La Galleria

• 7.0

• 7.1

poedacat
  • Recensies in de laatste twee jaar

2e Kerstdag daar gegeten. Er was geen kerstsfeer, er was live muziek die zo luid was dat je geen gesprek kon voeren. Eten onder de maat, kortom voor ons nooit meer. Echte "toeristentent""

Gegeten op 26 december 2013

littlenightowl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik was 1 van een groep van 13. Het eten was heerlijk. Hierop was niets aan te merken. De bediening daarentegen wel. Ik kreeg een ander hoofdgerecht dan besteld. Omdat ik dit gerecht ook wel zag zitten (en smaakte prima), vond ik dit op zich geen probleem. Uiteindelijk is de prijs van het in eerste instantie bestelde hoofdgerecht dat goedkoper was, uiteindelijk berekend. Dus op zich netjes opgelost.
Maar, bij het nagerecht ging het ook mis. Toen iedereen zijn nagerecht al had gekregen, werd mij -voor de zekerheid- nog gevraagd wat ik had besteld. Ik was daardoor in de veronderstelling dat ik het alsnog geserveerd zou krijgen. Toen iedereen zijn nagerecht al op had en ik nog steeds niets had gekregen, besloot ik er niet nogmaals naar te vragen maar bij het afrekenen erop te wijzen dat ik mijn dessert niet heb gekregen. Het nagerecht stond inderdaad nog op de rekening en was er na mijn opmerking weer afgehaald.
Verder bleek een ander gerecht van een tafelgenoot ook op de rekening te staan, terwijl afgesproken was dat dit niet aangeslagen zou worden, omdat men niet tevreden was over het gerecht. Dit gerecht was niet van de rekening afgehaald. Tot slot bleek in plaats van 1, 2 flessen water aangeslagen te zijn.
Na deze opmerkingen richting de bediening en een aantal malen controleren, bleek de rekening uiteindelijk te kloppen. Controleren moet je sowieso, maar het is toch wel teleurstellend dat je uiteindelijk als klant de bediening erop moet wijzen wat er allemaal fout is gegaan en wat hersteld moet worden, en dat zij dit niet zelf in de gaten houden en direct herstellen. Naar deze vestiging van La galleria zal ik niet meer gaan.

Gegeten op 20 oktober 2013

marjan53
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben op een bank buiten gezeten. Lekker warm en relaxed. We kozen voor de bruschetta die hebben we gedeeld evenals de antipasta dat was een groot bord met allemaal lekkernijen. We hadden niet veel trek meer en namen samen een hoofdgerecht de 3 pasta's dit waren gevulde kussentjes met 3 verschillende smaken. Was wel lekker maar lauw en best aan de prijs want echt veel was het niet voor 15.50 euro. De tiramisu was voor 6.25 ook best duur. Je kon merken dat dit al lang van tevoren in het schaaltje was gedaan en het smaakte niet bijzonder. Fles water 5.50. Wijn smaakte goed voor een redelijke prijs. Mevrouw in de bediening is erg aardig en bedient goed en snel.

Gegeten op 26 september 2013

Natasha1983
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, lekkere wijnen, mooi en gezellig restaurant. Het nagerecht Tiramisu is zeker de moeite waard.
Wij komen hier terug!

Gegeten op 16 september 2013

chloehffmn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister met een vrijgezellenfeest een walking dinner gedaan. Telkens werd een gang ergens anders geserveerd. Voor het dessert moesten we naar La Galleria gaan. Ik had er prima verhalen over gehoord dus met goede moed daar heen. Na de vorige twee fiasco's aan gangen moest dit het wel goedmaken! Bij binnenkomst werd er gevraagd wat we wilden. Limoentaart stond er op het menu van de walkingdinner maar dat moest citroentaart zijn. Een iemand had zowel koffie als citroentaart. Haar taart werd alleen vergeten en het erge was nog dat de bediening er bijna een discussie van maakte of dat onze vriendin wel of geen taart had besteld. Jammer! De citroentaart was gewoon niet lekker. Er zijn vele lekkere recepten om huisgemaakte citroentaart te maken. Allen zoveel lekkerder dan een taart die uit de fabriek lijkt te komen! De citroen was ver te zoeken en het smaakte ook chemisch. Jammer, ik had graag een keer terug willen komen maar ik ga er nog even heel goed en lang over nadenken.

Ziocalogero
  • Recensies in de laatste twee jaar

De locatie is erg goed! Het is een grote eetgelegenheid met veel zitplaatsen. Wij hebben gemakkelijk gegeten, wat pizza's en salades. De kwaliteit is prima en je kunt ook niet veel meer verwachten. Wij zijn snel en prima bediend, de prijzen zijn gezien de locatie correct. Ciao!

Gegeten op 2 januari 2013

tijn026
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hallo, het eten was er prima, entrecote en de saltimbocca. Alleen erg jammer dat se service er slecht was. Het eerste drankje dat ging nog wel, maar daarna ..., met moeite onze maaltijd besteld, die kwam dan wel weer redelijk snel. Maar om nog wat te drinken te krijgen, dat ging niet, en hebben we uiteindelijk ook niet gehad. Wat ook opviel was dat de tafel enorm plakte, toen ik daar wat van zei kreeg ik een vaag antwoord over kleden die er nu niet meer waren, mooie smoes.

Gegeten op 4 januari 2013

stephanie11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer slecht. Decor was redelijk. Eten was zeer matig, pizza (Quattro Formaggi) was totaal niet warm, nog net aan lauw. De zalm pasta was ronduit smerig (smaakte erg chemisch).

Het ergste was nog de service:
Na een biertje besteld te hebben werd mijn onvriendelijk gevraagd of ik er nog 1 wilde. Hierop antwoordde ik dat ik niet hoefde, en straks misschien wilde. Komt de onvriendelijke man 10 minuten later met een biertje. Toen ik zei dat ik deze niet besteld had beweerde hij van wel en werd het biertje gewoon op de bon besteld. Nog nooit zoiets achterlijks meegemaakt. Ga hier nooit meer naartoe. Slechtste tent waar ik ooit gegeten heb.

Gegeten op 30 november 2012

RobLies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Water is een kostbaar goed en wordt alleen in dure flessen verstrekt. Een duidelijk minpunt, dat ik echter niet bij de bediening/service zal mee rekenen. Die was goed: snel, vriendelijk en adequaat. We namen het maandmenu. De herfstsalade als opening was smakelijk. De hoofdrechten, keuze uit zonnevis en eendenborst haalden maar net een voldoende, mede door het kwalitatief matige garnituur. Als dessert kregen we een punt taart met slagroom. Hoewel het geen griesmeel was, kreeg ik daarbij toch wel een sterke associatie. Misschien een volgende keer toch maar a la carte?

Gegeten op 29 oktober 2012

Giluca
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijk stevige vissoep gegeten vooraf en krab als hoofdgerecht. Ook worden er lekkere wijnen geschonken. Bediening sprak helaas gebrekkig Nederlands, maar dat mocht de avond niet verpesten. Hier ga ik vaker heen.

Schrijf zelf een recensie over La Galleria in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over La Galleria. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!