a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

liedje83

Op zaterdag 20 juni met een groep van 13 man daar gegeten. Ging super! Personeel vriendelijk en snel. Eten was erg lekker! Mandjes brood stonden al klaar op tafel! Was erg lekker!

kees196

We hebben beide ossenhaas besteld en die was werkelijk tot in perfectie bereidt. De ossehaas was heel mals, en van zeer goede kwaliteit. Mijn vriendin had een gepofte aardappel en ik de frietjes er bij gegeten plus een bijgerecht van verse spinazie met knoflook. Alles was prima in orde. De bediening was vlot en vriendelijk en dit alles in een sfeervol restaurant.

Gegeten op 20 juni 2015

patron65

Eten van goede kwaliteit en ruime keuze op de kaart.Huiswijn was ook prima.Decor is natuurlijk top op deze hoek,maar binnen veel aandacht besteed aan interieur.Bediening door donkere dame was helaas wel wat zakelijk.
Aanrader

Gegeten op 7 april 2015

KierenRegeer

Via online reservering

We zijn er afgelopen woensdag geweest, en we hebben er echt heerlijk gegeten!! alleen bediening mocht iets vaker langs komen, maar al met al komen we er zeker terug!

Gegeten op 17 juni 2015

jas1963

Bij santos met een paar vrienden gegeten. Ik ging voor de spare-ribs en die smaakten heerlijk! De patat smaakte trouwens ook heel goed. Lekkere witte wijn erbij! Het personeel was attent en zeer vriendelijk. Wij zullen zeker hier terugkomen.

Gegeten op 9 juni 2015

farise

eerste x gegeten met groupon bon eten was vrij goed mooie lende biefstuk goed gebakken Kindermenu viel tegen gegrilde hamburger beetje appelmoes en paar frietjes voor 13,50 euro goed aangepakt.

Vanavond dus de herkansing weer groupon bon cola 3 x besteld komt niet dan 2 lende biefstukken zeg maar ellende biefstuk en de 300 gram T bone niet om over naar huis te schrijven.

alles op rij zelf met bon erg prijzig kwaliteit dik onder de maat prijzen belachelijk duur

eind conclusie van ons mag je het overslaan

Gegeten op 4 juni 2015

Burbe

Strak ingericht sfeervol grill restaurant - kwamen laat maar konden nog eten geen probleem op 2 e pinksterdag . Jammer genoeg viel het eten tegen ( lamsrack - flauw en klein ) rib eye was niet echt zoals hij hoort te zijn voor een Argentijns grill restaurant ( argentijns vlees ) Carpaccio daarentegen was lekker en vers ( dun gesneden lentebiefstuk ) Toch waren 2 van onze gerechten niet zo smaakvol als gehoopt vandaar een laag cijfer voor het eten. Herkansing is wel aanwezig wat ons betreft ( mede daar het na een druk weekend was dat wij gingen eten )

Gegeten op 24 mei 2015

Pertonella

Na de drukke Hemelvaartsdag hier heerlijk gegeten.
Ligt to het casino bij pleintje met fontein,dus leuk punt waar ook van alles te zien is .
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg over de ruime menu kaart.
Vooraf een advocado salade en bruschetta, als hoofd gerecht Argentijnse ossenhaas en Lamskoteletjes.
Goede smaken en bereidingen van alle gerechten.
Heerlijke wijn en als afsluiter een speciale koffie.
We hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 15 mei 2015

Sandra-82

Het eten was goed alleen niet zo warm als ik had gewild. Maaltijden kwamen snel achter elkaar waardoor wij met een driegangen diner al na een uur klaar waren, wij voelden ons er niet prettig bij (weggejaagd). Bij Santos zit je dicht op elkaar, hierdoor heb je weinig privé.

Gegeten op 25 mei 2015

jra

Santos is echt mij restaurant, het eten is hier altijd perfect en de bediening is prima. Jose kent zijn klanten en heeft altijd tijd voor een praatje als je binnenkomt. Wilt u ook een perfecte steak eten zoals een steak hoort te zijn kom hier dan ook eens eten.

Gegeten op 8 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.