Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eten & Zo

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken

Eten & Zo

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 0793200530

Parus Major

Hier meerdere malen gegeten, maar langzaam zie ik het toch achteruit gaan. Het decor is nog net zo vreselijk als de eerste keer. In de kleine zaal zijn de wanden leuk aangekleed, maar het blijft een vreetschuur. Verder blijf ik het maar raar vinden, dat je betaalt voor alcolholische dranken, die je niet nuttigt. Waarom niet een aparte prijs in- en exclusief alcohol?

Het gebakken voedsel is zonder meer van een uitstekende kwaliteit, maar de temperatuur van de koude gerechten zoals vis en dessert zijn veel te hoog. Daar komt nog bij, dat er borden bij staan, die nog heel heet zijn van de vaatwasser en daar leg je dan dus die toch al niet koele vis op. Niet smakelijk en nog ongezond ook. Dat "warme" geldt ook voor de glazen, die zijn heet. Dus je schenkt je drankje in in hete glazen, bah.

Gegeten op 24 januari 2015

Kees Hordijk

Onze kleinkinderen kozen voor "eten & zo". We zagen er gezien de grootte en sommige opmerkingen van gasten (rumoerig) wel een beetje tegenop, maar dat bleek absoluut niet nodig. Op advies kozen we voor het linker restaurant. Daar werden ons prima plaatsen aangewezen (hadden gereserveerd, wat wel verstandig bleek)). Het is even wennen, maar alles is perfect georganiseerd. Je moet wel eerst een verkenningsrondje doen om te weten uit wat je allemaal kan kiezen. Die keuze lijkt haast onbeperkt. Personeel is vriendelijk en gekozen eten smaakte goed. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 januari 2015

grotebob

Voor grote groepen zeer geschikt. Op een dinsdagavond hier met een groep van ruim 80(!) man gegeten. De voormalige discotheek is omgebouwd tot sfeervol stadje in de ene zaal en al het eten in de andere. Het eten was prima. Lekkere sushi, voor je neus gebakken steak en een uitgebreid toetjesbuffet. Voor een romantisch diner moet je hier niet zijn: eten en nog meer eten is hier het devies, maar dat kan je er goed.

Gegeten op 2 december 2014

vansasv

Gegeten op 24 december 2014

ramon36

Als je mogelijkheid hebt om te kiezen in welke zaal je wilt zitten, kies dan voor de linkse zaal. Niet slim van mij anders is er straks geen plaats meer voor ons :-) Daar vinden wij het gezelligst en minst druk. Het aanbod van eten is enorm en wij vinden de kwaliteit ook heel goed. Alles is ook vers en wordt altijd heel snel of zelfs direct bijgevuld als iets op is. De prijs valt wel even tegen als je dit vooraf moet betalen maar echt alles zit er in en niemand komt hier iets te kort en gaat volgens mij met een goed voldaan gevoel naar buiten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 oktober 2014

rotorynette

Hier op een zondagavond om 19.30u gaan eten met 11 personen.
Ruime keuze aan het buffet, van alles wat: voorgerechten zoals soep en stokbrood,grillen, wokken, diverse soorten seafood, een verse pannenkoek of pizza wordt voor je gebakken.
Kant en klaar gerechten. Sommige vleessoorten niet echt mals te noemen, zoals de ossehaaspuntjes van de plaat,was beetje taai.Argentijnse steak en aussie steak waren redelijk.
Maar toen wij aan het dessert toe waren om 21.00u waren de verschillende soorten mousseschalen leeg, zowel de 4 grote als de 2 kleine, nog wel wat soesjes en andere mini gebakjes.
De chocofontein was ook al weg gehaald, de wafeltjes en poffertjes lagen al te lang, was nu net kauwgom geworden zo taai.
Nog gevraagd of de mousse werd aangevuld, nee dus.Terwijl ze pas om 22.00u dicht gaan.
beetje jammer, ook de helft van de ijsbakken waren al leeg.
De carroussel - eetzaal is gezelliger dan de zaal waar je met je neus op het buffet zit.

Gegeten op 7 december 2014

tijger0101

Wij hebben hier met 18 personen hier gegeten
het is een all.inn formule en voor ieder wat wils
Uitgebreide keuze in voor/hoofd en na gerechten
Natuurlijk is het een groot restaurant, maar wij vonden allemaal dat er echt heel veel keuze is
Leuk met groepen
Verwacht hier geen intieme setting,daar is het concept ook niet naar.

Gegeten op 9 december 2014

Henrikus

Gisteren, 11-11-2914 wezen eten bij eten en zo. Voormalige discotheek dus behoorlijk groot. Zo ook de eetzaal die men wel leuk heeft ingericht met decor, alsof je op een pleintje buiten zit. Wel druk, gehorig, maar wat wil je met circa 200 klanten in de zaak. Eten is enorm divers en uitgebreid. Zo veel verschillende keuze's dat je niet weet waar je moet beginnen. Sushi is goed. De grill en steak is zeer goed. Heerlijk Argentijnse steak gegeten en zelf Kangaroo steak. Beiden erg mals. Hier kan je prima heen met grote groepen zoals vrijgezellenfeest, verjaardag en bedrijfsuitjes. Voor een intiem romantisch diner kan je beter wat kleiners op zoeken.

Gegeten op 11 november 2014

melkhagelslag

Het buffet is enorm te noemen. Mega veel keuze en alles erg lekker en mooi opgemaakt. Het is zelfs zo groot dat het ook een nadeel wordt: intiem en knus wordt het zeker niet en je bent erg lang weg van tafel. Dit laatste komt ook omdat het het erg druk is. Het wordt daardoor niet echt gezellig.

Gegeten op 23 augustus 2014

vlinder1969

Gegeten met 4 personen. Ruime keuze. Alles ziet er zeer schoon en verzorgd uit. Personeel is zeer vriendelijk alleen de kok bij het wokken is niet echt vriendelijk te noemen tegen de gasten. Wij zaten in de 'Carrousel zaal' en deze is een stuk gezelliger dan de grote zaal waar de buffetten staan opgesteld. Het eten is van prima kwaliteit en de prijs/kwaliteit verhouding is goed te noemen. Tip; reserveer om 19.00 uur dan wordt het snel een stuk rustiger! Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Eten & Zo in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Zo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.