Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eten & Zo

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken

Eten & Zo

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 0793200530

Bebar

Voor het eerst hier gegeten. We waren met 4 personen. Van mensen die er al eens waren, vernamen we dat het prima is maar niet echt intiem om bijvoorbeeld met z'n tweeën te eten. Wij vonden het eten echt heel goed en een ontzettend uitgebreide keus bij het enorme buffet (van chinees, salades, hertenbiefstuk etc. tot en met een heel erg uitgebreide keus bij het dessert buffet van stukjes vers fruit, ijs, diverse soorten donuts, mini gebak, een chocolade fontein en nog veel meer) ook bij het koffie punt weer keuze uit diverse soorten koffie, thee, verpakte koekjes en stukjes noga. Dus echt voor een heel uitgebreid avondje uit.
En wat betreft de sfeer vonden wij het ook nog wel heel goed ondanks dat het vrij groot is. Het personeel is uiterst vriendelijk en de gebruikte borden en glazen worden snel opgehaald.
Kortom, wij gaan hier zeker binnenkort nog weer naar toe.

Gegeten op 12 september 2014

kokkie1985

Na lange tijd weer eens geprobeerd maar in tegen stelling tot verleden keer is nu wel alles warm. Om te zorgen dat alles ook warm blijft hebben ze iedere geval het een en ander veranderd in de bedrijfsvoering.

Sashimi en sushi zijn heerlijk en goede kwaliteit. Warme eten is zeer uitgebreid en gevarieerd evenals het dessertbuffet daarin tegen is het ook niet echt goedkoop.

Gegeten op 24 augustus 2014

patty17

We gingen met een groep van 8 pers. Er was genoeg keuze voor iedereen om een heerlijke maaltijd te nemen. Voor mij was dat de sushi, de gegrilde biefstuk en als klap van de vuurpijl het dessert buffet heerlijk met ijs, spekkoek, pudding, vers fruit en nog meer heerlijkheden. Het personeel bij de diverse onderdelen van het buffet was vriendelijk en gastvrij, maakt een gezellig praatje terwijl ze je biefstuk aan het grillen waren.
Het is zeker een aanrader, ik kom zeker terug.

Emma1705

Dit is echt een top restaurant! Er is voor iedereen wat wils en erg lekker.
Ik dacht toen ik voor het eerst hoorde over het restaurant dat het tegem zou vallen. Maar het eten is onwijs lekker en het is erg gezellig! Ik kom er best vaak en elke keer is het weer smullen!!

Gegeten op 19 juli 2014

joyce64

Mijn moeder vierde haar 78ste verjaardag en in de fam zijn wat lastige eters. Eten & Zo is hier een prima oplossing voor want iedereen kan eten wat hij/zij wil. Tapas, Shusi, wok, gril, pannenkoeken, div schaal en schelp dieren kortom te veel om op te noemen.
Omdat er 2 mensen slecht ter been waren hadden wij een tafel dicht bij de buffetten echter de andere zaal was qua uitstraling wel gezelliger alleen qua loopafstand wel verder.

Mijn complimenten over het personeel dat echt super vriendelijk en behulpzaam was erg leuk is dat zij tijdens het bereiden van het gerecht een gesprekje aanknoopten.

krullenjip

Het eten was echt van alle markten thuis. Voor iedereen wat wils. Verschillende keukens, en voldoende keus. Ik miste wel kaartjes bij de gerechten waarop stond wat het was, dit was niet overal toegepast.
Ook voor de kinderen was er volop keuze, na het eten kunnen de kinderen gaan spelen in een aparte ruimte. Zodat de volwassenen rustig verder kunnen eten.
Ik vind het een voordeel dat het drinken er al bij in zit begrepen (alcoholische dranken tot twee stuks).
Een nadeel vond ik dat de tafeltjes vrij dicht op elkaar stonden, iemand in een rolstoel kan zich moelijk van de tafel naar het buffet bevinden. Daarnaast staat het buffet erg hoog, iemand die zijn of haar rolstoel niet omhoog kan zetten kan niet zien wat er te eten is.
Het personeel is erg vriendelijk en vraagt regelmatig of alles heeft gesmaakt. Het ophalen van lege borden en glazen verloopt vlot.
Ik zou er nog wel een keer heen gaan, maar ik vind de prijs aan de hoge kant.

Angeloonie

Gegeten op 12 juli 2014

evilangel07

We hebben hier voor een verjaardag gegeten met 11 personen. We kregen eerst een tafel ver achterin, maar omdat in het gezelschap mensen die niet goed ter been waren, vroegen we om een andere tafel. Tot onze verbazing was een een andere tafel dichterbij het buffet beschikbaar, en konden we dankzij het zeer vriendelijke personeel aan een prachtige tafel plaatsnemen.

Het eten was heerlijk. Er viel niets te klagen en er was voor ieder wat wils. Ook 2 vegetarische mensen hebben hun buikje rond gegeten. Alles wordt op aanvraag direct klaar gemaakt door uiterst capabele koks. En na het eten worden de lege borden en glazen netjes opgeruimd. Van het desserteiland hebben we ook ongelofelijk genoten. Een leuk extraatje was de oranje slagroom en in het oranje geklede personeel ivm het WK. Zeker een aanrader!

Gegeten op 9 juli 2014

Jan Zellenrath

Met gemengde gevoelens naar dit restaurant gegaan. Wat kan een mens zich vergissen. Een grote hoeveelheid dagverse producten. Ik heb me laten vertellen 220 gerechten uit alle delen van de wereld. Zo kan je op één avond een culinaire reis om de wereld maken. Alles was mooi opgemaakt. Prettige, snelle bediening. Wat ik in zo'n restaurant nooit had verwacht was onbeperkt aanwezig: oesters, krab en scheermessen van goede kwaliteit. Van het all you can eat concept ben ik eigenlijk niet zo gecharmeerd, maar hier viel het mee, omdat de gerechten zo goed waren. De inrichting is overgebleven uit de oude discotheek Locomotion, waar het restaurant is gevestigd. Een soort dorpspleintje met o.a. de achterkant van een kerk (waarachter de toiletten zich bevinden). De ruimte tussen de tafels viel ook niet tegen. De prijs, voor door de week, is goed. € 28,50 voor 2,5 uur met onbeperkt non alcoholische dranken en twee muntjes voor alcoholische drankjes. Eén muntje voor bijvoorbeeld een glas wijn of bier. Sterkere zaken kosten wat meer. De wijnglazen werden goed vol geschonken. Nog meer muntjes? Te koop voor € 1,-.

Gegeten op 2 juli 2014

SandraYlenia

We zijn er wezen eten met koningsdag, heerlijk!!
Het was op zaterdag , maar goed te doen.
het eten is geweldig , vers bereid en we hebben super gegeten!
Wat ik zeker kan aanraden is de ossehaas , lamscrack en ook de gambas, alles wordt bereid waar je bijstaat en je kan dus zelf aangeven ofdat je hem rood medium of doorbakken wil.
Wat ik minder vond waren de poffertjes, die vond ik er niet in thuishoren....
Al met al heerlijk gegeten, voor een leuke prijs.
We gaan er zeker nog een keer terug.

Gegeten op 26 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Eten & Zo in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Zo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.