Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Santos in Scheveningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers!

Hanneloor

Via online reservering

We hebben hier gegeten met de AH bon (2e driegangenmenu gratis), we mochten uit de hele kaart kiezen. Service was heel goed, eten was lekker. topavond!

Gegeten op 22 oktober 2014

Synthia

Gegeten op 23 oktober 2014

lootjebl

Via online reservering

Afgelopen zondag met 4 personen gegeten bij Santos en gebruikt gemaakt van de AH actie. Vooraf 2 maal carpaccio en 2 maal bruschetta, beide gerechten super en vol van smaak. Hoofd 2 maal t-bone supermals en king-size formaat, 1 maal de argetijnse steak en 1 maal entrecote. het vlees is heerlijk en van super kwaliteit. de bediening was heel relexed en konden vragen wat we wilden. Nagerecht 4 maal flensje top. santos is niet goedkoop maar het geld meer als waard. Kortom ga zeker terug.

Gegeten op 12 oktober 2014

ed51

Via online reservering

Bediening was matig ik moest zelf vragen wat de voorwaarden waren voor de AH restaurant actie. Ons werd verteld dat we alleen een voor- en hoofdgerecht konden kiezen,terwijl wij ook verplicht waren een nagerecht te nemen. Achteraf bleek dat ook wij beter hadden moeten lezen. Opmaak van het eten vleesspies en steak was saai. Mijn steak was rood terwijl ik medium gevraagd had en was niet mals. Goulash soep vooraf vond ik heerlijk en mijn vriendin gewoon goed.

Gegeten op 8 oktober 2014

Ginolouis

Via online reservering

We waren uitermate tevreden over dit restaurant. Super vriendelijke bediening! De ober doet echt zijn best om u op de best mogelijke manier info te geven over wijnen en eten. Wij genoten op het gezellige terras van een (h)eerlijke keuken lekker, vers, topkwaliteit, een uitermate geslaagde avond en we komen zeker nog terug.

Gegeten op 17 september 2014

Schuddebuikjes

Afgelopen weekend gegeten bij Santos @Scheveningen. Een mooi restaurant op een prachtige locatie vlak naar bij de boulevard, gelegen op het plein naast het Kurhaus.
De bediening was goed, maar mag wel wat meer bij de klant betrokken zijn en met de klant bezig zijn. Tevens wordt er veel en vaak gerookt door het personeel tussen het bedienen en serveren door. Dit gebeurd buiten naast de ingang van het restaurant. Geen frisse aanblik en niet hygiënisch.

Het spareribs menu is wat mij betreft 1 van de beste welke ik ooit gehad heb. Geen saus keuze, gewoon door hen klaargemaakt en gegaard op een heerlijke wijze. Spareribs zoals spareribs behoort te zijn tegen een zeer betaalbaar tarief.

Buiten op het terras kun je goed en lekker zitten. Binnen is het restaurant mooi en netjes.

Wij zijn hier inmiddels 2 keer geweest. Een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2014

Sonhelena

Gisteren hebben we met 4 personen gegeten bij Santos. Wij maakten gebruik van de AH actie, tweede menu gratis. Wat een prettig restaurant, uiterst vriendelijk en geduldige medewerkers/ster, niets was hen te veel. De kwaliteit was uitstekend, de steak en zalm uitmuntend en de tonijnsteak, precies zoals die moest zijn, om je vingers bij af te likken. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 25 september 2014

tele1

Wat een vriendelijke ontvangst en wat een geduldige uitleg van de kaart en het kosrtingsysteem! Chapeau...en dan hebben we de maaltijden nog niet besproken: Wij waren met vier personen en hebben stuk voor stuk genoten van de tonijn, de zalm en de Argentijnse ossenhaas. Voor- en nagerechten waren ook al zo smakelijk. Conclusie: Het is een heerlijk restaurant, er werken vriendelijke, vakkundige mensen en de lokatie is perfect. Weet je wat? We komen nog eens terug!

Gegeten op 25 september 2014

Wanneke

Superlekker vlees, zowel de entrecote, de biefstuk als de T Bone. De bijgerechten waren weinig spannend. De bediening was redelijk, niet bijzonder snel...
Prima gegeten. Lekker ruime openingstijden van de keuken.

Gegeten op 7 juli 2014

Santos is een modern ingerichte Argentijns Steakhouse, ik ging voor de Rib-Eye met frietjes en Salade. GE-WEL-DIG, Zo van de gril op je bord 300 gram was het geloof ik , door het vet in dit stuk vlees ( wat overigens hoort bij Rib-Eye) is het vlees vol van smaak. en lekker mals en zacht. Bediening was vriendelijk en het decor mooi, Het terras mag wat mij betreft gezelliger is nu ietwat groot en onpersoonlijk. Conclusie voor biefstuk op Scheveningen NAAR SANTOS

Gegeten op 31 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.