Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Heuvelrug

1. Amerikaans

De Heuvelrug

1. Amerikaans
  1. Toon telefoonnummer 0343 461 118

HenkenCynthia

Wij komen hier al jaren als kerstuitje van het bedrijf. Het eten is uitstekend, de sfeer is goed en het is goed betaalbaar. Wat krijg je daarvoor:
- vooraf brood uit de oven met gesmolten kruidenboter, keus uit 3 soorten soep met stokbrood en kruidenboter;
- er is een enorme keus aan vlees en is echt van topkwaliteit, daarnaast is er ook nog kip en vis;
- de schalen met rauw vlees en vis staan in het ijs en wordt regelmatig aangevuld om bederfing te voorkomen;
- salades; friet, sausjes en toetjes;
- altijd een goed gevuld glas;
- gezellig personeel;
- na het eten gezellig naborrelen bij de open haard of aan de bar.

Tot volgend jaar!

Gegeten op 14 december 2013

Chantalw

Gisteren met 8 meiden hier gegeten Het enige positieve was de vriendelijke jongen van de bediening die erg z'n best deed. Slechte ambiance (de verf bladdert van de tafels), geen groentes bij het diner en matig vlees wat allemaal al voorgemarineerd is, waar dus niet iedereen op zit te wachten. Er waren wel geteld 3 salades waarvan er 2 niet eens vers zijn. Bij 1 van de dames zat een vieze haar in deze salade. Naast deze feiten liep er ook continue een muis rond, zo'n 8 meter van onze tafel vandaan. Dit schijnt allemaal normaal te zijn bij de eigenaren. Om de muis te verdrijven werd een schaaltje gif nààst onze tafel geplaatst. Ook dit is onacceptabel. Vervolgens kregen we de rekening (waar sowieso teveel drankjes op stonden) en wij € 24,50 per 'diner' voor een paar stukjes vlees moesten afrekenen. Ronduit schandalig, geen hygiëne en ongedierte op de vloer. Voor ons: eens en nooit meer.

Gegeten op 22 juni 2013

john-margot

in een woord een geweldig restaurant met een super service!!. in het in 2012 een gastic bypass gehad en wij waren door familie uitgenodigd om mee uit eten te gaan. na het reserveren belden ze terug naar mijn zus om te vragen wat ik wel of niet mocht eten. toen wij aan kwamen werden we gelijk verwelkomt en werd er gelijk gevraagd wie de gpb had ondergaan, waarna de eigenaar naar ons toe kwam om mij te vertellen dat hij een speciaal bordje met licht verteerbaar eten voor mij had gemaakt of ik misschien andere wensen had en als ik nog iets nodig had moest ik maar een gil geven en dan werd het geregeld. over de hele avond werd er door de gastheer en vrouw regelmatig gevraagd of het smaakte en of ik nog iets te wensen had. als dessert had hij voor mij (omdat ik geen roomijs mag) een waterijsje met een klein beetje slagroom en aardbeien geserveerd zodat ik toch een toetje kon eten. Ik ben verschillende keren in het afgelopen jaar uit eten geweest en heb deze uitmuntende service nog nooit meegemaakt, en de kosten... voor de prijs van een kindermenu terwijl ik het gevoel had dat ik de beste verzorging kreeg van iedereen. een hele dikke 10 voor dit restaurant en zijn personeel. Dank jullie wel voor de geweldige avond die wij bij jullie hebben mogen genieten van de service en het voorteffelijke een.ondanks dat wij ruim 100 km van jullie af wonen, komen wij zeker nog eens gebruik maken van jullie service,eten, en gezelligheid.

mvg fam Kuijpers uit Waalre

Gegeten op 2 maart 2013

fschalkwijk

• Goed

Leuk idee om zo te eten. Vlees en vis zien er goed uit en smaken prima...... natuurlijk zelf klaar gemaakt. Enig minpuntje onze dochter van 3 jaar, die 3 patatjes heeft gegeten moest wel voor het volledige kinderprijs betalen.

Suus1987

• Uitstekend

Echt het lekkerste BBQ-restaurant dat wij kennen! Heel veel keuze, heerlijke aardappeltjes en het brood vooraf is ook geweldig! De sfeer is gezellig, leuke muziek ook. Ga zo door!

Aenesthesia

• Goed

3 mei gegeten met een groep van 10 personen. Lekker buffet en een goede sfeer. Voor een gast met vleesallergie werd een speciale visschotel opgediend. Het barbequeen met z'n allen aan tafel heeft wel iets wat je in een gewoon restaurant niet ervaart.

basenester

• Goed

Wij zijn er met 30 man gaan eten. We werden verdeeld over 3 tafels wat logisch is met zo'n grote groep. Midden in de tafel zat een kolenBBQ die al flink warm was.Daarna kregen we uitleg over de gang van zaken omdat je toch met rauw vlees te maken hebt.
Het assortiment vlees was goed en de kwaliteit van het vlees ook. Al had er van mij wat meer bijproducten mogen zijn. Ik miste mijn stokbrood! Al met al echt heerlijk gegeten en veel gedronken want zodra het glas leeg was stond er al een meisje naast je of je nog wat te drinken wilde.
Een geschikt restaurant voor grote groepen.

Proever18254

• Uitstekend

Restaurant waar je heel prima kunt barbecuen. De barbecue zit in je tafel gebouwd. Het vlees, de vis en de nasi staat midden in de zaal in wokschalen en wordt koud gehouden door ijs. Je kunt onbeperkt halen en alles wordt ook weer netjes aangevuld. De keuze is zeer ruim! Er zijn 13 soorten vlees en vis, variërend van sate tot biefstuk, van zeewolf tot hamburger. De saladebar is klein maar redelijk. Supervriendelijke bediening! Wij komen hier zeer regelmatig, het blijft leuk. Bij mooi weer kun je zelfs buiten barbecuen.

Proever17567

• Uitstekend

Lekker eten, alles zelfbediening, zelf soep, vlees(+alles wat er bij hoort) en ijs pakken. Gezellige omgeving en leuk personeel.

Schrijf zelf een recensie over De Heuvelrug in Leersum

Schrijf hieronder je recensie over De Heuvelrug. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.