a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 0793200530

Oscart

Ruime keuze en voor ieder wat wils. Keurig netjes de vraag bij binnenkomst of je weet hoe het werkt, zo niet uitleg over wat er allemaal te eten is. Er wordt goed in de gaten gehouden wanneer er lege borden staan en deze worden gelijk weggehaald. Geen restaurant voor een romantisch diner, maar dat hoort ook niet bij het concept. Minpuntje, bij de warme gerechten zijn sommige dingen niet helemaal warm. Dus tegen de tijd dat je aan tafel zit al koud.

Gegeten op 30 mei 2015

snor1

Gisteren met vrienden gegeten bij Eten& Zo. Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen je moet gelijk betalen en dan wijzen ze je plaats. Het eten is prima zeer grote keuze van vlees vis groente voor ieder wat wils. Zelfs oesters. De bediendig is er vriendelijk en alert. Vuile borden worden snel weg gehaald. Het dessert buffet is zeer uitgebreid, en daarna is er nog koffie en thee. Helemaal prima.
De inrichting kan er mee door. Bepaalde delen bijvoorbeeld waar grotere groepen komen te zitten is het behoorlijk rumoerig, en minder gezellig ingericht.
Gezien de prijs en het gebodene zullen we hier zeker nog wel eens terug komen.

Gegeten op 22 mei 2015

rens24

Eerste bezoek. Super groot opgezet. Echt wel een vreet schuur. Toch is het eten goed. Vlees erg lekker. Toetjes ook. Eigenlijk alles wel. Teveel om op 1 avond te proberen . Aardige service voor all you can eat. Alcohol voor 1 euro niet duur. Decor wel fabriek-achtig. Hoog plafond. Rare lichtval en veel drukte. Je moet hier niet romantisch willen eten. Gewoon lekker schranzen en drinken met groep vrienden. Ik ga nog eens terug

Gegeten op 17 april 2015

nikki14

Hier gegeten met een grote groep. Voor ieder wat wils en de gerechten zijn heel aardig van kwaliteit. De sushi is prima en ook het vlees is lekker. Er is veel keuze, van sushi tot pannenkoeken tot chinees en dat is met zo'n grote groep prettig.
We waren in het weekend en het enige nadeel is dan dat het erg druk is, met andere woorden een paar minuten in de rij voor je biefstukje en de rest van je bord is alweer koud.
Vooral het toetjesbuffet is een aanrader met chocoladefontein!

Gegeten op 22 maart 2015

Hovestein

Ik ben voor de 3e keer in dit restaurant geweest met vrouw en dochter. Het is een goed alternatief als je veel en gevarieerd wilt eten, en niet in een klein restaurant van de kaart wil eten.
Het is qua eten en uitstraling goed alleen ontbreekt toch de service en ervaren personeel! Personeel haalt een leeg glas weg naast een vol flesje drinken dus ik weer naar de bar een nieuw glas halen!! Uit een flesje drinken vind ik niet zo netjes!
Dit bedrijf leent zich wel perfect als je een diner geeft voor grote groepen. Voor iedereen is er keuze voldoende.
Misschien als tip: maak een ruimte of afdeling voor tafel van 2 personen 3 personen en 4 personen, dit geeft een restaurant gevoel en gezelligheid voor die tafels en dan zit je niet naast groepen van 16 personen.

Gegeten op 17 maart 2015

soep_kipje

Verschrikkelijk.. Voor het eerst dat ik echt het vreetschuur gevoel had. Het was druk, waardoor we al werden weggestopt achteraan een zaal. Hier zat nog een kleine aparte ruimte die helemaal vol gepropt was met tafels en stoelen. Je moest iedereen vragen opzij te gaan als je wilde opstaan. Niet echt handig als je telkens zelf je eten moet halen.
De kwaliteit van bepaalde gerechten viel tegen. Rosbief vonden wij taai en koud, werd alleen kort opgewarmd onder de grill. Hierdoor was het uiteindelijk te doorbakken. Alleen de sushi en steaks waren echt goed.
Uiteindelijk voldoende gegeten, maar ik raad het niemand aan.

Gegeten op 13 december 2014

Caverle

Met de kerst heb ik hier gegeten. Entourage is sfeervol en modern. Het was druk, maar dat konden we verwachten. Geen last gehad van drukte aangezien zij met sessies werkten. Ik ben zelf nogal een culinaire catastrofe maar zelfs voor mij hadden ze genoeg! De donuts waren zo lekker ik verlang nog steeds naar meer! Tot volgend jaar. Groetjes uit Deventer

Nico_V

Enorm veel keus dus voor iedereen is er iets lekkers. Van Japans (o.a. sushi), Chinees, wok, tot Europees: vers bereid vlees en vis, pizza, pannenkoeken, frites, salades, warme groente enz. enz. Eten over het algemeen van goede kwaliteit.
Minpunt: de wijn is waterig en niet lekker. Voor volwassenen redelijk geprijsd (vrij/zater/zon 31,50) maar kinderen vanaf 12 jaar betalen ook 30 euro; die eten wat frites, nuggets, worstjes met wat limonade en wat toetjes en dat is duur betaald.

Gegeten op 13 februari 2015

Parus Major

Hier meerdere malen gegeten, maar langzaam zie ik het toch achteruit gaan. Het decor is nog net zo vreselijk als de eerste keer. In de kleine zaal zijn de wanden leuk aangekleed, maar het blijft een vreetschuur. Verder blijf ik het maar raar vinden, dat je betaalt voor alcolholische dranken, die je niet nuttigt. Waarom niet een aparte prijs in- en exclusief alcohol?

Het gebakken voedsel is zonder meer van een uitstekende kwaliteit, maar de temperatuur van de koude gerechten zoals vis en dessert zijn veel te hoog. Daar komt nog bij, dat er borden bij staan, die nog heel heet zijn van de vaatwasser en daar leg je dan dus die toch al niet koele vis op. Niet smakelijk en nog ongezond ook. Dat "warme" geldt ook voor de glazen, die zijn heet. Dus je schenkt je drankje in in hete glazen, bah.

Gegeten op 24 januari 2015

Kees Hordijk

Onze kleinkinderen kozen voor "eten & zo". We zagen er gezien de grootte en sommige opmerkingen van gasten (rumoerig) wel een beetje tegenop, maar dat bleek absoluut niet nodig. Op advies kozen we voor het linker restaurant. Daar werden ons prima plaatsen aangewezen (hadden gereserveerd, wat wel verstandig bleek)). Het is even wennen, maar alles is perfect georganiseerd. Je moet wel eerst een verkenningsrondje doen om te weten uit wat je allemaal kan kiezen. Die keuze lijkt haast onbeperkt. Personeel is vriendelijk en gekozen eten smaakte goed. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Eten & Zo in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Zo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.