a TripAdvisor company

Kosteluk Fun & Food

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 072 507 03 14

dirk2001

Een tip die ik kan meegeven; representatief personeel zonder tattoos en positieve uitstraling. Daarnaast een persoon die enkel de mensen voorziet van drankjes en veilige gerechten zoals biefstuk/entrecote. Of het steengril arrangement volledig doorvoeren. Ik gun derhalve kosteluk alle goeds toe!

Gegeten op 7 mei 2016

esther383

Waar zijn jullie mee bezig? Echt heel erg zonde wat hier gebeurd.

Locatie is prima, ruimte is modern en leuk ingericht, een overdekt speeltoestel voor de kids is top, met mooi weer een lekker terras, speeltuin en zelfs zwembad ook helemaal top. Maar dan....
Personeel heeft geen oog voor de gasten. Registreert niet tijdig als er iemand binnen komt, laat bestellingen lang op zich wachten. De tafels zijn vies, toilet wordt niet regelmatig gecontroleerd.

Wij komen hier met een leuke aanbieding waarbij de kinderen onbeperkt pannenkoeken mogen eten, met onbeperkte limonade en een ijsje toe. Idee is top en de prijs is leuk, maar het is het wachten en de irritatie eigenlijk niet waard. Wij zijn eerder geweest en hebben een soortgelijke ervaring gehad. Om deze reden gekozen om alleen de kids te laten eten en zelfs iets te drinken om thuis (als de kids op bed liggen) zelf even te kunnen eten. Anders hadden we zelf graag iets van de kaart gekozen, maar eerdere ervaring heeft ons helaas anders doen beslissen.

Ik ga ervan uit dat deze recensies gelezen worden door de uitbater en hoop dat er nu eindelijk iets gaat verbeteren. het concept is namelijk prima en je kan er zoveel leuks van maken. Maar Kosteluk begint nu een slechte naam te krijgen.

Gegeten op 15 mei 2016

daisye

wij hebben gebruik gemaakt van het onbeperkt pannenkoekenarangement voor de kinderen. zelf hebben wij van de kaart besteld. Jammer genoeg was het een zware teleurstelling. we waren al 20 minuten binnen toen we eindelijk iemand aan onze tafel kregen om drinken te bestellen. Slechte bediening, die paar tafels die zij hebben (het was slecht weer dus het terras was dicht) zouden zij gemakkelijk moeten kunnen bedienen, maar het leek ze ook weinig te interesseren. Heel lang moeten wachten op het eten, en toen de pannenkoeken eindelijk kwamen waren ze al koud. Stroop was op, dus vroegen we een nieuwe fles. Hier zat echter ook zo weinig in dat we het maar hebben laten zitten. Ik kan eindeloos doorgaan, zoveel voorbeelden te benoemen van de slechte service. De spelletjeskamer was dicht, volgens het personeel was het te druk. Uiteindelijk zwaar chagrijnig van het wachten ervoor gekozen om naar huis te gaan. Nooit maar dan ook echt nooit meer terug. Jammer, want het concept is leuk bedacht. Wellicht dat er met ervaren bedienend personeel nog een hoop winst te behalen valt!

Gegeten op 24 januari 2016

Laverman

Eten slecht, zeker voor de prijs die je betaalt. Drankjes en eten duurden lang. Entourage en toiletten een beetje viezig. Enige positieve is dat de kinderen een leuke middag hebben gehad in het speelgedeelte. Wij komen niet terug.

Gegeten op 26 februari 2016

Fluwa

Eten is op zich prima. Faciliteiten voor de kids helemaal top!
Bediening vermoedelijk niet horeca-geschoold, daarom gaan de dingen niet zo snel en loopt het soms een beetje rommelig. Verder wel vriendelijk en gastvrij

Gegeten op 16 juli 2015

renzo7

Net 3,5 uur lopen irriteren in de chaos van Restaurant Kosteluk. Onbeperkt pannenkoeken bestellen is wel mogelijk maar uiteindelijk hebben we 3 van de 10 (!) Bestelde pannenkoeken gekregen. Tot 3x toe moesten we erom smeken. Het BBQ vlees was lekker inclusief sauzen en vandaar die ene ster. Service was echt dramatisch en uiteindelijk stonden er ook nog meer drankjes op de rekening dan waren besteld. De eigenaresse vond het echter belangrijker dat al haar inkomsten binnen kwamen dan dat er tevreden gasten naar buiten gingen.. Jammer want het eten was goed en de locatie en faciliteiten zijn uitstekend. Personeel (duidelijk zonder horecaervaring) heeft de avond uiteindelijk verpest..

Gegeten op 23 mei 2015

Mirandajoor

Eten is van goede kwaliteit, leuke locatie zeker met kinderen; openlucht zwembad, speeltuin en overdekte speelzaal. Helaas was de bediening paar keer ons vergeten en ging allemaal erg langzaam..... Jammer want verders goed om op het terrassen te zitten en de kinderen te laten spelen

Gegeten op 15 mei 2015

m_alkmaar

Samen met onze kinderen en ouders hebben wij hier prima gegeten.
Vriendelijke bediening en lekker eten. We hadden een Groupon arrangement (indoor BBQ) en het was precies genoeg (we hadden wel frietjes bij besteld). Dessert was ook erg lekker.
De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen en wilden uiteraard niet weg.

We komen hier zeker (ook in de zomer) vaker terug.

Gegeten op 20 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Kosteluk Fun & Food in Egmond aan den Hoef

Schrijf hieronder je recensie over Kosteluk Fun & Food. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.