a TripAdvisor company

foto's van Saturnino in Amsterdam - 1 foto's van Saturnino in Amsterdam - 2 foto's van Saturnino in Amsterdam - 3 foto's van Saturnino in Amsterdam - 4 foto's van Saturnino in Amsterdam - 5

1. Italiaans

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 639 01 02

Vianp

Via online reservering

Het was top! Goede service!!! Mn Amerikaanse collegas hebben genoten. Eten was goed, service super. Persoonlijk en gezellig!!!

Gegeten op 11 mei 2015

biancastruik

Via online reservering

Leuk restaurant, leuke bediening, heerlijke gerechten. Vegetarische gegrilde groenten als voorgerecht zijn heerlijk en de pizza met parma en ruccola is ook meer dan prima!

Gegeten op 7 mei 2015

remi8

Via online reservering

Leuke avond gehad met vrouw en 2 vrienden.
eten was niet bijzonder maar ook zeker niet slecht goede bediening en decor ziet er leuk uit, enig min puntje is dat je aan je tafeltje erg krap zit en voor een man van bijna 2 meter en voor een vrouw die zwanger is was t toch wat lastig om lekker te zitten voor de rest wel een aanrader en ook niet onbelangrijk goed betaalbaar????

Gegeten op 21 maart 2015

Daanvp

Sfeervolle Italiaan met een origineel randje. Als antipasti aten we carpaccio (lekker, mooi fijn gesneden) en mosselen met knoflook (blijft een aanrader!), verder gnocchi gegeten, die niet altijd goed bereid zijn, maar bij Saturnino zeker wel! Huiswijnen lekker en goed geprijsd. We komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 15 november 2014

MartinK

Een echte traditionele Italiaans restaurant met overheerlijke pasta's en anti pasti! De bediening is wat chaotisch maar dat komt ook omdat het erg druk is meestal in deze zaak. Voor gezellig ongecompliceerd Italiaans eten waar je standaard een limoncello van het huis krijgt nadat je heb gegeten moet je hier zijn. Top!

Gegeten op 21 februari 2015

refg4

Via online reservering

Het is de 2e keer dat we hier zijn geweest en zelfs op zo'n drukke dag als Valentijnsdag, lukte het de bediening nog om alles goed te laten lopen. Het eten was heerlijk en de service uitstekend

Gegeten op 14 februari 2015

Annabertha

Via online reservering

Het eten is zeer matig. En middle of the road. Niets nieuws of verrassends op de kaart te vinden.
Maar als je op zoek bent naar de smaak en sfeer van een pizzeria zoals we die kennen uit de 80/90er jaren, dan is Saturnino zeker een plek voor jou.

Gegeten op 13 februari 2015

kkemps

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Saturnino. Geweldig vriendelijke bediening en superlekkere gerechten. Hier komen we zeker en vast nog terug!

Gegeten op 22 januari 2015

bas1202

Geweldig Italiaans restaurant! goede atmosfeer, goede service en geweldig eten. Tip laat de kaart achterwege en kies één van de specials die opgeschreven staan op de wand of vraag er naar bij het personeel die vol enthousiasme uitleggen wat de specials zijn van dat moment.

De laatste keer dat ik hier at heb ik hier bijvoorbeeld gekozen voor de ossenhaas met een saus van zwarte truffel en bospaddenstoelen. Zowel het vlees als de saus waren perfect bereid.

De desserts zijn in perspectief tot het hoofdgerecht minder maar nog steeds heerlijk.

Gegeten op 27 december 2014

fijneter

Dit is nou een echt Italiaans restaurant. Je kan er heerlijk pizza eten maar ook veel andere gerechten die nog lekkerder zijn. Wij houden van de Italiaanse sfeer en gastvrijheid. Ben je in voor een geintje, dan weten ze je zeker te vinden. Wij komen er graag!

Gegeten op 20 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Saturnino in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Saturnino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.