a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 220 33 56

peter532

We hebben genoten van de proeverij: een selectie van alle gerechten. Subliem! Wat een heerlijke gerechtjes; heerlijk en met liefde bereid. Persoonlijke benadering door de bediening. Werkelijk een top avond gehad en daar dit doet niet onder voor een Michelin restaurant. Keuken en bediening zijn een levende reclame voor zichzelf. Dank; wij komen zeker terug

Gegeten op 28 april 2015

Petra_Reijntjes

Even weg uit de drukte van kantoor voor een werklunch met een collega. We houden het licht en kiezen de Salade ‘ De Griffel’ met gerookte kip en gekookt eitje met kerrie mayonaise. Beiden willen we gewone mayonaise en dat is geen probleem. Een degelijke salade, niet verrassend, wel voedzaam en gezond. Er wordt een schaaltje wit en bruin stokbrood geserveerd met een lekker smeerseltje.
We zitten in de overdekte patio, het is rustig en we kunnen tijdens het eten gewoon ons werkoverleg voeren. Zo is vergaderen leuk!
Het personeel is snel en attent. Dat is fijn want we uiteindelijk moeten we toch weer naar ons kantoor.

Gegeten op 9 april 2015

RobbertS

wij gingen hier eten en moesten nog even wachten tot ons gezelschap compleet was. We moesten uiteindelijk na 40 minuten zelf gaan vragen om een borrelkaart, later idem voor het menu, extra drankje enz.
Het was aanvankelijk helemaal stil, dus wat dat betreft in het begin geen excuus.
Eten was qua smaak goed maar porties merkwaardig qua portie. Mini frituurbakje met friet gevuld voor 3 personen. Idem qua groenten; jammer. Daarnaast kan je dus ook niet makkelijk om nog wat erbij vragen want ze lopen dus niet langs en zien je niet zitten.
De salade was ook erg weinig, en daarnaast met abnormaal veel dressing.
Sfeer verder binnen wel gezellig.
Kortom: wil je zelf regelmatig een loopje nemen naar het personeel dan kun je hier een hapje eten.

Gegeten op 11 april 2015

slobber

Voor een gezellige avond met vrienden een leuke locatie om heen te gaan. Het eten is goed en voor ieder wat wils daarbij ziet de zaak er heel gezellig "ouderwets" uit.

Gegeten op 6 maart 2015

OnnoN

Gezellig en warm ingericht. Hoewel de stoelen wel enigzins eenvoudig zijn. Zowel lunch als diner is hier zeker aan te bevelen.

Gegeten op 7 maart 2015

Proever73827

We hadden dit restaurant al vaak op o.a. vakantieveilingen zien staan, en dachten dus dat het een restaurant in nood zou zijn. Zo zag het er ook uit aan de buitenkant..Maar toen we binnenstapten, werden we verrast door de gezelligheid: het zat stampvol, en de bruin-cafe-sfeer was overal, zonder dat het een cafe is....
De kaart is goed gevarieerd, het eten origineel. Aan de bereiding schort zo af en toe wat (te weinig gekruid, te weinig gebakken etc) , maar dat mag de pret niet drukken.

Gegeten op 14 maart 2015

markvb1

Via vakantieveilingen hier gekomen. Uitmuntend 3 gangen proeverij met 9 gerechtjes. Toch een keer leuk om iets voorgeschoteld te krijgen wat je normaal niet zou kiezen en het smaakte allemaal voortreffelijk. Ook niet te zuinig met de gerechtjes, bijvoorbeeld gevulde cannelloni, lekker stuk zalm en een goede medium rare biefstuk. Daarbij nog groenten en frites. Tafeltje in de tuinkamer is leuk en geeft een mooie ambiance, was wel wat aan de frisse kant. Service verder uitmuntend, niet opdringerig met drinken etc. terwijl je toch voordelig eet.

Gegeten op 23 december 2014

pisquared

Gisterenavond hier met mijn ouders gegeten. Zij hadden beiden de vakantieveiling aanbieding (proefmenu) en ik nam spareribs. Het was allemaal erg goed en we waren verbaasd over de kwaliteit. Spareribs waren gewoon goed, maar het proefmenu was echt uitmuntend. Toetje van creme brulee in peer was ook heerlijk. Porties waren groot genoeg, maar het was zo lekker dat ik nog wel meer had gelust! Aanrader!

Gegeten op 17 januari 2015

edkwint

Gisteren hier proeverij via vakantieveilingen gegeten dit was een leuke uitdaging die goed bevallen is zeer attente bediening mooi restaurant en het eten was zeer goed doen we zeker nog een keer

Gegeten op 1 januari 2015

reijersen

Nu twee keer een proeverij genoten via Vakantieveilingen. Erg lekker! De Griffel laat zich niet kennen voor die prijs (die wellicht niet uit kan). Beide keren heerlijke hapjes en een fijne, gastvrije bediening. We hebben genoten!

Gegeten op 29 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Groot Café Restaurant De Griffel in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Groot Café Restaurant De Griffel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.