Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Echica

Echica

1. Toon telefoonnummer 0345 581 548

aightmate

Wij hebben met 6 personen gegeten bij Echica. Ik heb hier zelf voor het laatst denk ik 2 jaar geleden gegeten, ik moet zeggen dat het restaurant een opmerkelijke metamorfose heeft ondergaan. Het decor is prachtig geworden! Dan het eten. De gastvrouw vertelde ons dat ze sinds 1 oktober een nieuwe kaart hebben. In één woord: wauw. Vooral omdat je zoiets totaal niet verwacht als je denkt dat je bij een eetcafé gaat eten. Genoeg variatie en hele mooie gerechten! Alles paste bij elkaar op het bord. Smaak, opmaak etc. Wij hebben ook gemeld dat het woordje 'eetcafé' niet past bij het bedrijf. Toevallig waren ze dat al aan het veranderen. enig puntje wat wij hadden was toch service. Ik vind het persoonlijk erg belangrijk dat mijn gasten niks te kort komen. Heb zelf 1 keer om een drankje moeten vragen, en onze glazen stonden soms wel een tijdje droog. Kortom, top restaurant met heerlijk eten en al met al een goede service. Aanrader!

Gegeten op 14 november 2014

Sanned20

Een tijdje terug bij echica geweest. Dit restaurant heeft een hele huiselijke inrichting wat zorgt voor een gezellige sfeer. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was naar mijn mening iets minder, omdat er relatief weinig keuze was en het eten dat mijn partner en ik hadden genomen naar mijn smaak redelijk pittig was. De desserts daarentegen waren verukkelijk en daar kom ik graag nog eens voor terug. Verder zit je in dit restaurant op een leuke locatie en zou ik deze ook aanraden aan andere.

Gegeten op 30 juli 2014

Lenzzz

Lekkere carpaccio gegeten net iets teveel dressing en salade maar was zeker lekker, verder goede varkenshaas saté, smaakte zeker goed. Goede bediening, vragen wel vaak of alles naar wens is maar goed, dit beter dan helemaal niet. Al een paar keer gegeten lekker makkelijk, meer een restaurant om even snel wat te eten.

Gegeten op 16 januari 2014

mmolletje

Vorige week hier gegeten met onze kinderen en vrienden. Nadat de televisie uit was konden we rustig eten.

De mosterdsoep voorraf had veel weg van een pakje instant soep. Ook van het voorgerecht met plakjes vlees waren we niet onder de indruk. Sausjes bij het breekbrood waren wel erg lekker. Basilicumsaus was heerlijk.

Vervolgens hebben we verschillende gerechten besteld. Spare ribs en mixed grill waren veel te droog helaas. Rode wijnsaus zat in een bakje en was lauw en geleiachtig. Gebakken aardappeltjes als paprikachips gekruid, wat best lekker was. Maar helaas iets te lang gestaan voor opgediend. Kinderen waren tevreden met het papatjes-kipnuggets kindermenu.

Bakje groente: niks bijzonders. Het was bij ons wel gaar.

Bediening was erg vriendelijk. Er werd ons zes keer gevraagd of alles naar wens was.

Kortom, wat ons betreft best okay om even een hapje te eten als je geen zin in koken hebt en gezellig wil bijpraten, maar van de bereiding van de gerechten waren we niet onder de indruk.

CleoV

Voorgerechten waren oké. Daarna beiden een cordon bleu. Deze waren niet echt goed warm waardoor de kaas ook niet super gesmolten was. De geserveerde groenten op het bord (broccoli en wortel) hadden het kokende water nauwelijks gezien. De patat en gebakken aardappelen waren lauw bij aankomst, dus halverwege de maaltijd eigenlijk al koud. De koffie was goed. Terwijl we nog aan de koffie zaten begon de gastvrouw het restaurant al te verbouwen (voor de volgende dag?). Geschuif met tafels en stoelen en lampen werden verhangen. Gaf ons het gevoel dat we weg moesten. Bij het betalen rumoerige hangjeugd aan de bar die opzij moest voor we fatsoenlijk de rekening konden voldoen. Al met al viel het wat tegen en zeker het eten overtrof een willekeurig wegrestaurant niet. Was hier nog nooit geweest, wel vaak langsgereden maar ik zou hier niet zo snel meer naar binnen gaan. Ondanks de mooie aankleding van het restaurant kom ik toch in de eerste plaats voor het eten. Dat moet toch warm geserveerd worden (met maar 4 tafels bezet zou dat geen probleem moeten zijn).

Gegeten op 2 oktober 2013

familie.pak

prachtig terras, lekker eten en keurige vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer, alle ingrediënten voor een geslaagd avondje uit.

Gegeten op 29 juli 2013

wim42

Begin deze week bij Echica gegeten met zakenrelaties (10 personen).
Zeer hartelijke ontvangst en een drankje genomen op het mooie en gezellige buitenterras.
Bediening zeer snel, correct en vriendelijk.
De serre binnen is (opgave personeel) onlangs verbouwd en ziet er inderdaad fantastisch uit.
Zeer gezellige ambiance.
De menukaart zeer gevarieeerd en de gerechten (wij kozen voor a la carte) zonder uitzondering smakelijk met voldoende garnituur.
Prijs/kwaliteit verhouding kwalificeren wij als uitmuntend.
Attente bediening.
Kortom een aanrader en hier komen wij snel weer terug.
Chapeau.
Wallaart & Partners/Scheepsbouwkundig Ingenieursbureau

Gegeten op 20 juni 2013

reviewers

Recentelijk hier met een groep gegeten, vanwege de groepsgrootte was er gekozen voor een buffet. Eten in orde, er werd volop en op tijd bijgevuld. Samenstelling van het buffet was degelijk, maar daardoor weinig spannende gerechten. De bediening was snel en vriendelijk. Het grote voordeel van Echica is dat het mogelijk is om zowel voor als na het eten gezellig te borrelen. Er is een groot terras en een mooi café bij/in deze zaak aanwezig. Al met al een degelijk adres, we kunnen echter geen oordeel over het a la carte menu geven, gaan dit zeker eens proberen.

Gegeten op 14 juni 2013

shira3

We hebben hier met een groep gezeten.
Het hoofdgerecht duurde meer dan een uur. Het eten was wel goed.Dit terwijl het voorgerecht er zo was. De gerechten waren goed.
De porties mogen groter.
Verder wel vriendelijke mensen.

Gegeten op 11 mei 2013

bianca250

We hebben bij Echica op het gezellige terras heerlijk een borrel gedaan,ondanks dat het er druk was,was de bediening vriendelijk en namen de tijd voor ons,We besloten om er een hapje te gaan eten,ze hebben een uitgebreide kaart voor ieder wat wils(ik ben een echte vleeseter) dus voor mij was de keus snel gemaakt een Runderspies met stroganoff saus :-) voor mijn vriedin werdt het de trio sliptongetjes en wist niet welke saus ze wilde...dus kreeg ze van alle smaken wat(warme tuinkruidensaus,ravigotte,coctailsaus)De garnituur(friet,rauwkost en groente) was er ruim voldoende aanwezig...
We hebben afgeloten met een lekker kopje koffie die kompleet werdt gesreveerd met een klein baileylikeurtje met slagroom...al met al hebben we een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

mvg Bianca

Gegeten op 28 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Echica in Geldermalsen

Schrijf hieronder je recensie over Echica. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.