Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Groot Café Restaurant De Griffel

1. Restaurant
  2. Internationaal

Groot Café Restaurant De Griffel

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 220 33 56

ellen103

Met 15 personen hier gegeten. Met een grote groep krijg je een keuze menu. Prima keuzes uit vlees, vis of vegetarisch. Wijn was ook dik in orde. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 juni 2014

lladrijona

we waren bij de griffel met een grote groep mensen. ze hadden een speciale kaart omdat we dus met zo veel mensen waren. wij als groepje in de grote groep sloegen het voorgerecht over. dat kon blijkbaar niet dus ik heb een uur moeten wachten op mijn droge roodbaars van 18,50,-.
sorry, maar het eten is walgelijk en zeker met dat soort prijzen. schandalig voor een eetcafé. ik ben de moeilijkste niet maar ik geef nog een vorbeeld; ze hadden ook wat op de kaart wat ze een spinazie taartje noemden. dat was een bakje met aardappel spinazie en een eitje erdoor. prijs?
fout. 16 euro.
het eten leek rechtstreeks uit de vriezer te komen nadat het was gekocht bij de groothandel. prima maar niet met deze prijzen. de bediening loopt rond alsof ze er geen zin in hebben en ze wilden in geen enkele vorm een uitzondering maken. er zijn weinig lichten dus ik moest mijn zaklamp op mijn Iphone erbij pakken om te zien wat er op mijn bord lag.

eetnietteveel

In deze kneuterige brasserie met zijn leuke patio is het prima lunchen. Vriendelijke bediening, standaard gerechten en de goed bereikbare locatie maken dit een geschikte plek voor een gezellige lunch. De koffie moet echt beter!

Gegeten op 15 november 2013

sconnema14

Heel gezellig en mooi restaurant in de Bilt. Aardige bediening en erg smakelijk eten. De wachttijd voor een gerecht is soms wat lang, maar voor de rest een heel goed restaurant!

Gegeten op 20 december 2013

Dev

Afgelopen zaterdag met 9 meiden hier gegeten. Het personeel die vroeg wat we wouden drinken en vervolgens duurde t een kwartier voordat we t kregen ook lang op de kaart moeten wachten ... Veder onder t eten geen een keer gevraagd of het smaakte of het naar wens was? Want dat was het niet bij de capparcio zat er meer sla op als capparcio zelf en bij ons hoofdgerecht vroegen we om sparips wat het verschil is tussen een grote en een kleine portie waarop reageerden de ober dat een kleine 1 rip is en een grote 2 vervolgens kreeg me vriendin 1,5 rip dus riep de ober en de ober zei dat die het ging overleggen in de keuken want ze zegt ik betaal hier 9,- meer voor en ik heb maar een halve meer als een kleine vervolgens zij de ober dat dit een grote is en niet voor een kleine kan aangeslagen worden.. En me andere vriendin die vroeg de saté saus appart bij der saté vlees maar kreeg vervolgens geen saté saus. Als toetje bestelde we een taart van chocola omdat ons vriendinnetje jarig was en we t wel leuk vonden om haar zo te verassen vervolgens betaalde we voor die taart 74,25 terwijl er munt blaadjes op lagen en 3 aardbeien en een paar druifen wij miste de slagroom of iets lekkers erbij en de taart vonden wij ook niet smaken de taart viel al uit elkaar er zat een harde bodem onder die veel te dun was kortom zijn we slecht geholpen en hebben we veel te veel betaald!!!!

ievk

Ik heb hier een heerlijke hertenbiefstuk gegeten en als toetje een chocoladetaartje. Het toetje was niet heel bijzonder, maar de hertenbiefstuk was prima bereid. De gerechten worden mooi gepresenteerd. Erbij kregen we brood met kruidenboter en frietjes. De service is oké, maar elke keer een ander. Je kunt ook zitten in de serre of binnentuin, dat zijn wel mooie gedeeltes.

Gegeten op 23 januari 2014

vincentleers

Voor het eerst in de Griffel geweest. Het eten was heerlijk, vooraf de carpaccio, vers met heerlijke parmezaan. Daarna de pappardelle. Simpele pasta met spinazie en champignons, maar een prima maaltijd. De bediening was vriendelijk en was attend! heerlijke avondje gehad

Gegeten op 19 december 2013

RFischer

Al jaren kom ik hier een aantal keren per jaar en de laatste maanden wat vaker. Waar vroeger het eten erg lang duurde, wisselend was én de bediening hierin meeging merk ik de laatste tijd vooruitgang. De bediening doet het niet altijd helemaal juist maar is attent, vriendelijk en welwillend. Het eten is de laatste tijd een feestje, nooit meer is iets koud of duurt iets buitensporig lang. Daarbij is de prijs kwaliteit erg prima. Aanraders? Saté en spare-ribs. Helemaal passend in de bruine kroeg setting waarin je zit. Lekkere biertjes van de tap en gezelligheid.
Mocht je hier al lang niet geweest zijn of zelfs nog nooit? Zeker eens doen als je gewoon even lekker zin hebt in een 'grand café' hapje.

Gegeten op 30 november 2013

dezepersoon

Ik heb hier heel gezellig gegeten met een groep vriendinnen. De sfeer is gezellig, de stoelen zitten lekker en ik heb (ondanks alles) toch een gezellige avond gehad.

Het eten komt in porties die groot genoeg zijn (met keuze tussen 'klein' en 'normaal') maar is niet veel bijzonders; de kipsaté heeft maar weinig smaak en er zitten amper groenten bij. Ik heb eigenlijk vooral de frieten gegeten en de rest van mijn eten laten liggen. Het nagerecht (thee met bonbons en likeur (in een vies glas)) was lekker maar ook niet heel bijzonder.

We hebben lang moeten wachten voordat het personeel ons een tafel wees, toen lang moeten wachten op de kaart, lang moeten wachten op het hoofdgerecht en lang moeten wachten op het nagerecht. Er zijn veel bestellingen niet/verkeerd opgenomen. Wat ik nog wel het minst net vond is dat er op onze rekening btw is gerekend die niet bij eerdere prijzen vermeld was.

Ik heb heel gezellig gegeten maar ik heb niet het idee gekregen heel netjes te zijn we behandelt. Ik ga hier zelf nooit meer eten en voor de mensen die dit wel van plan zijn geef ik het advies mee goed op de rekening te letten.

Gegeten op 10 november 2013

pipa

Pluspunten: lekker eten, gezellige sfeer en keuze tussen kleine en grote porties. De kleine waren voor ons groot genoeg en hebben een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
Minpuntje: erg trage bediening.

Gegeten op 27 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Groot Café Restaurant De Griffel in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Groot Café Restaurant De Griffel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.