a TripAdvisor company

2. Grieks
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 0229-726272

Fleur01

El greco is ons favoriete restaurant in Hoorn geworden, het is steeds een verwennerij al die lekkere Griekse hapjes. Bij ieder bezoek voelen we ons weer in Griekenland, door het heerlijke eten en hun hartelijkheid.
Het is er altijd gezellig druk en als vaste gast wordt je hier herkend en gewaardeerd, top!
Voor ons is el greco een stukje Griekenland in Hoorn en een aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt.

Gegeten op 13 maart 2015

Diederdik

Lekker gegeten bij El Greco.
All in concept doet zijn werk, gerechtjes waren lekker, warm (heel belangrijk) en vers.
Bediening doet zijn stinkende best en houdt de tafeltjes goed in de gaten.

Aanrader!

Gegeten op 7 maart 2015

Peter-Seline

Gemengde gevoelens over El Greco, ik ben een enorme fan van de Griekse keuken, maar heb dit niet helemaal teruggeproefd. De tzaziki en het auberginehapje kunnen echt beter. Het concept, onbeperkte tapas voor 20,50, werkt kennelijk erg goed, het restaurant was afgeladen.

Gegeten op 6 februari 2015

Erickn

Prima gegeten in gastvrije ambiance! Leuke griekse gerechtjes binnen een all-you-can-eat concept.
Snelle bediening , maar je bepaalt zelf het tempo van doorkomen van de gerechtjes.

Gegeten op 12 februari 2015

daan53

Het decor is een kwestie van smaak, maar de service van El Greco is persoonlijk en adequaat. De bediening is snel en het eten zelf smaakt vers en smakelijk. Ik heb drie keer bij El Greco en als ik weer eens in Hoorn ben zal ik daar zeker weer een!

Steefsmam

Heerlijk, vers eten. Smaakvol, echt Grieks en een ruime vegetarische keuze naast heerlijke gyros en andere vlees- en visgerechtjes. Vriendelijke bediening.
Ruime plaatsen, kortom, aanrader.

Gegeten op 16 november 2014

HelleenD

Wij hebben hier met z'n vieren gegeten en hebben een zeer geslaagde avond gehad. Het restaurant heeft een frisse uitstraling met mooi mozaïekwerk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De gerechten smaakten zoals we ze kennen van onze vakantie in Griekenland en in vergelijking met andere Griekse restaurants is El Greco origineler. Alles was heerlijk vers bereidt met pure smaken, dat was te proeven. Zo'n lage prijs voor de goede kwaliteit van het eten, echt super.
Dit gaat zeker één van onze favorieten worden.

Gegeten op 9 oktober 2014

tijsis

Prijs kwaliteit is erg goed, geen bijzondere gerechten. maar allemaal wel erg smakelijk.
Heb hier de tapas gehad, het lekkerste vond ik het bruchetta broodje en spinazie geitenkaas.
Na een avondje zit je hier erg vol.
de toetjes vallen een beetje tegen maar ach na al die hapjes heb je er toch niet erg veel trek meer in.
De prijs is zeker een pluspunt voor nog geen 20 euro je helemaal vol eten.
echt een aanrader voor als je eens een keer goedkoper uiteten wil.

Gegeten op 16 augustus 2014

joosthanstede

El Greco bestaat nu een jaar, wij hebben er al vele malen gegeten en het valt nooit tegen. De organisatie is inmiddels goed gestroomlijnd zodat je nooit lang op je volgende gerechtje hoeft te wachten en de bediening is attend en altijd bereid je te adviseren. Het leukste is met z'n allen van alle gerechtjes wat eten, er staat zoveel op de kaart dat je nooit alles bestellen kan en zo krijg je de kans overal wat van te proeven. Het enige minpuntje is dat je meestal teveel eet, want alles is lekker ;-) Ondanks het succes ( in het weekeinde meestal vol en is reserveren heel verstandig), is de prijs nog steeds ongekend laag voor de geleverde kwaliteit, in het weekeinde € 18,50 pp. en daarbuiten € 17,50 pp is voor het geleverde bijzonder scherp geprijst. De ligging van het restaurant, dichtbij het station en met altijd voldoende parkeerplaatsen in de straat is ook een plus voor mensen die minder goed te been zijn. De gerechtjes blijven onovertroffen en af een toe komt er een nieuwe bij op de kaart en dat houdt het spannend, de spinaziesalade met warme geitenkaas en een honingdressing blijft naast de gebakken kipvleugeltjes met honing en de spanakopitakia op ons favorietenlijstje staan, eigenlijk staat alles daar op maar je moet toch elke keer weer een keuze maken. Wij hopen dat El Greco nog lang blijft bestaan.

Fleur01

Heerlijk gegeten, heel veel keus en perfect van smaak.
De tapashapjes zijn ondanks dat de prijs zo laag is kwalitatief hoog, je proeft dat het vers is.
We hebben heerlijk relaxed kunnen snoepen van de verschillende hapjes, deze manier van eten bevalt ons zeker.
De bediening is uiterst vriendelijk en opgewekt en wat erg prettig is, is dat ze je bij binnenkomst goed informeren hoe het werkt.
Trendy Grieks interieur, verfrissend anders.

Gegeten op 26 april 2014

Schrijf zelf een recensie over El Greco in Hoorn

Schrijf hieronder je recensie over El Greco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.