a TripAdvisor company

foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 1 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 2 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 3 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 4 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 5 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 6 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 7 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 8 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 9 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 10 foto's van American Steakhouse Broadway in Utrecht - 11

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 231 26 43

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

griekje

Het was zwoel dinsdagavond en het terras van Broadway zat goed vol. Bij onze reservering online een verzoekje voor een tafeltje op het terras. Dat kon helaas niet. Bij aankomst stond er toch een klaar voor ons. Dat is service. Op de cocktailkaart staan mooie cocktails. Op aanraden van de bediening gekozen voor de yellow cab. Vodka, citroensap en gemberbier. Heerlijk fris. Bij eerdere bezoekjes een voorgerecht genomen. Nu niet want de hoofdgerechten zijn zo groot dat ik het nooit helemaal op kan.
En dat is zonde want de biefstuk met pepersaus is perfect medium gegrild en zeer smakelijk.
Ook geen toetje deze keer. Maar afgesloten met nog een yellow cab.
Love the summer!

Gegeten op 23 augustus 2016

D-N-H

Wij hebben hier gisteren gegeten met 10 personen. En dat was niet de prettigste ervaring. Dat geldt voor zowel 1: het eten als 2: de service.

1: Ze serveren hier gewoonweg - geen - hoge kwaliteit steaks en spareribs.
- Van de spareribs is de saus/dressing veel te zoutig en het vlees absoluut niet sappig.
- De steaks zijn simpelweg niet mals genoeg om een hoger cijfer te geven dan een 5
- Een echte vlees-afficionado? Ga dan naar een ander restaurant.

2: Wat ik echter het meest vervelend vond was de bediening.
- De serveerster stoorde zich zichtbaar aan onze Engelstalige gasten: ze kon hen niet goed verstaan dus werden alle vragen voor het gemak erg bot beantwoord. Het verzoek om boter bij het brood bijvoorbeeld werd afgedaan met een chagrijnige:"we don't have butter" en ze liep toen door." Later heeft een andere serveerster boter gebracht.
- Toen werden de vleesgerechten gebracht. Maar dan weer niet de pepersauzen e.d. Wat volgde was een discussie(?!) aan tafel tussen de serveerster en ons. Het vlees stond uiteindelijk veel te lang op tafel zonder sauzen en bijgerechten.

Gegeten op 18 augustus 2016

Onemoreplease

Zit je dan; in een mooie drukke werfkelder en je waant je meteen in the States. Hier ga je heen voor de ervaring en de beste Ribs van Utrecht! Het was druk en rumoerig en je moet hier niet gaan zitten om een goed gesprek te voeren met je tafelpartner want je hoort elkaar gewoon weg niet. Helaas het enige minpunt van een restaurant in een werfkelder. De bediening was attent, direct en vlot, en duidelijk getraind in waar ze mee bezig zijn.
We begonnen met twee cocktails, speciaal ontworpen voor Broadway. De Phantom of the Opera en Popcorn Time, de namen zijn net zo plezierig als de smaak. Een paar maiskolven en wat chickenwings op tafel en toen werd het tijd voor het echte werk; de Spicy Ribs en de Lamskoteletjes. Hemel, mals, goed op smaak en vergezeld door een paar razende IPA’s.
De afsluiting was goud waard, Oreo Cookie Bash! Het beste dessert ooit gemaakt van Oreo koekjes.Wij zijn intens gelukkige mensen nu.

Gegeten op 10 augustus 2016

Emmel09

Hele leuke gezellige werf in het centrum van Utrecht. Als je binnenkomt ruik je een en al vlees, zalig! Het eten is echt fantastisch vooral de baby ribs & als dessert mag je echt de cheesecake niet laten liggen. Ik heb hem zelfs een aantal keer meegenomen. Porties zijn ruim - en prijs kwaliteit verhouding is goed! Personeel is altijd vriendelijk en op tijd (niet te snel maar zeker niet te langzaam). Let op : in het weekend zou ik wel reserveren want het is altijd vol.

Gegeten op 8 mei 2016

El

Zin in ongegeneerd lekkere spareribs, dus zijn we maar weer eens naar Broadway gegaan waar ze pretentieloos de lekkerste spareribs van Utrecht serveren. Wat me deze keer vooral opviel was de ontzettend vriendelijke en attente bediening. werkelijk iedereen was vrolijk en behulpzaam, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Een absolute aanrader voor eenvoudig, lekker en betaalbaar eten voor mensen die geen moeite hebben met de nogal belabberde akoustiek van deze werfkelder...

Gegeten op 28 juli 2016

mischa19

Via online reservering

Gezellige steakhouse in het hart van Utrecht. De ribs, en dan met name de baby ribs zijn zeker een aanrader! Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam!

Gegeten op 27 juli 2016

PeterHtn

Via online reservering

Bij mooi aan het water op de werf van de oude gracht zitten eten. Vriendelijk en snel bedient. Het eten was zeer goed bereidt en heeeeel lekker. :)

Gegeten op 26 juli 2016

Babboe

Beste gegrilde vlees van Utrecht. En gelukkig hoef je niet te kiezen tussen de malse spare ribs en ossenhaas, mixed grill en iedereen is gelukkig. Geen haute cuisine, gewoon wat je verwacht, een goed bord eten voor de carnivoren onder ons. Biertje erbij, frietjes on the side en pepersaus om te dippen. Guilty pleasure complete.

Gegeten op 1 juli 2016

hendrikv

Heerlijke spare ribs en ook een lekkere saus. Het was mooi weer dus we hebben buiten gezeten aan de Utrechtse gracht. Leuke plek en vriendelijk personeel.

Gegeten op 18 juni 2016

zondermeer

Leuk restaurant. Alleen buiten zitten is soms een beproeving met alle rokers om je heen, jakkes. Binnen is het gezellig maar krap opgesteld. De kwaliteit van het eten is hier prima, mooi vlees en smakelijke bijgerechten.

Gegeten op 26 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over American Steakhouse Broadway in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over American Steakhouse Broadway. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.