a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 040 368 5688

Brabants Italië

Iedereen die een woordje Italiaans spreekt zal zich bij Piazza Italia op zijn plek voelen. De vriendelijkste Italiaanse familie ontvangt je met beide armen en voor je het weet zit je na een buik vol en prachtige wijnen te wachten op een afsluitende zelfgemaakte limoncello. Met een beetje geluk krijg je bij je bezoek een persoonlijke solo van de zingende ober Nino die jou van zijn muzikale gezelligheid voorziet.

AMenP

Wij (gezin met kinderen van 8 en 10) zijn bij dit restaurant gaan eten vanwege de goede recensies. Na zeer gastvrij te zijn ontvangen, kregen we een heerlijk voorafje van het huis aangeboden. Hierna volgde het hoofdgerecht (iets wat die avond eigenlijk niet op de kaart stond, maar speciaal voor ons werd gemaakt. Super!). Ook dit was heerlijk! Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 23 mei 2015

Proever50828

Wat een afknapper! Afgegaan op een paar goede recenties, zijn we hier gaan eten. Het eten is beneden alle peil. Bediening matig. Ik raad de kok aan een andere baan te zoeken. Men weet niet waar men mee bezig is. En dan ook nog de hoofdprijs vragen. Dit zou niet moeten mogen. Sluiten!

Gegeten op 23 mei 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Vreemd dat bij ons geen enkele klacht bekend is gemaakt, het zou toch prettig zijn als u uw ontevredenheid gemeld had i.p.v. deze achteraf op een website bekend te maken. Nu kunnen wij er niets meer aan doen, en weten we ook geen verdere details. Natuurlijk mag een ieder een klacht uiten, echter de uiterst onvriendelijke conclusies mag u voortaan voor u houden,

vriendelijke groet,

SanneenRoy

Vandaag voor de 2 e keer gegeten ,altijd een hapje vooraf van het huis kleine bruschetta en iets met olijventapenade, goed gevuld wijnglas als je wijn besteld, goedkope menu's wij hadden een menu grande voor 25,50€ en konden we kiezen uit een voorgerecht twv van €13.00 en een vlees vis gerecht twv van €24.00 scheelde dus enorm en kregen er ook nog koffie bij, werden geholpen door vriendelijk jong italiaans meisje, aanrader!

Gegeten op 1 april 2015

Diva78

vissoepje wederom subliem. Niet te zout en niet gebonden. jammie. mooie stukjes vis en garnalen erin,
wit slobberwijntje in de warmte ook prima. Pasta met zalm van het dagmenu was giga mooi op smaak, beetje romig alleen veel te veel. Bediening was door een onzeker jong meisje. Deed haar best maar door gebrek aan ervaring minder. Terras mag schoner.

Gegeten op 13 juni 2014

Geweldig lekker eten. Wij hebben ossenhaas met pepersaus gegeten en kalfsvlees op Calabrese wijze: smaakten geweldig. Prima bijgerechten: groenten, frites en spaghetti. Olijfjes en brood vooraf gekregen. Prima huiswijn. Zeer attente ober. Beslist een aanrader om te gaan eten! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 28 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Piazza Italia in Geldrop

Schrijf hieronder je recensie over Piazza Italia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.