• foto's van Coco Pazzo in Houten - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 637 14 03

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

mark14

Via online reservering

Bij Coco Pazzo hebben we geen gerechten van de kaart gegeten, maar de dagverse producten die de eigenaar aan tafel kwam laten zien. Erg leuk op zo'n manier. We kozen voor de bresaola met coquilles als voorgerecht. Werkelijk uitstekend! Als hoofdgerecht een diamanthaas van de Big Green Egg. Goed klaargemaakt, maar diamanthaas is toch wel een beetje stug. Toe koffie met heerlijke chocola.

Gegeten op 19 februari 2015

Proever28275

Als ik richting Coco Pazzo loop, denk ik dat ik een pizzeria nader. Het is een zaak waar de inrichting anno het jaar kruik blijkt te zijn: ouderwets. Het restaurant spreekt deze avond duidelijk een oudere doelgroep aan. Wij behoren als begin vijftigers duidelijk tot de jongeren. De aanwezigheid van drie glazen per couvert op tafel verraadt enige pretentie, in het verder hopeloze decor. 'De Man die doet alsof hij De Baas' is, heeft zich aangeleerd om in de 'ik' vorm te spreken. 'Ik' ga iets voor u klaar maken, terwijl de leden van de kookbrigade in de achtergrond duidelijk zichtbaar zijn. Hij vindt zichzelf blijkbaar belangrijker dan zijn collega's. Als een mevrouw in de bediening begint over het nagerecht dat zij als 'Dolce' probeert te omschrijven en daarbij volkomen ongeloofwaardig de vijf mini lekkernijtjes benoemt, blijft met name de 'lolly van tiramisu' hangen. Vervolgens komt 'DMDDAHDBI' (de man die doet alsof hij de baas is) aan tafel met de vraag: "Aan wie hij de rekening mag geven?", terwijl daar door ons nog geheel niet omgevraagd was. Wij hadden nog wel een kopje koffie gewild. Maar DMDDAHDBI wil blijkbaar voor 23.00 uur thuis zijn... Voor drie personen met een driegangenmenuutje zijn we € 285,- kwijt. Bij het weggaan voelt DMDDAHDBI niet de behoefte om ons gedag te zeggen. Wij pakken zelf onze jas, en de 'lolly van tiramisu' houdt voor ons nog net de deur open. Kortom, de service en het gastheerschap is middelmatig. Het eten is absoluut lekker. De prijzen zijn volkomen absurd.... Wij hebben losse glazen wijn besteld, waar DMDDAHDBI enorm gewichtig over doet, vervolgens staan ze op de rekening voor tussen de € 9,- en € 12,50 per glas. De glaasjes die DMDDAHDBI schenkt zijn 'glaasjes', geen glazen. Kortom, Coco Pazzo, restaurant met het exterieur van een pizzeria, inrichting uit het jaar kruik, heeft pretenties van hier tot Tokio en een prijsniveau dat absoluut niet past bij plaats, decor en service. Lichtpuntje is de kwaliteit van het eten; maar mij zien ze er niet meer.

Gegeten op 29 januari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Meneer wat grappig geschreven! wel fijn dat u aangeeft dat u heerlijk heeft gegeten, met de bediening kijken we nog even naar uw pijnpunten, en inderdaad ik ben de eigenaar, een hondje heeft een baas.
groetjes dmddahdbi en u enige echte lolly van tiramisu.

ErikMH

Via online reservering

Op vrijdagmiddag met zakenrelaties bij Coco Pazzo gelunched. We kozen allemaal voor het lunchmenu waarbij voor het hoofdgerecht een keuze tussen vis en vlees werd geboden.
Voor het voorgerecht kon worden gekozen uit risotto met truffel of pasta met truffel. De keus viel unaniem op de pasta. Het gerecht was voortreffelijk bereid. De pasta was precies goed (dat verwacht je ook bij een Italiaan) en de truffel erbij was heerlijk.
Het visgerecht was gebakken griet en de vleeseters kregen een kalfslende. De kalfslende was heerlijk mals en de gebakken groente smaakte daarbij lekker krokant. De rode wijn was niet goedkoop, maar smaakte voortreffelijk.
Ter afsluiting een proeverij van zoetigheden. Zo te proeven was alles vers gemaakt. Heerlijk!
Enig minpunt was de desertwijn. Twee van mijn gasten hadden deze bij het nagerecht besteld, maar vonden die te scherp van smaak.

Gegeten op 16 januari 2015

agjdegier

Via online reservering

Correcte ontvangst. Gezellig en licht interieur. Gezellige bediening met aandacht.
Eten , drie gangen menu een aanrader. Bijpassende Italiaanse wijn, een aanrader van de chef, gaf de avond een aangenaam en gezellig gevoel.

Gegeten op 9 januari 2015

désirée48

Afgelopen vrijdagavond met vrienden gegeten bij Coco n.a.v. De restaurantspaaractie van AH.
Een heel mooi driegangenmenu gegeten, de keuze was vlees of vis.
Mooi bereidt en gedecoreerd op het bord. Kwaliteit uitstekend.
De restaurantspaaractie houdt in dat bij inlevering van een volle spaarkaart het tweede menu gratis is. Bij het afrekenen waren we enigszins verbaasd over de hoogte van de rekening. De volgende dag nog een resumé over het heerlijke eten en dan ook weer over de rekening. Bellen met onze vrienden omdat wij het idee hadden dat de rekening misschien toch niet klopte. Ook zij hadden hun twijfels. Wat blijkt bij Coco Pazzo betaal je voor een glas rosé,witte wijn en rode wijn, wij denken in combinatie met deze actie, waarschijnlijk meer dan normaal. Gemiddeld betaalde wij ongeveer € 7,00 voor een glas wijn. LET OP: Voor degene die nog gereserveerd heeft in combinatie met deze actie, vraag naar de prijs van je glas wijn anders kan de rekening tegen vallen.

Gegeten op 9 januari 2015

rienbrand

Via online reservering

Voor de derde keer gegeten bij Coco Pazzo, maar nu met een groep van 10 personen. Alles was naar wens geregeld en we hadden voldoende tijd voor speeches en eten. Alle aanwezigen waren vol lof over eten en de verleende service.

Gegeten op 7 januari 2015

wil_iens

Af en toe maak je mee dat alles klopt bij een diner. Dat was het geval een paar dagen voor kerst bij coca pazzo. Met twee collega's het jaar afsluiten met een lekker diner. We kozen het 4 gangen verrassingsmenu. De vitello tonato en de risotto waren uitstekende starters. Het hoofdgerecht, de steak was mals en zeer smaakvol. De wijnkaart is zeer verleidelijk. Heerlijke italiaanse topwijnen stonden er op. We kozen voor de Amarone. Klasse. Het geheel afgesloten met kazen voor mijn collega's en diverse kleine dessertjes voor mij. Tot en met de koffie was het genieten.
In het begin waren er wat luidruchtige gasten, maar dat deed niets af aan de service en kwaliteit van het eten.

Gegeten op 17 december 2014

Flitskeiii

Via online reservering

Heerlijk verraasingsmenu op met heilbot en fazant. Prachtig opgemaakte borden.
Tempo was goed zodat we een heerlijke avond uit hebben gehad.

Gegeten op 20 december 2014

eefvermeul3n

Een echte teleurstelling.
Zakelijk diner, na gebeld te hebben en meerdere malen te vragen of er een menu in het Engels beschikbaar was kreeg ik de bevestiging dat dit "geen probleem is" wat mij later door liet dringen dat dit niet het antwoord was op mijn vraag. Geef gewoon antwoord op de vragen die gesteld worden, dat had ik veel meer gewaardeerd.
Er is geen menu in het Engels, het menu werd uitgelegd in het Engels met het Nederlandse menu voor je. Heel vervelend, als je geen woord Nederlands spreekt kan je niet verwachten dat je wat je allemaal te vertellen krijgt allemaal onthoudt. Daarbij vraag je dit dus duidelijk van te voren en blijkt het anders te gaan.
Daarbij moesten we veel te lang wachten om uberhaupt een drankje te krijgen (lees meer dan 20 minuten), voelden ons genegeerd, en liet de kaart ook op zich wachten. Het eten was helaas ook niet vlot en de keuze is zeer beperkt. Het zijn spannende combinaties waar mooie producten worden gebruikt en op zeer leuk manier worden bereidt, maar het was totaal niet naar verwachting in verhouding met de keuze/prijs/service. Het had een bijzonder geslaagd etentje moeten zijn, mijn verwachtingen waren hoog waardoor de teleurstelling des te groter was.

Gegeten op 26 november 2014

jeroen88

Via online reservering

Bediening was als altijd buitengewoon vriendelijk en attent. Het hoofdgerecht met roodbaars was uitstekend en met name de verse pasta daarbij was memorabel. Daarnaast is bij Coco Pazzo de wijnkaart een van de redenen om regelmatig terug te komen!

Gegeten op 4 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Coco Pazzo in Houten

Schrijf hieronder je recensie over Coco Pazzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.