a TripAdvisor company

foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 1 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 2 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 3 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 4 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 5 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 6 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 7 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 8 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 9 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 10 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 11 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 12

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 26 43

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

jdvutr1

Vanavond met 2 personen gegeten bij Broadway. Voorgerecht een basket met ribs en wings. Erg lekker ! Daarna lang wachten op het hoofdgerecht, 1x prime rib en 1x ossenhaas. Prima vlees, mooi medium gebakken. Dessert 1xcheesecake en 1xOreo's. Enigszins fabrieksmatig maar goed. Het decor is standaard werfkelder, redelijk goede stoelen en ruimte om de tafels. De bediening was vriendelijk maar had niet alle bestellingen uitgeserveerd. Helaas stonden deze 2 niet geleverde items wel op de rekening. Slordig dus en vandaar een 6 voor de service. Het bier is duur. In een Amerikaans restaurant zou het leuk zijn om iets anders dan Nederlands bier van de tap te krijgen. En in de vs kun je een pitcher/kan bier bestellen, dat zou hier ook goed passen.

Gegeten op 15 mei 2015

kelly60

Via online reservering

Baby ribs waren wat aan de zwarte kant (niet echt gezond) en koud, maar vlees viel wel van het bot en ze smaakten goed.
Lamsvleesspies was ook koud en vrij rauw en taai...dat rauwe schijnt zo te horen, maar dat rauwe was vrij onprettig, maar ik ben geen lamsvleeskenner.
We hebben er op bevrijdingsdag gegeten en het was druk voor een maandag.
Misschien was de drukte wat onverwacht en daarom wat schoonheidsfoutjes.

Gegeten op 5 mei 2015

kenzosuai

Al ruim 20jaar kom ik bij Broadway in Utrecht, van kleins af aan, en zo nu en dan als ik in Utrecht ben, dan ben ik hier vaak te vinden, zeker tijdens de zomer maanden.

De spareribs zijn waanzinnig, en de steaks altijd goed! De prijs ligt toch relatief lager dan in bijvoorbeeld restaurants als in Amsterdam. Sinds kort is de bediening verandert maar aan de service doet dat niks af. In de zomer kan je hier ook aan de gracht buiten eten.

lekker restaurant voor iemand die van heerlijke spareribs houdt.

Gegeten op 1 maart 2015

EstiReview

Een absolute topper onder de steakhouses.

Als je zin hebt in vlees dan moet je hier zijn! Ook deze keer weer heerlijk gegeten. Eigenlijk kan je hier alleen maar de spareribs kiezen en dat deden we dan ook weer. De kwaliteit is altijd even goed. We hadden nog net genoeg ruimte voor een heerlijke cheesecake als nagerecht.

Het ligt op een geweldige locatie in utrecht aan de gracht. Van binnen lijkt het op een soort kelder samen met de muurschilderingen zorgt dat voor een mooie ambiance.

De service is gewoon gemiddeld.

Gegeten op 28 februari 2015

walda_b

We komen al jaren bij Broadway en het is altijd goed. Nergens betere spareribs gegeten en een van de weinige restaurants die een echt goede ossenhaas kan maken zoals ik m wil (rood maar wel warm). De bediening is uitstekend. Vriendelijke, vlotte jongelui die er over het algemeen lang werken (andere restaurants wisselen om de haverklap van personeel, maar hier werken ze gerust enkele jaren).

Gegeten op 20 februari 2015

matthijs46

Via online reservering

Gegeten met collega's; zeer geslaagd.

Ik had hoge verwachtingen voor het vlees maar ze maakten het wel waar! Die spareribs ... kijk er naar en het vlees valt van het bod; en heerlijk gemarineerd.

Qua bediening was het prima; vriendelijk en netjes.

De ruimte; in een paar prachtige werfkelders aan de Utrechtse grachten; mooie eigen sfeer met als enige nadeeltje misschien dat dat wat gehorig is als het wat drukker wordt.

Al met al een echte aanrader, zeker voor vleesliefhebbers !

Gegeten op 1 april 2015

NL31

Helaas meer verwacht van het eten spareribs was beetje vettig en niet mals, ik heb vorig jaar hier ook gegeten en toen vond ik het een stuk lekkerder, voor de rest was bediening en decor wel goed.

Gegeten op 6 maart 2015

Johnnok

Via online reservering

Alles was op tijd. Service perfect! Heerlijk gegeten. Ik had een mixed grill. Kon helaas niet alles op. Aanrader! Over twee maanden weer.

Gegeten op 24 maart 2015

Puregroove

Steak and ribs, en dat is dan ook precise wat ze doen en kunnen. Ik kan wel zeggen dat ze de lekkerste ribbetjes hebben, goed gemarineerd en ze vallen zo van het bod. Perfect! Ook de steak was uitstekend medium rare bereid. De rode huiswijn is niet van superkwaliteit maar is wel weg te slobberen.

De bediening is ok, doen wat ze moeten doen en de locatie aan de oude gracht in een van de werfkelders is weer eens wat anders.

Hou je van goed eten tegen een zeer schappelijke prijs dan ben je hier aan het juiste adres!

Gegeten op 20 maart 2015

Jaap_Klien

Naar broadway ga je met 1 reden; om de lekkerste ribbetjes van Utrecht te eten. De sfeer en de bediening zijn niet om over naar huis te schrijven. Maar vlees bereiden kunnen ze hier heel goed tegen een vriendelijke prijs.
De entrecote is mals en medium rare zoals verzocht en de spareribs zijn heerlijk als altijs. Geen zaak romantisch uit eten te gaan of om uitgebreid te tafelen. Keuken is tot laat open.

Gegeten op 4 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over American Steakhouse Broadway in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over American Steakhouse Broadway. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.