mei 2015

Erw

1e keer gegeten. Waren niet bekend met het concept. Geen menukaart, maar een menu van de chef voor 34,50. Voorgerechtje beloofde veel goeds. Zag er leuk uit met verrassende producten, die goed smaakten. Tussengerecht van pasta met een zure tomatensausje (biologische tomaten) viel tegen qua presentatie en smaak. Als hoofdgerecht kregen we een makreel, waarvan ik niet kon ontdekken of deze gerookt, gestoofd, gebakken of gestoomd was. Leek rauw. Met een groente mengeling die ik niet echt erbij vond smaken. Ook vond ik het niet echt middellandse zee smaken hebben. Mijn man had het wijnarrangement genomen en hij vond de geschonken wijnen apart en de bijbehorende beschrijving passend. Bediening was goed. Entourage wat kaal en ook niet mediterraan. Kwam niet echt warm over. Komen denk ik geen 2e keer. Vonden de prijs-kwaliteit niet in verhouding.

Gegeten op 14 mei 2015

haame

Via IENS bij La Tasca terecht gekomen en genoten van een heerlijk 3 gangen menu.
Ik had vegetarisch gevraagd en gekregen. Het voorgerecht was verrukkelijk. Het hoofdgerecht bestond uit een makreel, geen idee hoe het bereid was, maar het smaakte heerlijk, zonder die vervelende na-smaak van de bekende gerookte makreel. De groenten waren perfect.
Bijpassende wijn.
Aangenaam bezoekje van de kok, die persoonlijk even kwam vragen of alles in orde was.
Een klasse kok met uitstraling. Vriendelijke en vlotte bediening, met telkens een goede uitleg over het gerecht.
Het enge wat we niet prettig vonden is de akoestiek. Het is een kleine ruimte, dicht op elkaar zittend. We konden elkaar amper verstaan door het verhoogd stemgebruik van de aanwezigen en alle bijgeluiden uit de omgeving. Jammer, dat is onrustig en niet aangenaam.

Gegeten op 9 mei 2015

michiel132

Via online reservering

Hier gegeten tijdens een vroeg werkdiner met een collega. Werd goed aangevoeld door bediening, die was vlot, op de achtergrond. Eten kwam vlot door. Kwaliteit van het eten was goed, mooi stukje pate om af te trappen, pasta met mooie tomatensaus, voorgerecht en hoofdgerecht ook prima. Ik kom nog eens terug, niet alleen voor werkdiner maar ook eens prive.

Gegeten op 28 april 2015

ronaldenloes

Hoge verwachtingen werden niet echt waargemaakt. een Iens 3 gangen verrassingsmenu besteld. voorgerecht was zalm met komkommerschuim, gefrituurde kappertjes en botermayonaise. erg flauw van smaak en vreemd genoeg pezig van structuur. tussengerecht een pasta met klassieke tomatensaus, eenvoudig maar goed van smaak. het hoofdgerecht deze keer makreel met een salsa was erg lekker en een goed besluit van de maaltijd. hebben geen nagerecht meer genomen want het was veel te druk in een toch al niet te ruime opstelling.

Gegeten op 27 april 2015

paul232

Via online reservering

Het eten was heerlijk en de bediening was goed.
Doordat het restaurant helemaal vol zat was het veel lawaai en lastig om je tafelgenoten te verstaan.

Gegeten op 24 april 2015

Zuster_Klivia

Op de valreep hadden we om kwart voor 6 via Iens nog een tafeltje gereserveerd voor 6 uur. We kozen de Iens Dinnerdeal, leek ons een mooie manier om voordelig eens kennis te gaan maken met dit restaurant. Een zeer vriendelijke bediening heette ons welkom en het feest begon. Want dat was het! Zalig gegeten. Diamanthaas vooraf, pasta met paprikasaus daarna en als hoofd lamsvlees. We namen geen dessert, maar espresso met huisgemaakte limoncello. Van begin tot het eind was alles tip top verzorgd, werd het met een glimlach en veel aandacht op tafel gezet en alles was lekker op smaak.

Kanttekeningen: prijzige wijnkaart en (heel eerlijk gezegd) vind ik het menu ook aan de forse kant. Als je wel een dessert zou kiezen ben je 42 euro voor 4 gangen kwijt en voor dat geld kun je ook bij een zaak eten die tegen een ster aanzit. Ook qua comfort. Want La Tasca is een prima restaurant, maar qua inrichting mag eea wel wat verbeterd worden. Mijns inziens.

Gegeten op 22 april 2015

gja-korte

Via online reservering

De hele avond was weer zeer goed verzorgd. Begon al bij de ontvangst door de eigenaar zelf die alle tijd nam om een gezellig praatje te maken. Heel vriendelijk personeel dat op de juiste momenten de bediening verzorgt. Wij hadden het Iens menu. Zowel het voorgerecht, tussen gerecht en hoofdgerecht waren zeer smaakvol. Vooral het lamsvlees was erg lekker. Het bijpassende wijnarrangement kwam bij de gerechten goed tot zijn recht. Als extra hadden we nog een kaasplankje besteld. Vooral de blauwader kaas was uitmuntend qua smaak.
We komen snel weer terug.

Gegeten op 17 april 2015

Wim Niemans

Via online reservering

Voor het eerst bij La Tasca gegeten en vast niet voor de laatste keer!! Om bij het eten ( en drinken) te beginnen: zeer verzorgd qua presentatie, zeer smakelijk en met passie en geduld bereid ( bijvoorbeeld het zeer langzaam gegaarde lamsvlees als hoofdgerecht) met daarbij een ( zelf gekozen) mooie volle wijn uit het gebied Marche in Italië. De bediening is zeer vriendelijk met een heldere uitleg en met veel enthousiasme gepresenteerd. Ok met het decor / inrichting is niets mis mee met als kanttekening dat de ruimte tussen de tafels wel wat aan de krappe kant is.

Wim Niemans

Gegeten op 17 april 2015

tilly8

Via online reservering

We zijn bijzonder vriendelijk ontvangen, onze reservering was al perfect afgehandeld (wij waren een grotere groep). Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. Als extra hebben we vooraf een hertenpate met pickels genomen: deze was super!

Gegeten op 14 april 2015

Schrijf zelf een recensie over La Tasca in Delft

Schrijf hieronder je recensie over La Tasca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.