Delphi's over zichzelf

Van harte welkom bij restaurant Delphi's. Een Mediterraan restaurant dat sinds 1981 is gevestigd in harte Utrecht en uitgaansgebied van de stad; Het Neude. Ons restaurant staat bekend om zijn ongedwongen sfeer en authentieke keuken. Wij zijn dagelijks vanaf 10:00u geopend voor ontbijt lunch of diner.

SoSweet
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden vaker bij Delphi's gegeten en waren altijd erg tevreden over het eten. De laatste keer viel echter erg tegen. Er bleek een nieuwe kaart te zijn, die veel beperkter is dan de oude. Er bleek nog maar 1 vis op de kaart te zijn en dat was zalm, waar wij niet van houden. Bovendien moet je nu voor ieder bijgerecht betalen, waardoor het gewoon veel duurder is geworden. De saladebar is er niet meer! Ik nam een entrecote voor €19 en daar zit dan niets bij. Dus je moet bijv. friet (€5) en een groene salade (€5 - niets meer dan bakje groene sla + dressing!) erbij bestellen. Verder was het wijnglas voor een kwart gevuld en krijg je als appetizer alleen een paar groene olijven - geen brood meer zoals voorheen. Na het hoofdgerecht hedden we allebei nog honger, wat normaal nooit voorkomt, dus we namen een grand dessert. Eigenlijk is dat €17 p/p, wij deelden het. Ook veel te duur voor een paar kleine hapjes. Ik vond het kortom echt afzetterij en wij zullen hier dan ook niet meer terugkomen.

Gegeten op 11 april 2014

saarnadia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al 15 jaar gaan we met zeer veel plezier naar Delphi's. We zijn gewend om er heerlijk te eten. Maar wat een ontzettende teleurstelling was het vanavond... Er was een nieuwe kaart. Voor een viseter zoals ik stond er bij de hoofdgerechten alleen zalm op de kaart. De voorgerechten waren erg klein voor het geld dat we ervoor betaalden. Ook de smaak ervan erg simpel alsof je thuis eet. We waren dan ook zeer teleurgesteld! Hiervoor komen we niet meer terug. Het enige wat fantastisch wasis de Italiaanse meneer die ons bediende. Altijd zeer vriendelijk en gastvrij.

Ricardo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Oke restaurant en prima bediening/locatie maar erg hoge prijzen voor wat je op je bord krijgt, broodje kaas van 7 euro met alleen een plak kaas.
Geen sla, geen tomaatje en niet eens wat saus/mosterd, enkel een stukje sla aan de zijkant van het bord ter garnering.

Als je zoveel moet betalen voor een broodje dan verwacht je wel wat meer dan dat.

Pura Vida
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week met collega heerlijk gegeten bij dit restaurant. Collega is 100% vegetarisch ingesteld; kwamen prachtige smaakvolle gerechten op tafel waardoor ik zelf bijna van mijn geloof ging :). Lekkere wijnen en echt een heerlijke koffie.
Heerlijk terras waar je gezellig in het geroezemoes kan op gaan.

Gegeten op 5 maart 2014

Dawson
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na vaker bij Delphi's gedineerd te hebben deze avond een behoorlijke teleurstelling. De ontvangst is altijd goed, hartelijk en professioneel. De saladebar was goed in orde, echter het vlees was veel te droog. Na melding is een deel omgeruild en was het wel in orde maar vind dat het in 1 keer goed moet zijn. De wijnkaart is goed, de huiswijn of speciale wijn is erg goed. De gerechten zijn behoorlijk groot met enorm veel vlees, eigenlijk teveel om op te kunnen of te combineren met een voorgerecht. De geserveerde friet vonden we niet echt lekker, wellicht omdat deze in speciale olie gebakken is.

Zo jammer van het te droge vlees, de smaak was wel goed.

Gegeten op 28 januari 2014

Mark uit Utrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op valentijnsdag besloten we spontaan met vier personen uit eten te gaan. We liepen bij Delphi's binnen waar op de eerste verdieping nog een tafel voor ons vrij was.

De drankjes en het brood kwamen snel, maar wellicht door de drukte van Valentijnsdag duurde het te lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. De mooie grote borden (voor het bedienend personeel zeer onhandig) waren zonder fantasie opgemaakt. Het eten was van goede kwaliteit.

Het is een sfeervol retaurant en het personeel is vriendelijk en spraakzaam. Voldoende ingredienten dus voor een volgend bezoek.

Gegeten op 14 februari 2014

mark-bendez
  • Recensies in de laatste twee jaar

Twintig jaar geleden zat Delphi\'s er al, maar was toen nog een echte \"ouderwetse\" Griek. Ik was dan ook aangenaam verrast toen ik er een paar weken terug weer eens kwam en de trendy Delphi aantrof. We werden warm onthaald, ondanks dat het tegen 22.00 uur was. De bekende Griekse gerechten kwamen voorbij, maar je merkt gewoon dat er veel meer zorg aan besteed is. Niet het gevoel dat het de dag ervoor al in het groot is klaargemaakt en snel op je bord is gekwakt... We hebben hier het heeeeerlijkste sorbetijs sinds tijden gegeten. Echt een aanrader. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 24 januari 2014

bashne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Omdat we vaker een biertje gedronken hadden bij dit restaurant aan de Neude hadden we besloten om met een groep hier te gaan eten. Omdat wij verwachten dat er 13 mensen zouden komen hadden wij hiervoor gereserveerd. Tot onze grote spijt waren op het laatste moment een aantal mensen verhinderd waardoor wij met 9 man overbleven. Helaas maakte de chef hier zo'n groot probleem van dat hij niet alleen een scene schopte in zijn eigen zaak, maar ons ook niet liet vertrekken voordat we de helft van de 'schade' hadden terugbetaald. Wij moesten dus voor 11 man betalen terwijl wij voor 9 hebben gegeten. Wij vonden het ook vervelend, maar hebben dit natuurlijk nooit bewust gedaan. Om de rust verder te bewaren, en niet onze hele avond te verpesten hebben wij tot onze grote spijt zelfs nog betaald ook. Al met al was het voor ons een triest einde van verder een aardige avond. De rest van het eten en personeel was gewoon prima. Toch zullen wij hier zeker niet terugkomen!

Gegeten op 24 januari 2014

jolantha567
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom regelmatig bij Delphi\'s en het bevalt mij daar prima. De sfeer is erg gezellig en de bediening zeer vriendelijk. Een gevarieerde kaart, waarbij vooral de Exochiko een echte aanrader is. Prijs kwaliteitverhouding is goed, vooral door het saladebuffet dat bij een hoofdgerecht is inbegrepen. Een echte aanrader dus!

Daarnaast ligt delphis op een hele mooie plek, pal tegenover het neude. In combinatie met het eten, blijft het voor ons een zeer leuk en interessant restaurant.

Gegeten op 2 januari 2014

Pura Vida
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kerstavond met een groep van 30 personen gedineerd. Top! Prachtige gerechten; mediterraanse invloeden en NIET recht toe recht aan grieks. Creatief , maar niet met te veel poespas. Eerlijke keuken! Bediening legde goed uit wat wij kregen en waren attent en snel!
Prachtige Viognier en Ripasso
Verdiend een goede vermelding in de Volkskrant!

Gegeten op 24 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Delphi's in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Delphi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!