a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

MariaDuyvenstein

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijk gegeten, goeie steaks van kwaliteit zoals het hoort in zo een restaurant als deze. Service was vlug en attent, maar misde net dat stukje extra aandacht wat je op andere plekken wel krijgt.
Zaak is vernieuwd weet ik en die is er zeker op vooruit gegaan, top gedaan. Voor een goed stuk vlees kom ik hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 1 mei 2015

elangezaal

Via online reservering

Vooraf hadden we gereserveerd en bij binnenkomst kwam er een meneer op ons af en er werd niet gevraagd of we gereserveerd hadden? We werden eigenlijk gewoon gedumpt hier kunt u zitten. We zeiden dat we gereserveerd hadden en deze plaats niet fijn vonden bij de voordeur! We kregen een andere plek aangewezen die we hebben geaccepteerd maar uiteindelijk ook niet fijn was daar we naast een soort glazen plaat zaten waar kou doorheen kwam en waar het ook heel donker was. Ook hier kwam iemand meteen brood op de tafel zetten zonder ook maar iets te vragen! Aangezien ik gluten en lactosevrij eet hadden we gereserveerd maar hier was niets voor geregeld. Ik kreeg een ordner en daar moest ik maar in kijken wat ik wel of niet kon eten. Er was geen alternatief. Bij het voorgerecht hadden ze voor ons beide voor het gemak maar hetzelfde gemaakt een met saus en een zonder saus die erg smaakloos was, terwijl mijn partner heel iets anders had besteld. Uiteindelijk kreeg mijn partner zijn voorgerecht waardoor we na 50 minuten wachten eindelijk konden gaan eten. Bij het hoofdgerecht werd er een kopje salade op tafel neergezet weer met saus. Bij het toetje was er helemaal niets om te kiezen dus werd het een kopje koffie. Mijn partner kreeg zijn dessert en ik moest nog ruim 5 minuten wachten op mijn kopje koffie die uiteindelijk dan ook lauw was. Het is heel erg jammer dat er bij dit restaurant totaal geen rekening wordt gehouden dat er mensen zijn met een allergie.

Gegeten op 2 mei 2015

Nathalie1972

Ik ben naar dit restaurant gegaan omdat ik een Grouponbon had gekocht. Ik verwachtte er daarom niet veel van, maar wat werden mijn vriendin en ik aangenaam verrast! We hebben een heerlijk stuk gegrilde Argentijnse steak van 300 gram gegeten die niets aan kwaliteit inboette. Ik wil daar zeker nog eens eten, met óf zonder kortingsbon.

Gegeten op 8 april 2015

petere.

Via online reservering

We zijn wel vaker geweest en het is altijd goed! Vlees is altijd top en klaargemaakt zoals gevraagd! Komen zeker weer terug!

Gegeten op 26 april 2015

Blondiee

Via online reservering

Al het eten was heerlijk, voorgerecht gerookte zalm echt zalig. Salade erbij ook.
Biefstuk was heel mals en prima van smaak. Echt genoten. Bediening ook erg lief en vriendelijk, we hadden klein hondje bij ons en kregen gelijk bakje water. Alles prima.
Een heel klein ding .. wat persoonlijk is, ik hou erg van desserts en vond de keuze niet heel groot... uiteindelijk gekozen voor flensje en dat was nogal droog en smakeloos, heel jammer, maar al het andere maakte dat eigenlijk wel weer goed.

Gegeten op 25 april 2015

ronaldenloes

doorsnee Argentijn, prima vlees simpele bijgerechten en matige bediening. gewoon lekker voor tussendoor. verder niets bijzonders te melden.

Gegeten op 25 april 2015

Medium-rare

Via online reservering

Vrij uitgebreide menukaart. Enkele ongewone voorgerechten, maar het vlees is geweldig! De bediening laat veel steken vallen. De ober was onverstaanbaar. Zijn Nederlands was heel slecht. Drankjes bijbestellen was lastig, na het uitserveren komen ze niet meer aan je tafel, dus je moet maar hopen dat je de aandacht krijgt van 1 van de obers.

Gegeten op 24 april 2015

lidatol

Via online reservering

Heerlijk buiten gezeten. Vooraf stokbrood geserveerd met aioli en olijven. Beiden een Argentijnse steak met bearnaise saus besteld. Super mals en goed gegrild vlees. Heerlijke patat (geen Franse frietjes zoals op de menukaart werd vermeld, eerder Vlaamse frites) en salade als bijgerecht. Een goed restaurant en aanrader bij bezoek aan Circustheater.

Gegeten op 16 april 2015

midion

Bij Santos ga je eten voor een stuk goed vlees en dat was dit keer dan ook niet anders. Al sinds de 80-ger jaren van de vorige eeuw heb ik bij de Argentijn gegeten, de menukaart is amper veranderd en niet echt spannend en uitdagend te noemen. De menukaart van welke willekeurige Argentijn is hoofdzakelijk vlees. De keuze uit de voorgerechten vind ik zelf matig en zeer aan de prijs. Het mandje met goed brood werd begeleid met een smeerseltje en uitstekend smakende olijven. De carpaccio was mals met een behoorlijke portie aan kaas erover maar badend in een veel te veel -wel smakelijke- olie. Er was duidelijk niet gesprenkeld uit de olijfolie fles maar gegoten. Beter om hier niet al te scheutig mee om te gaan.
De hoofdgerechten, o.a. ossenhaas met bearnaisesaus saus was subliem en bij navraag was de saus zelf gemaakt, pluspunt. De gepofte aardappel prima met een overdaad aan crème fraiche (moest zeker op), de Franse frietjes waren gode zij dank niet slap frans maar vers en knapperig,
de mixsalade stelde niet veel voor, zoals gezegd, wij kwamen hier voor vlees. Alle vleesgerechten, ik heb alles geproefd is duidelijk in zijn waarde gelaten, goed gegrild en bereid zoals gevraagd. De kok is bekwaam met de grilltijd, mediumrare en medium krijgen wij niet altijd zo goed geserveerd.
De dessertkaart vind ik zelf weinig voorstellen, alleen de frisse citroenijs drank met limoncello was prima. De flan dulce sprak mij met al dat gespoten slagroom niet echt aan.
Bediening was correct, het decor vriendelijk met Zuid-Amerikaanse muziekklanken op de achtergrond. Prima gegeten maar ik blijf de Argentijn zeer aan de prijs vinden, jammer, ga hier aan werken, wat meer lichte -betaalbare- voorgerechten en een gezonder aanbod aan toetjes, er zal toch wel een soort fruit in Argentinië bestaan in plaats van al dat vanille-ijs. Ik wil nu niet weer 15 jaar wachten voor ik een Argentijn bezoek omdat ik de smaken onderhand kan voorspellen.

Gegeten op 1 april 2015

Torcida

Via Groupon met het hele gezin hier gegeten en op alle punten heb ik een ruime voldoende gegeven. De ontvangst was hartelijk en ondanks dat we geen voorgerecht namen kregen wij als vooraf een stokbroodje met kruidenboter, een schaaltje olijven en 4 maal een salade gereserveerd. Alle 4 hadden wij een ander hoofdgerecht en deze waren echt zeer goed klaar gemaakt ; de een nog malser dan de ander. Op de frietjes en de gepofte aardappelen was ook niets aan te merken. Conclusie : zeer zeker zijn wij plan om hier zeker nog eens langs te gaan.

Gegeten op 20 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.