La Galleria Kurhausplein

2. Italiaans
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 352 11 56

dorien23

Heerlijk gegeten, pizza classica Met verse tomaten, lekkere wijn. Bediening was goed. Sfeervol echt Italiaans restaurant.

Gegeten op 24 februari 2015

emmamnan

Grasvloerbedekking weghalen. Ziet er armoedig uit.
Gamberoni grill smakeloos. Biefstuk taai met slechts een gebakken aardappel. Frites extra betalen.
Toast verbrand.
Weinig belangstelling voor gasten. Chef nergens te bekennen...
Koud binnen.

Gegeten op 6 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Emmamnan, vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad bij La Galleria aan het Kurhausplein. Is het mogelijk om een e-mail te sturen naar sales@entrada-restaurants.nl ?

Conn

Met zn tweeën op maandag zijn we hier geweest voor alleen een hoofdgerecht. Het personeel was snel maar niet erg vriendelijk. De pasta carbonara was precies wat je er van verwacht, best lekker.

lianda1

Kort geleden zijn wij met een groepje meiden bij La Galleria Kurhausplein in Scheveningen wezen dineren. Bij deze wil ik graag laten weten dat wij ontzettend lekker hebben gegeten en dat alles fantastisch geregeld was, van de menukaart met foto tot het vuurwerk in het dessert! Hartstikke bedankt voor de goede service, uw restaurant is zeker een aanrader!

Gegeten op 20 september 2014

wiak

We kozen het zomermenu en dat hadden we niet moeten doen. Voorgerecht bestond uit carpaccio van zwaardvis en tonijn, het hoofdgerecht bestond uit spaghetti met zeevruchten (erg veel mosselen) en een smakeloze panna cotta die rechtstreeks uit koelkast kwam. Alles bij elkaar een kwaliteit die op veel plaatsen in Scheveningen is te vinden. Een kwaliteit waar wij niet van houden.

Gegeten op 11 september 2014

Marga Schuurman

Wij komen al jaren bij Galleria, echter de laatste 2 jaar niet meer geweest. Vandaag bij het
Kurhaus. Goed en vriendelijk ontvangst. Heerlijke wijn (primitivo) carpaccio delend wat geen probleem is, hoofdgerecht kreeft met tagliatelle, fantastisch, en spaghetti met knoflook, olie en knoflook, extreem pittig, voor ons prima maar kan mij voorstellen dat niet iedereen van zooo pittig houdt. Wij hadden tafel 600, alles klopten, ondanks drukte ivm vuurwerk. Wij komen terug om alle redenen, goede bediening, fantastisch eten, goede sfeer!

Gegeten op 23 augustus 2014

Johnradder

Afgelopen zaterdag een Pizza gegeten...was niet wat we gewend waren bij Galleria....de "Quatro Stagione" was gedecoreerd met paprika's etc. uit een potje zuur, was echt smerig. Heb het gemeld en de vriendelijke bediening bood een drankje aan voor het ongemak (vanwege de BOB afgeslagen).
Verder had Galleria een zeer vervelende horeca controle van allerlei instanties (Politie-Douane-FIOD-Milleu) echt zo'n vervelende razzia van allerlei nare ambtenaren die een groot beslag legden op het restaurant, zeer vervelende mannen in uniform die zich zeer graag lieten zien, wat een misselijke mensen om op zaterdagavond een vol restaurant zo te belagen. Wij zagen dat er gasten waren die er zeer van ondersteboven waren...zeker kinderen vonden het eng...nogmaals wat een enge mensen die controleurs, deden alsof ze god waren. gelukkig liet het personeel van Galleria zich niet van de wijs brengen (ik ben er ook van overtuigd dat deze ambtenaren totaal voor niets waren gekomen).

Gegeten op 9 augustus 2014

bellisima

Na een heerlijk dagje zon, zee en strand lekker nagenieten bij La Galleria. Wat ik er zo bijzonder aan vind? De pizza's vind ik daar royaal belegd en er is genoeg keuze. Ook andere Italiaanse specialiteiten zoals scalopine á la Milanese niet te versmaden. Een minpuntje vind ik wel de salade die is wat povertjes samengesteld en geen dressing. Maar de bediening is zeer welwillend en heeft na onze opmerking over de sla meteen een nieuwe salade laten maken met lekkere dressing. Mijn tip aan de kok: doe dat gewoon standaard. Mijn moeder had gegrilde zalmfilet met spaghetti die erg smakelijk was. Daar ze verzot is op knoflook vroeg ze om extra knoflook en hup...binnen no time had ze een schaaltje extra vergine olijfolie met veel uitgeperste knoflook er in. Ze was helemaal happy en het kostte niets extra's. De locatie is aan de levendige boulevard met uitzicht op zee dus. Ook was er live muziek. Al met al vakantie-gevoel alom.

Gegeten op 1 augustus 2014

Tbrns

Heerlijk gegeten, zalm en ossenhaaspuntjes! Werden snel bediend! Echter was de bediening niet sociaal en vriendelijk. Hebben geen glimlach gezien. Twee heren die allebei onwijs chagarijnig keken. Ondanks het heerlijke eten nodigd het niet uit om terug te komen!

Gegeten op 6 juli 2014

jeroenthehague

De inrichting
Een sfeervol ingericht restaurant, en een mooi groot terras

De Menukaart
Uitgebreide menu kaart van Pizza's en pasta's tot biefstuk en vis.
De kaart is overzichtelijk en het de gerechten zijn niet te duur.

Het Personeel.

vriendelijk en behulpzaam personeel, spreken niet allemaal Nederlands, maar het Engels is ok.
Laten je rustig genieten van je eten en hebben ook goed in de gaten wanneer je weer wat wilt bestellen

De beleving
Het was hier lekker eten en vooral genieten.
De Pasta's zagen er goed.
De Pizza had voor mijn net een te dikke bodem, maar goed dat is een persoonlijke smaak voorkeur.

Gegeten op 14 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over La Galleria Kurhausplein in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over La Galleria Kurhausplein. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.