• foto's van Coco Pazzo in Houten - 1

• 8.0 10 25

• 7.3

• 7.4

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

OLaarman

Heerlijk gegeten.
Alle aandacht bij de tafel, bediening weet vragen over ingrediënten goed te beantwoorden, lekker wijnarrangement. Echt een hele fijne avond gehad.
Amuse met parelgort en espressomousse erg bijzonder en verrassende smaak in een amuse, heerlijk.
Andere topper; Bresaola, zag erg zeer indrukwekkend uit!
Dessert; ananas met merenque, lekker ijs, chocoladescherven; we hebben genoten!
Ga zeker nog eens terug - bij een mooie gelegenheid, want het is niet goedkoop.

Gegeten op 22 april 2014

sweetycc
  • Recensies in de laatste twee jaar

buenogustaio 5-gangen gegeten met groupon voucher. eten was goed en smakelijk hoewel de 3 bereidingen van het livar-varken wat tegenvielen. je verwacht dan geen bloedworst. bediening correct hoewel de jongste kelnet wat moeite had de gerechten correct uit te leggen. de stoeltjes zijn te smal voor ietwat corpulente mensen. leidt zelfs tot pijnlijke momentjes. ook letterlijk.

Gegeten op 4 april 2014

Ingritje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Genoten van een 5gangenmenu buongustaio van de chef. De eerste indruk van het interieur is te netjes, en wat stijve sfeer. Ook de gastheer heeft een strak pak aan, deze uitstraling van restaurant en gastheer mag wat mij betreft echt wat minder, meer casual. Leuk dat de eigenaar chef kok het menu komt uitleggen en ook de wijnkeuze toelicht. Hij draait ook mee in de bediening op een prettige manier. Het eten is ons prima bevallen, we zullen hier vaker komen.

Gegeten op 1 april 2014

ravdh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant oogt sfeervol en gezellig. Ontvangst een beetje rommelig, er werd niet aangeboden om de jas aan te nemen. Bediening zakelijk, wel leuk dat de eigenaar/kok zelf ook meeloopt in de bediening. Het eten prima verzorgt, porties voldoende niets op aan te merken alleen werden wij er niet enthousiast van. Wellicht niet onze smaak? In deze prijsklasse zijn er, wat ons betreft, betere restaurants. Desondanks een prima avond gehad, maar wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 1 maart 2014

Reijnders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van een restaurant als deze verwacht je een bepaalde service , correctheid en passie. Het eten had dit absoluut. De bediening helaas geheel niet. We werden niet ontvangen bij binnenkomst, moesten telkens vragen om een volgende actie, er werd zeker niet vriendelijk gereageerd. En bij het weggaan werd er niet 'uitgelaten' . Een avondje luxe uit eten is een totaal beleving. Helaas is deze Coco Pazzo zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 februari 2014

Bas.
  • Recensies in de laatste twee jaar

We blijven hier terugkomen. Keer op keer heerlijke gerechten. Met name van vlees/gevogelte weten ze iedere keer een feestje te maken. Goede deal: het Menu voor Twee inclusief wijn.

Gegeten op 18 januari 2014

herman28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag met onze afdeling hier gegeten. Ideaal want het is een van de weinige restaurants dat op maandag geopend is. Dat was een plus. We vonden de ontvangst goed en het maakte een goede indruk met een open keuken. Het eten was echt heerlijk en zag er allemaal top uit. We vonden de bediening niet goed. Geen enthousiaste medewerkers en niet heel erg behulpzaam. Qua eten gaan we hier graag nog een keer naar toe maar dan moet de bediening wel beter zijn.

Gegeten op 28 oktober 2013

roland17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ook nu weer lekker gegeten, deze keer in het kader van de dinerdagen. De aperitiefwijn een Arneis van Saotto was fris zacht bloemig, een prettige wijn per glas. Enkel de amuse op basis van een gerookte aardappel viel tegen, naar onze mening een wat aangebrande smaak en de kern was halfkoud. Gelukkig een goed vervolg men een vitellosalade. Mooi stukje kalfsvlees omgeven door goed op smaak gebrachte salade. We hadden een tussengerecht nog extra besteld een heerlijke risotto met bospaddestoelen. Vervolgens kregen wij een uitstekend gegaard rose stukje eendeborst. Als wijnen werden geschonken de standaard Nebbiolo en de Basbaresco van Baricchi, heel prettige wijnen eveneens per glas. Als dessert kwam een flensje met ananas accenten met wat ijs en room, heel verzorgd en smakelijk. Coco Pazzo blijft in ons rijtje favorieten staan.

Gegeten op 4 oktober 2013

paul113
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker vegetarisch menu gegeten. Ik heb nog nooit een italiaanse boerenkool op, maar die wordt het ook niet meer ;). Een witte huiswijn serveren zonder te weten wat de druif is, dat past niet bij een bib gourmand. Dat was jammer...

Gegeten op 29 september 2013

hagen111
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wow, hier wordt met liefde en aandacht gekookt. Eten was fantastisch. Verwacht geen hippe drukke entourage, Coco Pazzo is een restaurant om te ontdekken. Ingetogen klassieke inrichting, maar wel zeer stijlvol en authentiek italiaans en met open keuken. Er is een keuze uit 2 menus, a la carte, maar het mooiste zijn de specialiteiten, waarbij de chef kok aan tafel komt een plateau met prachtige ingredienten buiten de kaart om waar hij een gerecht mee kan samenstellen. Waar tref je dat in Nederland? Het is typerend voor de sfeer een aanpak bij dit restaurant. En wat hebben we fantastisch gegeten, echt waanzinnig was het. En wat het echt bijzonder maakt, zijn de wijnsuggesties, echt spot on en zo lekker. Kijk al weer uit naar de volgende keer.

Gegeten op 7 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Coco Pazzo in Houten

Schrijf hieronder je recensie over Coco Pazzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!