a TripAdvisor company

foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 1 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 2 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 3 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 4 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 5 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 6 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 7 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 8 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 9 foto's van Restaurant De Poort in De Lier - 10

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0174 516 999

Gezellige huiskamer compleet met open haard

Proef eigentijdse, seizoensgebonden gerechten met een flinke knipoog naar de Zuid-Europese keuken. Een plek waar je lekker de tijd kunt nemen en helemaal tot rust komt. De attente en vakkundige bediening adviseert je graag in de perfecte wijn-spijscombinatie.

BasenMarian

Via online reservering

Zaterdagavond gebruik gemaakt van de Shell vouchers. Er was een leuk menu samengesteld. 2 heerlijke vleesgerechten en een heerlijk dessert van rood fruit. Na nog te hebben genoten van een afsluitende koffie met friandises bedroeg de rekening slechts € 71,00. Dat was heer meer dan waard. In het verleden kwamen wij al bij de Poort, maar door deze hernieuwde kennismaking zullen we zeker terugkomen.

Gegeten op 30 april 2016

natmaryin

Via online reservering

We hebben gegeten met de shell actie. Keuzemenu uit twee voor- , hoofd- en nagerechten. Friet wordt als supplement extra gerekend. Op zich was het eten wel goed, maar helaas wat beperkt in keuze. We gaan zeker een keer terug maar dan " gewoon" a la carte. De wijnkaart is zeer uitgebreid met ruime keus uit wit en rood uit diverse landen. In tegenstelling tot vele restaurants heeft de poort goed zittende stoelen. Alles wordt geserveerd op relaxte wijze doch professionele manie in een mooie entourage. Zeker een aanrader.

Gegeten op 22 april 2016

m.sinaasappel

Via online reservering

De service was vlot en het eten smaakte prima. De openhaard geeft een extra gevoel van huiselijkheid. Wegens een concert uitvoering moesten we vroeg aan tafel en dat was geen probleem ook al maakten we gebruik van de Shell aanbieding. We hadden een beperkt keuze menu maar dat was voldoende uitgebreid: vooraf carpaccio voor beiden en zeewolf en lam met zwezerik als hoofdgerecht. Nogmaals smakelijk vers en mals. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 2 april 2016

d.de.koning

Via online reservering

We hebben erg lekker gegeten. Fijn dat ons ook een lekker biertje werd aangeraden dat perfect bij de gerechten pasten. De bediening was vriendelijk.

Gegeten op 18 maart 2016

alpho

Kwalitatief goed eten, maar aan de prijzige kant gezien de kleine hoeveelheden die voorgeschoteld worden. Decor : een beetje huiskamerstijl met een leuk open haard met zit gedeelte. De bediening vonden we van een wel heel bedenkelijk niveau: niet gastvrij (chagrijnig zelfs).... Gezien de prijs/kwaliteit verhouding zouden we hier niet meer zo snel heengaan.

Gegeten op 5 maart 2016

truvakan

heb vanavond met ze 4 gegeten 4 gangen met een word. Top. Vooraf v?s tartaar. Tussen gerecht zeebaars. F?le. Hofgerecht kalfwang en kalfs vlees. Goed op smaak. Dessert. Ijs met Jonny Walker. Zo lekkere ?js heb ?k noo?t gegeten ?k kom zeker. Aanrader

Gegeten op 18 februari 2016

aoro66np

Via online reservering

Het voorgerecht en hoofdgerecht was culinair goed.
Een spaanse huiswijn is lekker, niet ieder restaurant schenkt deze wijn.
De bediening was correct.

kevin.immers23

Via online reservering

huiskamersfeer! Eten was goed ! Al met al uitstekende avond gehad! Absolute aanrader! ..................................

shinshan

We hadden nog een AH actiekaart over en waar zouden we nog eens gaan eten. De Poort is toch wel een van mijn favoriete restaurants, dus met hoge verwachtingen hier weer voor gekozen.

Begonnen met een soort taartje van zalmmousse, zalmfilet en bieten. Erg bijzonder, mooi opgemaakt en lekker van smaak. Hier is iemand met passie bezig. Hierbij een prima passende wijn.

Hierna de kabeljauw met groenten. De vis is erg vers en lekker van smaak. Wellicht een iets te grote hoeveelheid. We hadden extra de patat met zelfgemaakte mayonaise besteld, prima.

Als nagerecht het kaasplankje. Prima, niets op aan te merken. Alle gerechten met een uitstekend passende wijn.

Minpuntje was het ontbreken van caffeinevrije koffie.

Kortom, nog steeds top. Gelukkig zat het restaurant nu ook wat voller.

ajdellebeke

Via online reservering

De Poort biedt je in een stijlvolle sfeer smakelijke, mooi opgemaakte haut cuisine gerechten voor een schappelijke prijs. Het wijn arrangement met prima bijpassende wijnen oer gang maakte het helemaal af

Gegeten op 29 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant De Poort in De Lier

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant De Poort. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.