Groot Café Restaurant De Griffel

• 6.3

• 7.5

sconnema14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel gezellig en mooi restaurant in de Bilt. Aardige bediening en erg smakelijk eten. De wachttijd voor een gerecht is soms wat lang, maar voor de rest een heel goed restaurant!

Gegeten op 20 december 2013

Dev
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag met 9 meiden hier gegeten. Het personeel die vroeg wat we wouden drinken en vervolgens duurde t een kwartier voordat we t kregen ook lang op de kaart moeten wachten ... Veder onder t eten geen een keer gevraagd of het smaakte of het naar wens was? Want dat was het niet bij de capparcio zat er meer sla op als capparcio zelf en bij ons hoofdgerecht vroegen we om sparips wat het verschil is tussen een grote en een kleine portie waarop reageerden de ober dat een kleine 1 rip is en een grote 2 vervolgens kreeg me vriendin 1,5 rip dus riep de ober en de ober zei dat die het ging overleggen in de keuken want ze zegt ik betaal hier 9,- meer voor en ik heb maar een halve meer als een kleine vervolgens zij de ober dat dit een grote is en niet voor een kleine kan aangeslagen worden.. En me andere vriendin die vroeg de saté saus appart bij der saté vlees maar kreeg vervolgens geen saté saus. Als toetje bestelde we een taart van chocola omdat ons vriendinnetje jarig was en we t wel leuk vonden om haar zo te verassen vervolgens betaalde we voor die taart 74,25 terwijl er munt blaadjes op lagen en 3 aardbeien en een paar druifen wij miste de slagroom of iets lekkers erbij en de taart vonden wij ook niet smaken de taart viel al uit elkaar er zat een harde bodem onder die veel te dun was kortom zijn we slecht geholpen en hebben we veel te veel betaald!!!!

ievk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier een heerlijke hertenbiefstuk gegeten en als toetje een chocoladetaartje. Het toetje was niet heel bijzonder, maar de hertenbiefstuk was prima bereid. De gerechten worden mooi gepresenteerd. Erbij kregen we brood met kruidenboter en frietjes. De service is oké, maar elke keer een ander. Je kunt ook zitten in de serre of binnentuin, dat zijn wel mooie gedeeltes.

Gegeten op 23 januari 2014

vincentleers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst in de Griffel geweest. Het eten was heerlijk, vooraf de carpaccio, vers met heerlijke parmezaan. Daarna de pappardelle. Simpele pasta met spinazie en champignons, maar een prima maaltijd. De bediening was vriendelijk en was attend! heerlijke avondje gehad

Gegeten op 19 december 2013

RFischer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al jaren kom ik hier een aantal keren per jaar en de laatste maanden wat vaker. Waar vroeger het eten erg lang duurde, wisselend was én de bediening hierin meeging merk ik de laatste tijd vooruitgang. De bediening doet het niet altijd helemaal juist maar is attent, vriendelijk en welwillend. Het eten is de laatste tijd een feestje, nooit meer is iets koud of duurt iets buitensporig lang. Daarbij is de prijs kwaliteit erg prima. Aanraders? Saté en spare-ribs. Helemaal passend in de bruine kroeg setting waarin je zit. Lekkere biertjes van de tap en gezelligheid.
Mocht je hier al lang niet geweest zijn of zelfs nog nooit? Zeker eens doen als je gewoon even lekker zin hebt in een 'grand café' hapje.

Gegeten op 30 november 2013

dezepersoon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier heel gezellig gegeten met een groep vriendinnen. De sfeer is gezellig, de stoelen zitten lekker en ik heb (ondanks alles) toch een gezellige avond gehad.

Het eten komt in porties die groot genoeg zijn (met keuze tussen 'klein' en 'normaal') maar is niet veel bijzonders; de kipsaté heeft maar weinig smaak en er zitten amper groenten bij. Ik heb eigenlijk vooral de frieten gegeten en de rest van mijn eten laten liggen. Het nagerecht (thee met bonbons en likeur (in een vies glas)) was lekker maar ook niet heel bijzonder.

We hebben lang moeten wachten voordat het personeel ons een tafel wees, toen lang moeten wachten op de kaart, lang moeten wachten op het hoofdgerecht en lang moeten wachten op het nagerecht. Er zijn veel bestellingen niet/verkeerd opgenomen. Wat ik nog wel het minst net vond is dat er op onze rekening btw is gerekend die niet bij eerdere prijzen vermeld was.

Ik heb heel gezellig gegeten maar ik heb niet het idee gekregen heel netjes te zijn we behandelt. Ik ga hier zelf nooit meer eten en voor de mensen die dit wel van plan zijn geef ik het advies mee goed op de rekening te letten.

Gegeten op 10 november 2013

pipa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pluspunten: lekker eten, gezellige sfeer en keuze tussen kleine en grote porties. De kleine waren voor ons groot genoeg en hebben een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
Minpuntje: erg trage bediening.

Gegeten op 27 oktober 2013

DenK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdagavond weer mogen genieten van een smakelijk diner in een ongedwongen sfeer. Verrassende en creatief opgediende gerechten voor een zeer goede prijs-kwaliteit.
Wij komen hier graag weer terug.

Gegeten op 11 oktober 2013

Chases
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend met een groep vrienden bij De Griffel gegeten. Wij kwamen onaangekondigd binnen, maar voor we het wisten was er ruimte voor ons vrij gemaakt. Er wordt met aandacht voor het eten gekookt, dat proef je. Als je een goede maaltijd wilt met een juiste prijs/kwaliteitsverhouding dan ben je bij De Griffel zeker aan het juiste adres.

Gegeten op 28 september 2013

jeroen131
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten! Voldoende variatie zeker als je voor het proefmenu gaat. Dit laat je alle smaken en kennis uit de keuken ervaren. Neem er dan zeker een wijn arrangement bij want de wijnkaart is ook erg goed. Gerechten zijn niet te klein dus je komt voldaan thuis. Sfeer is lekker ongedwongen en toegankelijk voor iedereen. Ga er snel weer eten.

Schrijf zelf een recensie over Groot Café Restaurant De Griffel in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Groot Café Restaurant De Griffel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!