Eten & Zo

• 6.8

• 7.3

Cheyennx
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten op een zaterdag avond. Als je een snelle hap wilt is dit een goede keuze. Ik had meer verwacht van een 'werelds restaurant. Borden werden onder onze neus vandaan getrokken terwijl we nog zaten te eten. De sfeer en het eten is prima. Maar de bediening vind ik slecht.

Gegeten op 15 maart 2014

OLaarman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tja, wat zal ik zeggen....
Als je uit eten wilt met kleine kinderen/groepje (zoals wij) is het ideaal. Diverse delen waar je gerechten uit de hele wereld kunt halen, all you can eat. Sushi, bbq, chinees, friet en frikandel, etc etc.
Sfeer is niet echt denderend, prijs kwaliteit zeer goed.
Nadeel; je zit nooit samen aan tafel, er loopt altijd wel iemand rond om eten te halen.
Zelf vond ik de sushi en de pure vlees afdelingen met lamsrack en ossenhaas lekker en natuurlijk de gamba en sliptong.
Ga je gezellig met z'n tweetjes ergens eten, dan zou ik verder zoeken.

Gegeten op 5 april 2014

Quiba
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beschrijf je bezoek aan het restaurant. Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? We willen alles over het restaurant weten, vertel het ons!

Samen met mijn man heerlijk gegeten. We waren hier al eerder geweest met vrienden en wisten dus wat we konden verwachten. Prima eten. Het is de kunst om niet te veel op te scheppen en van alles wat te kiezen. Zo haal je de krenten uit de pap. We zaten in het, voor ons, gezelligste gedeelte, dus niet waar de gezinnen zitten met kinderen. Regelmatig worden de lege bordjes en glazen opgehaald. De verse sinaasappelsap vind ik geweldig. Ook de sushi en sowieso alle vishapjes zijn verrukkelijk. Daarna ossenhaas vers gebakken. Jammie! Even langs de buitenrand lopen om kleine beetjes van het lekkerste te scoren. Opnieuw voorzichtig met de hoeveelheden. Je schept al gauw te veel op. Dat zou jammer zijn want de toetjes zijn zeker niet te versmaden. Een riante keuze van allerlei lekkernijen. Ook de chocolade fontein is naast leuk, ook lekker. Een dessertwijntje voor je laatste muntje en daarna nog een kopje koffie. Wauw, we hebben het weer helemaal geweldig gehad. Lekker snoepje bij de uitgang voor onderweg en tot de volgende keer!

Gegeten op 28 maart 2014

Mirandasneijder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg groot buffet restaurant wat als nadeel heeft dat je vaak aan de wandel bent. Eten is louter positief absoluut niet verwacht , van oesters en sushi tot chateau briand en ossenhaas

rubin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier een heer gegeten met een bedrijfsuitje. Ik ben gen fan van dit soort concepten: Het is bijzonder massaal en onpersoonlijk en druk + lawaaierig.

We werden met een groep naar een hoek gebracht. Iedereen moet voor zichzelf eten en drinken halen, wat vanzelfsprekend is in een plek als dit, maar dit heeft als gevolg dat iedereen continu opstaat wegloopt aankomt; geen moment om even te zitten/praten/relaxen. Daar is het uberhaupt te druk voor.

De service was het allerslechtse wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Een chagerijnig meisje pakte ruw de borden op in sommige gevallen zelfs zonder te vragen, liet vorken vallen, etc. Nadat daar wat van werd gezegd kregen we nog een paar rotopmerkingen eroverheen. Echt bijzonder a-relaxt.

Ik zou hier niet meer heengaan.

Gegeten op 11 december 2013

RonnVanEtten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Groot opgezet, deze omgebouwde, voormalige discotheek. Het concept: schep zelf op en eet wat je wilt en kunt eten.

Aardige bediening. Een scherpe prijs, inclusief 2 alcoholische drankjes.
En dan het eten.... Veel keus, van frikandel voor de kleintjes, via Sushi, verschillende visgerechten, tot kangeroe-biefstuk; relatief veel Chinese gerechten; en een zeeeer uitgebreid desert-buffet.

Gegeven de grote zalen, is er toch een relatief gezellige opzet met veel zitjes, hoeken, etc. Natuurlijk is er geen kleinschalige bistro, dus een romantisch etentje bij kaarslicht zit er niet in. Maar dat weet je van te voren.
Heerlijke beef in zwarte bonensaus! En zo nog meerdere mooie gerechten, zonder echte culinaire hoogstandjes, maar er is zonder meer heerlijk maaltijd samen te stellen.

Kortom: voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 februari 2014

marsja
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn ook maar eens na wat positieve maar ook wat negatieve reacties bij Eten en zo wezen eten.
Bij binnenkomst moet je gelijk afrekenen, dat zie ik wel als positief, ben je daar vanaf. Wij werden echter in een hoekje gestopt achter een muur, dus wij hebben niet echt de sfeer gehad wat we ervan verwacht hadden. Wij vonden het te massaal, idd zoals eerder genoemd net een vreetschuur. Het eten maakte dit dan wel weer goed. Niks op aan te merken en erg veel keuze.
Als je niet van dat massale houdt moet je hier niet heengaan, tenminste niet in een weekend.

Gegeten op 1 februari 2014

ricjo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Buffet restaurant ( all you can eat) met in het midden en aan de randen een keuken waar je de koks kan zien terwijl jouw eten(kleine porties) bereidt wordt. Jammer dat er niet gevraagd wordt of je zout,peper,marinade etc op je eten wil, want dat gaat er flink op. Ruime keuze in vlees en vissoorten. Mooie rauwe ham en prima assortiment in sushi. Groot nagerechten buffet.
Inrichting is saai. De ruimte is wat opgevrolijkt met hier en daar een nepboom en vreemde kleur verlichting. Op verdieping speelruimte zonder computerspelletjes. Wel met flinke hoogteverschillen en hoge trap die niet afgesloten is.
Als je dit concept van all you can eat buffet leuk vindt dan is dit een prima plek.

Gegeten op 31 januari 2014

jmpb
  • Recensies in de laatste twee jaar

In december bij Eten En zo wezen eten met een groter gezelschap. Bewust voor dit buffetrestaurant gekozen omdat we met een grote groep gingen eten met jonge kinderen in het gezelschap. We gingen er heen met niet al te hoge verwachtingen, maar werden aangenaam verrast. Het eten vonden wij van boven gemiddelde kwaliteit voor een dergelijk concept: alles was verzorgd, vers en smaakvol. Ook de sfeer was gezellig en ongedwongen en de kinderen hebben zich 2,5 uur prima vermaakt in het speelgedeelte van het restaurant. Wat we verder een plus vonden is dat de drankjes inbegrepen zijn. Eten & Zo is een aanrader voor eten met een groot gezelschap!

Gegeten op 23 december 2013

dingetje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tweede kerstdag ben ik met mijn kinderen voor het eerst naar eten & zo geweest. Bij de ingang wilde ik al de benen nemen. Dikke rijen voor de kassa want er moet eerst betaald worden en dat blijft natuurlijk erg klantonvriendelijk. Daarna kwam de drukte op je af. De onpersoonlijkheid blijft hangen door het systeem dat er alleen afgeruimd wordt en zelfs de drankjes niet aan tafel worden geserveerd. Het eten is van goede kwaliteit maar de er wordt nauwelijks aangegeven wat voor soort gerecht het is. Ook raak je snel het overzicht kwijt door het enorme aan bod en doordat niet aangegeven is waar de voorgerecht etc zich bevinden.
Leuk wellicht op een wat minder druk tijdstip.

Gegeten op 26 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Eten & Zo in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Zo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!