Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 26 43

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

olafschulte

Via online reservering

Heerlijke malse steaks, smaakvol zoals ze moeten zijn. Niet dieren in de bediening had een even leuke avond, maar goed... wel goed geholpen en we maken ons eigens sfeertje! Plek is natuurlijk ook fantastisch aan de werf

Gegeten op 17 september 2014

meghan2

Via online reservering

De spareribs zijn goed, het decor is al jaren hetzelfde en de bediening doet gewoon z'n werk. Dit is restaurant is niet geschikt voor een avond lang gezellig of romantisch tafelen. Voor een goed bord steak of ribs ben je wel aan het juiste adres.

Gegeten op 14 september 2014

bacootjek

Hou je van vlees, dan ga je naar Broadway.
Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door het bedienend personeel.
Mandje brood op tafel ( waar je niks extra's voor betaald) En daarna de kaart eens even doorbladeren.
Er is keuze genoeg in verschillende soorten vlees.
Ik heb als voorgerecht gekozen voor de fishsoup, deze was licht pittig en goed gevuld.
En het belangrijkste...... hij smaakte voortreffelijk.
Als hoofdgerecht gekozen voor de tenderloin 400 medium rare gebakken. En zo kwam hij ook op tafel, precies zoals gevraagd. Apart wordt een heerlijke blue cheese saus geserveerd. En het wordt misschien eentonig maar dit stukje vlees smaakte geweldig.
Het nagerecht was een Go nutz, 3 heerlijke soorten noten ijs met een lauwarme caramel saus geserveerd. En ja dit smaakte ook perfect.
wij hebben buiten op het gezellige terras aan de gracht gezeten, dus kan niks vertellen over het interieur.
Al met al een heerlijk avondje uit eten geweest met perfecte bediening en een super diner.
zeer zeker voor herhaling vatbaar, want er stond nog veel meer lekkers op de kaart.

Herman_B

Naar een Steakhouse kom je om steak te eten en zowel de enorme T-bone steak van mijn tafelgenoot als mijn rib-eye waren perfect gegrild. De gepofte aardappel had wel wat heter geserveerd mogen worden.

Zowel de werfkelder zelf als het terras buiten aan de Oude Gracht waren goed bezet, waardoor er redelijk lang gewacht moest worden op het voorgerecht en daarna de steaks.

De vlotte & vriendelijke bediening liet wel wat kleine steekjes vallen, bijvoorbeeld na het ontkurken werd mij aangeboden om de wijn te proeven, maar na goedkeuring van de fles werden de glazen van m'n tafelgenoot en mij niet ingeschonken en werd de fles gewoon op tafel gezet. Fles nummer twee, idem ditto.

Het interieur is wat gedateerd en er zat een enorme barst in de WC-bril.

Gegeten op 29 augustus 2014

jur3

Via online reservering

Speciaal voor de spareribs daar naar toe gereden vanuit Rotterdam. Ongekend lekker en een identieke zaak in Rotterdam heb ik nog niet gevonden.
Conclusie een top restaurant met goed voedsel !!!!

Gegeten op 27 augustus 2014

Knorrie73

Via online reservering

VLEES!! Dat is de beste omschrijving van de menukaart van American Steakhouse Broadway. Door de goede recensies op Iens kwamen we hier terecht. Lekkere malse kipvleugels vooraf, daarna voor mij de kleine spareribs (meer dan genoeg na de kipkluifjes). Voor mijn gezelschap, een grote eter, de combi van entrecote en spareribs. We kregen beiden ons hoofdgerecht niet op, ik omdat ik ook nog een plekje wilde bewaren voor de lime cheesecake die ik thuis al op de online-menukaart had gespot. Helaas! Deze staat niet meer op de kaart (Dit geldt voor meerdere restaurants: zorg dat je website up-to-date is. Zo storend!). Dan maar de vanillecheesecake, die was ook lekker, wel erg massief.
Al met al niet bijzonder maar wel lekker gegeten.

Het restaurant zit in een werfkelder, dat is per definitie dus donker. Naast ons zat een grote groep mannen, dit gecombineerd met de akoestiek van een werfkelder was nogal overweldigend. Niet voor mensen met overgevoelige oortjes! Verder is de inrichting niet bijzonder.

Gegeten op 23 augustus 2014

cindy45

Via online reservering

Ik had een verkeerde reservering gedaan maar werd desondanks vriendelijk geholpen en ontvangen met 4 personen.
De bediening was erg vriendelijk en deden zichtbaar met plezier hun werk.
We hadden 3 keer een combinatie gerecht: entrecote met zoete spareribs en beiden waren meer dan voortreffelijk!
Je kon kiezen uit patat of een gepofte aardappel, 2 pers. namen een gepofte aardappel en het enige wat we daarbij miste was kruidenboter of knoflooksaus... Lekker, maar droog zonder saus/boter!
Wij komen zeker nog een keer terug vanuit Apeldoorn, dat is de entourage en het voortreffelijke eten meer dan waard!

Gegeten op 23 augustus 2014

kees129

Via online reservering

Het ontvangst was vriendelijk. De sfeer is goed in het restaurant. Het decor maakt de sfeer compleet. De bediening is vriendelijk en snel. Wachten is er niet bij. Het eten was heerlijk en de prijs kwaliteit ook uitstekend. Kortom zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.

Gegeten op 22 augustus 2014

Terrance81

Via online reservering

Eten was heerlijk en veel, kreeg het maar net op... Bediening was prima en aardig en heb verder niks te klagen hoor! Kom al vaker bij broadway omdat ze gewoon de lekkerste babyribs hebben. Kan voorlopig geen sparerib mee zien maar kom over tijdje weer terug!

Gegeten op 20 augustus 2014

JanWillemB

American Steakhouse Broadway zit hier al langer dan ik me kan herinneren, maar afgelopen vrijdag voor het eerst op het fijne terras aan het water neergestreken. Het restaurant is befaamd voor z'n spareribs, en in een selectie van voorgeschotelde vleessoorten was dat inderdaad toch wel het hoogtepunt. Vooral de 'spicy' variant was buitengewoon smaakvol. Ook de ossenhaas mag genoemd worden, het is een tijd geleden dat ik een malser stuk vlees zag. Het geheel werd afgeserveerd met een gepofte aardappel, frites en erg lekkere (typisch Amerikaanse) coleslaw. Het beste werd echter voor laatst bewaard: voor de cheesecake en cake gemaakt van Oreo koekjes mag je rustig een uurtje omrijden. Heerlijk. De bediening was vriendelijk, en attent. We zaten buiten, maar ik kan me voorstellen dat binnen wat schemerig overkomt. Persoonlijk vind ik dat juist wel sfeervol. De volgende keer ben ik benieuwd naar de rib-eye!

Gegeten op 11 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over American Steakhouse Broadway in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over American Steakhouse Broadway. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.