Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

El Greco

2. Grieks
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 0229-726272

Steefsmam

Heerlijk, vers eten. Smaakvol, echt Grieks en een ruime vegetarische keuze naast heerlijke gyros en andere vlees- en visgerechtjes. Vriendelijke bediening.
Ruime plaatsen, kortom, aanrader.

Gegeten op 16 november 2014

HelleenD

Wij hebben hier met z'n vieren gegeten en hebben een zeer geslaagde avond gehad. Het restaurant heeft een frisse uitstraling met mooi mozaïekwerk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De gerechten smaakten zoals we ze kennen van onze vakantie in Griekenland en in vergelijking met andere Griekse restaurants is El Greco origineler. Alles was heerlijk vers bereidt met pure smaken, dat was te proeven. Zo'n lage prijs voor de goede kwaliteit van het eten, echt super.
Dit gaat zeker één van onze favorieten worden.

Gegeten op 9 oktober 2014

tijsis

Prijs kwaliteit is erg goed, geen bijzondere gerechten. maar allemaal wel erg smakelijk.
Heb hier de tapas gehad, het lekkerste vond ik het bruchetta broodje en spinazie geitenkaas.
Na een avondje zit je hier erg vol.
de toetjes vallen een beetje tegen maar ach na al die hapjes heb je er toch niet erg veel trek meer in.
De prijs is zeker een pluspunt voor nog geen 20 euro je helemaal vol eten.
echt een aanrader voor als je eens een keer goedkoper uiteten wil.

Gegeten op 16 augustus 2014

joosthanstede

El Greco bestaat nu een jaar, wij hebben er al vele malen gegeten en het valt nooit tegen. De organisatie is inmiddels goed gestroomlijnd zodat je nooit lang op je volgende gerechtje hoeft te wachten en de bediening is attend en altijd bereid je te adviseren. Het leukste is met z'n allen van alle gerechtjes wat eten, er staat zoveel op de kaart dat je nooit alles bestellen kan en zo krijg je de kans overal wat van te proeven. Het enige minpuntje is dat je meestal teveel eet, want alles is lekker ;-) Ondanks het succes ( in het weekeinde meestal vol en is reserveren heel verstandig), is de prijs nog steeds ongekend laag voor de geleverde kwaliteit, in het weekeinde € 18,50 pp. en daarbuiten € 17,50 pp is voor het geleverde bijzonder scherp geprijst. De ligging van het restaurant, dichtbij het station en met altijd voldoende parkeerplaatsen in de straat is ook een plus voor mensen die minder goed te been zijn. De gerechtjes blijven onovertroffen en af een toe komt er een nieuwe bij op de kaart en dat houdt het spannend, de spinaziesalade met warme geitenkaas en een honingdressing blijft naast de gebakken kipvleugeltjes met honing en de spanakopitakia op ons favorietenlijstje staan, eigenlijk staat alles daar op maar je moet toch elke keer weer een keuze maken. Wij hopen dat El Greco nog lang blijft bestaan.

Fleur01

Heerlijk gegeten, heel veel keus en perfect van smaak.
De tapashapjes zijn ondanks dat de prijs zo laag is kwalitatief hoog, je proeft dat het vers is.
We hebben heerlijk relaxed kunnen snoepen van de verschillende hapjes, deze manier van eten bevalt ons zeker.
De bediening is uiterst vriendelijk en opgewekt en wat erg prettig is, is dat ze je bij binnenkomst goed informeren hoe het werkt.
Trendy Grieks interieur, verfrissend anders.

Gegeten op 26 april 2014

jojanneke4

Een nieuw restaurant is het altijd waard om uit te proberen, maar wat vond ik dit een aanfluiting. De zogenaamde 'tapas' waren slecht. Dezelfde sausjes over veel gerechtjes, veel te simpele gerechten (eenvoudige feta over treurige ijsbergsla), weinig gerechtjes mooi opgemaakt en de smaken waren niet echt uitgesproken.

De bediening was redelijk. Een vriendelijke mevrouw die ons aardig te woord stond.

Hier zullen wij niet meer heen gaan.

Gegeten op 12 maart 2014

Djoek

Gister met een groepje hier gegeten.
Het eten was over het algemeen goed, de bediening vriendelijk maar niet erg vlot letten niet op of de glazen leeg zijn moest je zelf steeds om vragen ze hebben het te druk met uitserveren.
Ook niet zo prettig dat de meerderheid aan tafel wat geserveerd krijgt en anderen moeten wachten tot hun gerecht komt dat ging eigenlijk de hele avond zo door.
Misschien `n tip om 1 gerecht per keer te serveren is rustiger en overzichtelijker voor de keuken en gezelliger voor de klant als je gelijk kan eten.
Maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Gegeten op 8 maart 2014

deliefstevandewereld

Weer een keer gegeten en deze keer hadden ze de vorige keer dat we er zaten overtroffen.
Alles zo lekker vers en inderdaad onbeperkt.
Huiswijn is voortreffelijk en de bediening gewoon gezellig.
Dit gaat wel een van onze vaste adresjes worden ;-)
Altijd goed, altijd gezellig en altijd vers. Daar wil ik wel voor betalen al kost het hier trouwens ook niet veel voor 30 piek per man heb je eten drinken en een toetje.

Gegeten op 14 februari 2014

dijke

Uitstekende gerechten: kwaliteit en smaak. Zeer vriendelijk ontvangst. Relatie kwaliteit - prijs erg goed. Wij gaan hier zeker vaker eten.

Gegeten op 12 februari 2014

bart115

31 januari met een stel vrienden en familie mijn verjaardag bij El Greco gevierd Kostas heeft voor ons een goede variatie van verschillende tapas samengesteld, ik en mijn gasten vonden het overheerlijk, perfect ook de bediening was geweldig heel gezellige en aardige meiden alom heerlijk gegeten en gedronken in een goede sfeer.
We Hebben een geslaagde avond gehad en dat alles voor een heel redelijke prijs top top top
een ieder van El Greco.

Gegeten op 1 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over El Greco in Hoorn

Schrijf hieronder je recensie over El Greco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.