Eten & Zo

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 0793200530

Hovestein

Ik ben voor de 3e keer in dit restaurant geweest met vrouw en dochter. Het is een goed alternatief als je veel en gevarieerd wilt eten, en niet in een klein restaurant van de kaart wil eten.
Het is qua eten en uitstraling goed alleen ontbreekt toch de service en ervaren personeel! Personeel haalt een leeg glas weg naast een vol flesje drinken dus ik weer naar de bar een nieuw glas halen!! Uit een flesje drinken vind ik niet zo netjes!
Dit bedrijf leent zich wel perfect als je een diner geeft voor grote groepen. Voor iedereen is er keuze voldoende.
Misschien als tip: maak een ruimte of afdeling voor tafel van 2 personen 3 personen en 4 personen, dit geeft een restaurant gevoel en gezelligheid voor die tafels en dan zit je niet naast groepen van 16 personen.

Gegeten op 17 maart 2015

soep_kipje

Verschrikkelijk.. Voor het eerst dat ik echt het vreetschuur gevoel had. Het was druk, waardoor we al werden weggestopt achteraan een zaal. Hier zat nog een kleine aparte ruimte die helemaal vol gepropt was met tafels en stoelen. Je moest iedereen vragen opzij te gaan als je wilde opstaan. Niet echt handig als je telkens zelf je eten moet halen.
De kwaliteit van bepaalde gerechten viel tegen. Rosbief vonden wij taai en koud, werd alleen kort opgewarmd onder de grill. Hierdoor was het uiteindelijk te doorbakken. Alleen de sushi en steaks waren echt goed.
Uiteindelijk voldoende gegeten, maar ik raad het niemand aan.

Gegeten op 13 december 2014

Caverle

Met de kerst heb ik hier gegeten. Entourage is sfeervol en modern. Het was druk, maar dat konden we verwachten. Geen last gehad van drukte aangezien zij met sessies werkten. Ik ben zelf nogal een culinaire catastrofe maar zelfs voor mij hadden ze genoeg! De donuts waren zo lekker ik verlang nog steeds naar meer! Tot volgend jaar. Groetjes uit Deventer

Nico_V

Enorm veel keus dus voor iedereen is er iets lekkers. Van Japans (o.a. sushi), Chinees, wok, tot Europees: vers bereid vlees en vis, pizza, pannenkoeken, frites, salades, warme groente enz. enz. Eten over het algemeen van goede kwaliteit.
Minpunt: de wijn is waterig en niet lekker. Voor volwassenen redelijk geprijsd (vrij/zater/zon 31,50) maar kinderen vanaf 12 jaar betalen ook 30 euro; die eten wat frites, nuggets, worstjes met wat limonade en wat toetjes en dat is duur betaald.

Gegeten op 13 februari 2015

Parus Major

Hier meerdere malen gegeten, maar langzaam zie ik het toch achteruit gaan. Het decor is nog net zo vreselijk als de eerste keer. In de kleine zaal zijn de wanden leuk aangekleed, maar het blijft een vreetschuur. Verder blijf ik het maar raar vinden, dat je betaalt voor alcolholische dranken, die je niet nuttigt. Waarom niet een aparte prijs in- en exclusief alcohol?

Het gebakken voedsel is zonder meer van een uitstekende kwaliteit, maar de temperatuur van de koude gerechten zoals vis en dessert zijn veel te hoog. Daar komt nog bij, dat er borden bij staan, die nog heel heet zijn van de vaatwasser en daar leg je dan dus die toch al niet koele vis op. Niet smakelijk en nog ongezond ook. Dat "warme" geldt ook voor de glazen, die zijn heet. Dus je schenkt je drankje in in hete glazen, bah.

Gegeten op 24 januari 2015

Kees Hordijk

Onze kleinkinderen kozen voor "eten & zo". We zagen er gezien de grootte en sommige opmerkingen van gasten (rumoerig) wel een beetje tegenop, maar dat bleek absoluut niet nodig. Op advies kozen we voor het linker restaurant. Daar werden ons prima plaatsen aangewezen (hadden gereserveerd, wat wel verstandig bleek)). Het is even wennen, maar alles is perfect georganiseerd. Je moet wel eerst een verkenningsrondje doen om te weten uit wat je allemaal kan kiezen. Die keuze lijkt haast onbeperkt. Personeel is vriendelijk en gekozen eten smaakte goed. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 januari 2015

grotebob

Voor grote groepen zeer geschikt. Op een dinsdagavond hier met een groep van ruim 80(!) man gegeten. De voormalige discotheek is omgebouwd tot sfeervol stadje in de ene zaal en al het eten in de andere. Het eten was prima. Lekkere sushi, voor je neus gebakken steak en een uitgebreid toetjesbuffet. Voor een romantisch diner moet je hier niet zijn: eten en nog meer eten is hier het devies, maar dat kan je er goed.

Gegeten op 2 december 2014

vansasv

Gegeten op 24 december 2014

ramon36

Als je mogelijkheid hebt om te kiezen in welke zaal je wilt zitten, kies dan voor de linkse zaal. Niet slim van mij anders is er straks geen plaats meer voor ons :-) Daar vinden wij het gezelligst en minst druk. Het aanbod van eten is enorm en wij vinden de kwaliteit ook heel goed. Alles is ook vers en wordt altijd heel snel of zelfs direct bijgevuld als iets op is. De prijs valt wel even tegen als je dit vooraf moet betalen maar echt alles zit er in en niemand komt hier iets te kort en gaat volgens mij met een goed voldaan gevoel naar buiten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 oktober 2014

rotorynette

Hier op een zondagavond om 19.30u gaan eten met 11 personen.
Ruime keuze aan het buffet, van alles wat: voorgerechten zoals soep en stokbrood,grillen, wokken, diverse soorten seafood, een verse pannenkoek of pizza wordt voor je gebakken.
Kant en klaar gerechten. Sommige vleessoorten niet echt mals te noemen, zoals de ossehaaspuntjes van de plaat,was beetje taai.Argentijnse steak en aussie steak waren redelijk.
Maar toen wij aan het dessert toe waren om 21.00u waren de verschillende soorten mousseschalen leeg, zowel de 4 grote als de 2 kleine, nog wel wat soesjes en andere mini gebakjes.
De chocofontein was ook al weg gehaald, de wafeltjes en poffertjes lagen al te lang, was nu net kauwgom geworden zo taai.
Nog gevraagd of de mousse werd aangevuld, nee dus.Terwijl ze pas om 22.00u dicht gaan.
beetje jammer, ook de helft van de ijsbakken waren al leeg.
De carroussel - eetzaal is gezelliger dan de zaal waar je met je neus op het buffet zit.

Gegeten op 7 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Eten & Zo in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Eten & Zo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.