Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Groot Café Restaurant De Griffel

1. Restaurant
  2. Internationaal

Groot Café Restaurant De Griffel

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 220 33 56

pisquared

Gisterenavond hier met mijn ouders gegeten. Zij hadden beiden de vakantieveiling aanbieding (proefmenu) en ik nam spareribs. Het was allemaal erg goed en we waren verbaasd over de kwaliteit. Spareribs waren gewoon goed, maar het proefmenu was echt uitmuntend. Toetje van creme brulee in peer was ook heerlijk. Porties waren groot genoeg, maar het was zo lekker dat ik nog wel meer had gelust! Aanrader!

Gegeten op 17 januari 2015

edkwint

Gisteren hier proeverij via vakantieveilingen gegeten dit was een leuke uitdaging die goed bevallen is zeer attente bediening mooi restaurant en het eten was zeer goed doen we zeker nog een keer

Gegeten op 1 januari 2015

reijersen

Nu twee keer een proeverij genoten via Vakantieveilingen. Erg lekker! De Griffel laat zich niet kennen voor die prijs (die wellicht niet uit kan). Beide keren heerlijke hapjes en een fijne, gastvrije bediening. We hebben genoten!

Gegeten op 29 december 2014

Roos2014

Een zeer gezellig grand café met vriendelijk personeel. Wij hadden de proeverij voor twee personen via VakantieVeilingen aangeschaft voor een klein prijsje. Dit zijn drie gangen met in iedere gang drie verrassingsgerechten van de kaart. Wij hebben heerlijk gegeten! We gaan hier vaker naar toe.

Gegeten op 4 november 2014

chrissie6

Gegeten op 17 oktober 2014

Lilafine

Het eerste dat in me opkomt als ik aan De Bilt denk ...is : het KNMI , en ik denk dan helemaal niet aan een romantisch verbouwd oud schooltje, maar dat is precies wat het is. De sfeer is lekker donkerbruin met een prachtige serre-achtige binnentuin waar het dak in de zomer open kan ?
We aten heerlijke zalm en mijn partner zeebaars in mooie partjes opgediend. Koffie met feestelijk gepresenteerde bonbons en likeur na, en onze avond was weer top.We komen terug.

Gegeten op 13 oktober 2014

kvandalen

Geluncht bij de griffel, de broodjes lekker warm en rijkelijk belegd het duurde alleen een beetje lang. De ijs in me wijn was ik niet over te spreken. Voor de rest de binnentuin misschien iets aan verandering toe?

Gegeten op 1 oktober 2014

FabianRinkema

Geluncht bij de Griffel, genoeg keuze uit lekkere broodjes die ook prima smaken.
De bediening kan hier en daar nog wel verbeteren. Het decor ziet er leuk en gezellig uit, vooral het achter gedeelte.

ellen103

Met 15 personen hier gegeten. Met een grote groep krijg je een keuze menu. Prima keuzes uit vlees, vis of vegetarisch. Wijn was ook dik in orde. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 juni 2014

lladrijona

we waren bij de griffel met een grote groep mensen. ze hadden een speciale kaart omdat we dus met zo veel mensen waren. wij als groepje in de grote groep sloegen het voorgerecht over. dat kon blijkbaar niet dus ik heb een uur moeten wachten op mijn droge roodbaars van 18,50,-.
sorry, maar het eten is walgelijk en zeker met dat soort prijzen. schandalig voor een eetcafé. ik ben de moeilijkste niet maar ik geef nog een vorbeeld; ze hadden ook wat op de kaart wat ze een spinazie taartje noemden. dat was een bakje met aardappel spinazie en een eitje erdoor. prijs?
fout. 16 euro.
het eten leek rechtstreeks uit de vriezer te komen nadat het was gekocht bij de groothandel. prima maar niet met deze prijzen. de bediening loopt rond alsof ze er geen zin in hebben en ze wilden in geen enkele vorm een uitzondering maken. er zijn weinig lichten dus ik moest mijn zaklamp op mijn Iphone erbij pakken om te zien wat er op mijn bord lag.

Schrijf zelf een recensie over Groot Café Restaurant De Griffel in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Groot Café Restaurant De Griffel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.