Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Coco Pazzo in Houten - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 637 14 03

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Wil_C

Via online reservering

waren hier een poosje niet geweest omdat wij vonden dat de service/bediening geen goede constante factor meer was. In een retaurant als Coco Pazzo verwacht je een verhaaltje als je wijntje of eten wordt opgediend. Hier betaal je toch ook voor. De verwachte service die wij gewend waren zagen we tijdens ons bezoek ook wel. Echter niet bij ons tafeltje. Wij keten het idee dat omdat we meededen aan de Iens actie het bij ons beduidend minder mocht zijn. Een plankje met wat tapenade en 4 kleine plakjes salamie werd snel uitgeserveerd. Het glaasje proseco smaakte ons ook goed. Daarna hebben wij lang moeten wachten ot dat we te horen kregen wat ons menu was. Het voor bijbehorende wijnarrangement dat we bestelden moesten we steeds de obers herinneren. Als de wijn kwam werd het zonder toelichting in de glazen gegoten. Alleen bij de dessertwijn kregen we een minimale toelichting. De gerechten zelf smaakten zoals gebruikelijk zeer goed. Met een beetje ambiance was het wellicht nog smakelijker geweest. De kater werd thuis nog groter doordat op de rekening ook al het een en ander fout was gegaan. Hoewel we met zijn drieën waren bleek het salamieplankje 6 keer in rekening gebracht en was ook het tafelwater dubbel berekend. Hoop een volgende keer weer wel goed bediend te worden.

Gegeten op 22 november 2014

Ienter

Via online reservering

Vooral het hoofdgerecht van roodbaars met beurre blanc en met pasta en groenten was heel lekker, alleen de tijd tussen de gerechten was ontzettend lang, het is prima om rustig te eten bij een avondje uit, maar dit duurde wel heel erg lang.

Gegeten op 18 november 2014

grace13

Via online reservering

Mijn man en ik hebben van de Vitello, Brasato di Cervo en de Funghi, Scorfano en als dessert Dolce genoten. We kunnen moeilijk zeggen wat het lekkerste gerecht was, alles was voortreffelijk. Ook de wijn en de koffie uitstekend en niet te vergeten de geweldige service.
Een aanrader en wij komen zeker terug!

Gegeten op 15 november 2014

cataharinafelicita

Via online reservering

Ongecompliceerd goed. uitstekende kwaliteit gerechten, beetje klassiek. weinig fratsen. Gewoon goed. Bediening en sfeer/decor prima. Niets spectaculairs. Dit restaurant blijft gewoon zichzelf en de eigenaar ook. Houden zo.

Gegeten op 1 november 2014

fvandestadt

Via online reservering

Bij dit echt Italiaanse restaurant hebben we heerlijk gegeten in het kader van de AH/Iens actie. Als voorgerechten kozen we Flan, van wilde spinazie en Vitello, een rose gebraden kalfsmuis. De hoofdgerechten waren ook uit de kunst: sucade van hert en mijn partner had roodbaarsfilet. Alles met een bijzondere smaak en mooi opgemaakt. Tot slot een Italiaanse meringue met een schijf ananas. Bij een volgende keer maar eens een keuze maken uit de uitgebreide wijnkaart, waar alleen Italiaanse wijnen op voorkomen. Minpuntje: de rekening was per ongeluk opgewaardeerd met een grote fles mineraalwater van een belendend tafeltje. Nou ja, kan gebeuren. Het etentje was in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 november 2014

roosterman

Via online reservering

Coco Pazzo gelegen aan het gezellige Plein in de oude kern van Houten. Het welkom is hartelijk en de sfeer gemoedelijk. De chef komt je aan tafel het menu voorstellen, afwijken daarvan geeft geen problemen. Het voorgerecht was kloostervarken met tonijnsaus en als hoofdgerecht een heerlijk bereid stukje wild, het was een sukade van hert op een bedje van risotto. Ook van de uitgebreide wijnkaart is altijd wel een passende keus te maken.

Gegeten op 29 oktober 2014

VinoMartino

Een leuke avond beleefd op het gezellige dorpsplein .
Amusante gastheer die ons uit de hand een mooi menu aanbood .
Eten was uitstekend en de wijnen nog iets beter ; komen zeker terug .

Gegeten op 5 juni 2014

arjengerstel

Via online reservering

Zaterdagavond, volle zaak. Smakelijk bereide vitello als voorgerecht, lentebiefstuk met risotto en paddestoelen als hoofdgerecht. Dessert en kaas smakelijk en origineel.
Bediening was correct en informeel (maar niet te). Beide heren hadden hun handen vol, misschien iets te vol. Wachttijden soms iets te lang en kwamen soms lichtjes gehaast over.
Prijs/kwaliteit is in orde.

Gegeten op 18 oktober 2014

Mbv

Op zich prima restaurant, maar te kleine porties en te lang wachtem tussen de gangen door. Om ons heen alleen maar lege tafels. Dus even een avondje lekker 'tafelen' en het gevoel dat het genieten is,is er niet bij. Wij hebben nog een patatje gehaald achteraf..

Gegeten op 11 oktober 2014

JacqueZ

Via online reservering

Wij kwamen hier met de actie van Albert Heijn en hebben ons laten verrassen met het menu van de kok. Daar hebben we geen spijt van gehad. Een heerlijk stukje haas als hoofdgerecht. De kok kwam keurig vooraf informeren en later nog toelichting geven. Coco is aan de prijs, maar maakt dat wel helemaal waar.

Gegeten op 13 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Coco Pazzo in Houten

Schrijf hieronder je recensie over Coco Pazzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.