Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Galleria

2. Italiaans
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 352 11 56

lianda1

Kort geleden zijn wij met een groepje meiden bij La Galleria Kurhausplein in Scheveningen wezen dineren. Bij deze wil ik graag laten weten dat wij ontzettend lekker hebben gegeten en dat alles fantastisch geregeld was, van de menukaart met foto tot het vuurwerk in het dessert! Hartstikke bedankt voor de goede service, uw restaurant is zeker een aanrader!

Gegeten op 20 september 2014

wiak

We kozen het zomermenu en dat hadden we niet moeten doen. Voorgerecht bestond uit carpaccio van zwaardvis en tonijn, het hoofdgerecht bestond uit spaghetti met zeevruchten (erg veel mosselen) en een smakeloze panna cotta die rechtstreeks uit koelkast kwam. Alles bij elkaar een kwaliteit die op veel plaatsen in Scheveningen is te vinden. Een kwaliteit waar wij niet van houden.

Gegeten op 11 september 2014

Marga Schuurman

Wij komen al jaren bij Galleria, echter de laatste 2 jaar niet meer geweest. Vandaag bij het
Kurhaus. Goed en vriendelijk ontvangst. Heerlijke wijn (primitivo) carpaccio delend wat geen probleem is, hoofdgerecht kreeft met tagliatelle, fantastisch, en spaghetti met knoflook, olie en knoflook, extreem pittig, voor ons prima maar kan mij voorstellen dat niet iedereen van zooo pittig houdt. Wij hadden tafel 600, alles klopten, ondanks drukte ivm vuurwerk. Wij komen terug om alle redenen, goede bediening, fantastisch eten, goede sfeer!

Gegeten op 23 augustus 2014

Johnradder

Afgelopen zaterdag een Pizza gegeten...was niet wat we gewend waren bij Galleria....de "Quatro Stagione" was gedecoreerd met paprika's etc. uit een potje zuur, was echt smerig. Heb het gemeld en de vriendelijke bediening bood een drankje aan voor het ongemak (vanwege de BOB afgeslagen).
Verder had Galleria een zeer vervelende horeca controle van allerlei instanties (Politie-Douane-FIOD-Milleu) echt zo'n vervelende razzia van allerlei nare ambtenaren die een groot beslag legden op het restaurant, zeer vervelende mannen in uniform die zich zeer graag lieten zien, wat een misselijke mensen om op zaterdagavond een vol restaurant zo te belagen. Wij zagen dat er gasten waren die er zeer van ondersteboven waren...zeker kinderen vonden het eng...nogmaals wat een enge mensen die controleurs, deden alsof ze god waren. gelukkig liet het personeel van Galleria zich niet van de wijs brengen (ik ben er ook van overtuigd dat deze ambtenaren totaal voor niets waren gekomen).

Gegeten op 9 augustus 2014

bellisima

Na een heerlijk dagje zon, zee en strand lekker nagenieten bij La Galleria. Wat ik er zo bijzonder aan vind? De pizza's vind ik daar royaal belegd en er is genoeg keuze. Ook andere Italiaanse specialiteiten zoals scalopine á la Milanese niet te versmaden. Een minpuntje vind ik wel de salade die is wat povertjes samengesteld en geen dressing. Maar de bediening is zeer welwillend en heeft na onze opmerking over de sla meteen een nieuwe salade laten maken met lekkere dressing. Mijn tip aan de kok: doe dat gewoon standaard. Mijn moeder had gegrilde zalmfilet met spaghetti die erg smakelijk was. Daar ze verzot is op knoflook vroeg ze om extra knoflook en hup...binnen no time had ze een schaaltje extra vergine olijfolie met veel uitgeperste knoflook er in. Ze was helemaal happy en het kostte niets extra's. De locatie is aan de levendige boulevard met uitzicht op zee dus. Ook was er live muziek. Al met al vakantie-gevoel alom.

Gegeten op 1 augustus 2014

Tbrns

Heerlijk gegeten, zalm en ossenhaaspuntjes! Werden snel bediend! Echter was de bediening niet sociaal en vriendelijk. Hebben geen glimlach gezien. Twee heren die allebei onwijs chagarijnig keken. Ondanks het heerlijke eten nodigd het niet uit om terug te komen!

Gegeten op 6 juli 2014

jeroenthehague

De inrichting
Een sfeervol ingericht restaurant, en een mooi groot terras

De Menukaart
Uitgebreide menu kaart van Pizza's en pasta's tot biefstuk en vis.
De kaart is overzichtelijk en het de gerechten zijn niet te duur.

Het Personeel.

vriendelijk en behulpzaam personeel, spreken niet allemaal Nederlands, maar het Engels is ok.
Laten je rustig genieten van je eten en hebben ook goed in de gaten wanneer je weer wat wilt bestellen

De beleving
Het was hier lekker eten en vooral genieten.
De Pasta's zagen er goed.
De Pizza had voor mijn net een te dikke bodem, maar goed dat is een persoonlijke smaak voorkeur.

Gegeten op 14 juni 2014

poedacat

2e Kerstdag daar gegeten. Er was geen kerstsfeer, er was live muziek die zo luid was dat je geen gesprek kon voeren. Eten onder de maat, kortom voor ons nooit meer. Echte "toeristentent""

Gegeten op 26 december 2013

littlenightowl

Ik was 1 van een groep van 13. Het eten was heerlijk. Hierop was niets aan te merken. De bediening daarentegen wel. Ik kreeg een ander hoofdgerecht dan besteld. Omdat ik dit gerecht ook wel zag zitten (en smaakte prima), vond ik dit op zich geen probleem. Uiteindelijk is de prijs van het in eerste instantie bestelde hoofdgerecht dat goedkoper was, uiteindelijk berekend. Dus op zich netjes opgelost.
Maar, bij het nagerecht ging het ook mis. Toen iedereen zijn nagerecht al had gekregen, werd mij -voor de zekerheid- nog gevraagd wat ik had besteld. Ik was daardoor in de veronderstelling dat ik het alsnog geserveerd zou krijgen. Toen iedereen zijn nagerecht al op had en ik nog steeds niets had gekregen, besloot ik er niet nogmaals naar te vragen maar bij het afrekenen erop te wijzen dat ik mijn dessert niet heb gekregen. Het nagerecht stond inderdaad nog op de rekening en was er na mijn opmerking weer afgehaald.
Verder bleek een ander gerecht van een tafelgenoot ook op de rekening te staan, terwijl afgesproken was dat dit niet aangeslagen zou worden, omdat men niet tevreden was over het gerecht. Dit gerecht was niet van de rekening afgehaald. Tot slot bleek in plaats van 1, 2 flessen water aangeslagen te zijn.
Na deze opmerkingen richting de bediening en een aantal malen controleren, bleek de rekening uiteindelijk te kloppen. Controleren moet je sowieso, maar het is toch wel teleurstellend dat je uiteindelijk als klant de bediening erop moet wijzen wat er allemaal fout is gegaan en wat hersteld moet worden, en dat zij dit niet zelf in de gaten houden en direct herstellen. Naar deze vestiging van La galleria zal ik niet meer gaan.

Gegeten op 20 oktober 2013

marjan53

We hebben op een bank buiten gezeten. Lekker warm en relaxed. We kozen voor de bruschetta die hebben we gedeeld evenals de antipasta dat was een groot bord met allemaal lekkernijen. We hadden niet veel trek meer en namen samen een hoofdgerecht de 3 pasta's dit waren gevulde kussentjes met 3 verschillende smaken. Was wel lekker maar lauw en best aan de prijs want echt veel was het niet voor 15.50 euro. De tiramisu was voor 6.25 ook best duur. Je kon merken dat dit al lang van tevoren in het schaaltje was gedaan en het smaakte niet bijzonder. Fles water 5.50. Wijn smaakte goed voor een redelijke prijs. Mevrouw in de bediening is erg aardig en bedient goed en snel.

Gegeten op 26 september 2013

Schrijf zelf een recensie over La Galleria in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over La Galleria. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.