Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Tasca in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 85 35

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

lionsaskia

We hebben heerlijk gegeten in Delft, bij La Tasca, op de Voldersgracht. Het voorgerecht in de vorm van een proeverijtje, heerlijke huisgemaakte pesto pasta en een erg smakelijk hoofd- en nagerecht.
Bij alle gerechten hebben we een heerlijk bijpassende wijn gedronken. De bediening is zeer vriendelijk. Wij hebben een super leuke en lekkere avond gehad!

Gegeten op 16 januari 2015

meintho

Onze zoon studeert in Delft en als we daar zijn en tijd hebben gaan we lekker eten bij LaTasca.
Waarom? Ten eerste vanwege het eten: heerlijk om niet te hoeven te kiezen van de kaart maar je te laten verrassen. Altijd vers en lekker. Daarnaast is de bediening TOP. Gastvrij, informeel en met kennis van zaken. Kortom, je voelt je hier welkom.
Ook fijn is dat dit restaurant in het centrum ligt, vlakbij het station. Wel handig als je van ver komt en 's avonds weer naar huis gaat.

Gegeten op 24 januari 2015

arensen

Wilde wat anders proberen en kwam hier terecht. Wat een leuke ervaring! Alles gaat via een verassingsmenu, waarbij er goed rekening wordt gehouden met persoonlijke wensen. Mijn favoriet was de gerookte mayonaise die bij het tataki voorgerecht zat. Heel bijzonder. Erg leuke sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 28 januari 2015

Mkrol

Laatst met mijn ouders bij La Tasca gegeten op de Voldersgracht. Dit is voor mij al weer de derde keer dat ik hier kom. Van te voren wordt er netjes gevraagd wat je wel en niet mag eten. Het voorgerecht: verse zalm met heerlijke huis gerookte mayonaise en een schuim van komkommer. Mooie combinatie en erg verassend. De huisgemaakte pasta als tussengerecht, met een pesto van paprika en noten. Om je vingers bij af te likken.
Het hoofdgerecht, gans met een cognac saus. Heerlijk mals vlees. Als nagerecht een kaasplankje van verschillende soorten kaas. Mooi als afsluiter. De bediening is vriendelijk en wanneer je kiest voor het wijnarrangement worden deze wijnen, met passie aan je uitgelegd.
Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer in La Tasca.

Gegeten op 23 januari 2015

aukert

Zeer matig en vooral: buitensporig duur voor wat het is. Klein en druk en lawaaiig. Eten was niet bijzonder is en eigenlijk gewoon niet eens lekker wat dan met veel toestand wordt opgediend en aangekondigd. Was afgegaan op de hoge cijfers op iens maar snap niet waar die vandaan komen.

Gegeten op 10 september 2014

tinie5

Heeerlijk gegeten bij La Tasca. Alle gerechten smaakten heerlijk. Het wijnarrangement met goede uitleg van de smaken zorgde dat alles goed tot zijn recht kwam. Leuk dat we allebei een ander gerecht met bijpassende wijn kregen, hierdoor konden we heerlijk van elkaars bord snoepen en proeven. De ambiance was heerlijk ontspannen.
Al met al een geweldige avond uit gehad.

Gegeten op 13 januari 2015

Sauternes

Via online reservering

Smaken verschillen, dat geeft ook niet want anders aten we allemaal in de zelfde restaurants. Gekozen voor La Tasca Als 'IENS Topper' , reserveren was nodig op een doordeweekse dinsdag want. Het restaurant is sfeervol maar erg 'vol', de tafels staan erg dicht op elkaar. Er is geen kaart maar een standaard verrassingsmenu van drie gangen (a 34,95 pp). We beginnen met een eendenlever amuse en nemen een glas stevige rode huiswijn (er moet nog worden gereden). Gevolgd door gegrild koudvlees met een variatie van lekkere mousse en sausjes. Mals en smakelijk. Daarna Gnocchi met een Venkel dressing. Het hoofdgerecht is wild. De porties zijn klein, maar bij elkaar voldoende en getuigen van durf en zorg. De service is goed en vriendelijk en de kok komt ook nog even vragen of alles naar wens was.
Toch overtuigt het geheel ons te weinig, de smaken zijn goed maar minder intens en specifiek Italiaans dan we hopen. Leuk om een keer geprobeerd te hebben maar voor ons zijn er andere restaurants die meer aan dat verwachtingspatroon voldoen.

Gegeten op 30 december 2014

angelinak

Vanavond hier heerlijk gegeten. De eendenpaté met pickles was erg lekker. Voorgerecht leuk lekker licht. Wel jammer dat het 2 verschillende waren maar opgelost door de helft te eten en dan bordjes te ruilen.
De pasta met romescosaus en die met saliesaus waren heerlijk italiaans zoals t hoort te smaken, simpel, weinig ingrediënten maar vol van smaak. Hoofd gerecht stoof van hert en wild zwijn ook lekker maar vond ik persoonlijk wat te zwaar van smaak, maar wel helemaal in het seizoen.
Gewoon heerlijk eten.

Gegeten op 27 december 2014

sonja60

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Wij hadden een 4-gangen diner met daarbij een wijnarrangement. Perfect op elkaar afgestemd. Plezierige bediening. Een topavond gehad!

Gegeten op 15 november 2014

Musopia

Erg gezellig restaurant. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Het verrassingsmenu is een leuke aanpak en het wijnarrangement wordt met leuke verhalen begeleid. Eten is erg lekker.

Gegeten op 14 november 2014

Schrijf zelf een recensie over La Tasca in Delft

Schrijf hieronder je recensie over La Tasca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.