Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Twentse Bierbrouw Proeflokaal

1. Restaurant
  2. Hollands

Twentse Bierbrouw Proeflokaal

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 074 250 06 81

Jots

Voor ons de eerste keer en het is goed bevallen.
Als voorgerecht gamba's in pacobeslag met knoflook-chili saus, ikzelf had gravad lachs.
Beide gerechten waren mooi opgemaakt en goed van formaat. Ikzelf vond de zalm ietwat flauw van smaak vooral omdat ze in grof zeezout gemarineerd zou zijn, dat kwam er niet helemaal uit. De gamba's waren heerlijk van smaak.
De hoofdgerechten waren de (vegetarische) maaltijd salade geitenkaas en de beenham haxe. De beenham haxe had wel een scherp mes nodig maar was verder prima van smaak en structuur. De maaltijd salade oogstte ook veel lof met daarbij een erg lekkere dressing!
Dat bij alle gerechten lekker bier van de tap gedronken kan worden spreekt vanzelf!
Nagerecht was alleen voor mij; de bier bavaroise. Niet te zoet en gewoon goed.

De bediening was vriendelijk en goed maar kan wat attenter zijn, nu stond een glas wat lang leeg.
Desondanks een prima plek om lekker te eten en te genieten van de goede dingen die gekookt en gebrouwen worden in Hengelo. We komen er zeker nog eens terug!

Gegeten op 20 augustus 2014

KBroek

Wat een leuke zaak. Heerlijk bier, open en informele ambiance met vriendelijke bediening. 's Middags eerst een paar biertjes gedronken, waarop we (party van 8) besloten om 's avonds terug te komen om te eten. Wat een tegenvaller! Het voorgerecht, pannetje fruits de mer, was vlak van smaak en daardoor kwam de vis absoluut niet tot z'n recht. Dan de hoofdgerechten: trio van zalm, zeeduivel en gamba, spareribs, tongfilet en sate. Halverwege de bediening erbij gehaald en aangegeven dat de vis niet gaar was, wellicht al over de houdbaarheidsdatum, de sate hard en droog was, de tongfilet gummyachtig en de spareribs ook droog en moeilijk van het bot af te krijgen was. Kortom: gewoon niet goed. Wellicht, kijkend naar de andere recensies, hebben wij een slechte avond getroffen. Komen hier zeker niet terug, misschien alleen voor het bier en de ambiance.

Gegeten op 12 april 2014

r17726

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is goed en de biertjes zijn lekker.
Mede door de aankleding hangt er een uitstekende sfeer.

bert49

heerlijk en zeker niet duur eten alles in een goede balans we komen zeker weer .
bediening was uitstekend en zeker het speciale twents brood dat we als vooraf hadden.
de aankleding en inrichting van het restaurant was zeer smaakvol en apart . je kunt de ketels zien en de productielijn op welke wijze het bier op ambachtelijke manier wordt gebrouwen
rondleiding en uitleg is ook mogelijk . we komen zeker terug . fam. mulder

Gegeten op 29 januari 2014

ellen_m

Eindelijk een leuk restaurant in Hengelo! Het eten is heerlijk en niet duur, de bediening is vriendelijk en het decor is sfeervol. Ook de Twentse biertjes smaken goed. Jammer dat het zo ver uit het centrum ligt want eigenlijk verdient dit restaurant meer erkenning!

Gegeten op 6 december 2013

Marcelbrandriet

Een goede kaart waar de prijs / prestatie goed in balans is, de locatie is perfect. Bediening en entourage is goed een echte aanrader.

Gegeten op 17 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Twentse Bierbrouw Proeflokaal in Hengelo

Schrijf hieronder je recensie over Twentse Bierbrouw Proeflokaal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.