Twentse Bierbrouw Proeflokaal

• 8.3

• 8.4

KBroek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuke zaak. Heerlijk bier, open en informele ambiance met vriendelijke bediening. 's Middags eerst een paar biertjes gedronken, waarop we (party van 8) besloten om 's avonds terug te komen om te eten. Wat een tegenvaller! Het voorgerecht, pannetje fruits de mer, was vlak van smaak en daardoor kwam de vis absoluut niet tot z'n recht. Dan de hoofdgerechten: trio van zalm, zeeduivel en gamba, spareribs, tongfilet en sate. Halverwege de bediening erbij gehaald en aangegeven dat de vis niet gaar was, wellicht al over de houdbaarheidsdatum, de sate hard en droog was, de tongfilet gummyachtig en de spareribs ook droog en moeilijk van het bot af te krijgen was. Kortom: gewoon niet goed. Wellicht, kijkend naar de andere recensies, hebben wij een slechte avond getroffen. Komen hier zeker niet terug, misschien alleen voor het bier en de ambiance.

Gegeten op 12 april 2014

r17726
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is goed en de biertjes zijn lekker.
Mede door de aankleding hangt er een uitstekende sfeer.

bert49
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk en zeker niet duur eten alles in een goede balans we komen zeker weer .
bediening was uitstekend en zeker het speciale twents brood dat we als vooraf hadden.
de aankleding en inrichting van het restaurant was zeer smaakvol en apart . je kunt de ketels zien en de productielijn op welke wijze het bier op ambachtelijke manier wordt gebrouwen
rondleiding en uitleg is ook mogelijk . we komen zeker terug . fam. mulder

Gegeten op 29 januari 2014

ellen_m
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eindelijk een leuk restaurant in Hengelo! Het eten is heerlijk en niet duur, de bediening is vriendelijk en het decor is sfeervol. Ook de Twentse biertjes smaken goed. Jammer dat het zo ver uit het centrum ligt want eigenlijk verdient dit restaurant meer erkenning!

Gegeten op 6 december 2013

Marcelbrandriet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een goede kaart waar de prijs / prestatie goed in balans is, de locatie is perfect. Bediening en entourage is goed een echte aanrader.

Gegeten op 17 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Twentse Bierbrouw Proeflokaal in Hengelo

Schrijf hieronder je recensie over Twentse Bierbrouw Proeflokaal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!