Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Coco Pazzo in Houten - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 637 14 03

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Flitskeiii

Via online reservering

Heerlijk verraasingsmenu op met heilbot en fazant. Prachtig opgemaakte borden.
Tempo was goed zodat we een heerlijke avond uit hebben gehad.

Gegeten op 20 december 2014

eefvermeul3n

Een echte teleurstelling.
Zakelijk diner, na gebeld te hebben en meerdere malen te vragen of er een menu in het Engels beschikbaar was kreeg ik de bevestiging dat dit "geen probleem is" wat mij later door liet dringen dat dit niet het antwoord was op mijn vraag. Geef gewoon antwoord op de vragen die gesteld worden, dat had ik veel meer gewaardeerd.
Er is geen menu in het Engels, het menu werd uitgelegd in het Engels met het Nederlandse menu voor je. Heel vervelend, als je geen woord Nederlands spreekt kan je niet verwachten dat je wat je allemaal te vertellen krijgt allemaal onthoudt. Daarbij vraag je dit dus duidelijk van te voren en blijkt het anders te gaan.
Daarbij moesten we veel te lang wachten om uberhaupt een drankje te krijgen (lees meer dan 20 minuten), voelden ons genegeerd, en liet de kaart ook op zich wachten. Het eten was helaas ook niet vlot en de keuze is zeer beperkt. Het zijn spannende combinaties waar mooie producten worden gebruikt en op zeer leuk manier worden bereidt, maar het was totaal niet naar verwachting in verhouding met de keuze/prijs/service. Het had een bijzonder geslaagd etentje moeten zijn, mijn verwachtingen waren hoog waardoor de teleurstelling des te groter was.

Gegeten op 26 november 2014

jeroen88

Via online reservering

Bediening was als altijd buitengewoon vriendelijk en attent. Het hoofdgerecht met roodbaars was uitstekend en met name de verse pasta daarbij was memorabel. Daarnaast is bij Coco Pazzo de wijnkaart een van de redenen om regelmatig terug te komen!

Gegeten op 4 december 2014

Proever12425

Uitstekende wijn/spijscombinaties. Italiaanse keuken van hoog niveau. Wij komen hier zeker terug. Voorgerecht zwaardvis, tussengerecht heilbot en hoofdgerecht hertenrug.

Gegeten op 6 december 2014

bianca111

Via online reservering

Sfeer heel prettig en warm in t restaurant maar ook daarbuiten, mooi verlicht oud dorpsplein. Heel sfeervol. Eten echt geweldig. Zeer verfijnde smaken, heel goede combinaties, de juiste garing. Veel soorten ingrediënten die heel goed bij elkaar passen. Pure keuken, de kwaliteit en smaak vd ingrediënten doen t werk. Subtiele kruiden en smaakmakers, precies goed. Porties zouden ietsje groter mogen.

Gegeten op 4 december 2014

Marsie

Via online reservering

Het voorgerecht vond ik het allerlekkerst. Hoofdgerecht was ook zeer smakelijk maar wel wat weinig... Toetje was ook heerlijk. Fijne ambiance en goede bediening.

Gegeten op 2 december 2014

HR2712

Via online reservering

3-gangen menu van donderdagavond was als vanouds weer erg goed. Alle vormen van bereiding van biet bij de carpaccio in vorm van chips, schuim en creme was zeer creatief en goed van smaak. Roodbaars als hoofdgerecht ook uitstekend, temeer in combinatie met de zeer soepele verdecchio. Prettige ongedwongen sfeer, goede prijs-kwaliteit verhouding, aanrader.

Johanneke83

Via online reservering

De bediening is heel vriendelijk. De startvraag 'mag ik u een prosecco aanbieden?' vonden we wat vervelend: je bent geneigd om ja te zeggen, en vervolgens staat er 13,50 euro op de rekening (prosecco voor 2 personen). Een iets minder duur drankje 'aanbieden' (bijna: opdringen) zou fijner zijn.
De bediening is heel vriendelijk. De gerechten, ook de amuses, waren heerlijk. Een aanrader, maar wel relatief duur.

Bvbost

Laatst gaan eten maar bediening was zeer traag, eten smakeloos en teveel 'nouvelle quisine', dus weinig eten voor teveel geld. Sorry niet mijn ding, doe mij maar gewoon.

Gegeten op 26 november 2014

palettogo

Heerlijk gegeten bij onze hernieuwde kennismaking met Coco Pazzo via de AH-Iens actie. Goede, smakelijke gerechten op niveau (o.a. Vitello en hertenbiefstuk), maar wel een beetje kleine porties en hadden ook iets meer uitleg verwacht bij de gangen. Wel fijn was dat de wachttijden tussen de gangen niet te lang was.
Helaas zijn bij Coco de bijkomende kosten nog steeds (te) duur; bijna 5 euro voor een plat watertje, bijna 7 euro voor een klein glaasje prosecco (als ook erg dure andere wijn per glas) en 15 euro voor een plankje vooraf met wat tapenade, salami, brood etc. is wat ons betreft over the top. Het zal dus wat ons betreft toch bij deze ene keer blijven tenzij de prijzen hiervoor normaler worden.
Jammer genoeg heeft Iens geen cijfer voor Prijs/kwaliteit verhouding dus hebben we dit aspect maar in de beoordeling van de service gestopt.

Schrijf zelf een recensie over Coco Pazzo in Houten

Schrijf hieronder je recensie over Coco Pazzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.