Groot Café Restaurant De Griffel

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 220 33 56

OnnoN

Gezellig en warm ingericht. Hoewel de stoelen wel enigzins eenvoudig zijn. Zowel lunch als diner is hier zeker aan te bevelen.

Gegeten op 7 maart 2015

Proever73827

We hadden dit restaurant al vaak op o.a. vakantieveilingen zien staan, en dachten dus dat het een restaurant in nood zou zijn. Zo zag het er ook uit aan de buitenkant..Maar toen we binnenstapten, werden we verrast door de gezelligheid: het zat stampvol, en de bruin-cafe-sfeer was overal, zonder dat het een cafe is....
De kaart is goed gevarieerd, het eten origineel. Aan de bereiding schort zo af en toe wat (te weinig gekruid, te weinig gebakken etc) , maar dat mag de pret niet drukken.

Gegeten op 14 maart 2015

markvb1

Via vakantieveilingen hier gekomen. Uitmuntend 3 gangen proeverij met 9 gerechtjes. Toch een keer leuk om iets voorgeschoteld te krijgen wat je normaal niet zou kiezen en het smaakte allemaal voortreffelijk. Ook niet te zuinig met de gerechtjes, bijvoorbeeld gevulde cannelloni, lekker stuk zalm en een goede medium rare biefstuk. Daarbij nog groenten en frites. Tafeltje in de tuinkamer is leuk en geeft een mooie ambiance, was wel wat aan de frisse kant. Service verder uitmuntend, niet opdringerig met drinken etc. terwijl je toch voordelig eet.

Gegeten op 23 december 2014

pisquared

Gisterenavond hier met mijn ouders gegeten. Zij hadden beiden de vakantieveiling aanbieding (proefmenu) en ik nam spareribs. Het was allemaal erg goed en we waren verbaasd over de kwaliteit. Spareribs waren gewoon goed, maar het proefmenu was echt uitmuntend. Toetje van creme brulee in peer was ook heerlijk. Porties waren groot genoeg, maar het was zo lekker dat ik nog wel meer had gelust! Aanrader!

Gegeten op 17 januari 2015

edkwint

Gisteren hier proeverij via vakantieveilingen gegeten dit was een leuke uitdaging die goed bevallen is zeer attente bediening mooi restaurant en het eten was zeer goed doen we zeker nog een keer

Gegeten op 1 januari 2015

reijersen

Nu twee keer een proeverij genoten via Vakantieveilingen. Erg lekker! De Griffel laat zich niet kennen voor die prijs (die wellicht niet uit kan). Beide keren heerlijke hapjes en een fijne, gastvrije bediening. We hebben genoten!

Gegeten op 29 december 2014

Roos2014

Een zeer gezellig grand café met vriendelijk personeel. Wij hadden de proeverij voor twee personen via VakantieVeilingen aangeschaft voor een klein prijsje. Dit zijn drie gangen met in iedere gang drie verrassingsgerechten van de kaart. Wij hebben heerlijk gegeten! We gaan hier vaker naar toe.

Gegeten op 4 november 2014

chrissie6

Gegeten op 17 oktober 2014

Lilafine

Het eerste dat in me opkomt als ik aan De Bilt denk ...is : het KNMI , en ik denk dan helemaal niet aan een romantisch verbouwd oud schooltje, maar dat is precies wat het is. De sfeer is lekker donkerbruin met een prachtige serre-achtige binnentuin waar het dak in de zomer open kan ?
We aten heerlijke zalm en mijn partner zeebaars in mooie partjes opgediend. Koffie met feestelijk gepresenteerde bonbons en likeur na, en onze avond was weer top.We komen terug.

Gegeten op 13 oktober 2014

kvandalen

Geluncht bij de griffel, de broodjes lekker warm en rijkelijk belegd het duurde alleen een beetje lang. De ijs in me wijn was ik niet over te spreken. Voor de rest de binnentuin misschien iets aan verandering toe?

Gegeten op 1 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Groot Café Restaurant De Griffel in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Groot Café Restaurant De Griffel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.