Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Santos in Scheveningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers!

japioo

Via online reservering

Leuke sfeer in het restaurant. Ondanks de AH actie (2de menu gratis) toch nog een flinke rekening voor 3 personen. Eten was goed, maar qua prijs/kwaliteit blijft een ruime voldoende staan. Voor het dessert moesten we erg lang wachten: ze waren het vergeten....
Al met al een goed, maar prijzig restaurant.

Gegeten op 21 december 2014

bas173

Via online reservering

Goed eten. Aardige mensen. Groot restaurant, maar toch intiem door de verschillende hoekjes. Persoonlijk zou ik echter een serveerder ster per tafel doen.

Gegeten op 19 december 2014

martin132

Via online reservering

Het was voor mij en mijn vrouw de eerste keer dat we bij Santos hebben gegeten. Het is zeker niet tegengevallen. Gereserveerd o.v.v. de AH-bon; met als extra wens "tafeltje bij het raam".
De zaak was goed gevuld, maar er waren genoeg tafels bij het raam. We zaten dus prima. Er werd meteen gevraagd of we iets wilden drinken en samen met de wijn kregen we een bakje met olijven, brood en een smeerseltje. Prima start. Ondanks de AH-bon hadden we veel keuze uit de menukaart. Ik kreeg als voorgerecht heel dun gesneden carpaccio. Ruime portie. Niks op aan te merken; maar wat kan je daar nu aan verpesten. Mijn tafelgenoot liet zich de salade met Hollandse garnalen en avocado goed smaken. Ook dit was een ruime portie.
De bediening was attent en vriendelijk en schonk zo nu en dan de wijn bij. Ook de hoofdgerechten waren goed. Mijn biefstuk was mals en goed bereid. Ook de lamskoteletten waren smakelijk. De bearnaise-saus was uit "eigen keuken". Dat verdient een compliment, want steeds vaker worden sausen kant en klaar ingekocht. Ook de bijgaande garnituur (frites, mayonaise en salade) was goed en voldoende.
De desserts hebben we links laten liggen, en vervangen door koffie met een likeur.
Al met al hebben we prima gegeten.

Gegeten op 12 december 2014

JWW

Gegeten bij Santos in het kader van de AH restaurantactie. Efficiënte bediening van binnenkomst af aan. Prima gerechten. Een heel pure tomatensoep, mooie lomo (medium rare mag iets meer rood hebben maar vooruit), en lekkere deserts. De Malbec van de kaart was van een prima kwaliteit. Kortom, alles was eigenlijk gewoon in orde. Het Argentijnse vlees is nog steeds meer dan de moeite waard, zelfs zonde om er een sausje bij te hebben. Het is binnen wat lawaaierig, maar dat geeft aan de andere kant ook weer meer privacy ofschoon voor ons de tafeltjes toch iets minder dicht op elkaar mogen staan.

Gegeten op 13 december 2014

joeri2

Vorige week deze zaak gebeld of ik ala carte kon eten via het AH menu, dat kon, dus meteen gereserveerd. Eenmaal aangekomen kregen we de vraag hoe we hadden gereserveerd, via AH, oww, dan zit u daar... (in een hoekje gestopt).

De dame die ons bediende was uiterst vriendelijk en heeft ons dan ook kunnen verplaatsen naar een gezelliger stukje restaurant. Het bleek dat we niet zoals beloofd uit de hele kaart konden kiezen (alleen de oranje zijde). Teleurstelling, maar ja, dan maar het beste ervan maken.

Voorgerechten (Calamaris en Kalfszwezerik) waren matig, Calamaris voornamelijk gefrituurd beslag en weinig inktvis, Zwezerik vet, niet krokant, weinig en gemis aan garnituren (citroen en beetje rozemarijn)

De combinatie Entrecote en Gamba was best goed, niet medium rare zoals gevraagd maar wel erg mals! Lamskoteletten waren te gaar en waren gesneden van het zadel. Dus niet wat er op de kaart staat helaas. De manager was het hiermee niet mee eens en liep bij elk eerste woord van opbouwende kritiek weg...

Voor ons in ieder geval een zaak om nooit meer terug te komen, zelfs niet met 50% korting!

Gegeten op 13 december 2014

Kabbes

Via de aanbieding van Albert Heyn hebben we eind november genoten van een verrukkelijk 3 gangen menu, begeleid door heel lekkere wijn.
Het eten is Argentijns, bravo voor de kok.het restaurant lijkt in niets Argentijns, maar de uitbater heeft een charmant accent en is uiterst vriendelijk.
Kortom, in januari als we weer in S logeren gaan we daar weer heerlijk eten.

Gegeten op 24 november 2014

caroline5

Via online reservering

We zijn hier gekomen door de restaurant spaaractie van AH. We kregen vooraf heerlijk brood en olijfkes. Ik had vooraf de gefrituurde inktvis. In principe heel lekker, maar wel erg veel. Eigenlijk zat ik al vol. Mijn tafelgenoot had de salade avocado en garnaaltjes en die waren ook erg smakelijk. Als hoofd had hij de T-bone steak. Was goed mals en mooi gebakken, helaas iets te veel naar welldone gebakken dan de gevraagde medium, maar nog smakelijk. Ik kreeg 5 grote garnalen als hoofdgerecht die zeer smakelijk waren. Salade en friet was simpel, maar lekker. Het dessert (flensjes en de vanille-ijs met banaan) waren goed, maar beetje saai. Bediening was prima en snel! Leuk restaurant, leuk uitzicht op de ijsbaan. Voorgerechten zijn aan de prijzige kant.
Al met al, was het een gezellige avond.

Gegeten op 10 december 2014

esterkweimar

Via online reservering

Eigenlijk had ik het wel kunnen bedenken voor een Argentijns restaurant; het is heel veel goed vlees. Maar er is dus weinig ruimte voor culinaire hoogstandjes door het vlees met frites en een bakje sla te begeleiden.
Je moet dus geen culinaire hoogstandjes bij dit Argentijnse restaurant verwachten.
Maar, nogmaals, het vlees is heerlijk.

Gegeten op 8 december 2014

monique308

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Alleen de kalfszwezerik was veel te zout. De rest van heerlijk. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Gegeten op 3 december 2014

rick71

Eten viel erg tegen, albert heijn deal hadden we genomen, voorgerechten zijn karig. Vlees is prima. Personeel vrij chagrijnig en zien er niet uit of ze plezier hebben i. Hun werk. Kan het afraden. Wel een mooie zaak kwa decoratie. Prijs kwaliteit oprecht ver te zoeken.

Gegeten op 1 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.