Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Zusje Vlijmen

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze

't Zusje Vlijmen

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 073-7200888

Ilske09

Heerlijk eten, voor elk wat wils. Porties in verhouding en smaak erg goed. Net even iets anders als de standaard tapas. We waren met z'n zessen en zaten aan een ronde tafel wat erg leuk was en waardoor je makkelijker kunt praten met elkaar. Restaurant zat helemaal vol maar hier merkte je door de indeling haast niks van. Bediening is super allemaal even vriendelijk en behulpzaam, leek of ze er echt plezier in hadden. Leuk avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 augustus 2014

yvonne134

Lekker gegeten bij het zusje...

Lekkere gerechten voor een betaalbaar prijsje.
We wilde aan een ander tafeltje zitten was ook geen probleem.
Gewoon gezellig en lekker.....

Gegeten op 19 augustus 2014

MTL073

Hier gegeten op 5 juli. Werden naar een tafeltje gebracht, maar toen wij liever aan een ander nog vrij tafeltje wilde zitten was dit geen probleem.
Waren al bekend met het concept. Leuke bediening. Erg vriendelijk, misschien wel een tip; leer hoe de gerechtjes uitgesproken moet worden! ;-) Maar mijn man en ik konden er wel om lachen.
Het eten zelf was goed. Mooie porties, mooie opmaak, goede smaak. Spareribs alleen erg vettig. Verder niets te klagen!! Gaan binnenkort zeker weer!

Gegeten op 5 juli 2014

Johnradder

Met z'n zessen hier gegeten op de maandagavond, bediening ging wel is wat mis, soms kwamen de foute tapas. De tapas waren niet de "echte", wel grappige tapas varianten, mini zakje friet-klein cheeseburgertje etc. etc. Smaak was niet echt van mwah......gezellig was het wel.

Gegeten op 30 juni 2014

jbz

22 juni bij 't zusje met 4 personen gegeten wij vonden het eten erg lekker de bediening netjes en vlot veel keuze zelfs een vegetarische kaart enig min puntje we zaten in een donker hoekje maar ook daar hebben ze aan gedacht middels een leuk tafellampje . Ook heel fijn dat je de hele avond mag blijven zitten we hebben alweer geboekt en als alles zo blijft vrees ik dat het onze vaste stek wordt. voor een gezellige avond met lekker eten ga je naar 't zusje.....

Gegeten op 22 juni 2014

rein6

Vriendelijke bediening, leuke sfeer, eten goed. Alleen de tijden tussen 2 rondes duurde wel erg lang. 30 tot 40 minuten wachttijd was normaal. Na hierover commentaar gemaakt te hebben ging het iets sneller. Niet voor herhaling vatbaar, jammer.

Gegeten op 23 maart 2014

ipulles

Met 4 personen gegeten bij het zusje.Wij waren er al vaker geweest maar mijn zus(je) en zwager nog nooit.
Zij vonden het net als wij erg geweldig. Veel keuze op de kaart en ook nog gebruik gemaakt van de vegetarische kaart wat ook geweldig was.
Goede en gezellige bediening.Sfeervol restaurant waar wij in Juni weer terug gaan.
Gaan mijn moeder ook overtuigen dat je hier geweldig kan eten.
Het eten is erg smaakvol en met liefde klaar gemaakt.
Dat kan je echt proeven.
Kortom wij hebben met z'n 4en erg genoten en komen dus snel weer terug

Gegeten op 8 maart 2014

reem

Leuk restaurant met apart all you can eat concept. Je verwacht tapas gerechten uitgebreid met meer mensen te kunnen eten maar elk gerecht wordt uiteindelijk ook persoonlijk geserveerd, 2 per persoon per keer. Eten smaakte goed maar 't duurde wel iets te lang voordat het werd geserveerd, zo lang dat iedereen aan tafel alweer was vergeten wat hij nu alweer had besteld. Ambiance in het restaurant is verder goed, en kwaliteit was verder ook prima. Wel is de keus van échte Spaanse tapas wat schaars. Leuk om met een groep naartoe te gaan, alleen heb je wel wat extra tijd nodig op de avond om een paar rondes er doorheen te komen.

Gegeten op 27 februari 2014

jolanda92

Wij zijn altijd op zoek naar een leuk restaurant waar je kids mee naar toe kan nemen in de leeftijd van 10-13 jaar. Het is altijd weer een gepuzzel om met onze meiden wat leuks te vinden. En jawel daar is het 't Zusje: voor ieder wat wils en ook gewoon makkelijk en lekker te eten. We hebben een fijne en ontzettend gezellige avond gehad. Hartelijk dank hiervoor!

Gegeten op 20 december 2013

erik48

Een restaurant om een avondvullend etentje te beleven. De variatie van hapjes (men noemt ze hier tapas, maar dat dekt de lading niet) is zo groot dat niemand niet iets van zijn gading zou kunnen vinden. De meeste hapjes zijn met veel zorg klaargemaakt en smaken naar meer. De bediening is ronduit klasse: een jong meisje heeft alles uiterst zorgvuldig onder controle en weet bestellingen met veel enthousiasme op te nemen en te serveren.

Gegeten op 18 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Zusje Vlijmen in Vlijmen

Schrijf hieronder je recensie over 't Zusje Vlijmen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.