a TripAdvisor company

foto's van Santos in Den Haag - 1 foto's van Santos in Den Haag - 2 foto's van Santos in Den Haag - 3 foto's van Santos in Den Haag - 4 foto's van Santos in Den Haag - 5 foto's van Santos in Den Haag - 6 foto's van Santos in Den Haag - 7 foto's van Santos in Den Haag - 8

1. Restaurant

1. 8,2 10 1 282

2. 7,7

3. 8,0

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

AadvandenBos

Via online reservering

Wij kwamen hier voor de eerste keer, gebruikmakend van de Shell actie. Wij vonden de sfeer, de bediening en het eten erg goed. Zeker een adres om weer eens terug te komen.

Gegeten op 11 februari 2016

ArjenKoot

Via online reservering

Lekker gegeten, leuk decor en de service was uitstekend. Werd ook goed rekening gehouden met het feit dat wij om 19:30 bij het circustheater moesten zijn.

Gegeten op 10 februari 2016

loeki_jedeloo

Via online reservering

Had gereserveerd en gevraagd om een plek bij het raam.
Zaten erg leuk. Gelijk stokbrood en olijfjes op tafel gezet.
Bediening erg vriendelijk, eten lekker. Kortom we komen hier zeker terug, was een gezellige avond hier.

Gegeten op 6 februari 2016

cbouwmans

Via online reservering

Heerlijk gegeten, super malse biefstuk. Enige kleine minpuntje was het tafeltje. Tegenover raamkant. Erg krap en precies in de doorloop.

Gegeten op 6 februari 2016

eggink1

Via online reservering

Heerlijk gegeten en snelle bediening. Hielden heel goed rekening met het feit dat wij om 19.30 uur in het theater moesten zijn. Echte aanrader. Heerlijk vlees gegeten.

Gegeten op 3 februari 2016

SharM

Via online reservering

Heerlijk gegeten met AH actiebonnen met zijn zessen. Erg vriendelijk personeel met goede service. Eten kwam ook behoorlijk snel, toppie! Aangezien ik geen grote eter ben zat ik al lekker vol van mijn voorgerecht overheerlijke zalm, hoofdgerecht kon ik net naar binnen werken. Als toetje had ik een goddelijke Tiramisu en wat hapjes van de Cheesecake van mijn nichtje kon ik ook niet weerstaan. Met andere woorden wij hebben allemaal heerlijk gegeten...zeker de moeite waard om terug te gaan!

Gegeten op 29 januari 2016

mustafa8

Via online reservering

De cheesecake karamel was de kers op mijn lendebiefstuk! Heerlijk gegeten met het gezin. Staff was vriendelijk, vlees was prima. Goed genoten!

Gegeten op 31 januari 2016

Pennydv

We kregen een lekker vol mandje met brood aan tafel, alles ging lekker vlot.
Als voor gerecht hadden wij twee maal de carpaccio gekozen, deze was erg lekker ! Mooie portie en genoeg sla. Daarna is mijn vriend gegaan voor een entrecote die was super lekker! Zelf had ik een t-bone steak jammer genoeg had ik deze medium besteld en was hij alleen rond het bot medium en voor de rest door bakken. Terug gestuurd maar kreeg de zelfde steak weer terug , beetje jammer al was hij voor de rest wel echt goed op smaak! Frietjes waren ook erg lekker. Als dessert deelde we een tiramisu , die was de dame vergeten aan te slaan. Toen we hem eenmaal kregen was hij super lekker! De service was erg goed alleen jammer dat het dessert werd vergeten!

Gegeten op 24 december 2015

relaxed010

Met oud collega's bij restaurant Santos terecht gekomen. We zijn begonnen met een fles mooie Argentijnse mousserende wijn, gekozen van de kaart. Ook het menu van de kaart samengesteld. Kafszwezerik vooraf, gegrillde entrecote met gamba als hoofdgerecht en Irish coffee na. De kwaliteit van het eten is goed, de bereiding van het eten en de service ook, maar de prijs-kwaliteit verhouding kan beter.

Gegeten op 20 januari 2016

Jordi070

Via online reservering

weer lekker gegeten bij Santos. vooraf carpaccio, als hoofdgerecht Argentijnse ossenhaas met groene pepersaus en als desert ijs met banaan, chocolade saus en kokos. bediening was een beetje rommelig dit keer.

Gegeten op 29 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Santos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.