a TripAdvisor company

1. 8,2 10 1 2

2. 8,4

3. 7,7

bje

Op 16 augustus 2015 zijn wij hier met een groep van 13 vrienden gaan eten. Voor de meeste was het een verrassing want één stel moet het boeken en elk jaar een ander restaurant. Het regende deze dag behoorlijk. De ontvangst was zeer vriendelijk en de gastvrouw zei dat we plaats konden nemen bij de open haard. Later gingen we aan de grote tafel en kregen uitleg over de gang van zaken. Er was een buffet met zeer veel soorten vlees, er waren drie smaken soep, een saladebuffet en een toetjesbuffet. Langzaam liep het restaurant vol met gasten. Er was een gemoedelijke sfeer. De tafels staan ruim opgesteld waardoor je geen last hebt van de andere gasten. Hier komen we zeker nog eens terug.

Gegeten op 16 augustus 2015

Maik_

Spontaan aangeland bij BBQ-restaurant de Heuvelrug en dit was zeker niet de laatste keer. Fijne ontvangst door de lieve gastvrouw en de eigenaar. Zowel het vlees als de bijgerechten waren voortreffelijk. Zo hoort een BBQ restaurant te zijn. Superveel en met liefde bereid. De prijzen zijn zeer netjes. Het restaurant is schoon. Kortom, ons eerste bezoek inspireert het volgende. Ik kan niet wachten om plaats te nemen aan de BBQ-tafels! Een absolute aanrader.

Gegeten op 1 augustus 2015

HenkenCynthia

Wij komen hier al jaren als kerstuitje van het bedrijf. Het eten is uitstekend, de sfeer is goed en het is goed betaalbaar. Wat krijg je daarvoor:
- vooraf brood uit de oven met gesmolten kruidenboter, keus uit 3 soorten soep met stokbrood en kruidenboter;
- er is een enorme keus aan vlees en is echt van topkwaliteit, daarnaast is er ook nog kip en vis;
- de schalen met rauw vlees en vis staan in het ijs en wordt regelmatig aangevuld om bederfing te voorkomen;
- salades; friet, sausjes en toetjes;
- altijd een goed gevuld glas;
- gezellig personeel;
- na het eten gezellig naborrelen bij de open haard of aan de bar.

Tot volgend jaar!

Gegeten op 14 december 2013

Schrijf zelf een recensie over De Heuvelrug in Leersum

Schrijf hieronder je recensie over De Heuvelrug. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.