Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Verre

1. Grand café
  2. Frans-internationaal

Le Verre

1. Grand café
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 073 547 77 71

elskiew

Mooi restaurant gelegen in het hartje van Schijndel in de 'Glazen Boerderij'. Ik ben hier eens wezen eten toen er sundays @ le verre was. Dat is een menu op zondag waar je 5 gerechtjes voor een bepaald bedrag krijgt. Weet niet precies meer hoeveel het kostte, maar het was in ieder geval goed betaalbaar. De gerechtjes waren van groot formaat en na de vijf gerechtjes heb je dus meer dan genoeg gehad. Ik vond zelf het rundersteakje en de kikkerbillen verrukkelijk. We hebben lekker op ons gemak zitten eten en we konden iedere keer zelf bepalen na hoe lang we het volgende gerechtje kregen. We hebben hier een fantastische avond gehad. Personeel was zeer vriendelijk en het restaurant ziet er geweldig uit. Verder heeft Le Verre een heel mooi groot terras wat in de zomer vaak lekker vol zit.

Gegeten op 28 januari 2014

Kimscgnit

Het was een drukke zomerdag toen ik met mijn man een hapje kwam eten bij Le Verre. Het terras was goed vol, maar toch werden we snel geholpen. Er werd gevraagd of we een hapje wilde eten en toen we ja zeiden werd er al heel fijn tegen ons verteld dat het wat aan de drukke kant was en het dus misschien wat langer zou kunnen duren en of we dat een probleem vonden. We hadden alle tijd dus dat was fijn, goed dat ze het aangeven. Vantevoren kregen we een lekker broodje met verschillende soorten brood met aioli en kruidenboter. Als voorgerecht had ik een vissoep en mijn man een tomatensoep. Allebei erg lekker en het wachten viel me reuze mee. Na het voorgerecht werd ons gevraagd of het hoofdgerecht al meegevraagd mocht worden of dat we het rustig aan wilde doen. Ze vonden het duidelijk belangrijk dat het ons naar ons zin werd gemaakt, fijn om te merken. Als hoofdgerecht had ik een vega wrap besteld die ik verrassend lekker vond en mijn man had een kabeljauw, ook erg lekker. Na de hoofdgerechten zaten we allebei goed vol en we hebben als afsluiting nog een irish coffee gedronken. We voelde ons zeer welkom en hebben ons goed vermaakt, mede door de gezelligheid van het personeel en de sfeer op het terras!!

Gegeten op 20 juli 2014

limpd

Ben hier al diverse keren geweest. Ik vind het personeel juist erg vriendelijk en ervaren. De prijzen zijn wat hogere maar daardoor is het eten dan ook hartstikke lekker en de ambiance erg mooi. Het mag zich, naar mijn mening, het beste restaurant van schijndel noemen.

Gegeten op 17 augustus 2013

Proever67222

Gegeten op 11 juni 2013

Onles

Zijn met vieren wezen eten , vond het erg tegenvallen, erg duur!!
Stukje vis of vlees met mandje friet en sla, niks bijzonders! Stonden na een uur weer buiten 160 euro armer! Gaasje wijn 4.50 !Zeker geen avondvullend programma!

Gegeten op 16 februari 2013

g-vd-weide

Zaterdagavond met 4 personen gegeten bij Le Verre in de Glazen Boerderij in Schijndel. Als voorgerecht hadden 3 van de 4 het Japans Proeverijtje. Heerlijke sushi, sashimi en scampi. Ook de Vitello Tonato werd goed beoordeeld.
Als hoofdgerecht zelf de Scampi's gegeten. Ruim voldoende scampi's en erg lekker. De Black Angus Steack die de heren besteld hadden voldeed ook zeer goed. Medium was medium en rood was ook rood. De bediening zorgde er voor dat we niets te kort kwamen. Na het eten heb ik een kopje verse muntthee genomen. Het kaasplankje en de (grote) profiterole zagen er overigens ook goed uit. Al met al een geslaagde avond.

Gegeten op 16 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Le Verre in Schijndel

Schrijf hieronder je recensie over Le Verre. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.