Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Schouwtje

1. BBQ/grill

't Schouwtje

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 511 34 35

stefan48

Na 20 jaar weer eens bij het Schouwtje geweest in Wassenaar met 6 personen. Alles nog helemaal hezelfde als toen. Hier hebben we ge-steengrild.
Alles ruimschoots aanwezig, zelfs de groene saus die ze indertijd ook al hadden.
We werden vriendelijk ontvangen. Vooraf nog even gebeld of we met één persoon meer mochten komen en dit kon natuurlijk zonder probleem.
We hebben echt een avondje uit gehad. Komen zeker terug en ik beloof binnen de 20 jaar.

Gegeten op 4 april 2014

robertzandstra

Het schouwtje is een rustig gelegen restaurant. In richting van jaren 1950/1960.
Zeer gedateerd en nooit opnieuw geverfd of wat dan ook. Kan hier steengrillen, vleesfondue, kaasfondue eten. Boven iedere tafel hangt een afzuigkap. Echter zo laag dat je moet bukken om je tafelgenoot tegenover je te zien. Vlees wordt in hompen geserveerd, veel te dik voor de steen gril! Moet je zelf maar kleiner maken. Vlees is wel van goede kwaliteit. Salade, aardappelsalade, frietjes, stokbrood en vier verschillende sausen maken geheel compleet. Eten en service kan hoger komen op de kwaliteitsladder met weinig inspanning. Verlopen inrichting gaat duidelijk meer kosten maar zou zeker gezien de ligging en de geleverde kwaliteit na kleine verbeteringen zeker meer klanten genereren. Restaurant is zeker prijs kwaliteit niet slecht.

Gegeten op 25 april 2014

jilly76

Wj komen al jaren bij t schouwtje. Eten is echt heerlijk, vers en veel! Bediening altijd vriendelijk. Decor inderdaad lekker ouderwets, maar van ons hoeven ze dat niet te moderniseren, dit zorgt juist voor een knus sfeertje. Zelfs onze zoon die niet graag in restaurants komt door de drukte, vind het Schouwtje super! Je zit in voorste gedeelte in gezellige nisjes waardoor je veel privacy hebt.

Gegeten op 9 augustus 2013

Michael Toorop

Het eten is goed bij het Schouwtje. Dat wil zeggen kwalitatief goed vlees. Voor de steengril misschien te dikke brokken. Veel en lekkere sausjes, aardappelsalade en gewone salade. Het interieur is misschien gedateerd, maar wel gezellig en gemoedelijk. Een soort bruin cafe achtig restaurant. De bediening was vriendelijk en behulpzaam op 1 ober na. Die was nogal kortaf en duidelijk geïrriteerd als het allemaal niet snel genoeg ging. Maar, ach dat kun je overal treffen. Al met al een aardig restaurant dat waar voor je geld biedt.

Gegeten op 2 maart 2013

Klaassen69

Lekker goed eten, voor een leuke prijs. Vooral de groene knoflooksaus is heerlijk! Er hangt altijd een ontspannen sfeertje hier. Bediening altijd vriendelijk. Wat vooral fijn is, is dat er verschillende soorten vlees op tafel staan, lekker wat brood, frietjes en een salade. Toppie!

Gegeten op 3 januari 2013

robertzandstra

Vandaag gegeten bij het schouwtje. Was steengrillen met drie personen.
Vlees was in hompen gesneden, veel te dik voor steengrillen. Je moet dus zelf alles dunnersnijden anders wordt het niet gaar maar verbrand.
Verder veel sausjes, aardappelsalade, salade, patat, stokbrood. Kortom genoeg. Dessert was ook goed. Maar halverwege was de gasbuis leeg en moest deze verwisseld worden, en dat zie je haast overal gebeuren. Is toch storend! Decor is zeer gedateerd en tafels zijn te klein voor vier personen. Ook de tegels op de tafel zijn out! Een frisse opknapbeurt met beter meubilair zou een goede investering zijn. Personeel is wel erg vriendelijk.

Gegeten op 1 september 2012

AME

• Goed

Na 20 jaar weer eens terug bij het Schouwtje en het was een succes. Gezellige avond gehad met steengrillen. De porties vlees waren groot, evenals de zeer ruime selectie aan sausjes. Friet en Salade maakten het compleet. De bediening was behulpzaam.

Mika11

• Uitstekend

wij komen hier vaak en is altijd gezellig heerlijk!!!!

bakker218

• Goed

Je weet precies wat je krijgt, hoe het wordt neergezet, er is niets veranderd in jaren. Alsof de tijd stilstaat, zelfs de sla wordt elke keer op dezelfde manier in de schaal gelegd. Maakt niet uit,eens in de zoveel tijd best lekker ongecompliceerd eten. Geen gedoe, aardige bediening. Als je even geen zin in verrassingen hebt, prima plek.

Francey

• Uitstekend

Gezellig restaurant met lekker eten. Fondues (vlees en kaas) zijn heerlijk, met veel extraatjes. Constante kwaliteit. Wel even van te voren reserveren, want het kan er nogal eens druk zijn. Personeel zou iets minder gereserveerd mogen zijn, maar kwalitatief is alles dik in orde.

Schrijf zelf een recensie over 't Schouwtje in Wassenaar

Schrijf hieronder je recensie over 't Schouwtje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.