Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand Café Khotinsky

1. Grand café
  2. Internationaal

Grand Café Khotinsky

1. Grand café
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 078-2040000

Eboroek

Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Eerst een lekker bokbiertje en een kopje thee. Ik nam een marokaanse uiensoep vooraf en een pasta als hoofdgerecht. Heerlijke pasta, goed van smaak en temperatuur. Mijn vrouw had een quich, die ook erg lekker was. De witte wijn was uitsekend. Leuk om in zo, n mooie ambiance lekker en gezellig te eten. Een goede ervaring, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 november 2014

Josthea

Vandaag ons jaarlijks familie uitje in grand café khotinsky. De ambiance was geweldig en het personeel was vriendelijk. Het eten was daarin tegen ver onder het niveau. Prijs/kwaliteit klopte van geen kant. Uitgezonderd een familielid had redelijk gegeten, de overige vonden het bestelde eten ( entrecote, kabeljauw en cuiche) ronduit slecht. Jammer dat in zo'n mooie ambiance na anderhalf uur wachten, het eten ronduit slecht was. Dit ook teplaatse kenbaar gemaakt. Hoop dat ze met de kritiek iets positiefs doen.
Gr. Jos

Gegeten op 25 oktober 2014

mariska70

Heerlijk gegeten met een carpaccio van dikbilrund vooraf. Ik had de roodbaars als hoofdgerecht mijn vriend de entrecote.. Smullen was het, het geheel zag er mooi verzorgd uit.
Toetje was ook lekker, de cranberries met witte chocolade wat stevig... en machtig maar lekker.
De appeltaart en vanillesaus waren heerlijk, iets meer saus mag best wel...
Kortom we hebben verrukkelijk gegeten !
De bediening was uiterst vriendelijk, echter iets minder zakelijk en perfect mag wel...t ging soms iets t snel..
Maar hier komen we zeker terug !

Gegeten op 24 oktober 2014

Marceln

Zondagmiddag hier samen met m'n vriendin heerlijk geluncht. Mijn vriendin nam Kholunchky: een proeverij van diverse dingen van de kaart, o.a. een lekkere uien soep, omelet carpaccio, en twee zuurdesem broodjes die lekker vers waren. Ik nam de kalfsvleesburger en de bediening melde direct al netjes dat kalfsvlees altijd wat rose blijft. De burger smaakte goed en was voor mij als grote eter ook ruim voldoende. Er werd heerlijke friet bij geserveerd, daar kunnen een hoop restaurants wat van leren! Het interieur tenslotte is top, daar hebben ze echt wat moois van gemaakt!

Kortom een prima lunch!

Gegeten op 19 oktober 2014

Thijs70

Dit is de tweede keer dat ik bij Khotinsky heb gegeten. Eerste keer waren wij met een grote groep en het eten was niet goed bevallen. Op uitnodiging van Khotinksy zijn wij met een groep van 9 man voor een tweede maal gaan eten. Wij allen vonden het een zeer geslaagde avond en willen de bedrijfsleider daar dan ook hartelijk voor bedanken.

Als voorgerecht had ik, met nog 2 anderen, de "Tasting", wat een proeverij van diverse voorgerechten was. Bestaat uit o.a. carpaccio, vissoep, caesarsalade. Bedoeling is dat je van alles wat kan pakken. Alle voorgerechten waren goed op smaak en het was wat je er van verwachtte.

Als hoofdgerecht had ik de Bavette, een vleesgerecht van Australisch rund. Vlees was zeer mals en zeer goed bereid en op smaak. Bijgerechten pasten bij het gerecht en waren een goede aanvulling.

Als nagerecht het ijsje genomen. Was lekker fris en zuur en wat je verwacht als je een ijsje besteld. Een goede afsluiter.

Ondanks de niet zo'n beste eerste ervaring, Khotinksy een tweede kans gegeven en ze hebben bewezen dat ze goed eten kunnen serveren. Hopelijk houden ze dit vol, want het is een prachtige en unieke locatie. De bediening is netjes en correct en ondanks dat het behoorlijk druk was, was de bediening vlot.

Gegeten op 9 oktober 2014

vk1977

Fantastisch gebouw vanbinnen en vanbuiten. Het is leuk aangekleed. Het personeel is heel vriendelijk en oplettend.
We waren met vier personen. Ik had de dagschotel. Varkenshaas met een soort coucousachtig gerecht. Het vlees was redelijke kwaliteit (wel ietwat taai) en lag op de couscous (het leek op couscous maar dat was het niet). Dat was op zich lekker. Echter, er zat een heel zoute jus over het hele gerecht. Dat maakte het geheel minder lekker. Te zout! Echt jammer.

Het toetje daarentegen, tiramisu bavarois, heerlijk! De wijn ook goed.

De prijs is goed in verhouding.

Gegeten op 19 september 2014

antoinette10

De bediening is enthousiast, mits het niet te druk wordt, want dan overziet men het niet meer. Het eten, want daar komt men tenslotte voor, is het geld niet waard. De vissoep is te dun en smakeloos, wordt wel leuk opgediend. De truffel salade is leuk op papier, maar eenmaal op het bord, fantasieloos met een zeer harde slasoort. Met fish and chips, mits goed klaar gemaakt, kan een kok goed scoren, hetgeen hier niet het geval is. Jammer, Khotinsky beloofde een aanwinst te worden voor Dordrecht, echter met deze kok(s) zal het dat niet worden. Nog even terug naar de opleiding om de basistechnieken goed onder de knie te krijgen!

Gegeten op 20 september 2014

henk127

Dank je wel Monique (je weet wel, van die keuze uit drie rose's) voor de prettige en attente bediening. De lunch was prima. Fijn om ook informatie te krijgen over de achtergrond van het gebouw. We komen zeker een keer terug.

Gegeten op 19 september 2014

renebleijs

Vandaag hebben we Khotinsky voor de eerste maal bezocht. De eerste indruk is positief. De lunch was naar behoren, de prijzen zijn voor de lunchgerechten wel wat aan de hoge kant. De ruimte is ingericht naar de hedendaagse trend. Het betreft een pand dat een industriële functie heeft gehad en als zodanig nog herkenbaar is. Over smaak valt te twisten. Naar ons idee is de vormgeving geslaagd. De jongedame die ons bediende verdiende een pluim. Attent en gastvrij. De concurrentie met de 'buren' zal een probleem worden, want daar kun je kosteloos parkeren. Het gebak van Khotinsky is die kleine investering echter meer dan waard.

Gegeten op 31 augustus 2014

hannekejansen1

Met een vriendin de high pie uitgeprobeerd. Beetje veel/machtig, maar wel lekker! Vriendelijk bediend, en ook de rest van de kaart zag er aantrekkelijk uit. De sfeer is geweldig, een oude energiecentrale is opgeknapt met behoud van industriële elementen. Er zitten een muziekschool, popcentrale en andere culturele instellingen in. Dat geeft een heel bijzondere, leuke, culturele dynamiek. Khotinsky zelf is ook erg gezellig ingericht. Zeker een aanrader.

Gegeten op 8 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Khotinsky in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Khotinsky. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.