Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Groot Café Restaurant De Griffel

1. Restaurant
  2. Internationaal

Groot Café Restaurant De Griffel

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 220 33 56

Lilafine

Het eerste dat in me opkomt als ik aan De Bilt denk ...is : het KNMI , en ik denk dan helemaal niet aan een romantisch verbouwd oud schooltje, maar dat is precies wat het is. De sfeer is lekker donkerbruin met een prachtige serre-achtige binnentuin waar het dak in de zomer open kan ?
We aten heerlijke zalm en mijn partner zeebaars in mooie partjes opgediend. Koffie met feestelijk gepresenteerde bonbons en likeur na, en onze avond was weer top.We komen terug.

Gegeten op 13 oktober 2014

kvandalen

Geluncht bij de griffel, de broodjes lekker warm en rijkelijk belegd het duurde alleen een beetje lang. De ijs in me wijn was ik niet over te spreken. Voor de rest de binnentuin misschien iets aan verandering toe?

Gegeten op 1 oktober 2014

FabianRinkema

Geluncht bij de Griffel, genoeg keuze uit lekkere broodjes die ook prima smaken.
De bediening kan hier en daar nog wel verbeteren. Het decor ziet er leuk en gezellig uit, vooral het achter gedeelte.

ellen103

Met 15 personen hier gegeten. Met een grote groep krijg je een keuze menu. Prima keuzes uit vlees, vis of vegetarisch. Wijn was ook dik in orde. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 juni 2014

lladrijona

we waren bij de griffel met een grote groep mensen. ze hadden een speciale kaart omdat we dus met zo veel mensen waren. wij als groepje in de grote groep sloegen het voorgerecht over. dat kon blijkbaar niet dus ik heb een uur moeten wachten op mijn droge roodbaars van 18,50,-.
sorry, maar het eten is walgelijk en zeker met dat soort prijzen. schandalig voor een eetcafé. ik ben de moeilijkste niet maar ik geef nog een vorbeeld; ze hadden ook wat op de kaart wat ze een spinazie taartje noemden. dat was een bakje met aardappel spinazie en een eitje erdoor. prijs?
fout. 16 euro.
het eten leek rechtstreeks uit de vriezer te komen nadat het was gekocht bij de groothandel. prima maar niet met deze prijzen. de bediening loopt rond alsof ze er geen zin in hebben en ze wilden in geen enkele vorm een uitzondering maken. er zijn weinig lichten dus ik moest mijn zaklamp op mijn Iphone erbij pakken om te zien wat er op mijn bord lag.

eetnietteveel

In deze kneuterige brasserie met zijn leuke patio is het prima lunchen. Vriendelijke bediening, standaard gerechten en de goed bereikbare locatie maken dit een geschikte plek voor een gezellige lunch. De koffie moet echt beter!

Gegeten op 15 november 2013

sconnema14

Heel gezellig en mooi restaurant in de Bilt. Aardige bediening en erg smakelijk eten. De wachttijd voor een gerecht is soms wat lang, maar voor de rest een heel goed restaurant!

Gegeten op 20 december 2013

Dev

Afgelopen zaterdag met 9 meiden hier gegeten. Het personeel die vroeg wat we wouden drinken en vervolgens duurde t een kwartier voordat we t kregen ook lang op de kaart moeten wachten ... Veder onder t eten geen een keer gevraagd of het smaakte of het naar wens was? Want dat was het niet bij de capparcio zat er meer sla op als capparcio zelf en bij ons hoofdgerecht vroegen we om sparips wat het verschil is tussen een grote en een kleine portie waarop reageerden de ober dat een kleine 1 rip is en een grote 2 vervolgens kreeg me vriendin 1,5 rip dus riep de ober en de ober zei dat die het ging overleggen in de keuken want ze zegt ik betaal hier 9,- meer voor en ik heb maar een halve meer als een kleine vervolgens zij de ober dat dit een grote is en niet voor een kleine kan aangeslagen worden.. En me andere vriendin die vroeg de saté saus appart bij der saté vlees maar kreeg vervolgens geen saté saus. Als toetje bestelde we een taart van chocola omdat ons vriendinnetje jarig was en we t wel leuk vonden om haar zo te verassen vervolgens betaalde we voor die taart 74,25 terwijl er munt blaadjes op lagen en 3 aardbeien en een paar druifen wij miste de slagroom of iets lekkers erbij en de taart vonden wij ook niet smaken de taart viel al uit elkaar er zat een harde bodem onder die veel te dun was kortom zijn we slecht geholpen en hebben we veel te veel betaald!!!!

ievk

Ik heb hier een heerlijke hertenbiefstuk gegeten en als toetje een chocoladetaartje. Het toetje was niet heel bijzonder, maar de hertenbiefstuk was prima bereid. De gerechten worden mooi gepresenteerd. Erbij kregen we brood met kruidenboter en frietjes. De service is oké, maar elke keer een ander. Je kunt ook zitten in de serre of binnentuin, dat zijn wel mooie gedeeltes.

Gegeten op 23 januari 2014

vincentleers

Voor het eerst in de Griffel geweest. Het eten was heerlijk, vooraf de carpaccio, vers met heerlijke parmezaan. Daarna de pappardelle. Simpele pasta met spinazie en champignons, maar een prima maaltijd. De bediening was vriendelijk en was attend! heerlijke avondje gehad

Gegeten op 19 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Groot Café Restaurant De Griffel in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Groot Café Restaurant De Griffel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.