Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 26 43

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

Anne010

Het vlees is hier voortreffelijk! De mixed grill was erg lekker. De bediening was niet slecht, maar ook niet goed. Het decor is wat verouderd en zou hier en daar een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar de sfeer was wel goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 20 november 2014

afix

Via online reservering

Erg lekker gegeten, goed verzorgd, gezellig en vriendelijke bediening. Beetje gehorig, maar dat hoort bij de constructie.

Gegeten op 16 december 2014

PaulLiku

Via online reservering

Ik was heel erg benieuwd naar dit restaurant door de lovende recencies op Iens. Kwaliteit vond ik tegen vallen. De chicken wings vooraf vond ik wat flauw en had wat gekruider gemogen. De Texas entrecote vond ik echt tegenvallen. De kwaliteit van het vlees vond ik matig. Kwam op mij over als goedkoop vlees. De bediening was prima. Vriendelijk en alert. Er zat wel veel tijd tussen het voor- en hoofdgerecht. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 december 2014

miran1

Via online reservering

Erg lekker, erg goed en zeer vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader! Reserveren is een aanrading omdat het zo goed is dat het ook snel vol zit.

Gegeten op 14 december 2014

hanneke74

Via online reservering

Zo als altijd was het heerlijk. ik kan de combi van ribs en steak iedereen aan bevelen. Het was een volle zaak zaterdag dus erg druk, Maar iedereen bleef heel vrolijk .

Gegeten op 6 december 2014

nandita1

Via online reservering

Heerlijk gegeten, steak was perfect perfect bereid, echt een aanrader voor vleesliefhebbers. Bediening erg vriendelijk. Klein puntje van kritiek, zat erglang met een leeg wijnglas.
Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 4 december 2014

eline43

Via online reservering

Alles was heel erg lekker! Het was alleen best druk en daardoor beetje rumoerig, maar dan praten we maar harder haha! Het waren echt de lekkerste spareribs van Utrecht!

Gegeten op 26 november 2014

paul244

Via online reservering

By far de beste spareiribs van Utecht. erlijk iedere er weer. Zo mals dat het vlees van het bot af valt. En dat in een werfkelder, in het centrum karakteristiek voor Utrecht.

Gegeten op 20 november 2014

dewi3

Bij Broadway krijg je wat je verwacht. Vlees! Wij hadden vooraf de chicken wings, die ietwat droog waren. Als hoofdgerecht de spare ribs, heerlijk! En een lekkere grote portie.

Ik vond de prijs kwaliteit zeer goed. Een perfecte locatie voor een groep, maar ook met zijn tweeën erg gezellig! Bediening is alert en vriendelijk.

Gegeten op 11 juli 2014

Raymon335

Via online reservering

Na een hoop ergernis onderweg uiteindelijk toch nog redelijk op tijd gearriveerd. Wat ons gelijk op viel was dat het erg druk was en dat is meestal een goed teken. Qua sfeer ademt het niet heel veel uit en zou het wel wat vernieuwd kunnen worden. Bediening zou wat vlotter kunnen, zoals gelijk vragen als je aan tafel gaat wat er gedronken gaat worden. Dat scheelt een kwartier wachten. Na dat we besteld hadden kwam na een half uur ons hoofdgerecht. Blijkbaar was er iets fout gegaan, want we hadden toch echt een bucket met chickenwings en ribs besteld vooraf. 40minuten later en ondertussen nog maar eens gevraagd kwam dan eindelijk ons voorgerecht. De kip was iets droog en 1 ribje was echt te zwaar verbrand om te serveren, maar de smaak was verder prima. Redelijk vlot hierna kwam ons hoofdgerecht. Kruidige spare ribs en voor mij ossenhaas van 300gram en pepersaus. Ondanks dat mijn ossenhaas te ver door gebakken was (misschien even vragen vooraf hoe je hem gegaard wilt) was deze nog steeds mals. De pepersaus smaakte alsof deze uit een pakje kwam en kon mij niet bekoren. De grote berg salade op het bord sloeg nergens op en was ook niet lekker. Tenzij je van heel veel mayonaise en rozijnen houd. De gekruide spare ribs waren volgens mijn tafelgenoot beter dan de zoete. Persoonlijk vond ik de zoete lekkerder. Frietjes waren krokant en gebakken in goed vet. Na het betalen van de rekening kregen wij nog een drankje aangeboden voor de veroorzaakte problemen. Deze konden we dan opdrinken op het terras buiten. Aangezien we verder moesten en ook geen zin hadden om buiten in de kou en donker te gaan zitten hebben we deze afgeslagen. Al met al redelijk gegeten, maar er zijn zeker nog een hoop verbeter punten.

Gegeten op 7 november 2014

Schrijf zelf een recensie over American Steakhouse Broadway in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over American Steakhouse Broadway. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.