Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Italiaans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 639 01 02

guidoguzzi

Op aanraden er naar toe gegaan. Als voorgerecht een schotel koude hapjes voor 3 personen en dat was heerlijk. De huiswijn was ook lekker fris en niet te zwaar en pasta als hoofdgerecht was veel en goed. Afsluitend een expressio en gratis likeurtje. Sfeer was goed net als de bediening. Een aanrader.

Gegeten op 1 augustus 2014

broer1

Wij waren hier met 2 personen. Allebei als voorgerecht de filleto tonato en een pizza calzone en pizza ham champignon. De calzone is niet goed gevuld alleen het midden gedeelte bevat vulling. De pizza ham champignon was goed. Als dessert een dame blanche en een casata. Deze waren lekker. Tip als je een reservering maakt via je internet ontvang je bij een 3 gangen menu het goedkoopste gerecht gratis. Tevens krijg je een glaasje limoncello. Vanwege het lekkere weer hebben wij buiten gezeten het decor heb ik dus niet goed kunnen zien maar als je van buiten naar binnen kijkt ziet het er gezellig uit

Gegeten op 27 juli 2014

zdg

Een hele mooie zaak op een goede locatie. Ik ben hier vaker geweest en besloot weer eens langs te gaan maar ik ben deze keer erg teleurgesteld. Als voorgerecht hadden we bruchetta en gebakken champignons. De bruchetta bestond uit een stukje brood met wat tomaten en rucola erbovenop. Geen olie of knoflook en redelijk smaakloos. De gebakken champignons waren droog en smaakloos. Hoofdgerecht waren matig. Lasagna was erg droog, geen bechamelsaus te bekennen. Service was schandalig. We moesten steeds aan meerdere mensen en meerdere malen om drinken vragen. Erg traag en chaotisch. Ik kom hier helaas niet meer terug.

markmichiel

Als voorgerecht had ik olijven en brushetta, de warme olijven met zonnepitten waren prima. De brushetta was enkel tomaat en ruccola zonder olie. Klein minpuntje. Aangezien mijn hoofdgerecht (spaghetti) zo lekker was, geef ik het een 9. De bedienig was vrij vlot. De tafel zaten wel erg op elkaar, vandaar een 7. Prima rekening!

Gegeten op 15 maart 2014

Plofkip

Heerlijk Italiaans gegeten voor zeer redelijke prijzen! Pizza en pasta met aubergine van zeer goede kwaliteit. Had niet zo'n leuk restaurantje verwacht. Hele leuke accommodatie en echt een aanrader om nog een keertje naar toe te gaan!

Gegeten op 2 februari 2014

AnoukST

Op zoek naar een leuk restaurantje kwamen we Saturnino tegen. Een gezellig restaurant met een leuk decor en lekker eten. Alle vijf een heerlijke pizza gegeten. Het enige wat tegenviel was de bediening. Het was dan wel druk, maar we hebben ongeveer 20 minuten moeten wachten voor onze bestelling werd opgenomen. Er werd moeilijk gedaan met het verschuiven van tafels (vijf personen is natuurlijk niet echt een handig aantal, maar ach, het zou geen probleem moeten zijn toch). Er werd niet gezien dat onze glazen al een halfuur leeg waren en met afrekenen moesten we de ober helpen met uitrekenen. Een lekker en goed restaurant, maar de bediening mag wel wat meer pit hebben !

joyce38

Bij toeval tegengekomen, zag er gezellig uit dus naar binnengegaan. Zeker geen spijt van gehad! Beide pizza genomen en die deed ons zeker herinneren aan onze pizza's in Italië afgelopen zomer. Het was wel erg druk, daardoor was de bediening ook langzamer maar dat spreekt voor zich. Wij gaan hier zeker nog een keer heen!

Gegeten op 27 november 2013

Henri II

Saturnino, een echte Italiaan met alle streken en valkuilen van dien, zit al sinds 1994 in de “Regulardivorcestreet” en ons gezelschap heeft er talloze malen gegeten. Altijd druk en gezellig, hoewel de gasten bovenop elkaar gepropt worden. Er is een ‘Siberie’ in de zaak en dat zijn de tafels die op de entresol staan onderweg naar de WC’s. De vaste klanten krijgen een tafel in het deel voor het buffet. De kaart varieert van een pizza van een tientje tot truffel- en vleesgerechten richting 30 euro. Doorgaans wordt er prima gekookt. De vitello tonato viel deze keer tegen omdat het vlees op verdroogde kalfsfricandeau leek, hoewel bedekt met een romige tonijnsaus. Slecht gedaan. Mijn hoofdgerecht was het heerlijkste dat ik er ooit heb gegeten: ravioli met een truffel-boter saus. Ik heb ongegeneerd het bordje uitgelikt. De truffelsaus was ongelofelijk lekker. Mijn tafelgenoot koos als hoofdgerecht tortellini met pecannoten wat een flauwe hap bleek. Hij was er niet blij mee. Een tip: hun tomaten sla als bijgerecht voor twee is fantastisch. Hun rode huiswijn is erkend beroerd, dus raadde de ober ons een Montère , Ripasso, DOC Valpolicella 2010 aan die voor 33 euro op de kaart staat, ruim twee keer de groothandelsprijs. Een fantastische wijn, zeer aan te bevelen. We rekenden 100 euro voor twee personen af en ik keer er graag terug. Meestal: heerlijk!

Gegeten op 19 november 2013

Boxmeer85

Kom hier al een jaar of tien. Ooit gevallen voor de charme van de Italiaanse familie en vanwege de gastvrijheid en de gezelligheid kom ik er nog altijd. Ga nooit voor wat anders dan de tagliatelle al salmone, omdat ik daar een groot fan van ben. Lekker makkelijk en goedkoop karafje wijn erbij en na koffie met limoncello. Ondanks de redelijk toeristische locatie, voel je je altijd thuis bij het intieme Saturnino.

Gegeten op 10 november 2013

cewagner

Soms is het even wachten op een drankje, maar dat simpelweg omdat Saturnino drukker en drukker wordt. Dit door het heerlijke eten, dat nét even een stukje beter is dan de gemiddelde Italiaan in het centrum. Dit zie je ook in de prijs, die net wat hoger ligt (een bord pasta is voor 5 tot 10 euro te krijgen in het centrum, maar bij Saturnino betaal je +-13 euro), maar dat maakt mij helemaal niets uit, aangezien het eten ook beter is. Goede porties, verse sauzen, normale maten frisdrank erbij. Alleen de salades vallen tegen. Over de rest heb ik nooit te klagen gehad. Pasta Strozzapreti en Carbonara zijn mijn grootste aanraders. Het is erg gezellig, warm (!) en knus binnen, met echte Italiaanse gastheren. Tip: Kom vroeg, of reserveer, want anders moet je een kwartier wachten op een tafeltje.

Gegeten op 1 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Saturnino in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Saturnino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.