• foto's van Delphi's in Utrecht - 1

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 231 71 47
  2. www.restaurantdelphis.nl

debruin34

Ik heb nergens betere gyros gegeten als hier. Het is echt super. Het is een klein restaurant maar het heeft echt een ontzettend goede sfeer en een leuke uitstraling. De bediening is vriendelijk en het geeft het typische griekse gevoel. Erg leuk om een keer een hapje te eten en het zit in een gezellig straatje dus leuk om buiten te zitten straks

Gegeten op 18 februari 2015

isabellab

Wat een feestje. Zoals ook de eerdere keren, was de ontvangst hartelijk. Je voelt je direct thuis. Wij waren met een groep en hebben heerlijk gegeten. Service prima en attent. Ik kreeg de dorade, die als filet werd geserveerd. Perfect gegaard, erg lekker. Met een smakelijk rijsthapje erbij. Het witte brood is erg lekker authentiek en de feta crème (voorgerecht) ronduit heerlijk. Wij komen weer terug. De witte wijn lekker fris en vol, en de tiramisu huisgemaakt, super vers. Mijn complimenten.

Gegeten op 28 januari 2015

Likkepot

Het traditionele glaasje Ouzo ontbreekt bij deze Griek. De kaart bestaat deels uit typisch Griekse gerechten zoals Souvlaki, maar ze hebben ook hamburgers. Het vlees en de groente en rijst is prima op smaak, wel missen we bijvoorbeeld wat Griekse bijgerechten zoals Tzatsiki. De porties mogen wel groter zijn, je betaalt 20 euro voor wat rijst, een beetje courgette en 1 vleesspies, dat is vrij prijzig. We hoeven ook niet zoveel dat het weggegooid moet worden, maar dit was wel heel weinig.
Op de wijnkaart staan vreemd genoeg geen Griekse wijnen, maar als je erom vraagt blijken ze dat wel te hebben (Mavrodaphne). Het merendeel van de bediening is erg attent, andere obers zien je nog niet terwijl je uitgebreid zwaait.

Gegeten op 15 januari 2015

saarnadia

Zeer teleurgesteld over de kaart. Vroeger had Delphi's een topkaart met heerlijke gerechten en saladebar. Alles is echter verdwenen. Nu erg karige smakeloze gerechten voor te veel geld. Hopelijk komt het vorige concept snel weer terug!

Gegeten op 3 januari 2015

LauraMaria

Ik schrijf liever iets positiefs, maar al twee tegenvallende ervaringen in de service dus ik hoop dat ze die verbeteren. De eerste keer na al de nodige hapjes en drankjes etc op een zomermiddag op het terras te hebben gesteld mocht ik ineens geen frietjes bestellen omdat dat alleen als bijgerecht bij een diner mocht. Dat ze niet alleen los friet willen serveren snap ik maar gezien hetgeen er daarvoor allemaal al besteld was viel dat tegen, al helemaal op het terras zittende. Afgelopen week hadden mijn partner en ik al warm gegeten 's middags, legden dit bij de deur uit met de vriendelijke vraag of het evt ook mogelijk was alleen een stokbroodje en soepjje/voorgerechtje teeten. GEen probleem kom binnen was na kort overleg met de manager het antwoord. Leek vriendelijk, maar uiteindelijk voelden we ons enorm opgelaten doordat het personeel ons consequent negeerde, onze tafel niet afruimde maar nieuw bestelde gerechtjes er gewoon bij op tafel kwakte. Erg jammer dat de rekening daarna ook nog eens aan de pittige kant was voor wat je er voor krijgt. (7euro voor een broodmandje??) Jammer, de service en vriendelijkheid was ver te zoeken.

Gegeten op 30 november 2014

vera39

De menukaart is verdwenen en nu kregen we een placemat daarvoor in de plaats. Nogal snackbar achtig! De saladebar is weg en nu moet je 4.50 betalen voor een schaaltje slappe sla. De beroemde gemengde visschotel is weg en nog alleen zalm of zeebaars te bestellen. Beiden niet erg interessant. In vredesnaam maar een gemengde vleesschotel van de grill besteld dat leuk werd opgediend op een plankje. Maar om nu een stukje sparerib te geven waar nauwelijks vlees aanzat! De rest was ook matig. De frietjes à 4.50 per schaaltje waren heerlijk. Bediening is goed, de keus laat zwaar te wensen over. Wij komen hier niet meer terug.

Gegeten op 17 oktober 2014

Jes1975

Was een leuk restaurant met gevarieerde kaart. Nu veredeld fastfood restaurant. Ongeveer alles dat Grieks is, verdween van het menu. Maar wil je een hamburger, dan is het een prima plek.
Bediening wisselend: aardige, hoffelijke ober. Trage en onbeschofte serveerster.

Gegeten op 17 oktober 2014

lucaandros

Laats ben ik hier wezen lunchen. We hadden snel een tafeltje en ook het drinken was zo opgenomen. Ik en mijn collega hadden het toevallig over latte machiatos maken waar de ober ons gelijk hele goede bruikbare tips gaf. Ik ben zelf voor de clubsandwich gegaan die prima was. Er hangt een gezellige sfeer.

Gegeten op 27 juli 2014

RitadeWit

Ik ben laatst met een vriendin hier gaan lunchen. We konden zelf lekker een tafeltje uitkiezen en er werd gelijk drinken opgenomen. Dat drinken stond ook heel erg snel op tafel waar we heel blij mee waren. Helaas moesten we wel zelf vragen of we wat te eten konden bestellen. Toen dat eenmaal was opgenomen was het heel snel klaar en was het zeker ook goed eten. De bediening was heel vriendelijk en vlot. Het enige minpuntje was dat we zelf om eten moesten vragen.

Gegeten op 5 augustus 2014

Roxyhansen

Aangekomen in het restaurant werden we vriendelijk naar ons tafeltje begeleid. De gastheer vertelde dol enthousiast over de verschillende wijnen. Normaal gesproken neem ik de Souzoukia die uitermate lekker is, maar dit keer besloot ik de Kaser?pita te proefen en wat was het heerlijk! Daarnaast waren de porties goed verdeeld! Al met al een fijn restaurant in hartje Utrecht!

Gegeten op 16 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Delphi's in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Delphi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.