't Zusje Vlijmen

• 8.1

• 8.0

rein6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke bediening, leuke sfeer, eten goed. Alleen de tijden tussen 2 rondes duurde wel erg lang. 30 tot 40 minuten wachttijd was normaal. Na hierover commentaar gemaakt te hebben ging het iets sneller. Niet voor herhaling vatbaar, jammer.

Gegeten op 23 maart 2014

ipulles
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 4 personen gegeten bij het zusje.Wij waren er al vaker geweest maar mijn zus(je) en zwager nog nooit.
Zij vonden het net als wij erg geweldig. Veel keuze op de kaart en ook nog gebruik gemaakt van de vegetarische kaart wat ook geweldig was.
Goede en gezellige bediening.Sfeervol restaurant waar wij in Juni weer terug gaan.
Gaan mijn moeder ook overtuigen dat je hier geweldig kan eten.
Het eten is erg smaakvol en met liefde klaar gemaakt.
Dat kan je echt proeven.
Kortom wij hebben met z'n 4en erg genoten en komen dus snel weer terug

Gegeten op 8 maart 2014

reem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant met apart all you can eat concept. Je verwacht tapas gerechten uitgebreid met meer mensen te kunnen eten maar elk gerecht wordt uiteindelijk ook persoonlijk geserveerd, 2 per persoon per keer. Eten smaakte goed maar 't duurde wel iets te lang voordat het werd geserveerd, zo lang dat iedereen aan tafel alweer was vergeten wat hij nu alweer had besteld. Ambiance in het restaurant is verder goed, en kwaliteit was verder ook prima. Wel is de keus van échte Spaanse tapas wat schaars. Leuk om met een groep naartoe te gaan, alleen heb je wel wat extra tijd nodig op de avond om een paar rondes er doorheen te komen.

Gegeten op 27 februari 2014

jolanda92
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn altijd op zoek naar een leuk restaurant waar je kids mee naar toe kan nemen in de leeftijd van 10-13 jaar. Het is altijd weer een gepuzzel om met onze meiden wat leuks te vinden. En jawel daar is het 't Zusje: voor ieder wat wils en ook gewoon makkelijk en lekker te eten. We hebben een fijne en ontzettend gezellige avond gehad. Hartelijk dank hiervoor!

Gegeten op 20 december 2013

erik48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant om een avondvullend etentje te beleven. De variatie van hapjes (men noemt ze hier tapas, maar dat dekt de lading niet) is zo groot dat niemand niet iets van zijn gading zou kunnen vinden. De meeste hapjes zijn met veel zorg klaargemaakt en smaken naar meer. De bediening is ronduit klasse: een jong meisje heeft alles uiterst zorgvuldig onder controle en weet bestellingen met veel enthousiasme op te nemen en te serveren.

Gegeten op 18 oktober 2013

terug
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 6 personen een fantastische avond gehad!
Bediening geweldig.Personeel heel vriendelijk en het eten verrukkelijk!
Echt een aanrader en wij komen hier zeker terug.
Heel veel keus!!
ZEER GOED!!

Gegeten op 9 november 2013

LekkerbekDenBosch
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren superlekker gegeten bij 't Zusje in Vlijmen. Het tapasconcept is erg leuk, omdat je dan veel verschillende gerechten kunt proeven. Alles is even lekker. De bediening is vriendelijk en gastvrij. De inrichting is gezellig en sfeervol. Alles helemaal TOP! Echt een aanrader! Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!

Gegeten op 2 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Zusje Vlijmen in Vlijmen

Schrijf hieronder je recensie over 't Zusje Vlijmen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!