Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eten & Zo

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken

Eten & Zo

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 0793200530

melkhagelslag

Het buffet is enorm te noemen. Mega veel keuze en alles erg lekker en mooi opgemaakt. Het is zelfs zo groot dat het ook een nadeel wordt: intiem en knus wordt het zeker niet en je bent erg lang weg van tafel. Dit laatste komt ook omdat het het erg druk is. Het wordt daardoor niet echt gezellig.

Gegeten op 23 augustus 2014

vlinder1969

Gegeten met 4 personen. Ruime keuze. Alles ziet er zeer schoon en verzorgd uit. Personeel is zeer vriendelijk alleen de kok bij het wokken is niet echt vriendelijk te noemen tegen de gasten. Wij zaten in de 'Carrousel zaal' en deze is een stuk gezelliger dan de grote zaal waar de buffetten staan opgesteld. Het eten is van prima kwaliteit en de prijs/kwaliteit verhouding is goed te noemen. Tip; reserveer om 19.00 uur dan wordt het snel een stuk rustiger! Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 oktober 2014

Lana2014

Er is genoeg te eten, lekker. Voor ieder wat wils. Het is wel erg druk bij het eten.
Niet echt knus maar wel leuk voor grote groepen.
Ik zou hier niet met zijn tweeën gaan eten als je gezelligheid wil.

Gegeten op 26 september 2014

roger11

Vreetschuur.

Wij hadden gereserveerd en werden ergens tussen een trap en de spoelkeuken gedeponeerd. Deze tafel hebben niet geaccepteerd en na enige tijd hebben we een andere tafel gekregen. De betreffende tafel is V1, die moet je dus niet hebben. Het keuken gedeelte is eigen te klein voor de hoeveelheid bezoekers die er zijn. Er staan best lange rijen voor de buffetten waardoor je eten al koud is als je terug komt bij je tafel. Er loopt te weinig personeel rond die het afruimen van de tafels bijhouden. Wij hadden op een gegeven moment een 6-tal borden op de tafel staan die we zelf maar even hebben verplaatst. al met al..... Wij komen hier nooit meer terug.

Gegeten op 4 oktober 2014

Margotttjeee

Het is een zelfbedieningsrestaurant en bediening zie je dus niet veel. Het eten valt heel erg mee, je hebt wel keus van alle soorten eten maar wat mij het meest beviel was het toetjes buffet. Wij zaten in de rechterzaal die een stuk minder gezellig is dan de linker, ik voelde me net in een vreetschuur zitten en zal hier alleen naartoe gaan met een hele grote groep zodat qua eten voor iedereen keus is welke keuzen ze willen.

Gegeten op 17 september 2014

Bebar

Voor het eerst hier gegeten. We waren met 4 personen. Van mensen die er al eens waren, vernamen we dat het prima is maar niet echt intiem om bijvoorbeeld met z'n tweeën te eten. Wij vonden het eten echt heel goed en een ontzettend uitgebreide keus bij het enorme buffet (van chinees, salades, hertenbiefstuk etc. tot en met een heel erg uitgebreide keus bij het dessert buffet van stukjes vers fruit, ijs, diverse soorten donuts, mini gebak, een chocolade fontein en nog veel meer) ook bij het koffie punt weer keuze uit diverse soorten koffie, thee, verpakte koekjes en stukjes noga. Dus echt voor een heel uitgebreid avondje uit.
En wat betreft de sfeer vonden wij het ook nog wel heel goed ondanks dat het vrij groot is. Het personeel is uiterst vriendelijk en de gebruikte borden en glazen worden snel opgehaald.
Kortom, wij gaan hier zeker binnenkort nog weer naar toe.

Gegeten op 12 september 2014

kokkie1985

Na lange tijd weer eens geprobeerd maar in tegen stelling tot verleden keer is nu wel alles warm. Om te zorgen dat alles ook warm blijft hebben ze iedere geval het een en ander veranderd in de bedrijfsvoering.

Sashimi en sushi zijn heerlijk en goede kwaliteit. Warme eten is zeer uitgebreid en gevarieerd evenals het dessertbuffet daarin tegen is het ook niet echt goedkoop.

Gegeten op 24 augustus 2014

patty17

We gingen met een groep van 8 pers. Er was genoeg keuze voor iedereen om een heerlijke maaltijd te nemen. Voor mij was dat de sushi, de gegrilde biefstuk en als klap van de vuurpijl het dessert buffet heerlijk met ijs, spekkoek, pudding, vers fruit en nog meer heerlijkheden. Het personeel bij de diverse onderdelen van het buffet was vriendelijk en gastvrij, maakt een gezellig praatje terwijl ze je biefstuk aan het grillen waren.
Het is zeker een aanrader, ik kom zeker terug.

Gegeten op 24 juli 2014

Emma1705

Dit is echt een top restaurant! Er is voor iedereen wat wils en erg lekker.
Ik dacht toen ik voor het eerst hoorde over het restaurant dat het tegem zou vallen. Maar het eten is onwijs lekker en het is erg gezellig! Ik kom er best vaak en elke keer is het weer smullen!!

Gegeten op 19 juli 2014

joyce64

Mijn moeder vierde haar 78ste verjaardag en in de fam zijn wat lastige eters. Eten & Zo is hier een prima oplossing voor want iedereen kan eten wat hij/zij wil. Tapas, Shusi, wok, gril, pannenkoeken, div schaal en schelp dieren kortom te veel om op te noemen.
Omdat er 2 mensen slecht ter been waren hadden wij een tafel dicht bij de buffetten echter de andere zaal was qua uitstraling wel gezelliger alleen qua loopafstand wel verder.

Mijn complimenten over het personeel dat echt super vriendelijk en behulpzaam was erg leuk is dat zij tijdens het bereiden van het gerecht een gesprekje aanknoopten.

Gegeten op 24 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Eten & Zo in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Zo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.