Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Zusje Vlijmen

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze

't Zusje Vlijmen

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 073-7200888

BK10

Bij 't Zusje smaakt het meeste allemaal erg lekker, maar daar hebben wij niet veel van kunnen proeven. We hebben 4 uur gezeten voor 6 rondjes (dat is inclusief 2 x nagerecht). Tafel langs ons (12 mensen) had iedere keer 2/3 rondes gehad voordat wij een ronde kregen. Hier een paar keer iets van gezegd maar het eten kwam niet sneller. We waren er om 7 uur, maar 22.30 ging de keuken dicht voor warme gerechten dus er zat niet meer in dan 4 warme rondes. Schandalig!

Gegeten op 12 december 2014

henriette35

Al 3 x maal geweest .de eerste en tweede x heerlijk .maar de derde x (afgelopen donderdag ) slechte kwaliteit van het vlees. Heel erg jammer.Ossehaas die ik niet weg kreeg gekauwt en mn zus had kip met spieren erin die ze ook niet wegkreeg.

Gegeten op 4 december 2014

lia31

De laatste keer dat we bij het Zusje in Vlijmen hebben gegeten was 8 november jl. Het eten was zoals altijd heerlijk van smaak. Bediening was prima. Niet teveel wisseling daarin. Is altijd wel fijn. De kleine gerechtjes zijn altijd met zorg gemaakt en dat proef je. Zowel in de voor-, hoofd- en nagerechtjes is de keuze erg ruim. t' Zusje in Vlijmen is zeker 1 van onze favoriete restaurants.

Gegeten op 8 november 2014

Ilske09

Heerlijk eten, voor elk wat wils. Porties in verhouding en smaak erg goed. Net even iets anders als de standaard tapas. We waren met z'n zessen en zaten aan een ronde tafel wat erg leuk was en waardoor je makkelijker kunt praten met elkaar. Restaurant zat helemaal vol maar hier merkte je door de indeling haast niks van. Bediening is super allemaal even vriendelijk en behulpzaam, leek of ze er echt plezier in hadden. Leuk avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 augustus 2014

yvonne134

Lekker gegeten bij het zusje...

Lekkere gerechten voor een betaalbaar prijsje.
We wilde aan een ander tafeltje zitten was ook geen probleem.
Gewoon gezellig en lekker.....

Gegeten op 19 augustus 2014

MTL073

Hier gegeten op 5 juli. Werden naar een tafeltje gebracht, maar toen wij liever aan een ander nog vrij tafeltje wilde zitten was dit geen probleem.
Waren al bekend met het concept. Leuke bediening. Erg vriendelijk, misschien wel een tip; leer hoe de gerechtjes uitgesproken moet worden! ;-) Maar mijn man en ik konden er wel om lachen.
Het eten zelf was goed. Mooie porties, mooie opmaak, goede smaak. Spareribs alleen erg vettig. Verder niets te klagen!! Gaan binnenkort zeker weer!

Gegeten op 5 juli 2014

Johnradder

Met z'n zessen hier gegeten op de maandagavond, bediening ging wel is wat mis, soms kwamen de foute tapas. De tapas waren niet de "echte", wel grappige tapas varianten, mini zakje friet-klein cheeseburgertje etc. etc. Smaak was niet echt van mwah......gezellig was het wel.

Gegeten op 30 juni 2014

jbz

22 juni bij 't zusje met 4 personen gegeten wij vonden het eten erg lekker de bediening netjes en vlot veel keuze zelfs een vegetarische kaart enig min puntje we zaten in een donker hoekje maar ook daar hebben ze aan gedacht middels een leuk tafellampje . Ook heel fijn dat je de hele avond mag blijven zitten we hebben alweer geboekt en als alles zo blijft vrees ik dat het onze vaste stek wordt. voor een gezellige avond met lekker eten ga je naar 't zusje.....

Gegeten op 22 juni 2014

rein6

Vriendelijke bediening, leuke sfeer, eten goed. Alleen de tijden tussen 2 rondes duurde wel erg lang. 30 tot 40 minuten wachttijd was normaal. Na hierover commentaar gemaakt te hebben ging het iets sneller. Niet voor herhaling vatbaar, jammer.

Gegeten op 23 maart 2014

ipulles

Met 4 personen gegeten bij het zusje.Wij waren er al vaker geweest maar mijn zus(je) en zwager nog nooit.
Zij vonden het net als wij erg geweldig. Veel keuze op de kaart en ook nog gebruik gemaakt van de vegetarische kaart wat ook geweldig was.
Goede en gezellige bediening.Sfeervol restaurant waar wij in Juni weer terug gaan.
Gaan mijn moeder ook overtuigen dat je hier geweldig kan eten.
Het eten is erg smaakvol en met liefde klaar gemaakt.
Dat kan je echt proeven.
Kortom wij hebben met z'n 4en erg genoten en komen dus snel weer terug

Gegeten op 8 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Zusje Vlijmen in Vlijmen

Schrijf hieronder je recensie over 't Zusje Vlijmen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.