a TripAdvisor company

foto's van Santos in Den Haag - 1 foto's van Santos in Den Haag - 2 foto's van Santos in Den Haag - 3 foto's van Santos in Den Haag - 4 foto's van Santos in Den Haag - 5 foto's van Santos in Den Haag - 6 foto's van Santos in Den Haag - 7 foto's van Santos in Den Haag - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

masja71

Via online reservering

Het voorgerecht was ontzettend simpel, een beetje te.. het hoofdgerecht was goed, het vlees was geweldig, het bijgerecht met een gemengde salade heel karig. In het nagerecht zat een haar, kreeg een simpele sorry..., alles werd binnen een uur geserveerd of ze van je af willen, kortom geen restaurant voor
herhaling vatbaar

Gegeten op 22 juli 2016

ramachielse

Via online reservering

Gezellig restaurant/ groot terras, binnen wat onoverzichtelijk voor het personeel. we heb ben binnen gegeten aangezien we beide niet zo van buiten eten houden. Er was gereserveerd voor 16.30 het was niet erg druk bij aankomst. Het eerste drankje kwam vlot de bestelling werd snel opgenomen. De kipspiessen en de varkensspies waren prima. langzaam aan druppelde het personeel binnen en werd het drukker en kwamen wij in een vergeethoekje te zitten. De ober die de tafel afruimen vroeg of we nog iets wenste, ons antwoord was de dessert kaart.... Dit was schijnbaar erg lastig na een ruim half uit gewacht te hebben ben ik maar gaan afrekenen. Daar stond een aantal dames te kletsen bij de kassa en moest er eerst weer iemand anders bij komen. Ik betaald niet om te wachten aan tafel of bij de kassa. Goed eten leuk en gezellig maar de service is knudde!!!!

Gegeten op 23 juli 2016

sonniebrummer

Via online reservering

Zeker een aanrader .een mooi restaurant vriendelijk personel en een goeie service.we hebben heerlijk gegeten. Vooral de tourndos goed gekruid en heerlijk mals wij komen zeker terug

Gegeten op 23 juli 2016

verellis

Via online reservering

Eten zeer goed, calamares bij voorgerecht iets minder, verder de ossenhaas perfect!! Bediening aardig! Al met al zeer goed, hier gegeten met de AH aktie.

Gegeten op 22 juli 2016

ejks

Via online reservering

Het eten is heerlijk. Ontzettend goede ossenhaas op een heerlijke manier bereid. Aanrader! Terras is sfeervoller dan de tafeltjes binnen. Service ok. Aanrader vanwege het heerlijke eten.

Gegeten op 15 juli 2016

rudiger1971

Via online reservering

Heerlijk gegeten, lekker op het fraaie terras gezeten. Vrouwelijke bediening was erg vriendelijk. Aantal mannen keken wat nors maar deden verder gewoon hun ding. Een glimlach zou echter geen overbodige luxe zijn.

Gegeten op 21 juli 2016

Harderwijk2015

Via online reservering

Voorgerechten (zalm en bruchetta) prima van smaak en stijlvol opgediend. Ossehaas met gepofte aardappel en sla prima van smaak en temperatuur! Misschien dat er, naast de sla, ook nog een groente bij geserveerd kan worden, voor wie dat wil. Nagerecht (warme appeltaart met vanille-ijs en slagroom, perzik-ijs) heerlijk om de maaltijd af te sluiten. Echt een avondje uit met de vriendelijke, gastvrije benadering van het personeel.

Gegeten op 17 juli 2016

joketomey43

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten met de AH bonnen gisteren, Het eten is heel goed ook is het fijn dat je van de kaart kan nemen, De service is ook goed ze zijn heel vriendelijk. We komen zeker terug.

Gegeten op 17 juli 2016

chantie86

Via online reservering

Heerlijk buiten gegeten. Goede bediening en lekker vlees! Heel sfeervol buiten met vuurtjes en overkapping met lichtjes. Met de AH actie hier gegeten, helemaal goed!

Gegeten op 12 juli 2016

egbert56

Via online reservering

Met AH bon vriendelijk ontvangen en uitstekend gegeten (biefstuk van de haas). Mooi buitenterras , ontspannen sfeer en vlotte bediening.

Echte aanrader.

Gegeten op 15 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Santos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.