Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 26 43

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

jana3

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

De beste spareribs van Utrecht! Heerlijke babyribs gehad. Mijn tafelgenoot had de all star ribs, waarbij de pittige ribs hem toch iets te scherp waren. Bediening was vriendelijk, maar niet vlot. Lang met een leeg glas gezeten. Maar het heerlijke eten en de atmosfeer in dit restaurant maken veel goed! Ook zeer geschikt voor feestjes/personeelsuitjes en dergelijken, weet ik uit ervaring.

Gegeten op 22 januari 2015

erik114

Via online reservering

Lekker gegeten zoals eigenlijk altijd hier.
Service was een beetje minder deze keer. Vaak lege glazen op tafel waarbij je zelf moet proberen iemand aan je tafel te krijgen om ze te laten vullen.

Maar uiteindelijk kom je hier voor de heerlijke spareribs en die waren weer prima.

Gegeten op 21 januari 2015

bas1202

Goede locatie met een bruisende atmosfeer en vriendelijke personeel.
Zelf had ik gekozen voor de T-Bone steak, hoewel de bereiding uitstekend was, was de kwaliteit van het vlees minder wat het gerecht logischerwijs niet ten goede kwam.
Ook nog de spareribs kunnen proeven en deze waren kort gezegd, perfect! Heerlijke marinade en uitstekende bereiding waardoor het vlees letterlijk van het bot afgleed.

Als dessert gekozen voor een combinatie van de cheesecake en oreo chocolate cake (met 2 personen). Beide desserts waren uitstekend bereid en een ware smaaksensatie.

Kortom een aanrader om hier een keer te eten maar ik zou dan wel voor de spareribs gaan met als klapper de overheerlijke desserts.

Gegeten op 8 januari 2015

marco146

Via online reservering

Heerlijk gegeten met een hongerig zaalvoetbalteam. Na alleen een hoofdgerecht heb je 2 dagen geen honger meer. Wat een hoeveelheid! 1 bordje kippendijen was koud, maar daarvoor werd vliegensvlug een nieuw bordje uit de keuken getoverd.....dit keer pokke heet! Net goed, moet die luie middenvelder maar niet zo zeuren! ????

Gegeten op 17 januari 2015

maritza789

Via online reservering

Het eten is altijd heerlijk bij Broadway! De babyribs zijn beroemd in de wijde omgeving. De hele tafel zat te kluiven, al valt t bijna vanzelf vh bot. Doggybag mee als je t niet allemaal op kan, is daar heel normaal. Heb je de volgende dag nog wat :) Bediening en sfeer is ook prima, alleen de tafeltjes zijn wat klein. Wij hadden een grote tafel voor 5, maar 2 zeiden af, dus hadden uiteindelijk genoeg ruimte met zn 3en aan grote tafel. Broadway echt een aanrader!

Gegeten op 9 januari 2015

Streber

Ik kom hier al jaren samen met mijn vriendin en Broadway blijft gewoon het allerbeste!! De baby ribs met gepofte aardappel en zure room blijven mijn favoriet.. De bediening is altijd top en spontaan. Als je iets over hebt dan heb je gelegenheid om je ribjes mee naar huis te nemen, super! Een deel van de vaste bediening is helaas onlangs gestopt met werken maar er zijn leuke meiden voor terug gekomen! Absolute aanrader..!

Gegeten op 3 januari 2015

KvA1988

Favoriet zijn de baby ribs! Jaren lang altijd trouw spare ribs wezen eten bij Broadway tijdens de studententijd. Ook nu zou ik weer de reis naar Utrecht maken om van hun heerlijke ribs te genieten. Absolute aanrader!

Gegeten op 7 september 2014

kaspar1

Broadway is een leuk restaurant aan de gracht. Ideale locatie. Helaas ik er weinig gedaan om het leuke pand echt sfeervol te maken. Met een paar muurschilderingen is het wel gedaan. Het komt een beetje goedkoop over, mede ook door matig onderhoud.
De bediening in prima. Vriendelijk, geen wachttijden ondanks drukte. Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. Geen persoonlijke aandacht, geen stap extra.
Het eten is hetzelfde verhaal. Niks mis mee, maar ook niks memorabels. Gewoon goed vlees, klein hoopje garnering en friet of gepofte aardappel. Voor fritessaus moet bijbetaald worden... Dat is prima in een fast-food keten, maar in een restaurant vreemd. Het eten is gezien wat je krijgt al stevig aan de prijs!

Het was allemaal in orde, maar zal er niet snel nog eens heen gaan. Dan zijn er in Utrecht ruim voldoende betere plekken.

Gegeten op 7 januari 2015

kurtvalle

Via online reservering

het voorgerecht de buffalo chicken wings zijn zeer lekker . wij nemen steeds de combi van spareribs en kippendijen en dit is een zeer lekker gerecht ,echt een aanrader !

Gegeten op 3 januari 2015

jwb123

We hadden een reservering gemaakt voor 5 personen een dag eerder, voor een gezelschap van verschillende leeftijden, 25, 55, 78 en bestaande uit mannen en vrouwen. De tafel stond al mooi klaar en gelijk bij het opnemen van de drankjes kregen we al een mandje met stokbrood en kruidenboter (10 stuks, 2 elk) helemaal top. Voor hoofdgerecht hadden we verschillende vleesgerechten, allemaal super mals en goed klaargemaakt. Ook het dessert was top. Als ik al iets zou moeten aanmerken is het dat de lege glazen erg lang op tafel blijven en dat ze nog wel een keertje vaker langs hadden mogen komen voor nieuwe rondje drankjes. Maar let wel, dit is mierenneuken, want het was echt top!

Gegeten op 4 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over American Steakhouse Broadway in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over American Steakhouse Broadway. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.