a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 231 11 26

Mildred01

Hier gegeten met mijn vriend en diep teleurgesteld. Ik had de zalmfilet pasta pesto en hij de varkenshaas. De tijd tussen het brengen van de menukaart en het opnemen van de bestelling was redelijk lang, terwijl het niet zo druk was. Het eten kwam gelukkig snel, maar was helaas een teleurstelling. De pasta was veel te gaar en te veel olie, ik denk door de olie die van de zongedroogde tomaten af kwam. De zalmfilet vond ik ook erg droog. Mijn vriend vond zijn varkenshaas ''oke'' maar ook hij vond de groenten die erbij zaten A) te weinig en B) te ver door gegaard. Ze zijn 1 keer komen vragen of alles in orde was, maar toen had ik nog amper een hap genomen. Ik heb mijn pasta en zalm ook niet opgegeten en aangegeven dat ik het te ver door gegaard vond. Ik heb het niet teruggestuurd, omdat ik geen trek had in iets anders, maar ik heb wel feedback gegeven toen zij hierom vroeg. Vanuit servicegerichtheid zou ik als restaurant bijvoorbeeld een drankje van de rekening gehaald hebben. Ik zou hier zeker niet terug komen voor een diner.

Gegeten op 30 mei 2015

joffrey2

Ik blijf King Arthur leuk vinden. Het heeft een leuke sfeer. De service en het eten zijn prima. De laatste keer had ik ossenhaas en dat was best lekker. Mijn vriendin had pasta met zalm en was daar minder over te spreken. Het is niet van hoogstaand niveau, maar het is zeker een veilige keuze.

Gegeten op 30 mei 2015

ienseten2015

Vorige week hebben we met een groep van 30 personen een warme lunch genoten in King Arthur. Het eten was goed, voor onze veganist was extra moeite gedaan en de bediening was zeer vriendelijk. Alles liep op rolletjes. Een aanrader!

Gegeten op 22 mei 2015

pchii_

Wij hebben hier een stevige lunch gehad. Vroeg in de middag al aan de biefstuk die goed naar wens bereid was. Opvallend was de leuke, spontane en zeer vriendelijke bediening. Het restaurant ligt aan de grachten van Utrecht en dat geeft een sfeervol gevoel en ziet er zelf gewoon netjes uit. Een aanrader voor een lekkere lunch waarbij je zeer vrolijk wordt bediend.

Gegeten op 6 mei 2015

food-diner-drinks

Gezellig restaurant, leuk personeel en goed eten. De bediening is in voor een grapje. De burger moet je daar echt proberen grote burger met frietjes. Makkelijk maar erg lekker, en goed gelegen in het centrum van Utrecht

Gegeten op 10 maart 2015

NinanJ

Wat allereerst leuk is aan dit restaurant, is dat zij een ontzettend leuk terras hebben aan de oude gracht! Ze hebben genoeg ruimte en ook een uitgebreide keuze aan wijn en andere dranken. Vooral in de zomer is het echt een genot om hier te zitten. Ook binnen is het leuk en gezellig ingericht. De service hier is goed en het eten ook. Naar mijn mening zijn de gerechten over het algemeen wat simpel, maar dat maakt het er niet minder lekker op.

Gegeten op 17 februari 2015

FishingnicoS

Afgelopen donderdag geluncht in King Arthur, het was voor twaalven en de Zakkendrager was nog dicht. Een moderne zaak, wel wat druk en daardoor beetje massa gevoel.
Besteld de uitsmijter Rosbief. Heerlijk brood, zeer smaakvolle rosbief en erg zacht en ook nog eens mooi dun gesneden. Eieren van goede kwaliteit.
De kaart kan wat sprankelijker, ik raad aan zet er iets meer uitdagende lunch-gerechten op. Mijn mede tafelgenoten kozen voor Tosti, die was erg gewoontjes. Daarnaast de club-sandwich naturel, heerlijk en smakelijk, wel iets aan de prijs. Dan nog een uitsmijter kaas, prima uitsmijtertje. Bediening was positief met aandacht voor de klant.
Nu wat meer verrassends op de kaart en voor herhaling vatbaar. Door de mooie plek is het er al snel druk.

Gegeten op 5 februari 2015

monica36

Wij hadden scones besteld en warme chocolademelk. De scones smaakten droog alsof ze oud waren. De chocolademelk smaakte ook niet lekker. Het was niet romig en smaakte poederig. Op de vraag van de ober of alles naar wens was geweest antwoordde ik dan ook "nee". Waarop hij zei :" maar u heeft wel alles opgegeten". Tja daar had ik geen weerwoord op maar voor mij geen King Arthur meer.

Gegeten op 7 december 2014

jelle36

Ik ging met mijn familie (totaal 6 personen) uit eten bij King Arthur. We bestelden de varkenshaas (2x), schnitzel (2x), het hammetje en een bio Burger.

De varkenshaas was lekker en nog een beetje rood van binnen. Had wel warmer gemogen. Ze serveerde deze varkenshaas in een diep bord, wat zéér onhandig eten is.

De 2 schnitzels en de bioburger smaakten voldoende.

Het hammetje was een verhaal apart. Deze was níet gaar en daar hebben we iets van gezegd. Na een nogal onbeschoft gesprek met de kok kregen we één schnitzel hiervoor in ruil. Deze was nóg slechter dan het hammetje. Waardeloze oplossing. Apart was dat we maar 1 minuut op de 'vervangings-schnitzel' hoefde te wachten; kwam deze uit de magnetron o.i.d.??

Wat ook erg jammer was dat elk gerecht erg spaarzaam was wat betreft groente..

Gegeten op 20 september 2014

Frank_Wijnandsrade

Zoals altijd werd ik heel vriendelijk ontvangen bij King Arthur. De vrolijke en aardige gastheer werkt normaal achter de bar, maar kreeg deze avond als taak de gasten te helpen. En ondanks het feit dat de zenuwen hem nu en dan parten speelden, deed hij zijn uiterste best en ging hem dat goed af. Ik moet trouwens zeggen dat volgens mij het gehele personeel, ook de bescheiden kok, veel plezier heeft in hun job.
Ik koos voor het menu, een aanrader. Eerst kreeg ik een smaakvolle salade met rijkelijk veel Peking eend op een nestje van noedels met sojasaus en accentjes in de vorm van lenteui, gepofte tomaatjes en gedroogde tomaten begeleid door gesneden stokbrood met een kruidige en smeuige kruidenboter. Vervolgens bouillabaise met risotto. Een oog en tong strelende creatie met zalm en koolvis op een bed van risotto en Hollandse garnalen in een lekkere bouillon afgedekt door asperges, saffraankroepoek (met zijn aparte smaak) en grote garnalen. Aangezien de bouillon zo lekker was vroeg ik een lepeltje (tip) om het restant ook op te kunnen eten. Vervolgens een grand dessert, waarbij de bedrijfsleider in de val van de cheesecake (ik mag geen kaas) trapte. Op het moment dat hij het woord uitsprak besefte hij echter dat hij snel terug moest naar de keuken. Het grand dessert bestond uit mango ijs, een brownie, kokos- en boterkoek en rocky road. Allemaal gerechtjes die streden om de beste smaaksensatie achter te laten.
Jammer dat het menu iedere week wijzigt. Maar van de andere kant: de volgende keer is het anders, ook weer lekker en ontdek ik weer andere smaken. Lang leve de kok!

Gegeten op 11 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over King Arthur in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over King Arthur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.