• foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 26 43

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

jelliebean2206

Gisteren met mijn schoonzusje hier gegeten. De zoete spareribs waren overheerlijk en ruim voldoende, ik had nog een stuk over en dat mocht ik zonder problemen mee naar huis nemen. Mijn schoonzusje had de Steak New York. Ook deze was erg lekker. We werden regelmatig voorzien van een nieuw drankje indien nodig zonder dat we zelf om aandacht moesten vragen. Als toetje hadden we de cheesecake genomen. We konden rollend naar huis maar ook deze was echt overheerlijk. Een absolute aanrader en we komen hier zeker een keer terug.

Gegeten op 24 februari 2015

gerklaver

Heerlijk gegeten de spareribs zijn echt subliem lekker. Goede service Drankjes werden snel opgenomen en bezorgt. Decor is ok al valt er denk ik wel meer van te maken met wat posters en lampen. Kortom een aanrader zeker de prijs kwaliteit was dik in orde.

rene203

Via online reservering

Uitstekende ribs en steak aan de oude gracht! De sfeer is eigenlijk alitijd goed in een werfkelder. Het oreo dessert is erg lekker.

Gegeten op 15 februari 2015

Chef09

Gisteren met 5 man gegeten bij Steakhouse Broadway. Om 20u00 gereserveerd, maar moesten wachten tot 20u20. Helaas geen bar of iets dergelijks. Bediening leek erg druk en we moesten ons best doen om niet vergeten te worden. Na 20minuten hadden we toch wellicht wel een gratis drankje of iets dergelijks verwacht, maar helaas. Het opnemen van de eerste ronde drankjes en later de bestelling duurde lang, bediening was zeker vriendelijk, maar druk. De hoofdgerechten kwamen wel redelijk snel. De tot dusverre niet erg goede indruk werd goedgemaakt door het eten. Spare ribs waren zeer mals, lekker kruidig en vielen makkelijk van het bot af. Mijn tournedos was heerlijk en ook de tonijnsteak was mooi rose. De bijgeleverde frietjes waren slap en lauw, maar goed, daarvoor kwamen we niet. Eten was zeker een succes dus. Hoewel de locatie (in de gewelven naast de Oude Gracht) sfeervol is, was het decor toch net te onverzorgd. Geen slechte keuze, maar geen topper, zou het niet direct aanraden.

Gegeten op 14 februari 2015

patricia130

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten. Spareribs zijn verrukkelijk, zo mals en goed gekruid. Heerlijke rumpsteak, super mals vlees. Bediening is zeer vriendelijk. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader.

Gegeten op 5 februari 2015

ruud18

Gezellig restaurant in de gewelven van Utrecht aan de gracht (of zoals ze het zelf zeggen de werfkelders van de stad), waardoor het restaurant een intiem sfeertje krijgt. Goede bediening van het personeel waren wel 2 personeelsleden die 1x niet zo stevig in de schoenen stonden 1 liet wat net was afgeruimd was vallen op de grond en een andere een dienbord met drankjes voor een tafel, maar dat kan iedereen gebeuren, want waar gewerkt wordt vallen nu eenmaal spaanders. Verder is de Prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening buitengewoon goed met 3 personen gegeten voor ca. € 124 (in begrepen 3 hoofd-, 2 voor- en 3 soort van nagerechten en diverse drankjes) Kreeg je echt waar voor je geld. Zelf had ik de pittige chickenwings vooraf en als hoofdgerecht de 300 gram Tenderloin, deze was zo mals kon hem bijna naar binnen zuigen.

Gegeten op 3 februari 2015

vrijbuiter1962

Donderdag avond lekker gegeten bij het Broadway American steakhouse in Utrecht
Ik had vooraf een tafel gereserveerd en kreeg een leuke locatie, lekker rustig, terwijl het prettig druk was in het restaurant, altijd een goed teken
Voor mn zoon van 16 bestelde ik zn eerste ooit 650 gram T-bone en ik nam hetzelfde,
Deze waren perfect medium gegrilled, super zacht, en heerlijk.
Mn vrouw nam de 250 gr rump steak, met side dishes, deze was ook zeer goed.
Onze 13 jarige dochter is een kleine eter en nam daarom de gegrilde zalm, die absoluut niet klein was, en vond deze ook erg lekker.
De extra bijbestelde chef salad en jacket potatoes met sour cream was genoeg voor ons allen.
De deserts bestaande uit 2 x go- nuts met 3 soorten ijs en pistache noten, en 1 Oreo desert waren ook prima.
De bediening was erg vlot, vriendelijk en leuk ookal was het best druk in de zaak
We hebben hier over de jaren nu meerdere keren gegeten en vinden de algehele kwaliteit zeer goed en constant.
Het is gewoon een goed, op gegrilled vlees gericht restaurant waar een goede energie hangt zonder pretenties, in hartje Utrecht aan de oude gracht gelegen
We komen er zeer zeker terug : )

Gegeten op 5 februari 2015

startacked

Via online reservering

We zijn hier op de woensdag avond geweest en het zat helemaal vol. We komen beide niet uit Utrecht. Het zit in een kelder in het centrum langs een gracht. Binnen is het 'industrieel' met veel steen en beton maar mooie tekeningen op de muren, mooi licht en allemaal kaarsjes. Het is wel sfeervol en het geluid is goed. Je kan goed met elkaar praten.

We hadden beide een steak. Eentje medium, eentje well-done. Mijn well-done steak was erg zacht en smaakvol maar niet super juicy. Wellicht inherent aan het feit dat ik hem niet medium had genomen; ik ben geen steak kenner. De steak van mijn gast was goed. Dunne frietjes waren goed. Bediening van een jonge dame was prima. Dessert was een dame blanche van mijn gast die goed was. Ik had een Oreo extravaganza gebeuren. Het was een veel heel erg zoet cakje maar het het niet al te veel met Oreo's te maken. Ik had iets anders verwacht en ik vond hem eigenlijk veel te zoet. Geslaagde avond, ik zou er zo weer heen gaan.

Gegeten op 4 februari 2015

anaïs

Via online reservering

De combi van baby ribs en kipdijfilets was heerlijk! Bereid je maar voor om goed te kluiven. Tip; zou het niet doen voor een eerste date..

Gegeten op 22 januari 2015

soraya11

Via online reservering

De spareribs zijn aan te raden! En erg klantvriendelijk personeel die precies op goede momenten aan je tafeltje komen. Eten was ook snel klaar! Top

Gegeten op 23 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over American Steakhouse Broadway in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over American Steakhouse Broadway. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.