a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

De gerechtjes - en de keuze is ruim - variëren van "gewoon goed" tot "heel lekker", maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Maar de keukenbrigade verstaat z'n vak wel. De service ging aanvankelijk ook goed, totdat er bij één bestelling iets misliep. En in plaats van dat zonder morren op te lossen, ging de serveerster met ons in discussie. Zonder overigens eerst het bestelbonnetje na te kijken of even navraag te plegen in de keuken. Uiteindelijk hield men het op "miscommunicatie", en die was toch echt niet bij ons ontstaan! Het woordje sorry kon er alleen héél, héél zachtjes af bij de enige medewerkster die niet bij de bestelling betrokken was.
Dit soort bediening kost klanten, en da's best jammer van het lekkere eten.

Gegeten op 6 februari 2016

jan599

Vorige week fijn te gast bij jullie. We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was zeer ontspannen en het personeel alleraardigst. Thuis gekomen de hele avond nog een afterglow gevoel. Super. We gaan dit jaar vast nog een keer bij jullie eten.

Gegeten op 17 oktober 2015

Proever67680

Gister weer eens wezen eten. Was weer net zo lekker als altijd. Lekker vers gemaakt grieks eten. Goede bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Enige wat ik toch altijd een beetje mis zijn iets meer gerechten met vis of schaaldieren.

Gegeten op 22 oktober 2015

ThieuenJolanda

Wat een fantastisch concept tapaz op Griekse wijze. 12 koude gerechten en 47 warme gerechten.
Zoveel bestellen wat je kan eten voor € 20,50 p. p. Heerlijk gegeten echt een aanrader. In het weekend wel reserveren. Men zit gemiddeld toch wel 2 uur aan tafel. Een toppertje!!

Gegeten op 27 augustus 2015

mario11

Wij gaan hier heel vaak eten, Met zn 2en of met meerdere familie en vrienden. Eten is altijd erg lekker en vers. De bediening altijd erg vriendelijk en servicegericht! Ook de prijs is zeer goed, je kan voor een vaste prijs onbeperkt allerlei lekkere griekse hapjes bestellen.
Wij blijven in de toekomst ook zeker terugkomen! Echt een aanrader voor iedereen die van mediterraans/grieks eten houd!

Gegeten op 9 augustus 2015

Fleur01

El greco is ons favoriete restaurant in Hoorn geworden, het is steeds een verwennerij al die lekkere Griekse hapjes. Bij ieder bezoek voelen we ons weer in Griekenland, door het heerlijke eten en hun hartelijkheid.
Het is er altijd gezellig druk en als vaste gast wordt je hier herkend en gewaardeerd, top!
Voor ons is el greco een stukje Griekenland in Hoorn en een aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt.

Gegeten op 13 maart 2015

Diederdik

Lekker gegeten bij El Greco.
All in concept doet zijn werk, gerechtjes waren lekker, warm (heel belangrijk) en vers.
Bediening doet zijn stinkende best en houdt de tafeltjes goed in de gaten.

Aanrader!

Gegeten op 7 maart 2015

Peter-Seline

Gemengde gevoelens over El Greco, ik ben een enorme fan van de Griekse keuken, maar heb dit niet helemaal teruggeproefd. De tzaziki en het auberginehapje kunnen echt beter. Het concept, onbeperkte tapas voor 20,50, werkt kennelijk erg goed, het restaurant was afgeladen.

Gegeten op 6 februari 2015

Erickn

Prima gegeten in gastvrije ambiance! Leuke griekse gerechtjes binnen een all-you-can-eat concept.
Snelle bediening , maar je bepaalt zelf het tempo van doorkomen van de gerechtjes.

Gegeten op 12 februari 2015

daan53

Het decor is een kwestie van smaak, maar de service van El Greco is persoonlijk en adequaat. De bediening is snel en het eten zelf smaakt vers en smakelijk. Ik heb drie keer bij El Greco en als ik weer eens in Hoorn ben zal ik daar zeker weer een!

Schrijf zelf een recensie over El Greco in Hoorn

Schrijf hieronder je recensie over El Greco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.