a TripAdvisor company

foto's van Santos in Den Haag - 1 foto's van Santos in Den Haag - 2 foto's van Santos in Den Haag - 3 foto's van Santos in Den Haag - 4 foto's van Santos in Den Haag - 5 foto's van Santos in Den Haag - 6 foto's van Santos in Den Haag - 7 foto's van Santos in Den Haag - 8

1. Restaurant

1. 8,2 10 1 391

2. 7,7

3. 8,0

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

antoinette30

Via online reservering

Hier gegeten via de AH actie. Je kon kiezen uit de complete kaart en het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht was gratis. Carpaccio kostte 12,75, varkenshaas met beetje friet en schaaltje rauwkost 20,75, nagerecht 7,50 . Voor de mayonaise werd 1,25 gerekend. uiteindelijk met een wijntje en ice tea 49,75 kwijt. Veel geld voor niet echt iets bijzonders.

slamn48

Via online reservering

Super relaxed, een perfect gegrilde tonijn wat zeldzaam is en bijzonder vriendelijk personeel. Het werkelijk enige minpuntje: Er had een lapje over de tafel gehaald mogen worden...

Gegeten op 26 augustus 2016

Marchienus

Via online reservering

santos gelegen aan het kurhausplein, een van de mooiste plekjes van scheveningen, alle tafels waren bezet, wij aten als voorgerecht gerookte zalm en carpaccio, hoofdgerechr was ook niet te versmaden, varkenshaas en argentijnse haas met gemengde salade, het waren culinaire standjes, het was allemaal even lekker, en het nagerecht, ijs met allerlei vruchten en een dot slagroom,heerlijk!!!!! we besloten met 2cafe irlandes, hier komen we beslist terug.

andotbandot1963

Via online reservering

Via de Ah actie hier gegeten vooraf kregen we gratis de brood met alilolie daarna hadden we de tomatensoep en de goulashsoep als hoofd de ossenhaas met pepersaus en de Argentijnse rund in pittige tomaten saus en na hadden we de warme appelgebak met een bolletje vanille ijs en de vanille ijs met perzik Alleen de pepersaus vonden we niet zo lekker de rest was prima. Komen zeker nog een keertje terug.

vincent_83

Via online reservering

Lekkere spareribs, goed eten en de porties waren ook voldoende. Wel aan de prijzige kan, maar dat zag je wel terug in de kwaliteit en de smaak van het eten.

fre.oosterhuis

Via online reservering

Voortreffelijk gegeten. AH-formule werd vooraf duidelijk aangeduid. Door extern kabaal [feesttent op Kurhausplein] hebben we direct na het dessert onze biezen gepakt omdat conversatie niet meer mogelijk was.

Gegeten op 20 augustus 2016

haringg

Via online reservering

Wij komen hier best vaak en al vele jaren, blijft een heerlijk restaurant.
Heerlijk eten en gezellig, gisteravond wel enorm druk maar ja dat is logisch een top locatie en heel warm bijna tropisch weer.
Bedankt weer voor alles, groetjes Raymond en Jolanda vanuit ons mooie Scheveningen.

Gegeten op 27 augustus 2016

wittebols

Via online reservering

Vriendelijke bediening en goede ambiance. Eten was lekker eten zoals altijd! Ook terras is ruim ingedeeld zodat je niet te dicht bij andere gasten zit. Top avond!

Gegeten op 26 augustus 2016

melissa-denhaag

Via online reservering

Het eten was erg lekker. Snel en vriendelijk personeel en de sfeer was top! Het restaurant was schoon en netjes. Zeer aan te bevelen.

giselabouvrie

Via online reservering

Heerlijk eten ,mooie locatie, goede prijs kwaliteit verhouding, goede porties, alles was lekker en voldoende, heerlijke cheesecake

Schrijf zelf een recensie over Santos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.