a TripAdvisor company

2. BBQ/grill
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0488 45 50 40

Wendyli

Wat een geweldig gezellig en knus restaurantje. De eigenaar en zijn vrouw waren gastvrij, en hadden ook veel aandacht voor de kinderen. Grapjes met ze maken, leuke vouwrietjes in het drinken, ijsje zelf laten samenstellen. We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer terug. Complimenten! Echt een aanrader..

Gegeten op 5 maart 2015

Sjonnie

Echt een gezellig klein restaurant, met uitstekende kwaliteit eten. Het zelf BBQ'en aan je eigen tafel is echt leuk om te doen. Vlees is van uitstekende kwaliteit en ruimschoots aanwezig in vele soorten. Salades zouden iets uitgebreider mogen, maar alla, je komt natuurlijk voor het vlees! ;-)
Aanrader is trouwens ook de soep vooraf, perfect gewoon!
Uiterst vriendelijke en behulpzame bediening in een leuk authentiek gebouw. Zeker een aanrader! Prijs - kwaliteit is dik voor elkaar.

Gegeten op 21 december 2014

Blankie

Vanavond een geweldige avond gehad bij het vuurspoor. Soep vooraf was al een perfecte ervaring, maar ook het BBQ buffet was absoluut ongeëvenaard.
De bediening is erg vriendelijk, zeker ook voor kinderen ondanks de eerste indruk.
Gewoon eens proberen, voor het geld hoef je het niet te laten

Gegeten op 24 augustus 2014

els51

Gekozen voor het BBQ-arrangement. Van buiten is het een oud veilinggebouw. Was even zoeken om het te vinden maar eenmaal binnen: Gezellige aankleding. Enthousiaste eigenaars met passie voor het vak. Lekkere champignonsoep als voorafje. Supervers vlees, vis, stokbroodjes etc. Veel en gevarieerd aanbod aan voedsel. Het BBQ-en aan tafel was ontspannen en gezellig. Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant maar zeker niet onze laatste keer. Complimenten!

Gegeten op 21 augustus 2014

Ovzuid

Restaurant 't Vuurspoor is een all you can eat BBQ restaurant. Met spiezen kun je boven de bbq je vlees bereiden. De ontvangst was zeer gastvrij door de eigenaar en zijn vrouw. Ze beloofden ons goede kwaliteit en dat was niet gelogen. Ondanks het all you can eat concept is het vlees en vis van zeer goede kwaliteit. Vooral de biefstuk (3 soorten: kogel, rib-eye en de laatste ben ik vergeten) waren zeldzaam lekker. De spiezen zorgen voor hygiene (geen zwarte stukken vlees zoals vaak bij een bbq). De ontvangst, het mooie, nette restaurant in een monumentale locatie en met name het heerlijke eten hebben voor ons voor een topavond gezorgd!

Schrijf zelf een recensie over 't Vuurspoor in Andelst

Schrijf hieronder je recensie over 't Vuurspoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.