a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 073-7200888

TMas

Mooi restaurant met heel vriendelijk personeel.
Het eten is, in dit leuke "all you can eat " concept, naar mijn idee kant en klaar.
Hele leuke kaart op het eerste gezicht.
Wij houden wel van kleinere gerchtjes. Maar..
Vitello tonato volgens mij fricandeau en geen kalfsvlees.
Zo ook de kalfssucade, het kraakbeen leek op sparerib stukje.
Duitse Bief leek een veel te zoute gehaktbal.
Tomatensoepje was zurig.
Ook waren de gerchten in de zogenoemde spitstijd voornamelijk lauw,
je kon merken dat toen het wat rustiger werd, het eten ook warmer geserveerd werd.

Gegeten op 30 april 2015

rbos

Het Zusje in Vlijmen maakt deel uit van een keten en zit ook in een aantal andere plaatsen waaronder Raamsdonksveer.
Daar het een erg goed ... en daardoor ook erg populair ... restaurant is moet je wel heel ver van te voren reserveren om er in een weekend te kunnen eten. Een week vooraf is vaak al te laat.

Het tapas-concept eten is er uitstekend en biedt een heel ruime keus aan allerlei kleine hapjes die allemaal even lekker zijn.
Ook de bediening is erg aardig en benaderde ons met een soort beleefde humor waardoor je het restaurant al snel als "heel gezellig" ervaart.

Zeker voor herhaling vatbaar waarbij ik wel de prijs iets aan de hoge kant vond.
De kwaliteit en gezelligheid maken dit wel grotendeels goed maar toch even rekening mee houden.

Gegeten op 30 januari 2015

mariannelouis

Helaas staat t zusje in tilburg er nog niet op.
Maar in een woord super!!!
Geen lange wachttijden, 2 gerechten per keer is voldoende, en super leuk personeel.
Echt alles was erg lekker, ik zeg aanrader!!!!!
Ps. Ik ben echt een klant en geen personeel die de punten omhoog wil halen.

Gegeten op 11 maart 2015

Klaverblij

All you can eat op een 'classy' manier. Avondvullend, steeds twee gerechtjes per ronde. Genoten van knoflookgamba's, bietensalade, coquille, boeuf bourguignon, een mini-cheeseburger, creme brulee, brownie, tiramisu, appel-crumble en ik vergeet nog wat, volgens mij. En er waren nog zoveel lekkere gerechtjes, die ik niet heb geproefd.. Dus ik kom zeker terug. Vlotte bediening en gezellige entourage, het enige minpuntje is de beperkte parkeerruimte. Het was een prima avond voor een meer dan redelijke prijs.

Gegeten op 3 maart 2015

ilonckam

In een woord:perfect!vlotte bediening, erg vriendelijk ook en heerlijk eten. Hangt een ontspannen sfeer tussen d3 medewerkers onderling,maar zijn wel professioneel. Misschien klein puntje: mijn vriend zei dat de ossenhaaspuntjes warmer hadden gemogen. Maar goed,dat is maar superklein pu tje en het is gewoon hartstikke goed! Lof aan de kok:brocollisoep was verukkelijk!

Gegeten op 23 februari 2015

pepijn013

Goede bediening, vriendelijke mensen.
Het eten vonden wij tegen vallen.
Carpaccio, goedkoop niets bijzonders.
Het rundvlees was wel goed van kwaliteit.
En bv friet/schnitsel was ook niet echt lekker v smaak.
Wij hopen dat ze de kwaliteit niet uit het oog gaan verliezen(het is er nu nog erg druk)

Gegeten op 13 februari 2015

NRotterdam

Gisteren samen met mijn vriend bij 't Zusje gegeten. Hoewel de zaak compleet vol zat, was de bediening erg vriendelijk en attent. We hebben niet lang op de drankjes en rondes hoeven wachten. Eten was goed! Veel keus, ook een aparte vegetarische kaart. Sommige dingen wel een beetje vettig, maar dat is maar net waar je van houdt. We gaan zeker nog een keer terug!

Gegeten op 11 januari 2015

BK10

Bij 't Zusje smaakt het meeste allemaal erg lekker, maar daar hebben wij niet veel van kunnen proeven. We hebben 4 uur gezeten voor 6 rondjes (dat is inclusief 2 x nagerecht). Tafel langs ons (12 mensen) had iedere keer 2/3 rondes gehad voordat wij een ronde kregen. Hier een paar keer iets van gezegd maar het eten kwam niet sneller. We waren er om 7 uur, maar 22.30 ging de keuken dicht voor warme gerechten dus er zat niet meer in dan 4 warme rondes. Schandalig!

Gegeten op 12 december 2014

henriette35

Al 3 x maal geweest .de eerste en tweede x heerlijk .maar de derde x (afgelopen donderdag ) slechte kwaliteit van het vlees. Heel erg jammer.Ossehaas die ik niet weg kreeg gekauwt en mn zus had kip met spieren erin die ze ook niet wegkreeg.

Gegeten op 4 december 2014

lia31

De laatste keer dat we bij het Zusje in Vlijmen hebben gegeten was 8 november jl. Het eten was zoals altijd heerlijk van smaak. Bediening was prima. Niet teveel wisseling daarin. Is altijd wel fijn. De kleine gerechtjes zijn altijd met zorg gemaakt en dat proef je. Zowel in de voor-, hoofd- en nagerechtjes is de keuze erg ruim. t' Zusje in Vlijmen is zeker 1 van onze favoriete restaurants.

Gegeten op 8 november 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Zusje Vlijmen in Vlijmen

Schrijf hieronder je recensie over 't Zusje Vlijmen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.