Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Santos in Scheveningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers!

roel66

Regelmatig eten wij bij Santos omdat alles hier klopt , Argentijns restaurant waar je prima vlees krijgt , perfect gegrild , wijnen zijn lekker en het decor is sinds de verbouwing uitstekend.
Hou alleen rekening met de ( grote ) drukte bij voorstellingen in het Circustheater, dat kan wel eens ten koste gaan van de kwaliteit en snelheid ....

Gegeten op 21 november 2014

GeLa

Het was alweer bijna twee jaar geleden dat wij voor de eerste keer bij Santos in Scheveningen gingen eten. En op 23 november 2014 zijn wij er weer naar toegegaan, nu met de AH bon.
Veel nieuw personeel, dat veranderd nog wel eens in de horeca, maar wel weer vriendelijk. Wij werden direct naar ons besproken hoekje(onder de stier) begeleid. De bestelling van drank werd direct opgenomen en kort daarop geserveerd. Daarna kwam het mandje met brood met nog steeds een voortreffelijke aioli en heerlijke olijven. De voorgerechten kwamen binnen 10 minuten op tafel(Argentijnse goulash soep en zalmschotel) ; daarna Gamba's en die waren echt groot! en een behoorlijke T-bone steak.
Precies zoals ik besteld had medium rare.
Wij sloten dit voortreffelijk diner af met ieder een buitenlandse koffie.
Bij het afrekenen vonden wij de zoete wijn wel wat aan de dure kant(€ 4,25 p glas)
Totale indruk, prima service, sfeervol restaurant(je kunt nu ook buiten op het verwarmde terras zitten, prima kwaliteit vlees/vis, nette snelle bediening.

Gegeten op 23 november 2014

group0nfreak

Met vier personen bij Santos gegeten.

Mijn ribeye was niet echt mals, ik had medium rare gevraagd, deze werd echter medium geserveerd.

Het eten kwam in een goed tempo op tafel echter was er geen "klik" met de bediening.

Ik heb hier in het verleden zeer lekker gegeten, Santos krijgt uiteraard nog een kans, ik laat weten hoe dat geweest is.

Gegeten op 24 mei 2014

jla1

Via online reservering

Uitstekend gegeten. Hun rundsvlees is zeker een van de beste (en zelfs misschien het best) die ik in Den Haag en omgeving in de laatste jaren heb gegeten.
De rode wijn was ook zeer lekker en zeer aanvaardbaar kwa prijs.
Een echte aanrader.

tkamerbeek

Via online reservering

Goed gegeten, maar dat wist ik want ik ben er al vele malen geweest. De bediening was niet erg vrolijk vooral die meneer in het witte overhemd ! Zo van daar heb je ze weer met een bon !
Het eten was prima.

Gegeten op 14 november 2014

gideon1985

Via online reservering

Dinsdag 11/11/2014 hier gegeten met AH bon.
Gerookte zalm vooraf was erg lekker! Het vlees was ook erg mals.
Goede service.

rjcornelisse

Gisteren gegeten met ah iens actie, super gegeten niks was te veel konden nagerecht ruilen met een buitenlandse koffie,stokbrood/aioli erg lekker voorgerecht goed / hoofdgerecht super.
Bediening was aardig en alert.
Komen hier zeker terug.

Arbitrair

Santos is een restaurant waar ik altijd weer naar uitkijk. Super lekker eten (voornamelijk het zachte vlees), vriendelijke service en gezellig decor. Fijn dat het binnen net zo gezellig is als buiten, waardoor je ook op warme dagen lekker kan eten zonder het binnen bloedheet te hebben. Enige jammere vind ik de magere salade met een vreemde dressing die als bijgerecht worden geserveerd, daar mag wel iets mee gedaan worden.

Gegeten op 26 september 2014

gaby6

Ook wij hebben hier gegeten met de AH spaarkaart actie. Vooraf krijg je stokbrood met kruidenboter met verse olijfjes. Daarna mag je voorgerecht, hoofdgerecht en dessert kiezen uit de hele kaart. Wij hadden als voorgerecht de avocadosalade met garnalen ( kleine, geen gamba's). Daarna Argentijnse ossenhaas met groene pepersaus. Als dessert tiramisu en crème caramel. Alles was vers bereid. Ossenhaas lekkerste die ik ooit heb gegeten. Een gezellige avond gehad, super eten en vriendelijke bediening. Het enige minpuntje is dat je voor een heel klein bakje mayonaise extra moet betalen namelijk € 1,25.

Gegeten op 24 oktober 2014

Hanneloor

Via online reservering

We hebben hier gegeten met de AH bon (2e driegangenmenu gratis), we mochten uit de hele kaart kiezen. Service was heel goed, eten was lekker. topavond!

Gegeten op 22 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.