• foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 26 43

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

walda_b

We komen al jaren bij Broadway en het is altijd goed. Nergens betere spareribs gegeten en een van de weinige restaurants die een echt goede ossenhaas kan maken zoals ik m wil (rood maar wel warm). De bediening is uitstekend. Vriendelijke, vlotte jongelui die er over het algemeen lang werken (andere restaurants wisselen om de haverklap van personeel, maar hier werken ze gerust enkele jaren).

Gegeten op 20 februari 2015

matthijs46

Via online reservering

Gegeten met collega's; zeer geslaagd.

Ik had hoge verwachtingen voor het vlees maar ze maakten het wel waar! Die spareribs ... kijk er naar en het vlees valt van het bod; en heerlijk gemarineerd.

Qua bediening was het prima; vriendelijk en netjes.

De ruimte; in een paar prachtige werfkelders aan de Utrechtse grachten; mooie eigen sfeer met als enige nadeeltje misschien dat dat wat gehorig is als het wat drukker wordt.

Al met al een echte aanrader, zeker voor vleesliefhebbers !

Gegeten op 1 april 2015

NL31

Helaas meer verwacht van het eten spareribs was beetje vettig en niet mals, ik heb vorig jaar hier ook gegeten en toen vond ik het een stuk lekkerder, voor de rest was bediening en decor wel goed.

Gegeten op 6 maart 2015

Johnnok

Via online reservering

Alles was op tijd. Service perfect! Heerlijk gegeten. Ik had een mixed grill. Kon helaas niet alles op. Aanrader! Over twee maanden weer.

Gegeten op 24 maart 2015

Puregroove

Steak and ribs, en dat is dan ook precise wat ze doen en kunnen. Ik kan wel zeggen dat ze de lekkerste ribbetjes hebben, goed gemarineerd en ze vallen zo van het bod. Perfect! Ook de steak was uitstekend medium rare bereid. De rode huiswijn is niet van superkwaliteit maar is wel weg te slobberen.

De bediening is ok, doen wat ze moeten doen en de locatie aan de oude gracht in een van de werfkelders is weer eens wat anders.

Hou je van goed eten tegen een zeer schappelijke prijs dan ben je hier aan het juiste adres!

Gegeten op 20 maart 2015

Jaap_Klien

Naar broadway ga je met 1 reden; om de lekkerste ribbetjes van Utrecht te eten. De sfeer en de bediening zijn niet om over naar huis te schrijven. Maar vlees bereiden kunnen ze hier heel goed tegen een vriendelijke prijs.
De entrecote is mals en medium rare zoals verzocht en de spareribs zijn heerlijk als altijs. Geen zaak romantisch uit eten te gaan of om uitgebreid te tafelen. Keuken is tot laat open.

Gegeten op 4 maart 2015

justinverbeek

Via online reservering

De locatie is centraal en aangenaam: het ligt aan de Oude Gracht in Utrecht. Je gaat met een trap omlaag zodat je langs het water loopt. Daar is een terras en de ingang van het restaurant. Het American Steakhouse is onder straatniveau, waardoor je alleen natuurlijke lichtinval vanaf de gracht hebt. Hierdoor is het lichtdonker, maar wel gezellig.

Er zijn twee grote ruimtes. Bij binnenkomst werden wij gelijk naar de legere ruimte begeleidt. Ik vroeg of we niet in het drukkere (gezelligere) deel mochten zitten. De bediening gaf aan dat dat allemaal gereserveerd was, maar dat hadden wij ook gedaan (gaf ik aan vriendelijk aan!). Het had te maken met het aantal personen en de tafelindeling. Gelukkig werd ons deel (wij waren er i.v.m. een concert al om 17.30 uur) even later ook wat drukker.

Het eten was gewoon goed: sappige spare ribs die je makkelijk van het bot af trekt. De hoeveelheid was voldoende (ik ben 1.97m, weeg 95kg en ben (dus) een grote eter). Verder was de bediening ruim voldoende: vriendelijk en aardig. Zodra je wat lastigere vragen stelt (bijv. over andere zitplek of over visitekaartjes), dan lijken ze daarop niet helemaal voorbereid.

Wij zouden hier gerust nog een keer terug kunnen komen.

Gegeten op 1 februari 2015

soraya11

Via online reservering

De baby ribs zijn fantastisch! Je krijgt veel eten voor je geld, dat vind ik erg netjes. Het is alleen soms vervelend dat het kleine tafeltjes zijn, waardoor je niks meer kwijt kan haha!

Gegeten op 27 februari 2015

Lindanieuwproever

Mooie lokatie en een fijne entourage. Heerlijke zachte steak om weg te smullen. Zeker een geslaagde dagje uit in Utrecht samen met vrienden.

Gegeten op 3 februari 2015

jelliebean2206

Gisteren met mijn schoonzusje hier gegeten. De zoete spareribs waren overheerlijk en ruim voldoende, ik had nog een stuk over en dat mocht ik zonder problemen mee naar huis nemen. Mijn schoonzusje had de Steak New York. Ook deze was erg lekker. We werden regelmatig voorzien van een nieuw drankje indien nodig zonder dat we zelf om aandacht moesten vragen. Als toetje hadden we de cheesecake genomen. We konden rollend naar huis maar ook deze was echt overheerlijk. Een absolute aanrader en we komen hier zeker een keer terug.

Gegeten op 24 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over American Steakhouse Broadway in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over American Steakhouse Broadway. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.