Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Santos in Scheveningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers!

Santos is een modern ingerichte Argentijns Steakhouse, ik ging voor de Rib-Eye met frietjes en Salade. GE-WEL-DIG, Zo van de gril op je bord 300 gram was het geloof ik , door het vet in dit stuk vlees ( wat overigens hoort bij Rib-Eye) is het vlees vol van smaak. en lekker mals en zacht. Bediening was vriendelijk en het decor mooi, Het terras mag wat mij betreft gezelliger is nu ietwat groot en onpersoonlijk. Conclusie voor biefstuk op Scheveningen NAAR SANTOS

Gegeten op 31 juli 2014

Phaeda

Wij hebben daar nu 2 x gegeten.
Het vlees smaakt subliem!
De service mag wel beter...er wordt niet goed gelet op lege borden, glazen etc.
Een bepaald moment hadden we de tafel behoorlijk vol staan, en degene die ons het nagerecht kwam brengen nam niets mee. Uit eindelijk kwam iemand anders die bijna! alles meenam. Hij kon niet meer meenemen omdat zijn handen meer dan vol waren...
Ik was dus ook verwonderd dat hij alles heel kon houden...Decor is gewoon weg gezellig, vooral als je buiten op het terras zit.
Alleen jammer dat er hier en daar regen door het zeil heen kwam..daar moet wel even naar gekeken worden...

Gegeten op 9 augustus 2014

HSmits

Entourage is een aangename lounge sfeer, vooral het terras buiten. Bediening was vooral buiten goed, want binnen wordt je een beetje vergeten. De rode huiswijn was lekker. Maar de bestelde Argentijnse gerechten waren verschrikkelijk slecht. Voorafjes geserveerd op grote kale borden: 1 bord met 2 redelijke Argentijnse worstjes, 2 borden met 2 veel te zoute taaie Argentijnse groente- en vleespasteitjes. Hoofdgerechten van de grill ook op grote kale borden: 1 bord met droge kipfilet + minimale maar redelijke salade, 2 borden met 300 gr. sirloinsteak mediumrare (hadden rib-eye besteld) waren nog helemaal rauw en gingen terug, maar 2e keer ook niet goed. Sausjes moesten apart betaald worden. Behalve de mayonaise waren ze aangelengd en echt niet lekker. Knoflookchips en patat waren taai. Hebben dit allemaal gemeld aan bediening ("vervelend, zal het melden aan mijn manager, maar ja....schouderophalen") Zijn voor desert en koffie maar naar elders vertrokken.
Waren hier met 3 personen verheugend op Argentijns diner. Wat jammer!

Gegeten op 27 juni 2014

AmberKling

Heerlijk eten, wij wonen zelf in scheveningen en eten hier vaak. Kwaliteit en service is altijd even perfect! Ze hebben een open keuken wat erg prettig is, het vlees is heel mals wat je ook besteld en zoals je besteld krijg je het gerecht ook! (Bijv medium of rare). Personeel erg vriendelijk en werken vlot. De wijnen zijn ook heerlijk. Een echte aanraders dus.

Gegeten op 21 april 2014

chareleanna

Afgelopen maandag bij Santos in Scheveningen gegeten. Ik had de spare-ribs besteld. Werd goed geholpen, decor ziet er top uit en het restaurant heeft een geweldige ligging. De spare-ribs waren lekker! Voor mij redenen zat om hier weer terug te komen, want minpunten kan ik zo gauw niet bedenken.

Gegeten op 24 maart 2014

stavros1

Voor het eerst bij Santos te Scheveningen gegeten. Ik ging voor de t-bone. T-bone smaakte perfect, echt precies zoals ik hem zou willen hebben! Lekker stuk vet aan de zijkant, echt heerlijk! Een van de beste t-bones die ik ook ooit heb gegeten in Nederland. Als bijgerecht kreeg ik een gepofte aardappel met roomboter en voor saus had ik de pepersaus besteld. Wat betreft het eten was alles perfect, zeker een 10 waard! De bediening was erg behulpzaam en de inrichting van het restaurant was goed! Ik kom zeker weer terug.

Gegeten op 24 maart 2014

Berryjam

Afgelopen zaterdagavond wezen eten met z'n tweeën. Toen we binnenkwamen, kwam er achter ons een wat grotere groep binnen, die ondanks die volgorde eerst werden geholpen, waardoor wij moesten wachten. Vervolgens aan een tafeltje midden in het gangpad gezet, waardoor er, omdat het druk was, bijna voortdurend aan weerszijden bediening en gasten langsliepen.
De 300 gram entrecote bestond bij ons beide voor een opvallend groot deel van die vermoedelijke 300 gram uit vet en pezen. Het vlees was medium gebakken, maar echt taai. Tellen leerde ons dat we zo'n 50 (!) keer moesten kauwen op bijna elk stukje vlees voor het door te slikken was. Frietjes en salade waren weinig, maar smaakvol, hoewel de salade wel karig was ingericht (slamix met wat tomaatjes en dressing, dat is het). Voor dat alles, zelfs de mayonaise bij de frietjes, moet wel bijbetaald worden. Dessert, appeltaart met vanilleijs, leek opgewarmd uit de vriezer. Het was droog en leek niet vers. Het ijs erbij was wel lekker, maar weinig. Het terras ziet er wel gezellig uit en het decor is modern en mooi. De bediening liep totaal door elkaar heen: ze vergaten zowel bij ons als de tafels om ons heen om drankjes te brengen en het leek onduidelijk of men wist wie nu precies welke tafel hoorde te bedienen.
Komen hier niet terug voor eten noch de bediening.

Gegeten op 8 maart 2014

Mikel31

Het is waar dat Argentijns rundvlees tot één van de beste soorten ter wereld behoord, want dit hebben wij geproefd. Het vlees was zo mals, dat het bijna smolt in je mond. Het is een mooi concept dat je zelf het gewicht (en dus de prijs) van het vlees kunt kiezen. Mijn dochter is geen grote eter dus dit kwam ons goed uit. Het garnituur is genoeg en van goede kwaliteit. De bediening is erg vriendelijk en gaf ons een tip voor de wijn, die erg goed bij het vlees paste. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug als we weer een keer in Scheveningen zijn.

Gegeten op 30 augustus 2013

Yummies

Laatst hier met mijn vriend gegeten. Zoals gewoonlijk was hier de ribeye steak hier geweldig! Ik vroeg om medium-rare en zo kwam het ook, wat ik heel belangrijk vind en hier doen ze het altijd goed. Misschien omdat het wat later op de avond was dat we daar kwamen eten, maar de bediening was niet echt oplettend. Maar ik kom hier zeker terug voor het eten! Echt een aanrader :)

Gegeten op 2 februari 2014

lampie

Hier eet ik regelmatig, de ribeye is hier altijd goed
als je hier om medium rare vraagt? dan krijg je dat tenminste ook
pepersaus vind ik hier wat flauw,daarom neem ik meestal de chimichurri huissaus voor bij de ribeye
gepofte aardappel erbij met zure room en de maaltijd is compleet
moderne inrichting met veel vuur, dit zorgt voor een goede sfeer
jammer is dat de bediening soms te wensen over laat
ik zit meestal achterin op de bank,als je dan iemand wilt vragen dan zien ze je niet
prijs kwaliteit verhouding is gewoon oke

Gegeten op 21 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.