Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Vuurspoor

2. BBQ/grill
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0488 45 50 40

Blankie

Vanavond een geweldige avond gehad bij het vuurspoor. Soep vooraf was al een perfecte ervaring, maar ook het BBQ buffet was absoluut ongeëvenaard.
De bediening is erg vriendelijk, zeker ook voor kinderen ondanks de eerste indruk.
Gewoon eens proberen, voor het geld hoef je het niet te laten

Gegeten op 24 augustus 2014

els51

Gekozen voor het BBQ-arrangement. Van buiten is het een oud veilinggebouw. Was even zoeken om het te vinden maar eenmaal binnen: Gezellige aankleding. Enthousiaste eigenaars met passie voor het vak. Lekkere champignonsoep als voorafje. Supervers vlees, vis, stokbroodjes etc. Veel en gevarieerd aanbod aan voedsel. Het BBQ-en aan tafel was ontspannen en gezellig. Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant maar zeker niet onze laatste keer. Complimenten!

Gegeten op 21 augustus 2014

Ovzuid

Restaurant 't Vuurspoor is een all you can eat BBQ restaurant. Met spiezen kun je boven de bbq je vlees bereiden. De ontvangst was zeer gastvrij door de eigenaar en zijn vrouw. Ze beloofden ons goede kwaliteit en dat was niet gelogen. Ondanks het all you can eat concept is het vlees en vis van zeer goede kwaliteit. Vooral de biefstuk (3 soorten: kogel, rib-eye en de laatste ben ik vergeten) waren zeldzaam lekker. De spiezen zorgen voor hygiene (geen zwarte stukken vlees zoals vaak bij een bbq). De ontvangst, het mooie, nette restaurant in een monumentale locatie en met name het heerlijke eten hebben voor ons voor een topavond gezorgd!

Schrijf zelf een recensie over 't Vuurspoor in Andelst

Schrijf hieronder je recensie over 't Vuurspoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.