• foto's van Santos in Scheveningen - 1

• 7.9 10 56

• 7.1

• 8.0

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers!

chareleanna
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag bij Santos in Scheveningen gegeten. Ik had de spare-ribs besteld. Werd goed geholpen, decor ziet er top uit en het restaurant heeft een geweldige ligging. De spare-ribs waren lekker! Voor mij redenen zat om hier weer terug te komen, want minpunten kan ik zo gauw niet bedenken.

Gegeten op 24 maart 2014

stavros1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst bij Santos te Scheveningen gegeten. Ik ging voor de t-bone. T-bone smaakte perfect, echt precies zoals ik hem zou willen hebben! Lekker stuk vet aan de zijkant, echt heerlijk! Een van de beste t-bones die ik ook ooit heb gegeten in Nederland. Als bijgerecht kreeg ik een gepofte aardappel met roomboter en voor saus had ik de pepersaus besteld. Wat betreft het eten was alles perfect, zeker een 10 waard! De bediening was erg behulpzaam en de inrichting van het restaurant was goed! Ik kom zeker weer terug.

Gegeten op 24 maart 2014

Berryjam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdagavond wezen eten met z'n tweeën. Toen we binnenkwamen, kwam er achter ons een wat grotere groep binnen, die ondanks die volgorde eerst werden geholpen, waardoor wij moesten wachten. Vervolgens aan een tafeltje midden in het gangpad gezet, waardoor er, omdat het druk was, bijna voortdurend aan weerszijden bediening en gasten langsliepen.
De 300 gram entrecote bestond bij ons beide voor een opvallend groot deel van die vermoedelijke 300 gram uit vet en pezen. Het vlees was medium gebakken, maar echt taai. Tellen leerde ons dat we zo'n 50 (!) keer moesten kauwen op bijna elk stukje vlees voor het door te slikken was. Frietjes en salade waren weinig, maar smaakvol, hoewel de salade wel karig was ingericht (slamix met wat tomaatjes en dressing, dat is het). Voor dat alles, zelfs de mayonaise bij de frietjes, moet wel bijbetaald worden. Dessert, appeltaart met vanilleijs, leek opgewarmd uit de vriezer. Het was droog en leek niet vers. Het ijs erbij was wel lekker, maar weinig. Het terras ziet er wel gezellig uit en het decor is modern en mooi. De bediening liep totaal door elkaar heen: ze vergaten zowel bij ons als de tafels om ons heen om drankjes te brengen en het leek onduidelijk of men wist wie nu precies welke tafel hoorde te bedienen.
Komen hier niet terug voor eten noch de bediening.

Gegeten op 8 maart 2014

Mikel31
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is waar dat Argentijns rundvlees tot één van de beste soorten ter wereld behoord, want dit hebben wij geproefd. Het vlees was zo mals, dat het bijna smolt in je mond. Het is een mooi concept dat je zelf het gewicht (en dus de prijs) van het vlees kunt kiezen. Mijn dochter is geen grote eter dus dit kwam ons goed uit. Het garnituur is genoeg en van goede kwaliteit. De bediening is erg vriendelijk en gaf ons een tip voor de wijn, die erg goed bij het vlees paste. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug als we weer een keer in Scheveningen zijn.

Gegeten op 30 augustus 2013

Yummies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst hier met mijn vriend gegeten. Zoals gewoonlijk was hier de ribeye steak hier geweldig! Ik vroeg om medium-rare en zo kwam het ook, wat ik heel belangrijk vind en hier doen ze het altijd goed. Misschien omdat het wat later op de avond was dat we daar kwamen eten, maar de bediening was niet echt oplettend. Maar ik kom hier zeker terug voor het eten! Echt een aanrader :)

Gegeten op 2 februari 2014

lampie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier eet ik regelmatig, de ribeye is hier altijd goed
als je hier om medium rare vraagt? dan krijg je dat tenminste ook
pepersaus vind ik hier wat flauw,daarom neem ik meestal de chimichurri huissaus voor bij de ribeye
gepofte aardappel erbij met zure room en de maaltijd is compleet
moderne inrichting met veel vuur, dit zorgt voor een goede sfeer
jammer is dat de bediening soms te wensen over laat
ik zit meestal achterin op de bank,als je dan iemand wilt vragen dan zien ze je niet
prijs kwaliteit verhouding is gewoon oke

Gegeten op 21 januari 2014

Saturdaynight
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier gegeten met een collega naar aanleiding van de goede recenties op IENS. Het viel helaas tegen.

Als vooraf de Carpaccio genomen. Deze was flauw van smaak en met een soort droge schapenkaas gegarneerd. Geen geslaagde combi.

Als hoofdgerecht sparibs en Entrecote. Spareribs waren redelijk, al zaten er wel veel peesjes en adertjes in. Niet bepaald goede kwaliteit ribs... De Entrecote was best ok, maar verder helemaal kaal zonder opmaak geserveerd op een bordje.

Als dessert hadden we beiden cheesecake. Deze lag waarschijnlijk al een tijdje, want het was droog en korrelig. Haast onmogelijk om zonder veel glazen water door te kunnen spoelen.

Uiteindelijk ruim 110 euro afgerekend. Deze hoge rekening was mede te danken voor het betalen van bijna 10 euro voor een portie matige friet (waarvoor telkens 1,25 euro per schaaltje mayo in rekening is gebracht).

Einde van de avond alle kleren (inclusief jas) in de wasmand vanwege de walm in het restaurant, aangezien de afzuiging in de keuken niet behoorlijk functioneert. Kortom, te duur voor weinig kwaliteit.

Gegeten op 5 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Lendebiefstuk 300 gr hier gegeten met wat vrienden.
Vlees is mals en goed bereid. Service was prima, dit is een van de beste restaurants van Scheveningen en misschien wel van Nederland.

Gegeten op 7 december 2013

vDam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier op oudejaarsavond gegeten. Vlees was echt perfect! We hebben met vier man gegeten, en iedereen was zeer te spreken over het vlees. Goede kwaliteit en op de juiste manier gegrilled. Het vlees werd met friet (lekkere frietjes) en een salade geserveerd. Ondanks de drukte en het feit dat ze om 22:00 zouden sluiten werden we netjes bediend terwijl we pas om 20:00 binnen kwamen. Kortom, zeer geslaagd. Super eten, goede bediening en de prijs is ook prima.

pepie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier op de 2de kerstdag gegeten.
De ossehaas was heerlijk en vriendelijk personeel.
En een leuk groot verwarmd buitenterras.
Echt een aanrader!
Groetjes de Rotterdammers

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!