Santos

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

lidatol

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk buiten gezeten. Vooraf stokbrood geserveerd met aioli en olijven. Beiden een Argentijnse steak met bearnaise saus besteld. Super mals en goed gegrild vlees. Heerlijke patat (geen Franse frietjes zoals op de menukaart werd vermeld, eerder Vlaamse frites) en salade als bijgerecht. Een goed restaurant en aanrader bij bezoek aan Circustheater.

Gegeten op 16 april 2015

midion

Bij Santos ga je eten voor een stuk goed vlees en dat was dit keer dan ook niet anders. Al sinds de 80-ger jaren van de vorige eeuw heb ik bij de Argentijn gegeten, de menukaart is amper veranderd en niet echt spannend en uitdagend te noemen. De menukaart van welke willekeurige Argentijn is hoofdzakelijk vlees. De keuze uit de voorgerechten vind ik zelf matig en zeer aan de prijs. Het mandje met goed brood werd begeleid met een smeerseltje en uitstekend smakende olijven. De carpaccio was mals met een behoorlijke portie aan kaas erover maar badend in een veel te veel -wel smakelijke- olie. Er was duidelijk niet gesprenkeld uit de olijfolie fles maar gegoten. Beter om hier niet al te scheutig mee om te gaan.
De hoofdgerechten, o.a. ossenhaas met bearnaisesaus saus was subliem en bij navraag was de saus zelf gemaakt, pluspunt. De gepofte aardappel prima met een overdaad aan crème fraiche (moest zeker op), de Franse frietjes waren gode zij dank niet slap frans maar vers en knapperig,
de mixsalade stelde niet veel voor, zoals gezegd, wij kwamen hier voor vlees. Alle vleesgerechten, ik heb alles geproefd is duidelijk in zijn waarde gelaten, goed gegrild en bereid zoals gevraagd. De kok is bekwaam met de grilltijd, mediumrare en medium krijgen wij niet altijd zo goed geserveerd.
De dessertkaart vind ik zelf weinig voorstellen, alleen de frisse citroenijs drank met limoncello was prima. De flan dulce sprak mij met al dat gespoten slagroom niet echt aan.
Bediening was correct, het decor vriendelijk met Zuid-Amerikaanse muziekklanken op de achtergrond. Prima gegeten maar ik blijf de Argentijn zeer aan de prijs vinden, jammer, ga hier aan werken, wat meer lichte -betaalbare- voorgerechten en een gezonder aanbod aan toetjes, er zal toch wel een soort fruit in Argentinië bestaan in plaats van al dat vanille-ijs. Ik wil nu niet weer 15 jaar wachten voor ik een Argentijn bezoek omdat ik de smaken onderhand kan voorspellen.

Gegeten op 1 april 2015

Torcida

Via Groupon met het hele gezin hier gegeten en op alle punten heb ik een ruime voldoende gegeven. De ontvangst was hartelijk en ondanks dat we geen voorgerecht namen kregen wij als vooraf een stokbroodje met kruidenboter, een schaaltje olijven en 4 maal een salade gereserveerd. Alle 4 hadden wij een ander hoofdgerecht en deze waren echt zeer goed klaar gemaakt ; de een nog malser dan de ander. Op de frietjes en de gepofte aardappelen was ook niets aan te merken. Conclusie : zeer zeker zijn wij plan om hier zeker nog eens langs te gaan.

Gegeten op 20 maart 2015

Lana2014

We hebben heer lekker gegeten met 4 personen. We kwamen met een grouponbon. Het personeel was vriendelijk. 2 personen waren jarig. Zij kregen nog een vuurwerkfontein op het ijs. Leuk gedaan. Een minpuntje, er was weinig keus uit het dessert. Verder prima restaurant. Ik kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 maart 2015

Henk-en-gezelschap

Voor het eerst bij Santos. Was redelijk. Voorgerechten matig. Pasteitjes: weinig smaak, maakten de indruk gefrituurd te zijn. Wel was verrassend om kalfszwezerik op de kaart te treffen, maar viel tegen. Erg droog en ook kleine portie voor de relatief hoge prijs.
Vlees daarentegen was uitstekend. Heerlijk mals en goed gegrild.
Bediening adequaat en attent. Decor aardig, vooral omdat we een leuk tafeltje aan het raam hebben. Als we zin hebben in alleen een lekker stuk vlees komen we weer.

Gegeten op 20 maart 2015

Heidi82

Met Tank-en-dineer heerlijk gegeten bij Santos.
Er was wel een klein misverstandje omdat ze dacht dat we met Groupon kwamen eten.
Daardoor 2 gangen ipv 3 gangen, maar het is allemaal keurig opgelost.

Vlees super smakelijk en mals. Bijgerechten zijn prima en meer dan genoeg.
En heerlijke desserts.

En niet onbelangrijk alles was keurig schoon. Ik liet per ongeluk een vork vallen en er werd direct een nieuwe gebracht.
En ook de toiletten waren zeer schoon!!

Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 11 maart 2015

sophietje02

In één woord: Heer-lijk! Als je van vlees houdt, zit je hier goed. Santos heeft een uitgebreide kaart en heerlijke gerechten. De service is perfect.

Gegeten op 5 december 2014

ezzy1

Via online reservering

Was erg druk en prijzig voor wat je krijgt. Borden waren vies. Gepofte aardappel niet te eten. En het brood droog. Het vlees was prima.

Gegeten op 6 maart 2015

anita189

Prijs te hoog voor wat je krijgt. Ik had gegrilde kip. Veel te droog. Echtgenoot had lendebiefstuk met champignonsaus besteld en kreeg vlees met knoflook. De sla werd op tafel gezet en pas een uur later het hoofdgerecht. De sla was intussen verpietert. Ook de presentatie van het eten ziet er niet echt uit. Voorgerecht van chorizoworstjes, twee worstjes met iets van groen. Personeel is wel vriendelijk, daar is ook alles mee gezegd. Wij komen in ieder geval niet meer terug

Gegeten op 7 maart 2015

david108

Het eten was heerlijk, fantastische steaks en vriendelijke bediening maken dit tot een erg fijn restaurant. De locatie is ideaa, dichtbij de Pier, het strand en het theater.

Gegeten op 13 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.