Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Coco Pazzo in Houten - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 637 14 03

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Mirjamkoopmann

Via online reservering

We hebben genoten van een heerlijk menu met bijpassende wijn.
Mooi opgemaakte borden met verrassende smaakcombinaties.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 augustus 2014

HenkvH

Vroeger hebben we een paar keer uitstekend Italiaans gegeten in Coco Pazzo. Maar vorig jaar was de kwaliteit van het eten en de bediening een stuk minder. We zijn dus benieuwd of ze inmiddels weer op het oude niveau zitten. Maar helaas, dat zitten ze niet.
Over de te zure amuse willen we niet moeilijk doen, maar ook het voorgerecht is geen succes. Het is kalfstartaar met daar bovenop een klein stukje kreeft, een gepocheerd ei en asperges. Er zou ook truffel op moeten zitten, maar die hebben we niet geproefd. Hoewel de tartaar best lekker is, worden alle smaken onderdrukt doordat alles veel te koud wordt geserveerd. Het hele gerecht is trouwens zo klein dat het prima zou passen in een 8-gangenmenu. Jammer genoeg hebben wij maar twee gangen besteld.
De hoofdgerechten zijn beter. De ribeye met risotto en asperges en de corvina (een baarsachtige) met verschillende groenten smaken goed, maar echt verrassen doen ze niet.
Er is een uitgebreide wijnkaart met prijzige Italiaanse wijnen. De kaart begint met de bijzondere aanhef ‘Beste gast en lieve wijngek’. Voor de laatste categorie (of voor zakenmensen en snobs) staan er wijnen van 295 en 700 euro per fles op de kaart. Tsja.
De vrouwelijke bediening is prima, maar de twee jongens doen overdreven vormelijk. Zouden ze teksten als ‘had u water gehad willen hebben’ nog steeds leren op de hotelschool? En leren ze ook dat ze een fles bronwater moeten brengen als de gast om gewoon water vraagt?
De rekening tenslotte is te hoog. Gelet op de kwaliteit zou een bescheidener prijsstelling realistischer zijn.

Gegeten op 29 mei 2014

Edwinvanooijen

Na recente (wisselende) reacties gelezen te hebben met enige terughoudendheid bij Coco Pazzo gereserveerd. Onze terughoudenheid bleek ten onrechte. Wij kozen voor een 3 gangenmenu. Elk gerecht was met zorg en oog voor detail tot nagenoeg in de perfectie bereid. Het geheel werd compleet met de (deels geadviseerde) bijpassende wijnen. Ook op de bediening was niets aan te merken. Over de smaak van de overigens uitstekend onderhouden inrichting valt te twisten.

Gegeten op 29 mei 2014

Mieke Bachofner

Gisteren hier gegeten samen met mijn man. Ontvangst was vriendelijk. Bediening was vriendelijk en correct. En dan het eten....... HEERLIJK! Robert kwam langs aan tafel met een tableau met daarop de uitgestalde specialiteiten. Wij hoefden verder niet na te denken en gingen gelijk voor de specialiteiten. De opgemaakte borden waren plaatjes om te zien. Prima huiswijn. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 16 mei 2014

Xxmxx

Het eten was heerlijk, op een groot stuk hard iets ter grootte van een noot ( wat geen noot was) in een voorgerecht. Vervolgens zeiden zij dat het een stuk amandel was ( met de vorm van een macadamianoot, jaja.. En het was zo hard dat je het met je tanden niet doorgebeten kreeg... De service was echt heel slecht. Ze bedienen niet op de manier waarop je van zo'n restaurant zou verwachten. Als je een afspraak via de telefoon hebt gemaakt, bellen ze je terug dat je er toch niet kan komen eten. De wijn is op.. Chardonnney, je vraagt om kraanwater, krijg je een fles. als je daar dan iets van zegt, serveren ze geen kraanwater. Zeg dat dan meteen. Vervolgens staat het wel op de bon. Bij het afrekenen loop je naar iemand toe die je volkomen negeert en vervolgens heel naar laat merken dat je op je plek moet blijven zitten. Dan betaal je en zeg je er iets van word daar weer raar op gereageerd. Er lopen 2 hele jonge jongens rond die niet kunnen bedienen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het eten was heerlijk, maar wij gaan hier nooit meer naartoe..........

Gegeten op 3 mei 2014

OLaarman

Heerlijk gegeten.
Alle aandacht bij de tafel, bediening weet vragen over ingrediënten goed te beantwoorden, lekker wijnarrangement. Echt een hele fijne avond gehad.
Amuse met parelgort en espressomousse erg bijzonder en verrassende smaak in een amuse, heerlijk.
Andere topper; Bresaola, zag erg zeer indrukwekkend uit!
Dessert; ananas met merenque, lekker ijs, chocoladescherven; we hebben genoten!
Ga zeker nog eens terug - bij een mooie gelegenheid, want het is niet goedkoop.

Gegeten op 22 april 2014

sweetycc

buenogustaio 5-gangen gegeten met groupon voucher. eten was goed en smakelijk hoewel de 3 bereidingen van het livar-varken wat tegenvielen. je verwacht dan geen bloedworst. bediening correct hoewel de jongste kelnet wat moeite had de gerechten correct uit te leggen. de stoeltjes zijn te smal voor ietwat corpulente mensen. leidt zelfs tot pijnlijke momentjes. ook letterlijk.

Gegeten op 4 april 2014

Ingritje

Genoten van een 5gangenmenu buongustaio van de chef. De eerste indruk van het interieur is te netjes, en wat stijve sfeer. Ook de gastheer heeft een strak pak aan, deze uitstraling van restaurant en gastheer mag wat mij betreft echt wat minder, meer casual. Leuk dat de eigenaar chef kok het menu komt uitleggen en ook de wijnkeuze toelicht. Hij draait ook mee in de bediening op een prettige manier. Het eten is ons prima bevallen, we zullen hier vaker komen.

Gegeten op 1 april 2014

ravdh

Restaurant oogt sfeervol en gezellig. Ontvangst een beetje rommelig, er werd niet aangeboden om de jas aan te nemen. Bediening zakelijk, wel leuk dat de eigenaar/kok zelf ook meeloopt in de bediening. Het eten prima verzorgt, porties voldoende niets op aan te merken alleen werden wij er niet enthousiast van. Wellicht niet onze smaak? In deze prijsklasse zijn er, wat ons betreft, betere restaurants. Desondanks een prima avond gehad, maar wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 1 maart 2014

Reijnders

Van een restaurant als deze verwacht je een bepaalde service , correctheid en passie. Het eten had dit absoluut. De bediening helaas geheel niet. We werden niet ontvangen bij binnenkomst, moesten telkens vragen om een volgende actie, er werd zeker niet vriendelijk gereageerd. En bij het weggaan werd er niet 'uitgelaten' . Een avondje luxe uit eten is een totaal beleving. Helaas is deze Coco Pazzo zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Coco Pazzo in Houten

Schrijf hieronder je recensie over Coco Pazzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.