Santos

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Nathalie1972

Ik ben naar dit restaurant gegaan omdat ik een Grouponbon had gekocht. Ik verwachtte er daarom niet veel van, maar wat werden mijn vriendin en ik aangenaam verrast! We hebben een heerlijk stuk gegrilde Argentijnse steak van 300 gram gegeten die niets aan kwaliteit inboette. Ik wil daar zeker nog eens eten, met óf zonder kortingsbon.

Gegeten op 8 april 2015

petere.

Via online reservering

We zijn wel vaker geweest en het is altijd goed! Vlees is altijd top en klaargemaakt zoals gevraagd! Komen zeker weer terug!

Gegeten op 26 april 2015

Blondiee

Via online reservering

Al het eten was heerlijk, voorgerecht gerookte zalm echt zalig. Salade erbij ook.
Biefstuk was heel mals en prima van smaak. Echt genoten. Bediening ook erg lief en vriendelijk, we hadden klein hondje bij ons en kregen gelijk bakje water. Alles prima.
Een heel klein ding .. wat persoonlijk is, ik hou erg van desserts en vond de keuze niet heel groot... uiteindelijk gekozen voor flensje en dat was nogal droog en smakeloos, heel jammer, maar al het andere maakte dat eigenlijk wel weer goed.

Gegeten op 25 april 2015

ronaldenloes

doorsnee Argentijn, prima vlees simpele bijgerechten en matige bediening. gewoon lekker voor tussendoor. verder niets bijzonders te melden.

Gegeten op 25 april 2015

Medium-rare

Via online reservering

Vrij uitgebreide menukaart. Enkele ongewone voorgerechten, maar het vlees is geweldig! De bediening laat veel steken vallen. De ober was onverstaanbaar. Zijn Nederlands was heel slecht. Drankjes bijbestellen was lastig, na het uitserveren komen ze niet meer aan je tafel, dus je moet maar hopen dat je de aandacht krijgt van 1 van de obers.

Gegeten op 24 april 2015

lidatol

Via online reservering

Heerlijk buiten gezeten. Vooraf stokbrood geserveerd met aioli en olijven. Beiden een Argentijnse steak met bearnaise saus besteld. Super mals en goed gegrild vlees. Heerlijke patat (geen Franse frietjes zoals op de menukaart werd vermeld, eerder Vlaamse frites) en salade als bijgerecht. Een goed restaurant en aanrader bij bezoek aan Circustheater.

Gegeten op 16 april 2015

midion

Bij Santos ga je eten voor een stuk goed vlees en dat was dit keer dan ook niet anders. Al sinds de 80-ger jaren van de vorige eeuw heb ik bij de Argentijn gegeten, de menukaart is amper veranderd en niet echt spannend en uitdagend te noemen. De menukaart van welke willekeurige Argentijn is hoofdzakelijk vlees. De keuze uit de voorgerechten vind ik zelf matig en zeer aan de prijs. Het mandje met goed brood werd begeleid met een smeerseltje en uitstekend smakende olijven. De carpaccio was mals met een behoorlijke portie aan kaas erover maar badend in een veel te veel -wel smakelijke- olie. Er was duidelijk niet gesprenkeld uit de olijfolie fles maar gegoten. Beter om hier niet al te scheutig mee om te gaan.
De hoofdgerechten, o.a. ossenhaas met bearnaisesaus saus was subliem en bij navraag was de saus zelf gemaakt, pluspunt. De gepofte aardappel prima met een overdaad aan crème fraiche (moest zeker op), de Franse frietjes waren gode zij dank niet slap frans maar vers en knapperig,
de mixsalade stelde niet veel voor, zoals gezegd, wij kwamen hier voor vlees. Alle vleesgerechten, ik heb alles geproefd is duidelijk in zijn waarde gelaten, goed gegrild en bereid zoals gevraagd. De kok is bekwaam met de grilltijd, mediumrare en medium krijgen wij niet altijd zo goed geserveerd.
De dessertkaart vind ik zelf weinig voorstellen, alleen de frisse citroenijs drank met limoncello was prima. De flan dulce sprak mij met al dat gespoten slagroom niet echt aan.
Bediening was correct, het decor vriendelijk met Zuid-Amerikaanse muziekklanken op de achtergrond. Prima gegeten maar ik blijf de Argentijn zeer aan de prijs vinden, jammer, ga hier aan werken, wat meer lichte -betaalbare- voorgerechten en een gezonder aanbod aan toetjes, er zal toch wel een soort fruit in Argentinië bestaan in plaats van al dat vanille-ijs. Ik wil nu niet weer 15 jaar wachten voor ik een Argentijn bezoek omdat ik de smaken onderhand kan voorspellen.

Gegeten op 1 april 2015

Torcida

Via Groupon met het hele gezin hier gegeten en op alle punten heb ik een ruime voldoende gegeven. De ontvangst was hartelijk en ondanks dat we geen voorgerecht namen kregen wij als vooraf een stokbroodje met kruidenboter, een schaaltje olijven en 4 maal een salade gereserveerd. Alle 4 hadden wij een ander hoofdgerecht en deze waren echt zeer goed klaar gemaakt ; de een nog malser dan de ander. Op de frietjes en de gepofte aardappelen was ook niets aan te merken. Conclusie : zeer zeker zijn wij plan om hier zeker nog eens langs te gaan.

Gegeten op 20 maart 2015

Lana2014

We hebben heer lekker gegeten met 4 personen. We kwamen met een grouponbon. Het personeel was vriendelijk. 2 personen waren jarig. Zij kregen nog een vuurwerkfontein op het ijs. Leuk gedaan. Een minpuntje, er was weinig keus uit het dessert. Verder prima restaurant. Ik kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 maart 2015

Henk-en-gezelschap

Voor het eerst bij Santos. Was redelijk. Voorgerechten matig. Pasteitjes: weinig smaak, maakten de indruk gefrituurd te zijn. Wel was verrassend om kalfszwezerik op de kaart te treffen, maar viel tegen. Erg droog en ook kleine portie voor de relatief hoge prijs.
Vlees daarentegen was uitstekend. Heerlijk mals en goed gegrild.
Bediening adequaat en attent. Decor aardig, vooral omdat we een leuk tafeltje aan het raam hebben. Als we zin hebben in alleen een lekker stuk vlees komen we weer.

Gegeten op 20 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.