a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 231 11 26

saskia305

Zeer slechte ervaring gehad vanmiddag bij king Arthur. Mijn vriendin bestelde venkelsoep en ik de zalmsalade (15.95). De soep kwam er redelijk vlot aan, ik kreeg een paar slordig gesneden stukken brood. De zeer zoute en niet verse soep was inmiddels al lang opgegeten toen mijn salade arriveerde: ze waren vergeten deze uit te serveren. En weg was de serveerster. Ik was met stomheid geslagen bij het aanzien van de salade. Een berg ijsbergsla, 1 schijfje komkommer, 4 zalm snippers en 2 olijven. Verder niet lekker op smaak gebracht. En dat voor de prijs van 15.95... Bij het afrekenen heb ik zelf aangegeven dat ik mijn gerecht wat magertjes vond voor die prijs, waarop de medewerker eigenlijk niet reageerde en wat geïrriteerd keek. Ik ben heel snel tevreden, maar over deze lunch echt niet.

Gegeten op 23 april 2016

madelinde

Gisteravond met 2 vriendinnen hier heerlijk gegeten.
We namen een stokbrood met smeersel vooraf. Voor 3 personen vond ik dit wat weinig. Er lagen 3 sneedjes brood voor ieder.
Vervolgens hadden we varkenshaas en kogelbiefstuk als hoofdgerecht. Dat was heerlijk. Precies goed medium gebakken.
Als nagerecht hadden we een brownie en een cheesecake.
De brownie heeft een goede smaak, alleen jammer dat er rozijnen in zitten.
Cheesecake, voortreffelijk!
Al met al heerlijk gegeten en zeker voor herhalingvatbaar.

Gegeten op 10 februari 2016

Marian1956

We kregen een mooie tafel bij het raam en kozen voor het maandmenu. We hadden een rilette van eend en daarna wild zwijn biefstukjes . Geen nagerecht genomen want we zaten na 2 gangen vol. Bediening was heel vriendelijk en vlot en dacht mee met het uitkiezen van het menu.
prijs kwaliteit is goed!

Gegeten op 22 december 2015

steven2611

Waren met een groep aan het eten bij King Arthur. Vooraf hadden we brood met kruidenboter en bitterballen. Brood met Kruidenboter was zeer standaard en weinig bijzonders. Als hoofdgerecht de biefstukjes van WIldzwijn genomen met groenten. Dit was een gerecht buiten de menukaart om.
Bij het bestellen werd meteen gevraagd of ik echt maar 1 gang wilde. Achteraf snapte ik ook waarom gezien de grootte van het gerecht. Dit was echt minimaal in mijn ogen. Qua bediening en decor was het een ruime voldoende.

Gegeten op 18 december 2015

lekkerewijn

Na een paar uurtjes te hebben gewinkeld te hebben , kwamen we bij King Arthur terecht. We hebben hier het maandmenu gegeten. Het waren verassend leuke gerechten. We hadden een rilette van eend vooraf erg smaakvol. Daarna wild zwijn biefstukjes en als nagerecht een parfait van stroopwafel. Erg goed gegeten. Bediening was ook erg vlot met onze drank bestelling. Kom hier zeker terug.

Gegeten op 3 december 2015

ben119

Allereerst vriendelijke ontvangst bij de deur. Mooie tafel met uitzicht op de gracht. Gedrieën (2 zusjes en ik) zelfde voor- en hoofdgerecht: eenden rille in krokant deegschelpje en heerlijke chutney. Daarna alle drie everzwijn (mooi rosé) met krokante buitenkant op een bedje van knapperige groente. Wijn chardonnay was prima. Heerlijk gegeten, gezellig en vlotte bediening en een leuke menuprijs (19,95). Zeker aan te bevelen als je van 'wild' houdt.

Gegeten op 4 december 2015

Frits_Bakker

Gisteren voor het eerst in lange tijd weer gegeten bij King Arthur. Hadden we eerder moeten doen. De vorige keer was het al top. En ook deze keer was alles zoals we het graag zien. Vriendelijke, snelle bediening. Een niet al te uitgebreide maar wel veelzijdige kaart en de mooiste plek aan de Oudegracht. Mijn vrouw ging voor het dagmenu. Een prima gebakken Wild Zwijn biefstuk met mosterdsaus. Ikzelf ging weer voor de Hamburger. Simpel maar lekker! Na had mijn vrouw een parfait van speculaas. Ikzelf nam genoegen met een Irish Coffee. Parfait was ook heerlijk. King Arthur blijft een aanrader voor ons.

Gegeten op 2 december 2015

jeroenencaroline

Hier even tussendoor wat genuttigd op een zaterdag... We kwamen binnen, en gingen zitten bij een tafeltje bij 't raam... Werden daar gelijk (en niet geheel vriendelijk) verzocht weg te gaan, omdat dat een plaats voor 4 personen was...
Naar een andere plek.... En wat schetst mijn verbazing: 10 min. later gaan er 2 mensen zitten, en dat kan wel. Echt belachelijk!
Personeel straalt niks uit.
Drinken was ok, maar bestelde carpaccio was echt niet te eten, en leek zeker niet van verse haas gesneden te zijn.
Al met al, geen aanrader om hier te gaan zitten...
Van binnen ook niet gezellig, plafond doet 'fabriek achtig aan'
Beetje jammer allemaal....

Gegeten op 20 november 2015

KlaasNoordeman

Gegeten op 21 november 2015

ton170

Eerste keer bij king arthur.dochter jarig werd onverwacht verwend met een verjaardags toetje en er werd ook nog gezongen top erg vriendelijk en meegaand gr ton kreuger

Gegeten op 2 november 2015

Schrijf zelf een recensie over King Arthur in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over King Arthur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.