Santos

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Lana2014

We hebben heer lekker gegeten met 4 personen. We kwamen met een grouponbon. Het personeel was vriendelijk. 2 personen waren jarig. Zij kregen nog een vuurwerkfontein op het ijs. Leuk gedaan. Een minpuntje, er was weinig keus uit het dessert. Verder prima restaurant. Ik kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 maart 2015

Henk-en-gezelschap

Voor het eerst bij Santos. Was redelijk. Voorgerechten matig. Pasteitjes: weinig smaak, maakten de indruk gefrituurd te zijn. Wel was verrassend om kalfszwezerik op de kaart te treffen, maar viel tegen. Erg droog en ook kleine portie voor de relatief hoge prijs.
Vlees daarentegen was uitstekend. Heerlijk mals en goed gegrild.
Bediening adequaat en attent. Decor aardig, vooral omdat we een leuk tafeltje aan het raam hebben. Als we zin hebben in alleen een lekker stuk vlees komen we weer.

Gegeten op 20 maart 2015

Heidi82

Met Tank-en-dineer heerlijk gegeten bij Santos.
Er was wel een klein misverstandje omdat ze dacht dat we met Groupon kwamen eten.
Daardoor 2 gangen ipv 3 gangen, maar het is allemaal keurig opgelost.

Vlees super smakelijk en mals. Bijgerechten zijn prima en meer dan genoeg.
En heerlijke desserts.

En niet onbelangrijk alles was keurig schoon. Ik liet per ongeluk een vork vallen en er werd direct een nieuwe gebracht.
En ook de toiletten waren zeer schoon!!

Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 11 maart 2015

sophietje02

In één woord: Heer-lijk! Als je van vlees houdt, zit je hier goed. Santos heeft een uitgebreide kaart en heerlijke gerechten. De service is perfect.

Gegeten op 5 december 2014

ezzy1

Via online reservering

Was erg druk en prijzig voor wat je krijgt. Borden waren vies. Gepofte aardappel niet te eten. En het brood droog. Het vlees was prima.

Gegeten op 6 maart 2015

anita189

Prijs te hoog voor wat je krijgt. Ik had gegrilde kip. Veel te droog. Echtgenoot had lendebiefstuk met champignonsaus besteld en kreeg vlees met knoflook. De sla werd op tafel gezet en pas een uur later het hoofdgerecht. De sla was intussen verpietert. Ook de presentatie van het eten ziet er niet echt uit. Voorgerecht van chorizoworstjes, twee worstjes met iets van groen. Personeel is wel vriendelijk, daar is ook alles mee gezegd. Wij komen in ieder geval niet meer terug

Gegeten op 7 maart 2015

david108

Het eten was heerlijk, fantastische steaks en vriendelijke bediening maken dit tot een erg fijn restaurant. De locatie is ideaa, dichtbij de Pier, het strand en het theater.

Gegeten op 13 februari 2015

Naar Santos komen wij al jaren en het eten was wederom subliem. Gemixte salade vooraf en vervolgens overgegaan naar de entrecote. Mijn hemel wat lekker, het vlees is zo mals dat het op mijn tong begon te smelten zo heerlijk.

Gegeten op 20 februari 2015

FMondial

De steaks worden hellasniet meer, zoals vroeger voor de verbouwing, gegrild op houtskool maar op gas. Ik denk probeer het bog een keer. De smaak van het vlees smaakt anders. De kwaliteit van het vlees lijkt ook stugger. Het feit dat je op een toplocatie groupon acties moet doen zet vraagtekens. De service gaat niet van harte misschien was het te druk met due actie. Na de verbouwing wel mooi geworden al is de sfeer wat minder geworden.

Gegeten op 20 februari 2015

phil3

eerste keer bij Santos

ik wil hier heel kort over zijn
plekje aan het raam , erg koud en zeer lawaaiig
bediening zeer langzaam en niet echt oplettend
de comunicata tussen de bediening ging ook niet , we kregen foute drankjes geserveerd
de steaks waren half koud , echt niet goed op tempratuur en van kruiden boter hebben ze nog nooit van gehoord , moeste er speciaal om vragen ????
de ( grote) patat was net karton en de sla die erbij zat had een zure smaak aan

beste mensen ik kan Santos geen aanrader noemen , wij komen er zeer zeker nooit meer terug
foei ,, zonde geld !!!!

Gegeten op 21 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.