Echica

• 7.4

• 7.6

Lenzzz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere carpaccio gegeten net iets teveel dressing en salade maar was zeker lekker, verder goede varkenshaas saté, smaakte zeker goed. Goede bediening, vragen wel vaak of alles naar wens is maar goed, dit beter dan helemaal niet. Al een paar keer gegeten lekker makkelijk, meer een restaurant om even snel wat te eten.

Gegeten op 16 januari 2014

mmolletje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier gegeten met onze kinderen en vrienden. Nadat de televisie uit was konden we rustig eten.

De mosterdsoep voorraf had veel weg van een pakje instant soep. Ook van het voorgerecht met plakjes vlees waren we niet onder de indruk. Sausjes bij het breekbrood waren wel erg lekker. Basilicumsaus was heerlijk.

Vervolgens hebben we verschillende gerechten besteld. Spare ribs en mixed grill waren veel te droog helaas. Rode wijnsaus zat in een bakje en was lauw en geleiachtig. Gebakken aardappeltjes als paprikachips gekruid, wat best lekker was. Maar helaas iets te lang gestaan voor opgediend. Kinderen waren tevreden met het papatjes-kipnuggets kindermenu.

Bakje groente: niks bijzonders. Het was bij ons wel gaar.

Bediening was erg vriendelijk. Er werd ons zes keer gevraagd of alles naar wens was.

Kortom, wat ons betreft best okay om even een hapje te eten als je geen zin in koken hebt en gezellig wil bijpraten, maar van de bereiding van de gerechten waren we niet onder de indruk.

CleoV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorgerechten waren oké. Daarna beiden een cordon bleu. Deze waren niet echt goed warm waardoor de kaas ook niet super gesmolten was. De geserveerde groenten op het bord (broccoli en wortel) hadden het kokende water nauwelijks gezien. De patat en gebakken aardappelen waren lauw bij aankomst, dus halverwege de maaltijd eigenlijk al koud. De koffie was goed. Terwijl we nog aan de koffie zaten begon de gastvrouw het restaurant al te verbouwen (voor de volgende dag?). Geschuif met tafels en stoelen en lampen werden verhangen. Gaf ons het gevoel dat we weg moesten. Bij het betalen rumoerige hangjeugd aan de bar die opzij moest voor we fatsoenlijk de rekening konden voldoen. Al met al viel het wat tegen en zeker het eten overtrof een willekeurig wegrestaurant niet. Was hier nog nooit geweest, wel vaak langsgereden maar ik zou hier niet zo snel meer naar binnen gaan. Ondanks de mooie aankleding van het restaurant kom ik toch in de eerste plaats voor het eten. Dat moet toch warm geserveerd worden (met maar 4 tafels bezet zou dat geen probleem moeten zijn).

Gegeten op 2 oktober 2013

familie.pak
  • Recensies in de laatste twee jaar

prachtig terras, lekker eten en keurige vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer, alle ingrediënten voor een geslaagd avondje uit.

Gegeten op 29 juli 2013

wim42
  • Recensies in de laatste twee jaar

Begin deze week bij Echica gegeten met zakenrelaties (10 personen).
Zeer hartelijke ontvangst en een drankje genomen op het mooie en gezellige buitenterras.
Bediening zeer snel, correct en vriendelijk.
De serre binnen is (opgave personeel) onlangs verbouwd en ziet er inderdaad fantastisch uit.
Zeer gezellige ambiance.
De menukaart zeer gevarieeerd en de gerechten (wij kozen voor a la carte) zonder uitzondering smakelijk met voldoende garnituur.
Prijs/kwaliteit verhouding kwalificeren wij als uitmuntend.
Attente bediening.
Kortom een aanrader en hier komen wij snel weer terug.
Chapeau.
Wallaart & Partners/Scheepsbouwkundig Ingenieursbureau

Gegeten op 20 juni 2013

reviewers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Recentelijk hier met een groep gegeten, vanwege de groepsgrootte was er gekozen voor een buffet. Eten in orde, er werd volop en op tijd bijgevuld. Samenstelling van het buffet was degelijk, maar daardoor weinig spannende gerechten. De bediening was snel en vriendelijk. Het grote voordeel van Echica is dat het mogelijk is om zowel voor als na het eten gezellig te borrelen. Er is een groot terras en een mooi café bij/in deze zaak aanwezig. Al met al een degelijk adres, we kunnen echter geen oordeel over het a la carte menu geven, gaan dit zeker eens proberen.

Gegeten op 14 juni 2013

shira3
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met een groep gezeten.
Het hoofdgerecht duurde meer dan een uur. Het eten was wel goed.Dit terwijl het voorgerecht er zo was. De gerechten waren goed.
De porties mogen groter.
Verder wel vriendelijke mensen.

Gegeten op 11 mei 2013

bianca250
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben bij Echica op het gezellige terras heerlijk een borrel gedaan,ondanks dat het er druk was,was de bediening vriendelijk en namen de tijd voor ons,We besloten om er een hapje te gaan eten,ze hebben een uitgebreide kaart voor ieder wat wils(ik ben een echte vleeseter) dus voor mij was de keus snel gemaakt een Runderspies met stroganoff saus :-) voor mijn vriedin werdt het de trio sliptongetjes en wist niet welke saus ze wilde...dus kreeg ze van alle smaken wat(warme tuinkruidensaus,ravigotte,coctailsaus)De garnituur(friet,rauwkost en groente) was er ruim voldoende aanwezig...
We hebben afgeloten met een lekker kopje koffie die kompleet werdt gesreveerd met een klein baileylikeurtje met slagroom...al met al hebben we een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

mvg Bianca

Gegeten op 28 april 2013

Mhvanlith
  • Recensies in de laatste twee jaar

De zaak is mooi opgeknapt, maar duidelijk is dat je van een mooi bord nog geen lekker eten hebt. Zeker niet als er zo'n 10 minuten zit tussen de eerste die eten krijgt aan tafel en de laatste. We waren met 11 personen, dat is toch ook weer niet zo veel. Ruim op tijd gereserveerd, maar we komen er allemaal niet meer.
Ontvangst was er niet... Geen personeel te bekennen, terwijl het terras buiten vol zat.
Om een eerste drankje moesten we zelf vragen, een voorgerecht dat niet besteld was, twee keer verkeerde saus over het hoofdgerecht en als klap op de vuurpijl een FRIETJE IN HET IJS!
Op onze klachten bij het afrekenen werd ook weinig gereageerd. De kok was ziek. Maar de bediening was ook flut...
Nee zeker geen aanrader!

Gegeten op 28 april 2013

FamilieOverheul
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuke bistro, mooi ingericht, met top kwaliteit eten. Verse producten, zeer mals vlees kortom uitstekende kwaliteit eten. Niet geheel onbelangrijk; De bediening was zeer vriendelijk. Kortom een hele leuke zaak, waar het ook heel leuk naborrelen is, na het eten. Gezellig om er een leuke avond van te maken.

Gegeten op 14 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Echica in Geldermalsen

Schrijf hieronder je recensie over Echica. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!