• foto's van Griftpark 1 in Utrecht - 1

• 7.1

• 7.1

corrievdkant
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met grouponbon. Weinig keus op de kaart. Ik had het vegetarische gerecht wat echt niet lekker was. Mijn man had de rib-eye (plakken vlees) die echt lauw waren.
Wij hadden het idee dat er veel uit een pakje kwam.
Het meisje wat ons bediende was echt heel slordig gekleed en had een truitje met veel vlekken aan. Wij gaan hier dan ook niet meer eten.

Gegeten op 13 april 2014

mrudolf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Even geluncht met m'n jarige vrouw! Salades zijn altijd goed in griftpark. Grote salade nicoise voor ruim 8 euro is goed! Daarbij een standaard roseetje, heerlijk in het zonnetje buiten gezeten. De banken mogen wel een keer schoongemaakt worden, verder goed!

Guusje-Utrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar weken geleden gegeten bij Griftpark 1. Mooie locatie, lekker gegeten (ik had de zalm als hoofdgerecht, zeer goed!), prijs/kwaliteit verhouding helemaal goed... maar, de bediening liet wel wat te wensen over. De ober was zeer kortaf en niet erg behulpzaam aan tafel. Zo voel je je niet erg welkom! Ik kom hier over een tijdje wel weer een keer terug (voor het lekkere eten), hopelijk is de bediening dan wat gastvriendelijker?

Gegeten op 28 januari 2014

veertje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier. Gerookte en gemarineerde zalm vooraf met japanse salade erbij. Daarna de hertenrug met cantharellen. Perfect klaargemaakt! De bijgeleverde salade met geitenkaas was super, evenals de gegratineerde aardappelen en de frites. Alles zeer smaakvol. Heerlijke rode en witte erbij. Afgesloten met thee inclusief een heerlijke chocolade lolly.

Gegeten op 7 november 2013

Mijn-zoon-is-kok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant was voor de helft gevuld. Niet gek op een dinsdag avond. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken. De vriendelijke bediening bezorgde snel de drankjes en verraste ons met een schaaltje noten en olijven.

Het voorgerecht was voor mij rundercarpaccio (standaard) en voor mijn tafelgenoot -visliefhebber- een behoorlijke moot gerookte en gemarineerde zalm. De sobere opmaak accentueerde de zalmsmaak. Zo hoort het. De avond was voor mijn disgenoot toen al geslaagd.
Als hoofdgerecht namen we beiden de eendenborst met aardappeltaart. Smaakte goed, doch kon wat malser.
Nagerecht voor de een Tiramisu. Duidelijk huisgemaakt en niet uit een blik. Erg lekker. De pecannotentaart met karamelsaus voor de ander (een zoetekauw) was zelfs voor hem erg heftig (zoet dus). Doch een liefhebber van bijvoorbeeld baklava zal bord en vingers er bij aflikken.
Mijn disgenoot dronk de gehele avond prikwater (€ 2 per fles, goedkoop). Ik dronk bij de Carpaccio een Italiaanse Merlot (€ 3,60 per glas, prima). Bij het hoofdgerecht een Tempranillo uit 2010. Met zijn € 5 voor een glas een tikkeltje prijzig, maar wel lekker.
De bediening is vriendelijk doch leek soms in gedachten even elders.
Onze Grouponvoucher maakte de avond zeer betaalbaar. daarom een beetje extra fooi gegeven.

Gegeten op 22 oktober 2013

jdvutr1

Lunch in Griftpark 1.
Mooi interieur, krantje om te lezen. Tafels staan niet te dicht op elkaar wat prettig overkomt.
Gegeten: 1 x 12-uurtje (Kroket, Ham, Kaas en 3 boterhammen). Verse Jus. Koffie. Plakje cake.
Het eten was zeker goed. Lekkere kroket, royaal ham en kaas en vers brood. Goede jus. Koffie en cake waren ook niet verkeerd.
De bediening is snel en vriendelijk. Alhoewel de zaak redelijk vol zat (er zaten zelfs mensen op het terras) stond de lunch snel op tafel. De bediening (2 dames) zijn vriendelijk en werken zeker hard, net zoals de keuken.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, voor nog geen 12 euro lekker gegeten en gedronken in een prettige ambiance. Een aanrader !

Gegeten op 15 oktober 2013

GoedeProevert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk buiten in het zonnetje, vriendelijke bediening, maar helaas was het eten wat minder. De Lamsbout, die niet op de kaart stond, bleek een soort rollade plakjes te zijn die niet heel smaakvol waren (en de saus maakte dat helaas ook niet goed). De m"Mixed grill" bleek een enkele spies te zijn van 5 stukken hetzelfde vlees (waarschijnlijk runderhaas?). Jammer!

Gegeten op 28 juli 2013

speedystevie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier twee weken geleden gegeten met negen anderen. We waren die dag de hele tijd in het park en toen onze magen begonnen te knorren, zijn we maar naar het naastgelegen restaurant gegaan.

Ik kan eigenlijk kort zijn over dit restaurant. De locatie is wel (redelijk) mooi, maar voor de rest vind ik het een doorsnee restaurant. Vriendelijke bediening, normale inrichting en menukaart wat doorsnee is.

Het restaurant heeft niks extra's wat eruit springt. Ik weet niet of dat de bedoeling is van de stafleden, maar zou het zonde vinden als het 'maar' een doorsnee restaurant zou zijn.

Gegeten op 9 augustus 2013

nls
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij mooi weer is dit een leuke locatie zo middenin het Griftpark. Maar verder heeft het niet heel veel uitstraling. De bediening is vriendelijk, maar qua kaart is het allemaal niet heel bijzonder; nogal doorsnee en niet heel verrassend. Datzelfde geldt voor het eten: niet spectacualair goed, maar ook niet slecht. Prima om een keer geweest te zijn, maar ik zal niet snel weer terug gaan.

Gegeten op 14 juli 2013

astridmiguel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wegens de goede recensies in een krant zijn wij naar dit restaurant gereden. Helaas zijn wij zeer teleurgesteld.
De bediening was uiterst vriendelijk en de maaltijd werd snel geserveerd. De door mijn collega bestelde Oude Amsterdamse Kaas omelet zag er goed uit maar was helaas niet goed gaar.De salade Nicoise, door mij besteld, zag er heel erg mooi uit. Helaas was de salade niet goed gewassen en liep er even later een redelijk grote naaktslak over mijn bord tussen de sla.

Gegeten op 4 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Griftpark 1 in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Griftpark 1. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!