• foto's van Saturnino in Amsterdam - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 639 01 02

remi8

Via online reservering

Leuke avond gehad met vrouw en 2 vrienden.
eten was niet bijzonder maar ook zeker niet slecht goede bediening en decor ziet er leuk uit, enig min puntje is dat je aan je tafeltje erg krap zit en voor een man van bijna 2 meter en voor een vrouw die zwanger is was t toch wat lastig om lekker te zitten voor de rest wel een aanrader en ook niet onbelangrijk goed betaalbaar????

Gegeten op 21 maart 2015

Daanvp

Sfeervolle Italiaan met een origineel randje. Als antipasti aten we carpaccio (lekker, mooi fijn gesneden) en mosselen met knoflook (blijft een aanrader!), verder gnocchi gegeten, die niet altijd goed bereid zijn, maar bij Saturnino zeker wel! Huiswijnen lekker en goed geprijsd. We komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 15 november 2014

MartinK

Een echte traditionele Italiaans restaurant met overheerlijke pasta's en anti pasti! De bediening is wat chaotisch maar dat komt ook omdat het erg druk is meestal in deze zaak. Voor gezellig ongecompliceerd Italiaans eten waar je standaard een limoncello van het huis krijgt nadat je heb gegeten moet je hier zijn. Top!

Gegeten op 21 februari 2015

refg4

Via online reservering

Het is de 2e keer dat we hier zijn geweest en zelfs op zo'n drukke dag als Valentijnsdag, lukte het de bediening nog om alles goed te laten lopen. Het eten was heerlijk en de service uitstekend

Gegeten op 14 februari 2015

Annabertha

Via online reservering

Het eten is zeer matig. En middle of the road. Niets nieuws of verrassends op de kaart te vinden.
Maar als je op zoek bent naar de smaak en sfeer van een pizzeria zoals we die kennen uit de 80/90er jaren, dan is Saturnino zeker een plek voor jou.

Gegeten op 13 februari 2015

kkemps

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Saturnino. Geweldig vriendelijke bediening en superlekkere gerechten. Hier komen we zeker en vast nog terug!

Gegeten op 22 januari 2015

bas1202

Geweldig Italiaans restaurant! goede atmosfeer, goede service en geweldig eten. Tip laat de kaart achterwege en kies één van de specials die opgeschreven staan op de wand of vraag er naar bij het personeel die vol enthousiasme uitleggen wat de specials zijn van dat moment.

De laatste keer dat ik hier at heb ik hier bijvoorbeeld gekozen voor de ossenhaas met een saus van zwarte truffel en bospaddenstoelen. Zowel het vlees als de saus waren perfect bereid.

De desserts zijn in perspectief tot het hoofdgerecht minder maar nog steeds heerlijk.

Gegeten op 27 december 2014

fijneter

Dit is nou een echt Italiaans restaurant. Je kan er heerlijk pizza eten maar ook veel andere gerechten die nog lekkerder zijn. Wij houden van de Italiaanse sfeer en gastvrijheid. Ben je in voor een geintje, dan weten ze je zeker te vinden. Wij komen er graag!

Gegeten op 20 december 2014

roderik4

Via online reservering

Bijzonder aardige en attente bediening! Een jaar geleden voor het laatst geweest en de ober herkende mij nog altijd. Daardoor was de ontvangst een soort thuiskomst.
Een aanrader, ik hoef nergens anders heen.

Gegeten op 3 januari 2015

arnohei2

Soms tref je het niet. Dat was nu . Ik moet wel bekennen het merkwaardig te vinden bij binnenkomst dat we zelf moesten aangeven dat we voor de aanbieding kwamen vanuit deze site . Dit wisten ze uit de reservering maar er werd niet over gesproken.
We kwamen helaas op een plaats terecht bij een deur waar best koud uit kwam. Jammer . Toen begon voor ons helaas eigenlijk pas het echte vervelende. We kregen pas na 45 minuten de soep. Het hoofdgerecht was er na 1.5 uur nog niet. Iedereen om ons heen had wel eten. Ik ben naar de baas gelopen en die heeft ons verteld waar het probleem vandaan kwam; het bonnetje was weg. Men voelde zich echt schuldig en ze hebben daarna echt hun best gedaan om het goed te maken maar voor ons blijft het vreemd dat niemand eerder door had dat wij maar geen eten hadden. Aan de reacties van alle mensen om ons heen hebben we begrepen dat we echt pech hebben gehad. Dit geloven we trouwens ook. Want eten was helemaal prima en daarom gaan we nog eens terug voor een nieuwe review .

Gegeten op 28 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Saturnino in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Saturnino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.